رفتن خانم ها به ورزشگاه بعد از جام جهاني ادامه خواهد داشت!

۱۱۸ بازديد

رفتن خانم ها به ورزشگاه بعد از جام جهاني ادامه خواهد داشت!

  • رفتن خانم ها به ورزشگاه بعد از جام جهاني ادامه خواهد داشت!
    رفتن خانم ها به ورزشگاه بعد از جام جهاني ادامه خواهد داشت!

    به گزارش نازشو بعد حاشيه فراوان درباره حضور خانم ها بلاخره در بازي ايران و اسپانيا مجوز حضور خانوادگي صادر شد تا بسياري از خانم هاي كشورمان ايران به آرزوي خود براي ديدن فوتبال در ورزشگاه آزادي برسند و در بازي بعدي هم بازي ايران و پرتغال اين اتفاق دوباره تكرار شد كه اميد براي ادامه اين كار بعد جام جهاني 2018 روسيه نيز بيشتر شود.اگر اين امتحاني فرض كنيم براي خانم ها و خانواده صد در صد آن با نمره كامل قبول شدند و شايد ديگر بهانه گيري درباره اينكه معلوم نيست اين اتفاق چه پيامد هاي داشته باشد كمي منصفانه نيست.

    چون در جو حاكم ورزشگاه در اين دو بازي مثل سينما و تمام مكان هاي عمومي رفتاري معمول را از تماشاگران ديديم و به اميد خدا ديگر بعد از جام جهاني خانم ها اضافه ورود به ورزشگاه آزادي را خواهند داشت. تا از اين به بعد ورزشگاه جو خانوادگي و خوبي پيدا كند حضور خانم ها در ورزشگاه و به احتمال فراوان بسياري از مشكلات ورزشگاه ها با آمدن خانم حل خواهد شد و ما شاهد جو فرهنگي خوبي در ورزشگاه از اين به بعد خواهيم بود و خانم هاي كشورمان ايران هم به حق مساوي خود براي رفتن به ورزشگاه مي رسند. و هم ورزشگاه پر تر خواهند شد و تماشاگران كه روح فوتبال هستند انرژي تازه اي به ليگ ما اضافه مي كنند.

    اميدواريم كه خبر اجازه قانوني رفتن خانم ها به ورزشگاه بزودي در صدا و سيما ايران پخش شود تا باعث خوشحالي مردم ايران باشيم و از جام جهاني 2018 خاطرات خوبمان را كامل تر كنيم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد