سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

۱۱۳ بازديد

سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

  • سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

    به گزارش ايران ناز , مرحوم ناصر ملك مطيعي بازيگر قديمي ايران , در آخرين مصاحبه خود پس از 40 سال دوري از صدا و سيما بالاخره پاي به تلويزيون نهاد و در برنامه دورهمي مهران مديري شركت كرد  اما اين برنامه اجازه پخش نيافت. در اين مطلب از ايران ناز مشروح سخنان جال زنده ياد ناصر ملك مطيعي در برنامه دورهمي را بخوانيد .ناصر ملك‌مطيعي در گفت‌وگو با مهران مديري، ضمن قدرداني از محبت مردم ايران از علاقه‌اش به فرهنگ و سنت ايراني گفت.

    مشروح گفت و گوي مهران مديري با ناصر ملك مطيعي

    گفت‌وگوي مهران مديري با ناصر ملك‌مطيعي در برنامه «دورهمي» كه قرار بود شب يلداي سال گذشته روي آنتن شبكه نسيم برود و سرانجام در آخرين لحظات پخش نشد، در  شبكه‌هاي ماهواره‌اي و فضاي مجازي منتشر شد.

    سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

    اين فيلم كه توسط يكي از تماشاگران حاضر در استوديوي «دورهمي» ضبط شده، در اختيار شبكه‌هاي ماهواره‌اي قرار گرفته است؛ اتفاقي كه نشان از اشتباه عجيب صداوسيما دارد.

    در ادامه بخش‌هايي از گفت‌وگوي ملك مطيعي و مهران مديري را كه از روي فيلم پخش شده در فضاي مجازي پياده شده است، مي‌خوانيد.

    ملك مطيعي در ابتداي گفت‌و‌گو با مهران مديري با ابراز خشنودي از حضورش در «دورهمي»گفت:

    «براي من يك توفيق الهي است و خدا را هميشه از اين موهبتي كه نصيبم شد شكر مي‌كنم، اين چند دهه‌اي كه گذشته و مردم عزيزم من را فراموش نكردند اصلا جاي صحبت ندارد و سكوت كنم بهتر است. امروز خيلي خوشحالم كه پس از سال‌ها دوري از خانه اينجا هستم و خدا را واقعا شكر مي‌كنم.»

    او در پاسخ به سوال مديري درباره اينكه چرا ايران را ترك نكرد، توضيح داد:

    «شما تصور كنيد من ناصر ملك‌مطيعي در طبقه پنجاهم در لاس وگاس در جكوزي در حال فيلم بازي كردن هستم، اما براي من وقتي از زير بازارچه معير عبور مي‌كنم و لبوفروش فرياد مي‌زند لبو، لذت بخش است. اينجا ممكلت خودم است و پايم روي زمين است و پدر و مادران ما در اينجا بودند، نسل ما حداقل ريشه داريم و هنوز پايبند سنت‌ها و فرهنگ‌مان هستيم. كجا مي‌توانستم شاهد اين احترامي كه مردم به من مي‌گذارند، باشم.»

    اين بازيگر درباره كارهايي كه پس از ممنوع‌الفعاليت شدن انجام مي‌داد، بيان كرد:

    «خانه ما در ونك بود، گوشه حياط اتاق كوچكي بود كه در آن گاز و يكسري وسايل را نگه مي‌داشتيم، زمانيكه قرار شد ديگر كار نكنيم، ما آنجا شروع به شيريني‌پزي كرديم.»

    ملك مط  ي در ادامه در پاسخ به سوال مديري كه از او پرسيد آيا عاشق شده است، گفت: «مگر مي‌شود كسي عاشق نشده باشد؟ مهم اين است كه تا آخرين لحظه حيات عاشق بماند.»

    او با ابراز ناراحتي از شرايط نه چندان مساعد برخي از بازيگران پيشكسوت و بي‌توجهي‌هايي كه به آن‌ها مي‌شود، گفت:

    «شايد جايز نباشد بگويم ولي حيف است كه بعضي از هنرمندان مملكت ما آسايش و رفاه نداشته باشند،بايد به آن‌ها رسيدگي كرد زيرا كه زندگي خودشان را در راه هنر گذاشتند و عاشقانه كارشان را دوست داشتند. الان در گوشه و كنار پنهان هستند و الان روي‌شان نمي‌شود در انظار عمومي حاضر شوند زيرا آدمي كه سال‌ها مشهور بوده، برايش سخت است كه دست خالي ديده شود.»

    اين بازيگر پيشكسوت نظرش را درباره نسل بازيگران پس از انقلاب اين‌طور بيان كرد:

    «نسل جديد بسيار عالي و خوب هستند ولي يك مطلب خاصي هست، فيلم ايراني به نظرم قهرمان لازم دارد، ما در طول تاريخ گرفتار زد و خوردهاي بسياري بوديم و همواره يك قهرمان پيدا مي‌شد و مردم زير سايه او مي‌رفتند. مردم قهرمان دوست دارند به خصوص وقتي كه آن قهرمان، صادق، عاشق مردم و اهل عمل باشد.»

    سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد