از كجا بدونم تلويزيون بايد تعميير بشه يا نه؟

۳۹ بازديد

از كجا بدونم تلويزيون بايد تعميير بشه يا نه؟

همه ي وي ها با يه تضمين يه ماهه ي خدماتي اومدن همچنين مي توانيد گارانتي اصلي كارخانه خود را حفظ كنيد. اگر گارانتي شما منقضي شده است، ما مي توانيم بهترين سرويس را براي بهترين بازيابي تلويزيون در اختيار شما قرار بدهيم.

گام اول:

براي به روز رساني نرم افزار است كه مي تواند در تلويزيون شما استفاده مي شود بررسي كنيد. براي نيازهاي تعمير، به كارشناسان تعمير تلويزيون از غرب تهران تكيه كنيد و راهنماي بررسي ما را دنبال كنيد.

مرحله دوم:

اگر تلويزيون شما نياز به تعمير دارد، لطفا ً به فرم رزرو ما مراجعه كنيد تا قرار ملاقات بذاريم.  https://llk.dk/cbyttm

سطح سوم:

هنگامي كه شما نياز به تعمير تلويزيون خود را تاييد كرده اند. يك تكنسين معتبر تعمير و نگهداري تلويزيون در اصفهان در زمان مشخص به خانه شما مراجعه خواهد كرد.

مرحله ?:

ما ميخوايم تلويزيونت رو درست روي صحنه درست كنيم

 آيا تعمير يك تلويزيون با تعمير تلويزيون در غرب تهران اقتصادي است؟

بيشتر افرادي كه از تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي استفاده مي كنند مي ترسند كه بشكنند. بيشتر مردم مي ترسند كه جايگزيني قطعات اصلي خوب ممكن است گران يا ناخوشايند باشد، يا اينكه ممكن است نتونند آن ها را تعمير كنند.

با اين حال هميشه چنين نيست. با يك كارشناس خوب مي توانيد تلويزيون را بدون مشكل برطرف كنيد و نگران خريد دوباره آن نباشيد.

اگر شما مي توانيد تلويزيون خود را با يك پانل شكسته جايگزين. در مواردي كه صفحه جلوي تلويزيون آسيب ديده و در نتيجه ترك خورده است مراقب باشيد.

به عنوان تعمير كم هزينه طبقه بندي نشده است. اين به اين دليل است كه پنل جلو يا صفحه تلويزيون ??? هزينه تلويزيون را به خود حساب مي كند.

بنابراين در بيشتر موارد جايگزيني تلويزيون در اين مورد اقتصادي تر است. اگر بدشانس هستيد كه به طور اتفاقي به صفحه تلويزيون آسيب مي دهيد، ارزش بررسي گارانتي تلويزيون را دارد. اما اگر صفحه تلويزيون شكسته نشده باشد، مي توانيد آن را بدون مشكل برطرف كنيد. دوباره نگران خريد تلويزيون نباشيد.

سرويس تلويزيوني به شما در هر يك از مشكلات كمك مي كند. شما مي توانيد به محل ما مراجعه كنيد و اعتبار ما را بررسي كنيد. تعمير تلويزيون در اصفهان  خدمات متعددي ارائه مي دهد.

منبع :  اديب سرويس  http://adibservice.com

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11103141

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1605198.page

https://independent.academia.edu/MaiPham341

http://ufotech.com.vn/members/rhonacast42.1019019/

http://edu.fudanedu.uk/user/10177/

https://clubs.london.edu/click?r=http://adibservice.com/

http://fudanedu.uk/user/rhonacast4/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:RhonaCast4

https://git.isis.vanderbilt.edu/RhonaCast4

 

 

 

براي توليد آبنما هاي سنگي از چه سنگ هايي استفاده مي شود؟

۳۸ بازديد

 

براي توليد آبنما هاي سنگي از چه سنگ هايي استفاده مي شود؟

سنگ ها به عنوان يكي از كاربردي ترين ها در ساختمان سازي به شمار مي روند. سنگ ها علاوه بر اينكه به صورت مستقيم پس از استخراج از معدن مورد استفاده قرار مي گيرند، با انجام برخي كارها كاربردهاي متفاوتي خواهند داشت. سنگ به دليل استحكام بالا و زيبايي طبيعي توانسته جايگاه خاصي را در صنعت ساختمان سازي پيدا كند. سنگ هاي ساختماني تنوع بسيار زيادي دارند به گونه اي كه برخي از آنها به دليل استحكام بالا براي زيرساخت سازه ها مناسب هستند اما برخي ديگر از انواع سنگ ها به دليل ظاهر زيبايي كه دارند به منظور جلوه دادن به نما و يا ساير بخش ها كاربرد دارند. سنگ ها طول عمر بسيار زيادي نسبت به ساير سازه هاي ساختماني دارند و اگر به آثار باقي مانده از گذشتگان نگاهي بيندازيد به خوبي متوجه اين امر خواهيد شد. مراكز متعددي اقدام به توليد سازه هاي سنگي نموده اند و از جمله مهمترين آنها مي توان به آبنما، روشويي و... اشاره كرد. اما در هنگام خريد اقلام سنگي بايد به موارد مختلفي توجه داشته باشيد كه در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

 

آبنما

آبنما همانطور كه از نام آن پيداست نمايشي از حركت آب را به نمايش مي گذارد. صداي آب تداعي بخش حياط بوده و روح و روان آدمي را تازه خواهد كرد. زيبايي آبنما نيز تاثير بسزايي خواهد داشت و از اين رو در انتخاب آبنما بايد نهايت دقت را داشته باشيد. آبنما ها به صورت پيش ساخته نيز ارائه مي شوند كه در اين صورت خواهيد توانست در مدت زمان بسيار كوتاهي آبنما را سرجاي خود نصب كرده و از زيبايي آن نهايت لذت را ببريد. البته ساخت آبنما در محل يكي از محبوب ترين روش ها است كه در اين صورت مي توانيد از انواع مختلف سنگ ها براي تزيين آبنماي خود استفاده كنيد. آبنماها قابل اجرا در مراكز مختلف هستند و گاهي اوقات در فضاي داخلي ادارات و سازمان هاي لوكس شاهد آبنمايي زيبا در وسط محوطه هستيم.

انواع آبنما

آبنما در حقيقت به انواع اقسام مدل هاي مختلف دسته بندي مي شود كه هريك از آنها ويژگي ها و جلوه متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. آبنما ها را مي توان با سيمان و ساير مصالح ساختماني نيز ساخت اما جلوه اي كه سنگ به آبنما مي بخشد قابل مقايسه با ابنماهاي سيماني نيست. آبنماها در حالت كلي به انواع زير دسته بندي مي شوند:

آبنما صخره اي: آبنما هاي صخره اي نمونه اي كوچك از يك كوه را به نمايش مي گذارند كه زيبايي منحصر به فردي دارند و با هزينه هاي پايين مي توانيد آن را اجرا كنيد. براي ساخت آبنماي صخره اي از سنگ هاي معدني مختلف نظير: لاشه، ورقه اي، قلوه سنگ و پوكه هاي معدني استفاده مي شود.

آبنما ديواري: آبنما هاي ديواري به گونه اي هستند كه در بالاترين بخش از ديوار شاهد دريچه هاي خروج آب هستيم. آب با حركت كردن بر روي ديوار به پايين خواهد ريخت و اين امر باعث جلوه اي بسيار خاص از ديوار مي شود.

آبنما پيش ساخته: آبنما هاي پيش ساخته از سنگ هاي مختلفي ساخته مي شوند و به دليل سهولت در اجرا و تنوع مدل، مورد توجه بسياري قرار گرفته اند.

 

سنگ مرمريت

سنگ مرمريت يكي از پرطرفدار ترين و پركاربردترين انواع سنگ هاست كه در اثر گرما و فشار دگرگوني به دست آمده و بافتي بلوري دارد. سنگ مرمريت يكي از زيباترين و خاص ترين سنگ هاي طبيعي است كه مي توانيد از آن در بخش هاي مختلف ساختمان سازي استفاده كنيد. تنوع زياد رنگ در سنگ هاي مرمريت يكي از اصلي ترين ويژگي هاي منحصر به فرد آن به شمار مي رود و از اين رو فرد خواهد توانست بهترين نوع سنگ ها را با توجه به كيفيت و ظاهرش خريداري كند. سنگ هاي مرمريت قابل استفاده براي بخش هاي داخلي و خارجي ساختمان هستند و به دليل وزن مناسب، امكان استفاده از آن به عنوان نماي ساختمان نيز وجود دارد.

خريد سنگ مرمريت

انتخاب مركز خريد معتبر يكي از مهمترين كارهايي است كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد. مراكز متعددي اقدام به ارائه و فروش سنگ هاي مرمريت كرده اند كه هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. براي خريد سنگ مرمريت راه هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت كه خريد اينترنتي سنگ مرمريت به دليل سريع بودن بيشتر مورد توجه قرار گرفته و از اين طريق مي توانيد بهترين سنگ ها را خريداري نماييد. شركت ما يكي از مراكز معتبر در اين زمينه است كه اقدام به ارائه انواع اقسام مختلف سنگ ها نموده و خواهيد توانست سنگ ها را پس از بررسي دقيق خريداري كنيد.

 

 

بررسي و سپس خريد سنگ

قبل از خريد سنگ بايد مشخصات هريك از انواع سنگ ها را مورد بررسي قرار دهيد تا پس از مطلع شدن از ويژگي هاي اصلي سنگ نسبت به خريد آن اقدام كنيد. شركت ما ويژگي ها و مشخصات انواع مختلف سنگ ها را به صورت دقيق مورد بررسي قرار داده و با يك مرور كوتاه مي توانيد بهترين ها را متناسب با خواسته و نوع كاربرد خود انتخاب كنيد. عكس سنگ ها نيز به همراه مشخصات هر يك از آنها درج شده و از اين رو مشتريان پس از مشاهده عكس سنگ انتخاب مطمئن تري نيز خواهند داشت. كارشناسان شركت ما نيز به صورت 24 ساعته و در كليه روزهاي هفته آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت كنيد.

قيمت سنگ

قيمت يكي از اصلي ترين مواردي است كه در هنگام خريد حتما بايد به آن توجه داشته باشيد. در رابطه با قيمت سنگ نمي توان رقم ثابتي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي دست به دست هم مي دهند تا در نهايت قيمت دقيق سنگ ها را مشخص كنند. نوع سنگ انتخابي شما بيشترين تاثير را بر قيمت سنگ خواهد گذاشت. با مراجعه به وب سايت اينترنتي شركت ما مي توانيد انواع اقسام سنگ ها را با ذكر قيمت دقيق مشاهده كرده و بهترين مورد را متناسب با هزينه هاي مورد نظر خود خريداري كنيد. قيمت كليه انواع سنگ ها نيز به منظور جلب رضايت مشتريان مناسب در نظر گرفته شده است.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://essencier.ch/presse/6_demo
https://www.caponethedog.com/en/blog/148_Portugal-cobrar%C3%A1-una-tasa-a-los-propietarios-
https://3gravity.pl/pl/blog/12_Czy-warto-kupi%C4%87-rower-zim%C4%85--.html
https://vrioni.gr/smartblog/6_12-%CE%BA%CF%8C%CE%BB%CF%80%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CE%BD%CE%B9-%CF%83%CE%B1%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%87%CE%BD.html
http://prestashop.templatemela.com/PRS07/PRS070170/PRS02/index.php?fc=module&module=smartblog&id_post=4&controller=details&id_lang=1
https://www.printsunglasses.com/blog/post/index/id/3081/

 

 

تخفيف خريد بست باتري ماشين از سايت تليسان

۳۳ بازديد

تخفيف خريد بست باتري ماشين از سايت تليسان

 

سرباتري يا بست باتري ماشين چيست ؟

سرباتري يا همان بست باتري در اصل نگهدارنده و متصل كننده كابل برق به باتري و بدنه خودرو و قطعات برقي ماشين ميباشد

 

به گفته كارشناسان تليسان اين پايانه‌هاي باتري كاليبر برنجي جامد، جايگزيني عالي براي پايانه‌هاي باتري در حال حاضر خورده يا زنگ‌زده هستند. اين بسته 2 عددي براي هر دو پست ترمينال باتري مثبت و منفي با اتصال سيم از نوع مناسب است.

n2_imha.jpg

پايانه هاي باتري براي كاربردهاي مختلف

پايانه هاي باتري، كنتاكت هاي الكتريكي هستند كه براي اتصال يك بار (خودرو يا ساير ماشين آلات) يا يك شارژر به باتري استفاده مي شوند. آنها بسته به نوع آنها در طرح ها، اندازه ها و ويژگي هاي بسيار متنوعي هستند.

پايانه‌هاي باتري جايگزين براي باتري‌هاي شما را در تمام فروشگاه‌هاي محلي خود در سراسر استراليا ذخيره مي‌كند كه براي طيف گسترده‌اي از مارك‌ها و مدل‌ها مناسب است. نوع خميري كه داريد، نوع پايانه هاي باتري مورد نياز شما را تعيين مي كند

حال بياييد به تحليل كارشناسان شركت تليسان چند نوع بست باتري ماشين را بررسي كنيم

 

پايانه هاي SAE

 

اس ا اي استاندارد اكثر وسايل نقليه خودرويي است. متشكل از دو پايه سربي به شكل مخروط هاي كوتاه، كه در بالاي باتري قرار گرفته اند، قطر آنها كمي متفاوت است تا از قطبيت الكتريكي صحيح اطمينان حاصل شود.

 

پايانه هاي JIS

 

ترمينال باتري جي آي اس شبيه اس آ اي اما كوچكتر است. مانند اس آ اي، مثبت بزرگتر از منفي است، اما هر دو از همتايان اس آ اي خود كوچكتر هستند. اكثر خودروهاي قديمي ژاپني داراي پايانه هاي جي آي اس بودند.

 

ال ترمينال

 

پايانه هاي ال از يك ستون ال شكل با يك سوراخ پيچ در سمت عمودي تشكيل شده است. به طور معمول، اينها براي باتري در برخي از خودروهاي اروپايي، موتورسيكلت ها، دستگاه هاي چمن و باغ، ماشين هاي برفي و ساير وسايل نقليه سبك استفاده مي شوند كه شما ميتوانيد از سايت تليسان خريد اينترنتي كنيد.

 

پايانه هاي باتري خودرو

بسته به نوع وسيله نقليه، اعم از خودرو، كاميون يا وسيله نقليه تفريحي، معمولاً سه نوع پايانه روي باتري هاي خودرو وجود دارد. برخي از باتري ها داراي پايانه هايي در دو پيكربندي مختلف هستند. مهم است كه مطمئن شويد پيكربندي مناسبي داريد زيرا ممكن است از رسيدن كابل هاي باتري جلوگيري كند.

 

انواع بست باتري ماشين

باتري هاي خودرو معمولا يكي از سه نوع پايانه دارند كه تليسان در بالا توضيح داد.

برخي از اندازه‌هاي باتري با ترمينال‌ها در پيكربندي‌هاي مختلف موجود هستند، اما دو پيكربندي اصلي عبارتند از:

 

مثبت در سمت چپ و منفي در گوشه راست

منفي در سمت چپ و مثبت در گوشه سمت راست.

پايانه ها همچنين مي توانند در سمت بلند يا كوتاه باتري، يا به صورت مورب و يا در وسط قرار گيرند. خريد پيكربندي اشتباه ممكن است از رسيدن كابل هاي باتري به پايانه هاي باتري جلوگيري كند.

استارت آپ تليسان از سال 1395 در حال خدمت رساني به مردم عزيز ايران ميباشد .

شما ميتوانيد هنگام خرابي و يا مشكل باتري ماشين خود از طريق وب سايت تليسان درخواست امداد باتري تليسان كنيد تا در كمترين زمان ممكن به مشكلتان توسط همكاران ما رسيدگي شود.

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

۳۷ بازديد

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

ارشا هودرو يكي از معتبرترين و فعال ترين شركت ها در زمينه فروش خودرو در كشور است كه بهترين خودروها را در مارك ها و مدل هاي خارجي و ايراني با بهترين شرايط به فروش مي رساند و در صورت تمايل به خريد اقساطي ، نقد اين شركت ، فقط با كارشناسان شركت تماس بگيريد.

 

امروزه با افزايش قيمت ها در كشور ، قدرت خريد خودروها در كشور بسيار كاهش يافته است و بسياري از مردم بسيار مايلند خودروي مورد علاقه خود را به صورت اقساطي خريداري كنند. بنابراين به دليل استقبال مردم ، فروش اقساطي خودرو بسيار رواج پيدا كرده و شركت هاي زيادي تأسيس شده است كه در اين زمينه فعاليت مي كنند و خودروها را در مارك ها و مدل هاي ايراني و خارجي توليد و عرضه مي كنند. هر شركتي با توجه به سياست تجاري خود شرايط ويژه اي را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرد. در همين حال ، برخي از اين شركت ها منافع مشتري را بيش از هر چيز ديگري در نظر مي گيرند ، در حالي كه برخي ديگر منافع خود را در نظر مي گيرند. از كدام يك از اين شركت ها خريد كنيد.

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

 

فروش موكول خودرو با مناسب ترين شرايط

فردي كه قصد خريد خودرو به صورت اقساطي را دارد ، هميشه به دنبال شركتي است كه از نظر او بهترين شرايط را در بين شركت هاي فروش اقساطي خودرو دارد. اما فروش اقساطي خودرو با مناسب ترين شرايط به چه معناست و شركت ها بايد چه شرايطي را در مقابل خريدار قرار دهند تا بتوانند خريدي مناسب و اقتصادي انجام دهند؟ يكي از بهترين شرايطي كه شركت ها مي توانند براي خريدار تعيين كنند ، تعداد مناسب اقساط با توجه به شرايط مشتري است. شركت هاي فعال در زمينه فروش اقساطي خودرو مي توانند هنگام فروش خودروي مورد نظر مشتري به صورت اقساطي كه شرايط مشتري را برآورده مي كند ، مشتريان زيادي را براي خريد اقساطي خودرو جذب كنند. شخصي كه قصد خريد اقساطي خودرو را دارد درآمد خود را حساب مي كند و تعداد اقساط را با توجه به درآمد خود تعيين مي كند ، بنابراين شركت ها نيز بايد تعداد اقساط را متناسب با بودجه مشتري تعيين كنند تا اقساط را بفروشند. بسته به درآمد خود ، يك نفر ممكن است خودرويي را فقط با چند قسط كوتاه مدت خريداري كند و شخص ديگري ممكن است به خودرويي با اقساط بلند مدت نياز داشته باشد.

 

تعويق فروش خودرو و تحويل خودرو در كوتاه ترين زمان ممكن

زمان لازم براي تحويل خودرو در طرح تغيير زمان خودرو براي مشتري بسيار مهم است و مشتري مايل است خودروي مورد نياز خود را در اسرع وقت تهيه كند ، البته هر شركت طبق قوانين و سياست ها. زمان هاي متفاوت و متفاوتي براي تحويل خودرو در نظر بگيريد. هرچه زمان تحويل خودرو به مشتري كوتاهتر باشد ، در نتيجه مشتري آمادگي بهتري براي استفاده از خدمات شركت خواهد داشت. شركت هايي كه تنها از يك سياست پيروي مي كنند و زمان تحويل خودرو را طولاني مي دانند ، در نتيجه كمتر مورد استقبال مشتري قرار مي گيرد كه در صورت خريد خودرو از اين شركت ها موجب نارضايتي آنها مي شود. البته نوع خودرو نيز مي تواند تأثير زيادي در زمان تحويل داشته باشد و برخي از خودروها مانند خودروهاي خارجي كه برخي از مدل هاي آنها در كشور كمتر رايج است و واردات آنها دشوار است ، ممكن است زمان تحويل بيشتري داشته باشند.

 

فروش اقساطي خودرو

 

تعويق فروش خودرو در مدلهاي خارجي و داخلي

برخي از شركت هايي كه خودروها را به صورت اقساطي مي فروشند فقط خودروهاي خارجي را به صورت اقساطي مي فروشند ، در حالي كه برخي ديگر خودروهاي خود را به صورت محلي توليد مي كنند. اما برخي از شركت هاي ديگر به منظور ارائه تنوع بيشتر خودروها به مشتريان ، اقدام به فروش ، مدلهاي مختلف خودرو ، داخلي و خارجي مي كنند كه هريك از آنها ايراني يا خارجي هستند و شرايط فروش ويژه اي دارند. معمولاً شركت هايي كه انواع مختلفي از خودروها را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرند ، مشتريان زيادي نيز دارند و مشتري با توجه به بودجه اي كه دارد ، مختار است خودرو را تهيه كند.

 

فروش اقساطي خودرو در تهران

تهران به عنوان يكي از بزرگترين و پرجمعيت ترين شهرهاي كشور ، نياز زيادي به خودرو دارد و به همين دليل فروش اقساط خودرو در تهران بسيار رواج يافته است و تا كنون شركت هاي زيادي در اين زمينه تأسيس شده اند. شركت هايي كه در زمينه فروش اقساطي خودرو در تهران فعاليت مي كنند برخي مجاز و برخي ديگر غير مجاز هستند و خريدار بايد به اين موضوع توجه كرده و آن را بسيار جدي بگيرد. خودروهايي كه به صورت نقد و اقساط در اين شركت ها عرضه مي شوند ممكن است حضور خارجي نداشته باشند كه به دليل خريد از اين شركت هاي غيرقابل اعتماد ضررهاي زيادي را براي شما به دنبال خواهد داشت. با بررسي هايي كه انجام مي دهيد ، مي توانيد اعتبار اين شركت ها را ارزيابي كرده و سپس خريد اقساطي خود را انجام دهيد.

 

فروش اقساطي خودرو

شما ميتوانيد خريد اقساطي خودرو را از شركت ساياخودرو به صورت كاملا تضمين شده و به صورت اقساط انجام دهيد.

 

5 اشتباه رايج در عضله سازي و راه هاي جلوگيري از آنها

۳۲ بازديد

5 اشتباه رايج در عضله سازي و راه هاي جلوگيري از آنها

با گذراندن تمام دوران تمريني خود در باشگاه هاي ورزشي ، مي توانم ورزشكاران معمولي را در مورد تحقير آنها نسبت به آنچه در چنين مراكزي مي گذرد درك كنم (من هر روز اين همه مزخرف را مي بينم ، بنابراين حدس مي زنم كه در حال حاضر حساسيتم كم شده است. ) با اين حال ، به جاي نوشتن نسخه خودم از "چرا از مقاله هاي تناسب اندام متنفرم" ، فكر مي كنم مي توانم معمولي ترين اشتباهاتي را كه روزانه مي بينم انجام دهم.

 

هدف اين مقاله كمك به مبتديان يا افرادي است كه مدتي به باشگاه مي روند اما هرگز ظاهر بدني يا سطح قدرت خود را بهبود نداده اند (باور كنيد تعداد زيادي از آنها در سالن بدنسازي من هستند). اطلاعات ارائه شده در اين مقاله براي مربيان با تجربه جدي چيز جديدي نخواهد بود ، زيرا تصور مي كنم آنها همه از مشكلات زير آگاه هستند.

اشتباه 1 - جلسات روزانه Ab Marathon

 

اشتباهات مبتدي هر چند وقت يكبار مي بينيد كه افراد در باشگاه بدنسازي ساعت هاي بيشماري را صرف تمركز بر روي عضلات شكم خود مي گذرانند؟ خوب ، من تعداد زيادي از اين افراد را مي بينم ، كه همه آنها چربي بيش از حد زيادي دارند و آنها را از رسيدن به هدف نهايي خود دور مي كند. چيزي كه آنها نمي فهمند اين است كه انجام 10 هزار كرانچ در روز به آنها در رسيدن به اين هدف نزديك نمي شود.

 

واقعيت اين است كه انجام تمرينات بي پايان ab از شر چربي هايي كه شكم كاملاً مشخص را پنهان مي كند ، خلاص نمي شود ، به عبارت ديگر ، كاهش نقطه كار نمي كند! به جاي 2 ساعت صرف انجام تمرينات شكمي ، زمان بيشتري را بايد به تمرينات وزنه برداري كل بدن اختصاص دهيد ، با حركات چند مفصلي (يعني اسكوات ، ددليفت ، پرس ، رديف ، ديپس) در مركز برنامه تمريني شما قرار دارد. اين تمرينات به دليل تأثير تحريك كننده بر متابوليسم باعث مي شود در طول جلسه و همچنين بعد از آن كالري بيشتري بسوزانيد.

 

علاوه بر اين ، اگر هدف از دست دادن چربي است ، نبايد از كارديو غافل شويد. م effectiveثرترين زمان براي انجام تمرينات قلبي يا صبح با معده خالي قبل از صبحانه يا بلافاصله بعد از جلسات وزنه برداري است ، زيرا در هر دو مورد بدن شما از گليكوژن تهي شده و بنابراين بدن از چربي براي انرژي استفاده مي كند ، همان چيزي كه شما مي خواهيد. به از هر شكلي از تمرينات قلبي مي توان استفاده كرد ، اما من پيشنهاد مي كنم به دليل دوام دوچرخه ثابت از يك دستگاه نوع متقاطع استفاده كنيد يا به دليل هزينه كالري بالاتري كه هنگام انجام فعاليتهاي قبلي تجربه مي كنيد ، استفاده كنيد.

 

همچنين هنگام تلاش براي چربي سوزي ، رژيم غذايي را فراموش نكنيد ، بدون اين كه جزئيات زيادي را وارد كنيد ، رژيم غذايي شما بايد داراي پروتئين بالا و متوسط ??تا كم كربوهيدرات و چربي باشد (اين موضوع بعداً در مقاله مورد بحث قرار مي گيرد).

منبع

 

https://orlaoneal8.livejournal.com/profile

https://www.twitch.tv/orlaoneal8

https://www.openstreetmap.org/user/OrlaOneal8

https://www.tripadvisor.com/Profile/720orlao

https://www.4shared.com/u/omlBYj7g/OrlaOneal8.html

https://www.behance.net/orlaoneal8

https://www.indiegogo.com/individuals/27551453

 

 

 

قديمي ترين دوربين مدار بسته / از بين بردن نويز دوربين مداربسته

۳۱ بازديد

قديمي ترين دوربين مدار بسته / از بين بردن نويز دوربين مداربسته

 

قديمي ترين دوربين مدار بسته: واژه دوربين مدار بسته برگردان فارسي كلمه انگليسي

Close circuit television يا به اختصار CCTV ميباشد. معني لغوي آن جعبه جادويي مدار

بسته است و به دوربينهايي گفته ميشود كه در جاي خود ثابت اند. و به كليه دوربين

هايي گفته ميشود كه در محل خود ثابت بوده و تصاوير را به يك يا چند محل ارسال

ميكنند، از آنجا كه اغلب اين دوربينها در حفاظت، نظارت و سيستمهاي مانيتورينگ امنيت

بكار ميرود اين واژه بيشتر به همين حيطه بر ميگردد اما معني فني آن حتي دوربين هاي

ويدئو تلفن و كنفرانس را نيز در بر ميگيرد.

تاريخچه

نخستين سيستم مدار بسته در سال ???? ميلادي توسط شركت زيمنس المان به منظور

مشاهده پرتاب مو شكهاي V2 نصب شد.يك مهندس الماني بنام (والتر بروج) مسول نصب

اين سيستم بود. در آمريكا اولين تبليغ در سال ???? مربوط به محصولي با نام”وريكون”بود

كه در تبليغات گفته ميشد به مجوز دولتي نيازي ندارد از آن پس سيستمهاي ضبط

تصاوير دربرخي پايگاههاي فضايي بزرگ جهت ضبط تصاوير پرتاب موشكها بكار گرفته شد

و خيلي زود روي موشكها نصب شد تا جايي كه تصاوير را همراه با صدا به زمين ارسال كرد.

اولين رونمايي در اماكن عمومي آمريكا در سال ???? بود. زماني كه در ميدان تايمز

نيويورك اولين دوربين بمنظور جلوگيري از جرايم در محدوده نصب شد، اما نقش

چشمگيري در كاهش جرايم ايفا نكرد تا اينكه در سال ???? در سطح گسترده اي در سراسر

امريكا بخصوص در مراكز عمومي بكار گرفته شد.

سيستم حفاظتي راهي ارزانتر از پليس

بنظر ميامد استفاده از سيستم حفاظتي راهي ارزانتر در مقايسه با بكار گيري نيروهاي

پليس براي شناسايي جرايم باشد بتدريج برخي از حرفه ها و مشاغل بخصوص آنهايي كه

بيشتر در معرض سرقت قرار داشتند. نيز به دوربين مدار بسته رو آوردند.

در سال ???? دستگاهايضبط تصاوير دوربينها تنها با قابليت “ضبط بعد از شناسايي حركت

وارد بازار شدند كه استفاده از دوربين مدار بسته را در اين كشور بسيار بيشتر كرد تا قبل از

آن، دستگاههاي ضبط تصاوير تا حد زيادي از نظر ميزان حجم ذخيره و قابليتها بسيار

محدود بود. از نيمه دوم سال ???? پليس دوربين هاي زيادي را در سطح شهر ها بخصوص

مركز عمومي، مدارس و پروژهاي ساختماني نصب كرد. در انگلستان نيز استفاده از دوربين

مدار بسته بسيار متداول شد.شهر”نور فولك” انگلستان نخستين جايي در اين كشور بود

كه دوربين ها در آن نصب شدند. بطور كلي در دهه ميلادي بين ???? تا ???? استفاده از

دوربينهاي مدار بسته در بسياري از كشورها رواج يافت.

براي آگاه از قيمت دوربين مداربسته كليك كنيد:  قيمت دوربين مدار بسته

كاربردهاي دوربين مدار بسته

كاربرد اصلي و عمده دوربين هاي مدار بسته در سيستمهاي حفاظتي است اما كاربردهاي

آن فقط مختص سيستم هاي حفاظتي نبوده واز آن فراتر ميرود كار بردهايي از قبيل: كار

بردهاي پليسي، نظامي، فضايي، صنعتي، كنترل ترافيك، ارتباطات ويدئويي، و تصوير

برداري نا محسوس كاربرد دوربين هاي مدار بسته در جلو گيري از ارتكاب جرائم بسيار

وسيع است. جلوگيري از جرائم رانندگي تا جرائم جنايي، استفاده نا محسوس از دوربينهاي

مخفي نيز بسيار رواج يافته است، بعنوان مثال ميتوان به دستگاه هاي خود پرداز اشاره

كرد كه براي شناسايي جرايمي چون وارد كردن تصادفي رمز كارت اعتباري كار برد دارد.اخرين

تحقيقات آماري از شهرهاي بزرگ امريكا و انگلستان نشان ميدهد بعد از نصب دوربين

ها در پاركينگها ?? درصد ازتعداد جرايم كاسته شده، در فرودگاه هها ?? درصد

و در ساير مراكز عمومي روي هم رفته اين مقدار ? درصد بوده است.

 

بيشتر بخوانيد:   نصب دوربين مدار بسته تهران 

 روش هاي از بين بردن نويز

 

بهترين روش از بين بردن نويزها، روشي است كه با از بين بردن كم ترين اطلاعات تصوير، بيش ترين نويز را از بين ببرد. بسياري از دوربين ها زماني كه با حساسيت هاي بالا عكس مي گيرند، به شكل خودكار قبل از ذخيره سازي آن، سعي مي كنند تا قسمتي از نويزها را با الگوريتم هاي مخصوص خود از بين ببرند.

يكي از بهترين روشها با توجه به تصادفي بودن نويزها، گرفتن چند تصوير و ميانگين گيري از آنهاست و با توجه به اين نكته كه نويز در هر يك از تصاوير به شكل متفاوتي ايجاد مي شود و سوژه در همه آنها يكسان است، ميانگين گيري از تصاوير منجر به كمتر شدن اثر نويز و نيرو گرفتن سوژه ثابت مي شود. شايد اين روش دردسر بيشتري داشته باشد ولي يكي از بهترين روش ها براي از بين بردن نويزها بدون دست زدن به جزئيات تصوير است كه در بعضي از دوربين ها به شكل خودكار انجام ميشود. اما بهتر است به جاي صرف زمان و هزينه جهت حذف نويز، سعي شود با طراحي و نصب مناسب نويز كمتري در تصوير منعكس شود.

در خصوص حذف نويزها، روش هايي ديگري هم وجود دارند كه يا اجراي مشكل تري دارند و يا چندان اثربخش نيستند. يكي از اين روش ها هم رنگ كردن نقاط در بخش هاي با رنگ نزديك به همم است كه در اين روش قسمتهاي با جزئيات كمتر يافت و محو مي شوند. روش ديگر كم كردن تعداد نقاط تصوير است، براي مثال از هر چهار نقطه كنار هم يك نقطه به دست آيد كه رنگ و نور آن ميانگين آن چهار نقطه باشد و به اين ترتيب اثر نويزي كه براي مثال در يكي يا چند تا از اين نقاط ايجاد شده كمتر مي شود، ولي كم كردن تعداد نقاط منجر به حذف جزئيات، كم رنگ شدن لبه ها و كوچكتر شدن تصوير مي شود. در همه اين روش هاي پاك كردن نويزها منجر به كم شدن داده هاي تصوير و كم شدن جزئيات مي شود زيرا نقطه اي كه نويز ثبت كرده هيچ داده ي ديگري ندارد و الگوريتم هاي حذف، تصميم مي گيرند كه چه داده اي را به جاي آن قرار دهند و بدون خطا نيستند.

براي خريد دوربين مداربسته به نمايندگي هايك ويژن مراجعه كنيد.

باتوجه به مطالب فوق، براي كاستن نويز تصوير، تا آنجا كه ممكن است از حساسيت هاي پايين تر استفاده مي شود. همچنين نوردهي كافي در حذف نويز، به خصوص در بخش هاي تيره عكس، مي تواند بسيار تأثيرگذار باشد. از آنجا كه در كنار حساسيت بالا، نوردهي هاي طولاني هم مي تواند نويز را افزايش دهد، بهتر است در صورت امكان براي نوردهي كافي از ديافراگم باز استفاده كرد. . بايد توجه داشت كه اين گونه مشكلات گاهي در ابعاد بزرگ تصوير يا در روندهاي پردازش تصوير ممكن است بيشتر خود را نشان دهند و بنابراين بهتر است تا جاي ممكن از عواملي كه نويز را افزايش ميدهند پرهيز كرد.

 

 

دانلود آهنگ يه آب خوش از گلومون پايين نرفته

۴۴ بازديد

دانلود آهنگ يه آب خوش از گلومون پايين نرفته

دانلود آهنگ دنيا دادرسان به نام كوتا بياد با متن ترانه و آهنگ

دانلود آهنگ يه آب خوش از گلومون پايين نرفته از دنيا 

يه آب خوش از گلومون پايين نرفته
يه روز و بذار نجنگيم يه روز در هفته

دانلود آهنگ يه آب خوش از گلومون پايين نرفته

 

متن آهنگ يه آب خوش از گلومون پايين نرفته :

ازت سر مي‌ زنه روزي يه بار يه كار عجيب
نميرسه به مقصد هيچ بار كجي
بدهكار پُررو تويي من طلبكار نجيب
حرف نميره تو كلت رو دور لجي

يه آب خوش از گلومون پايين نرفته
يه روز و بذار نجنگيم يه روز در هفته
نميتوني‌ پيِ يه حرفو انقد نگيري
ميرم ولي‌ ديگه سراغ منو من بعد نگيري

توقع ندارم از يكي‌ مث تو كوتاه بياد
دل تو كوتاه بياد، كو تا بياد
لجو لج بازي‌ چيزيه كه هست ميون ما زياد
تو خودت با خودت نمي سازي

آي…
يه آب خوش از گلومون پايين نرفته
يه روز و بذار نجنگيم يه روز در هفته
نميتوني‌ پيِ يه حرفو انقد نگيري
ميرم ولي‌ ديگه سراغ منو من بعد نگيري

ربوده اي ز من دل مرا چه مي‌توان كرد
تو حل نميكني‌ مشكل مرا چه مي‌توان كرد
من عاشق تو هم به همه حال چه مي‌توان كرد
جانم بگو با اين غم و خيال چه مي‌توان كرد
چه مي‌توان كرد

يه آب خوش از گلومون پايين نرفته
يه روز و بذار نجنگيم يه روز در هفته
نميتوني‌ پيِ يه حرفو انقد نگيري
ميرم ولي‌ ديگه سراغ منو من بعد نگيري

منبع  :  دانلود آهنگ يه آب خوش از گلومون پايين نرفته

 

پربازديدترين پست هاي سايت خدمت از ما

۷۲ بازديد

اين فهرست حاوي پربازديدترين پست هاي سايت خدمت از ما است. سايتي كه داراي مجله اي به نام مجله خدمت از ما هست.
 

http://postcj.blog.ir/post/129

http://posstap.blog.ir/post/163

http://postep.blog.ir/post/160

http://postcp.blog.ir/post/129

http://postca.loxblog.com/post/146

http://postau.parsiblog.com/Posts/137

http://posteb.blog.ir/post/210

http://postez.blog.ir/post/145

http://postem.blog.ir/post/269

http://postah.parsiblog.com/Posts/161

http://postaq.parsiblog.com/Posts/138

http://posstac.loxblog.com/post/288

http://postag.parsiblog.com/Posts/142

http://postey.blog.ir/post/145

http://postcv.blog.ir/post/145

http://postch.loxblog.com/post/143

http://postbf.parsiblog.com/Posts/233

http://postar.parsiblog.com/Posts/246

http://postak.parsiblog.com/Posts/138

http://postcl.loxblog.com/post/142

http://posteh.blog.ir/post/152

http://postcb.blog.ir/post/160

http://postao.blog.ir/post/165

http://postew.blog.ir/post/144

http://postao.parsiblog.com/Posts/142

http://postap.parsiblog.com/Posts/151

http://postex.blog.ir/post/143

http://postaj.loxblog.com/post/158

http://postcr.blog.ir/post/127

http://postan.parsiblog.com/Posts/160

http://postcb.loxblog.com/post/150

http://posteg.blog.ir/post/187

http://posteq.blog.ir/post/181

http://postcs.blog.ir/post/138

http://postbc.parsiblog.com/Posts/146

http://posstaq.blog.ir/post/159

http://postad123.loxblog.com/post/493

http://postek.blog.ir/post/187

http://postch.blog.ir/post/128

http://postby.loxblog.com/post/142

http://postea.blog.ir/post/222

http://postat.parsiblog.com/Posts/148

http://postej.blog.ir/post/178

http://postci.loxblog.com/post/140

http://postaf.blog.ir/post/194

http://postbe.parsiblog.com/Posts/336

http://postel.blog.ir/post/256

http://posten.blog.ir/post/275

http://postaf.loxblog.com/post/297

http://postav.parsiblog.com/Posts/135

http://postbx.loxblog.com/post/156

http://postcf.loxblog.com/post/152

http://postaj.parsiblog.com/Posts/239

http://postao.loxblog.com/post/301

http://postcl.blog.ir/post/128

http://postac.blog.ir/post/189

http://postcm.loxblog.com/post/150

http://postan.loxblog.com/post/219

http://postck.loxblog.com/post/144

http://postba.parsiblog.com/Posts/172

http://postcd.loxblog.com/post/142

http://postci.blog.ir/post/127

http://postbt.loxblog.com/post/150

http://postck.blog.ir/post/126

http://postec.blog.ir/post/213

http://postag.loxblog.com/post/165

http://postbk.parsiblog.com/Posts/149

http://postax.parsiblog.com/Posts/134

http://postcn.loxblog.com/post/141

http://postan.blog.ir/post/158

http://posteo.blog.ir/post/144

http://postev.blog.ir/post/146

http://postef.blog.ir/post/199

http://postag.blog.ir/post/157

http://postcm.blog.ir/post/138

http://postbd.parsiblog.com/Posts/234

http://postaf.parsiblog.com/Posts/162

http://postad.blog.ir/post/231

http://postcn.blog.ir/post/127

http://postbv.loxblog.com/post/221

http://postet.blog.ir/post/148

http://postcj.loxblog.com/post/155

http://postak.loxblog.com/post/387

http://postbw.loxblog.com/post/163

http://postbu.loxblog.com/post/249

http://postas.parsiblog.com/Posts/301

http://postbs.loxblog.com/post/277

http://postct.blog.ir/post/127

http://postah.blog.ir/post/153

http://postaj.blog.ir/post/171

http://postcg.loxblog.com/post/148

http://postcq.blog.ir/post/128

http://postce.blog.ir/post/158

http://postei.blog.ir/post/138

http://postcu.blog.ir/post/138

http://postco.blog.ir/post/128

http://postah.loxblog.com/post/283

http://posteu.blog.ir/post/148

http://postbz.loxblog.com/post/142

http://postcb.parsiblog.com/Posts/265

 

 

آيا مي توانيد از طريق بازاريابي ( همكاري در فروش ) وابسته درآمد كسب كنيد؟

۷۴ بازديد

آيا مي توانيد از طريق بازاريابي ( همكاري در فروش ) وابسته درآمد كسب كنيد؟ پاسخ كوتاه به اين سوال بله است. شركت هاي فروش مي توانند سود خوبي كسب كنند و شما حتي مي توانيد به اندازه كسي كه تمام وقت كار مي كند از خانه خود درآمد كسب كنيد. بخاطر داشته باشيد كه موفقيت با دستيابي به آنچه انتخاب مي كنيد حاصل نمي شود بلكه با انجام كارهايي كه بايد انجام شود به طور صحيح و مداوم انجام مي شود. اين پست را بخوانيد تا ببينيد همكاري فروش چيست و چگونه مي تواند براي شما سودمند باشد. مفهوم اصلي همكاري تجاري هر فعاليتي است كه فروش محصول يا خدمات را تسهيل مي كند. اين كار اغلب توسط افرادي انجام مي شود كه خود توليد كننده يا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصي كه قصد كمك به فروش را دارد؛ معرفي محصول كاركردها و برنامه هاي آن براي ايجاد انگيزه در مشتريان براي خريد يك محصول يا خدمات است. روش هاي بسياري براي كار با فروش وجود دارد ، اما بهترين و سودآورترين استفاده از اينترنت است. شما به عنوان يك تبليغ كننده ، شما محصول را به روش هاي صحيح تبليغ مي كنيد و براي هر فروشي كه انجام مي دهيد ، كميسيون يا درصدي از فروش دريافت مي كنيد. همكاري در فروش يك تجارت خانگي ايده آل است ، زيرا براي شروع نياز به پول زيادي ندارد و نيازي به توليد ، ذخيره و تحويل كالا يا خدمات به ديگران ندارد. در حقيقت ، براي اتصال مشتريان و مصرف كنندگان جديد به مشاغل مختلف ، مبلغي دريافت مي كنيد.

واقعيت همكاري در فروش چيست؟ همكاري فروش - همكاري تجاري چيست؟

مانند بسياري از مشاغل مستقر در خانه ، مشكل همكاري در فروش اين است كه كنفرانس ها و سخنراني هاي مربوط به برنامه هاي ثروت به شما مي گويند كه مي توانيد در مدت زمان كمي با حداقل تلاش درآمد كسب كنيد. برخي از برنامه هاي وابسته به شما مي گويند كه فقط با 3 كليك مي توانيد صدها هزار دلار در ماه درآمد كسب كنيد. برخي همچنين مي گويند كه مي توانيد سايت خود را تنظيم كرده و سپس آن را رها كنيد تا حساب بانكي خود را دوباره پر كنيد. واقعيت همكاري در فروش مانند بسياري از كارهاي خانگي ديگر است ، تعداد معدودي از افراد وجود دارد كه مي توانند از اين طريق درآمد خوبي كسب كنند ، افرادي هستند كه به اندازه كافي موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زيادي هم هستند كه پول كمي كسب مي كنند. در نتيجه ، سوال اصلي اين نيست كه آيا شريك فروش واقعاً سود خوبي كسب مي كند ، بلكه آيا شما مي توانيد موفق شويد يا خير. اين بستگي به شما دارد ، اما در اينجا نكاتي وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند.

طرفداران همكاري فروش همكاري فروش - مزاياي همكاري در فروش

همانطور كه قبلاً نيز اشاره شد ، جنبه هاي مثبت زيادي در همكاري در فروش وجود دارد كه آن را به يك انتخاب تجاري عالي تبديل مي كند. آنها شامل موارد زير هستند: قيمت شروع پايين: به اكثر برنامه هاي وابسته رايگان بپيونديد. در نتيجه ، هزينه هاي شما معمولاً مربوط به روشهاي بازاريابي است كه شما استفاده مي كنيد. توليد محصول يا خدمات ضروري نيست. نيازي به ذخيره و حمل و نقل محصولات نيست. شما مي توانيد در هر زمان و هر كجا كه دسترسي به اينترنت داشته باشيد كار كنيد. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممكن است درآمد منفعل داشته باشيد. مي توان آن را به يك مشاغل خانگي در حال انجام و يا يك جريان درآمد اضافي اضافه كرد. اين ايده آل براي وبلاگ نويسان ، مربيان ، كارآفرينان اطلاعات و هركسي است كه داراي وب سايت باشد.

مخالفان همكاري در فروش همكاري فروش - مضرات همكاري در فروش

كسب درآمد از همكاري در فروش داراي چالش هايي است كه عبارتند از: ايجاد ترافيك (بازديد كنندگان سايت) ، كه منجر به درآمد مي شود ، مدت زمان زيادي طول مي كشد. همكاري شما مي تواند به سرقت برود. به اين ترتيب ، شما براي مراجعه به افرادي كه مي كنيد اعتبار نمي گيريد. نقاب زدن URL مي تواند به جلوگيري از اين امر كمك كند. همكاري ضعيف مي تواند به اعتبار شما آسيب برساند. براي جلوگيري از اين اتفاق ، بايد مراقب باشيد و مشاغل با كيفيتي را براي همكاري با آنها انتخاب كنيد. شما هيچ كنترلي بر كيفيت محصول ، خدمات يا نحوه انجام كار خود نداريد. برخي از شركت ها به شما مبلغي پرداخت نمي كنند. البته روش هايي وجود دارد كه مي توانيد برنامه هاي همكاري مناسب فروش را انتخاب كنيد. وقتي چيزي غير عادي پيش آمد ، آنها بايد درباره موقعيتشان تجديد نظر كنند. شما مي توانيد مطمئن باشيد كه بسياري از افراد اين برنامه را تبليغ مي كنند. مشتريان متعلق به معامله گران است. آمار به شما مي گويد كه چند محصول را فروخته است ، اما در بيشتر موارد شما تصوري نداريد كه چه كسي آن را فروخته است. در نتيجه فروش مجدد بازاريابي دشوار خواهد بود.

چگونه در همكاري در فروش موفق باشيم همكاري در فروش - چگونه در همكاري در فروش موفق شويم

همكاري در فروش دشوار نيست ، اما براي دستيابي به درآمد قابل توجهي نياز به دانش ، برنامه ريزي و تلاش هاي هماهنگ دارد. در اينجا مواردي وجود دارد كه مي توانيد براي اطمينان از همكاري موفقيت آميز در فروش خود انجام دهيد. با يادگيري در مورد همكاري در فروش و مراحلي كه براي موفقيت لازم است انجام دهيد. فقط در فروش كالاها و خدمات با كيفيت همكاري مي كند. در حقيقت ، بهتر است ابتدا آنها را خريداري كنيد تا بتوانيد كيفيت آنها را بررسي كنيد. در مورد محصول يا خدمتي كه تبليغ مي كنيد قضاوت خواهيد شد. در نتيجه ، شما بايد نه تنها بر درآمدزايي ، بلكه بر كيفيت نيز تمركز كنيد. برنامه اي را كه در حال كار بر روي آن هستيد تحقيق كنيد تا دريابيد كه چه موقع و چگونه پرداخت مي شويد. همچنين به دنبال مسائل مهم مالي باشيد كه به شما كمك مي كند تا برنامه خوب باشد. براي فروش مواردي كه مربوط به موقعيت شما يا محتواي شما در وب سايت يا وبلاگ شما باشد همكاري كنيد. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسكيت بورد مي نويسيد ، به اشتراك گذاشتن پيوندهاي مربوط به موتور سيكلت يا كيف هاي جديد ممكن است مناسب نباشد. تبليغات خود را تركيب و متناسب كنيد تا با لينك هاي متعدد بازديد كننده خود را آزار ندهيد. پيوندهاي همكاري كه با تصوير همراه هستند ، بهترين نرخ كليك را دارند. هميشه اتصالات خود را با فروش بازديد كننده روشن كنيد. احتمالاً بيشتر بازديد كنندگان درك خواهند كرد كه تبليغات تصوير درآمد براي شما ايجاد مي كند ، اما اگر در مورد يك محصول بنويسيد و آن را به ديگران توصيه كنيد ، براي خوانندگان خود پيامي ارسال مي كنيد كه از آنچه ارسال مي كنيد ، درآمد كسب مي كنيد. اين امر باعث مي شود كه شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشيد. بازار ، بازار ، بازار. براي لذت بردن از مزاياي بازاريابي وابسته و جذب افراد به وب سايت و وبلاگ خود ، فقط روي SEO و رسانه هاي اجتماعي تمركز نكنيد. دريابيد كه بازار هدف شما چيست ، جايي كه مي توانيد آنها را پيدا كنيد و چگونه مي توانيد آنها را به سايت خود جذب كنيد. ليستي از ايميل هاي مردم تهيه كنيد. موفق ترين افراد در اين نوع فروش از ايميل استفاده مي كنند. اين مسئله را ناديده نگيريد ، بازاريابي الكترونيكي مي تواند سود شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. استفاده از يك صفحه اصلي و سيستم قيف را براي بازاريابي مشاغل خود در نظر بگيريد. با يك پيشنهاد قانع كننده ، مشتريان بالقوه را به ليست ايميل خود جذب كنيد. به اين ترتيب مي توانيد صفحه اي از محصولاتي را كه مي فروشيد براي آنها ارسال كنيد. در سيستم نامه الكترونيكي خود مي توانيد پيشنهادات رايگان و فروش بيشتري ارائه دهيد. موفقيت برنامه بازاريابي وابسته خود را مرور كنيد. به خصوص اگر چندين برنامه داشته باشيد يا از ديگر انواع تبليغات مانند Google AdSense براي درآمدزايي استفاده كنيد. بعضي اوقات تبليغات بيش از حد مي تواند باعث شود وب سايت شما سطحي به نظر برسد و خوانندگان را تحريك كند. در نتيجه باعث كاهش كارايي شما مي شود. قبل از شروع فروش سهام اينترنتي ، مواردي را ياد بگيريد كه به شما در موفقيت در بازاريابي كمك مي كند. مهمتر از همه ، اگر مي خواهيد همكاري فروش را به عنوان يك تجارت ادامه دهيد يا همكاري فروش را به تجارت فعلي خود اضافه كنيد ، بدانيد كه سريع و خودكار نيست و بدون تلاش كافي كار نخواهد كرد. مانند همه مشاغل خانگي ، شما به يك برنامه روزانه براي درآمدزايي آنلاين نياز داريد. به طور كلي ، شانس شما براي درآمدزايي از برنامه هاي بازاريابي وابسته از ساير مشاغل آنلاين اينترنتي بيشتر يا كمتر نيست. موفقيت شما بستگي به اين دارد كه چقدر مي توانيد برنامه بازاريابي وابسته خود را عملي كنيد.

 

گيمباز يك قدم بزرگ براي پيشرفت و حمايت از جامعه گيم

۷۶ بازديد

گيمباز: جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم
ساده انگاريه اگر بگيم گيم تو ايران براي پيشرفت كار ساده اي پيش رو داره شروع حرفام رو خيلي شايد نااميد كننده و سخت شروع كردم علت ش هم اين بود كه هم به خودم هم به شما يك تلنگري بزنم تا پر انرژي تر و با قدرت و هدفمند تر كنيم رفتارهايي كه در راستاي جامعه گيم انجام ميديم.
احتمالا الان سوال تو ذهن شكل گرفته مگه رفتار منِ گيمر چه تاثيري روي  پيشرفت جامعه گيم داره من جواب ش رو ميدونم، از اونجايي كه هنوز در ايران اين موضوع كه صنعت گيم يك حركت بزرگه و بايد جدي گرفته بشه جا بيوفتاده نيازه تا، تك تك ما گيمرها از خفن تا اون مبتدي وظيفه خودمون رو انجام بديم. از نظر من هدف، پيشرفت و نگاه صنعتي و بزرگ به گيم در ايران هست براي رسيدن به اين هدف همه ما گيمر ها بايد دست به دست هم بديم و گامي در اين جهت برداريم . به نظرت تو چه حركتي براي پيشرفت گيم داخل ايران انجام دادي؟

اين همه حرف زدم و سرتون رو درد آوردم تا بگم گيمباز يك قدم بزرگ براي پيشرفت و حمايت از جامعه گيم برداشته و اميدواره شما تك تك گيمرها در اين راستا كمك ش كنين. شايد بازم سوال براتون شكل بگيره گيمباز چيه اصلا؟ گيمباز اپليكيشن جامع و اختصاصي براي گيمر هاست و به تازگي وب سايتش رو هم راه اندازي كرده.
ميخوام يكم بيشتر از گيمباز؛ ديوار اختصاصي گيمرها براتون بگم. خريد و فروش تجهيزات گيم براي تمامي كنسول ها در دسته بندي هاي محتلف از جمله پلي استيشن(PS)،كامپيوتر بازي(PC)، ايكس باكس(XBOX) و نينتندو(Nintendo)  كه هر كدوم از اين دسته بندي هاي بخش هاي مختلفي دارن و شما ميتونين به راحتي با انتخاب هر دسته و بخش مشخص به خودش وسيله اي كه ميخوايين رو كاملا رايگان آگهي كنين. علاوه بر خريد و فروش شما ميتونين در گيمباز از رويدادها و تورنمنت هاي گيمي با خبر بشين.

تورنمنت هايي از جنس فورتنايت(fortnite)، كال آف ديوتي(call of duty)، پابجي(pubg)، رنبو سيكس(rainbow6)، فيفا 2020(fifa2020) يا پس2020(pes2020) و كلي بازي هاي كه شما بخوايين اجرا يا شركت كنين.
اگر اكانت بازي ميخواي داخل گيمباز پيدا ميشه يا اگر دنبال رويداد گيمي ميگردي ميتوني اونجا ببيني. تازه اونايي كه با گيفت كارت سر و كار دارن هم ميتونن داخل اپليكيشن و سايت گيمباز خريد و فروش انجام بدن.
خلاصه جونم برا شما گيمرهاي ايراني بگه دسته هاي مختلف گيمباز به اين ترتيبي كه براتون ميگم هست: از پلي استيشن ، ايكس باكس ، نينتندو و كامپيوتر بازي گرفته تا رويداد هاي بازي ،گيفت كارت ،گجت ها ، اكانت بازي و ساير موارد.
راستي گيمباز يه پيج اينستاگرامي(gamebuzz.official) داره كه كلي اخبار و ويديو هاي فان و آموزشي و خفن رو ميزار ه و مزيت فالو داشتن پيج گيمباز اينه كه تورنمنت هايي كه خود گيمباز برگزار ميكنه رو هم باخبر ميشي و ميتوني كاملا رايگان داخل تورنمنت هاي فورتنايت، رنبو6، پابجي ، كالاف ديوتي و كلي گيم هاي پرطرفدار ديگه شركت كني.

براي تبادل بيشتر و اگر سوال هاي تخصصي دارين ميتونين داخل سرور ديسكورد گيمباز(:https://discord.gg/dReKuuh)هم جوين بشين چون اونجا كلي گيمر هست كه ميتونين سوالهاي ساده تا سخت رو ازشون بپرسين يا تجربياتتون رو بهم ديگه قرض بدين و خلاصه هواي همديگه رو داشته باشين.

اپليكيشن گيمباز مخصوص گوشي ها اندرويدي(Android) هست كه شما ميتونين  گيمباز از طريق گوگل پلي به راحتي دانلود كنين.

وب سايت گيمباز هم براي گيمرهايي كه از گوشي هاي آي او اس (IOS)استفاده ميكنند و يا گيمرهايي كه به موبايل  اندرويدي(Android) دسترسي ندارن ايجاد شده.
خلاصه اين همه گفتم از اول تا اينجا كه بگم  بايد براي پيشرفت صنعت گيم توي ايران قدم برداشت. گيمباز به نوبه خودش داره تلاش ميكنه از گيمرها حمايت كنه و بستري براي تخصصي تر كردن اين حوزه رو به وجود بياره پس شما هم يه قدمي بردارين و از گيم ايراني حمايت كنين.
در آخر هم بگم براتون اپليكيشن و سايت گيمباز يه سري مزايايي ديگه داره كه به صورت خلاصه در ادامه براتون ميگم:

  • درج رايگان آگهي
  • داراي دسته بندي هاي متنوع
  • راحتي و سادگي استفاده از برنامه
  • بك برنامه تخصصي براي گيمرها
  • پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران

شما ميتونين از طريق زير با تيم گيمباز در تعامل باشيد.