تصادف شديد مجري و استند آپ كمدين خندوانه (عكس)

۱۰۶ بازديد

تصادف شديد مجري و استند آپ كمدين خندوانه (عكس)

  • تصادف شديد مجري و استند آپ كمدين خندوانه (عكس)

    به گزارش ايران ناز مجري معروف صدا و سيما در اثر تصادف راهي بيمارستان شد . وي در حالي كه با خودرو پرايد كه به صورت اسنپ كرايه كرده بود از سر برنامه برميگشت با اتوبوس تصادف شديدي نمود . امير كربلايي‌زاده سحرگاه شب بيست و يكم ماه مبارك رمضان در حالي كه كار تصويربرداري برنامه زنده “كوچه بهار” را به پايان رسانده بود در راه منزل با يك اتوبوس تصادف كرد.

    روابط عمومي شبكه اميد از تصادف شديد مجري برنامه سحرگاهي “كوچه بهار” خبر داد و گفت: سحرگاه شب بيست و يكم ماه مبارك رمضان در حالي كه كار تصويربرداري برنامه زنده “كوچه بهار” به پايان رسيده بود، امير كربلايي‌زاده در راه منزل با يك اتوبوس تصادف كرد و راهي بيمارستان شد.

    تصادف شديد مجري و استند آپ كمدين خندوانه (عكس)

    در حالي برنامه زنده و تركيبي «كوچه بهار» هر شب ساعت 3 بامداد به مدت 70 دقيقه با اجراي امير كربلايي‌زاده و رامتين چيت‌سازان در فضاي با نشاط معنوي سحر در منزل تاريخي شهيد مدرس (محله سرچشمه) به روي آنتن شبكه اميد مي‌رود كه روح‌الله عبداللهي روابط عمومي اين شبكه اعلام كرد كه چند شب پاياني اين برنامه با يك مجري كار خود را ادامه مي‌دهد. چرا كه در سحرگاه شب بيست و يكم ماه مبارك رمضان امير كربلايي‌زاده پس از اتمام تصويربرداري در راه منزل با يك اتوبوس،‌ تصادف شديدي داشت.

    تصادف شديد مجري و استند آپ كمدين خندوانه (عكس)

    به گفته عبداللهي او در حال حاضر از ناحيه لگن آسيب جدي ديده و در بيمارستان آتيه بستري است. برنامه «كوچه بهار» در اين روزهاي پاياني با يك مجري به كار خودش ادامه مي‌دهد و تمام دست‌اندركاران اين برنامه و اهالي رسانه براي اين كمدين محبوب و هنرمند ارزشمند، آرزوي صحت و سلامتي دارد.

    براساس اين گزارش، امير كربلايي‌‌زاده را شايد خيلي‌ها اولين‌بار بر روي صحنه استندآپ كمدي “خندوانه” يا در سريال قرعه و معماي‌شاه، اما هنرمندان تئاتري او را بارها و بارها در صحنه‌هاي نمايش ديده‌اند. او در سال‌هاي 78 و 79 برنده ديپلم افتخار بازيگري اول در جشنواره سراسري تئاتر دانشجويي مراكز عالي سراسر كشور شد. كربلايي‌زاده در سال 77 با حضور در نمايش ” تلخ بازي قمر در عقرب ” به كارگرداني شهره لرستاني وارد مجموعه تئاتر شهر شد و درسال 1391 با حضور در فيلم روز روشن حسين شهابي به سينماي ايران معرفي شد.

    تصادف شديد مجري و استند آپ كمدين خندوانه (عكس)

 

جزئيات قتل غير عمد ابراهيم اسدي بازيكن پرسپوليس (عكس)

۱۲۷ بازديد

جزئيات قتل غير عمد ابراهيم اسدي بازيكن پرسپوليس (عكس)

  • جزئيات قتل غير عمد ابراهيم اسدي بازيكن پرسپوليس (عكس)

    به گزارش ايران ناز پاي بازيكن مشهور پزسپوليس و زننده گل قهرماني اين تيم به جرم قتل غير عمد به دادگاه باز شد . اين بازيكن سرشناس فوتبال در يك تصادف منجر به فوت نقش داشته است.ابراهيم اسدي بازيكن سابق تيم پرسپوليس بخاطر تصادفي كه منجر به مرگ يك شهروند شده است, اين روزها شرايط مناسبي ندارد.

    خبر تصادف منجر به فوت زننده گل قهرماني پرسپوليس بازتاب گسترده‌اي در محافل فوتبالي و فضاي مجازي داشت.

    از همان ثانيه‌هاي اول انتشار روزنامه، برخي سايت‌هاي خبري دنبال شناسايي زننده گل قهرماني پرسپوليس افتادند. يكي از سايت‌ها نوشت:

    «معلوم نيست منظور خبرورزشي، زننده گل قهرماني در ليگ برتر است يا جام حذفي»، سايت ديگري نام چند بازيكن از جمله ابراهيم اسدي و سپهر حيدري را مطرح كرد، بعضي پيشكسوتان با سپهر تماس گرفتند تا داستان را از زبان او بشنوند كه حيدري گفت هيچ تصادفي نداشته،برخي هم با ابراهيم اسدي تماس گرفتند كه اسدي تلفن‌ها را بي‌پاسخ گذاشت و… البته عده‌اي هم طبق عادت كه وقتي خبر مي‌خورند، دنبال تكذيب مي‌افتند، تلاش خود را براي تكذيب خبر آغاز كردند تا لازم باشد امروز به جزئيات اين سانحه رانندگي بپردازيم.

    ديروز به منظور حفظ آبروي بازيكن اسبق پرسپوليس از درج نام او خودداري كرديم اما متأسفانه عده‌اي شايعاتي پشت سر اين پرسپوليسي قديمي راه انداختند كه صحت ندارد و لازم ديديم براي جلوگيري از اين شايعات اصل ماجرا را روايت كنيم.

    جزئيات قتل غير عمد ابراهيم اسدي بازيكن پرسپوليس (عكس)

    هفته گذشته، بعد از افطار، پيشكسوتان پرسپوليس در زمين طرشت تمرين داشتند. ابراهيم اسدي كه خودش آكادمي فوتبال دارد و به نوجوانان و نونهالان آموزش مي‌دهد، مثل ساير شاگردان پروين قصد داشت به اين تمرين برود. اسدي همچنين قرار بود پيراهن امضاشده خودش را به دست يك هوادار معلول پرسپوليس برساند.

    زننده گل قهرماني پرسپوليس در دوره اول ليگ برتر، در جاده قديم تهران- كرج و در لاين كندرو در حال حركت بود كه زير يك پل، سر يكي از دوراهي‌هاي اين جاده، راننده يك اتومبيل كنار اتوبان از ماشين پياده مي‌شود و بين در ماشين خودش و ماشين اسدي گير مي‌كند.

    كاپيتان اسبق پرسپوليس بلافاصله از ماشين پياده مي‌شود و خودش را به اين راننده مي‌رساند. شاهدان عيني مي‌گويند اسدي سريع با پليس و اورژانس تماس مي‌گيرد. ساعت حوالي ۲۱:۳۰ است. راننده‌اي كه لحظه پياده شدن از ماشين خود با ماشين ابراهيم اسدي برخورد كرد، بغل اسدي منتظر رسيدن اورژانس است. او كه اسدي را مي‌شناسد و مي‌داند فوتباليست بوده، مي‌گويد مسافركشي مي‌كند و براي سوار كردن مسافر از ماشين پياده شده بود.

    اورژانس با تأخير مي‌رسد و مضروب را به بيمارستان مي‌برد اما اين شهروند بدشانس فوت مي‌كند. اسدي هم با پليس به كلانتري مي‌رود و پس از يكي، دو شب بازداشت و بعد از مشاهده فيلم دوربين راهنمايي رانندگي آن محدوده كه صحنه تصادف را به طور واضح ضبط كرده بود، با قرار وثيقه آزاد مي‌شود تا منتظر دادگاه باشد.

    شاهدان عيني مي‌گويند هنوز معلوم نيست در كروكي پليس، ابراهيم اسدي مقصر شناخته شده يا نه چرا كه وقتي راننده ماشين از اتومبيل پياده مي‌شود، عابر پياده به حساب مي‌آيد و در اين صورت، راننده‌اي كه عابر پياده را زير گرفته، مقصر است. البته به گفته شاهدان عيني، شهروند فوت شده بين در ماشين خودش و ماشين اسدي گير كرده بود و گويا پليس گزارش كرده تصادف ابراهيم اسدي با اين شخص، تصادف منجر به جرح بوده، نه تصادف منجر به فوت و در گزارش پزشكي قانوني هم خونريزي داخلي و ضربه به جمجمه دليل فوت اعلام شده است.

    …صدالبته تمام اين‌ها فعلاً در حد گفته‌ها و شنيده‌هاست و اسدي بايد منتظر جلسه دادگاه باشد. ابراهيم اسدي حتي در مراسم سوم و هفتم اين شهروند هم شركت كرد تا با خانواده مرحوم همدردي كرده باشد. علي پروين هم به عنوان بزرگتر پرسپوليس در حل اين گرفتاري كنار ابراهيم بود…

    ديروز خيلي تلاش كرديم با ابراهيم اسدي درباره اين سانحه و دردسر و بدشانسي‌اش حرف بزنيم اما كاپيتان اسبق پرسپوليس تمايلي به گفت‌وگو نداشت. يكي از نزديكان اسدي گفت: «ابراهيم واقعاً نابود شده، شب‌ها نمي‌تواند بخوابد و دائم زير لب مي‌گويد كاش من مرده بودم و مدام تكرار مي‌كند بعد از تصادف بغل من بود، داشتيم با هم حرف مي‌زديم، قرار بود با خودم ببرمش تمرين پيشكسوتان پرسپوليس… همسرش هم اصلاً حال و روز خوشي ندارد، خانواده‌اش هم همين‌طور، هر قدر هم ما به او دل‌داري مي‌دهيم كه تصادف پيش مي‌آيد، نمي‌توانيم او را آرام كنيم.» خدا خودش به اسدي كمك كند.

    جزئيات قتل غير عمد ابراهيم اسدي بازيكن پرسپوليس (عكس)

 

بلند قد ترين بازيگر زن در 54 سالگي حامله شد (عكس)

۱۱۵ بازديد

بلند قد ترين بازيگر زن در 54 سالگي حامله شد (عكس)

  • بلند قد ترين بازيگر زن در 54 سالگي حامله شد (عكس)

    به گزارش ايران ناز بازيگر زن مشهور در سن 54 سالگي خبر از باردار شدن خود داد ! اين بازيگر زن مشهور بلندقدترين زن در ميان بازيگران است ! بريگيته نيلسن مدل و بازيگر دانماركي در 54 سالگي باردار شد.از فيلم‌هايي كه او در آنها بازي كرده است، مي‌توان به راكي ۴، كبرا و پليس Police بورلي هيلز ۲ اشاره كرد.

    اين بازيگر 54 ساله كه براي پنجمين بار با مردي كه 15 سال از خودش كوچكتر است ازدواج كرده، در خبري داغ نوشته در اين سن و سال باردار است.

    بلند قد ترين بازيگر زن در 54 سالگي حامله شد (عكس)

    معروف ترين همسر نيلسن، سيلوستر استالونه بازيگر مطرح هاليوود است كه اين دو سال 1987 پس از تنها دو سال زندگي از هم جدا شدند.بريگيته نيلسن يكي از قدبلندترين بازيگران زن تاريخ هاليوود است.

    بلند قد ترين بازيگر زن در 54 سالگي حامله شد (عكس)

 

سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

۱۱۰ بازديد

سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

  • سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

    به گزارش ايران ناز , مرحوم ناصر ملك مطيعي بازيگر قديمي ايران , در آخرين مصاحبه خود پس از 40 سال دوري از صدا و سيما بالاخره پاي به تلويزيون نهاد و در برنامه دورهمي مهران مديري شركت كرد  اما اين برنامه اجازه پخش نيافت. در اين مطلب از ايران ناز مشروح سخنان جال زنده ياد ناصر ملك مطيعي در برنامه دورهمي را بخوانيد .ناصر ملك‌مطيعي در گفت‌وگو با مهران مديري، ضمن قدرداني از محبت مردم ايران از علاقه‌اش به فرهنگ و سنت ايراني گفت.

    مشروح گفت و گوي مهران مديري با ناصر ملك مطيعي

    گفت‌وگوي مهران مديري با ناصر ملك‌مطيعي در برنامه «دورهمي» كه قرار بود شب يلداي سال گذشته روي آنتن شبكه نسيم برود و سرانجام در آخرين لحظات پخش نشد، در  شبكه‌هاي ماهواره‌اي و فضاي مجازي منتشر شد.

    سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

    اين فيلم كه توسط يكي از تماشاگران حاضر در استوديوي «دورهمي» ضبط شده، در اختيار شبكه‌هاي ماهواره‌اي قرار گرفته است؛ اتفاقي كه نشان از اشتباه عجيب صداوسيما دارد.

    در ادامه بخش‌هايي از گفت‌وگوي ملك مطيعي و مهران مديري را كه از روي فيلم پخش شده در فضاي مجازي پياده شده است، مي‌خوانيد.

    ملك مطيعي در ابتداي گفت‌و‌گو با مهران مديري با ابراز خشنودي از حضورش در «دورهمي»گفت:

    «براي من يك توفيق الهي است و خدا را هميشه از اين موهبتي كه نصيبم شد شكر مي‌كنم، اين چند دهه‌اي كه گذشته و مردم عزيزم من را فراموش نكردند اصلا جاي صحبت ندارد و سكوت كنم بهتر است. امروز خيلي خوشحالم كه پس از سال‌ها دوري از خانه اينجا هستم و خدا را واقعا شكر مي‌كنم.»

    او در پاسخ به سوال مديري درباره اينكه چرا ايران را ترك نكرد، توضيح داد:

    «شما تصور كنيد من ناصر ملك‌مطيعي در طبقه پنجاهم در لاس وگاس در جكوزي در حال فيلم بازي كردن هستم، اما براي من وقتي از زير بازارچه معير عبور مي‌كنم و لبوفروش فرياد مي‌زند لبو، لذت بخش است. اينجا ممكلت خودم است و پايم روي زمين است و پدر و مادران ما در اينجا بودند، نسل ما حداقل ريشه داريم و هنوز پايبند سنت‌ها و فرهنگ‌مان هستيم. كجا مي‌توانستم شاهد اين احترامي كه مردم به من مي‌گذارند، باشم.»

    اين بازيگر درباره كارهايي كه پس از ممنوع‌الفعاليت شدن انجام مي‌داد، بيان كرد:

    «خانه ما در ونك بود، گوشه حياط اتاق كوچكي بود كه در آن گاز و يكسري وسايل را نگه مي‌داشتيم، زمانيكه قرار شد ديگر كار نكنيم، ما آنجا شروع به شيريني‌پزي كرديم.»

    ملك مط  ي در ادامه در پاسخ به سوال مديري كه از او پرسيد آيا عاشق شده است، گفت: «مگر مي‌شود كسي عاشق نشده باشد؟ مهم اين است كه تا آخرين لحظه حيات عاشق بماند.»

    او با ابراز ناراحتي از شرايط نه چندان مساعد برخي از بازيگران پيشكسوت و بي‌توجهي‌هايي كه به آن‌ها مي‌شود، گفت:

    «شايد جايز نباشد بگويم ولي حيف است كه بعضي از هنرمندان مملكت ما آسايش و رفاه نداشته باشند،بايد به آن‌ها رسيدگي كرد زيرا كه زندگي خودشان را در راه هنر گذاشتند و عاشقانه كارشان را دوست داشتند. الان در گوشه و كنار پنهان هستند و الان روي‌شان نمي‌شود در انظار عمومي حاضر شوند زيرا آدمي كه سال‌ها مشهور بوده، برايش سخت است كه دست خالي ديده شود.»

    اين بازيگر پيشكسوت نظرش را درباره نسل بازيگران پس از انقلاب اين‌طور بيان كرد:

    «نسل جديد بسيار عالي و خوب هستند ولي يك مطلب خاصي هست، فيلم ايراني به نظرم قهرمان لازم دارد، ما در طول تاريخ گرفتار زد و خوردهاي بسياري بوديم و همواره يك قهرمان پيدا مي‌شد و مردم زير سايه او مي‌رفتند. مردم قهرمان دوست دارند به خصوص وقتي كه آن قهرمان، صادق، عاشق مردم و اهل عمل باشد.»

    سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

 

تيپ و گردش الناز شاكردوست در چابهار (عكس)

۱۵۵ بازديد

تيپ و گردش الناز شاكردوست در چابهار (عكس)

  • تيپ و گردش الناز شاكردوست در چابهار (عكس)

    به گزارش ايران ناز الناز شاكردوست بازيگر 33 ساله كشورمان كه پس از اقدامات درماني از اروپا بازگشته است مدتيست در جنوب ايران به تفريح و گشت و گذار مشغول است . تصاوير جذاب و زيبايي كه الناز شاكردوست در صفحات مجازي خود به اشتراك گذاشته است را در ادامه ببينيد.

    الناز شاكردوست بازيگر كشورمان اين روز ها به چابهار سفر كرده است.در ادامه عكس هاي اين بازيگر 33 ساله را مشاهده مي كنيد.

    تيپ و گردش الناز شاكردوست در چابهار (عكس)

    تيپ و گردش الناز شاكردوست در چابهار (عكس)

    تيپ و گردش الناز شاكردوست در چابهار (عكس)

 

بلند قد ترين بازيگر زن در 54 سالگي حامله شد (عكس)

۱۲۰ بازديد

بلند قد ترين بازيگر زن در 54 سالگي حامله شد (عكس)

  • بلند قد ترين بازيگر زن در 54 سالگي حامله شد (عكس)

    به گزارش ايران ناز بازيگر زن مشهور در سن 54 سالگي خبر از باردار شدن خود داد ! اين بازيگر زن مشهور بلندقدترين زن در ميان بازيگران است ! بريگيته نيلسن مدل و بازيگر دانماركي در 54 سالگي باردار شد.از فيلم‌هايي كه او در آنها بازي كرده است، مي‌توان به راكي ۴، كبرا و پليس Police بورلي هيلز ۲ اشاره كرد.

    اين بازيگر 54 ساله كه براي پنجمين بار با مردي كه 15 سال از خودش كوچكتر است ازدواج كرده، در خبري داغ نوشته در اين سن و سال باردار است.

    بلند قد ترين بازيگر زن در 54 سالگي حامله شد (عكس)

    معروف ترين همسر نيلسن، سيلوستر استالونه بازيگر مطرح هاليوود است كه اين دو سال 1987 پس از تنها دو سال زندگي از هم جدا شدند.بريگيته نيلسن يكي از قدبلندترين بازيگران زن تاريخ هاليوود است.

    بلند قد ترين بازيگر زن در 54 سالگي حامله شد (عكس)

 

سوژه شدن تيپ بازيكنان تيم ملي در جام جهاني (عكس)

۱۷۱ بازديد

سوژه شدن تيپ بازيكنان تيم ملي در جام جهاني (عكس)

  • سوژه شدن تيپ بازيكنان تيم ملي در جام جهاني (عكس)

    به گزارش ايران ناز , اعضاي تيم ملي فوتبال ايران اولين تيمي بودند كه به كشور روسيه براي بازيهاي جام جهاني 2018 , وارد شدند . د اين ميان تيپ جذاب اين بازيكنان مورد توجه رسانه ها قرار گرفت .تيپ زيباي فوتباليست هاي تيم ملي كشورمان باعث شد كه ديلي ميل در گزارشي به خوشتيپي ملي پوشان ايران در جام جهاني روسيه بپردازد.

    سوژه شدن تيپ بازيكنان تيم ملي در جام جهاني (عكس)

    جام جهاني فوتبال در روسيه از پنجشنبه برگزار مي‌شود. اعضاي تيم ملي فوتبال ايران نيز اكنون در روسيه هستند و خودشان را براي بازي با مراكش آماده مي‌كنند.

    ديلي ميل در گزارشي به عكس بازيكنان ايراني در روسيه اشاره كرد و نوشت: عكس بازيكنان خوش تيپ ايراني در توئيتر و رسانه‌هاي گروهي ديگر بازتاب گسترده‌اي داشت و خيلي‌ها را به تيم ملي ايران علاقه‌مند كرد.

    بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران اكنون در كمپ مسكو خودشان را براي جام جهاني آماده مي‌كنند.

    سوژه شدن تيپ بازيكنان تيم ملي در جام جهاني (عكس)

    لباس رسمي بازيكنان تيم ملي در روسيه

    سوژه شدن تيپ بازيكنان تيم ملي در جام جهاني (عكس)

 

سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

۱۱۰ بازديد

سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

  • سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

    به گزارش ايران ناز , مرحوم ناصر ملك مطيعي بازيگر قديمي ايران , در آخرين مصاحبه خود پس از 40 سال دوري از صدا و سيما بالاخره پاي به تلويزيون نهاد و در برنامه دورهمي مهران مديري شركت كرد  اما اين برنامه اجازه پخش نيافت. در اين مطلب از ايران ناز مشروح سخنان جال زنده ياد ناصر ملك مطيعي در برنامه دورهمي را بخوانيد .ناصر ملك‌مطيعي در گفت‌وگو با مهران مديري، ضمن قدرداني از محبت مردم ايران از علاقه‌اش به فرهنگ و سنت ايراني گفت.

    مشروح گفت و گوي مهران مديري با ناصر ملك مطيعي

    گفت‌وگوي مهران مديري با ناصر ملك‌مطيعي در برنامه «دورهمي» كه قرار بود شب يلداي سال گذشته روي آنتن شبكه نسيم برود و سرانجام در آخرين لحظات پخش نشد، در  شبكه‌هاي ماهواره‌اي و فضاي مجازي منتشر شد.

    سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

    اين فيلم كه توسط يكي از تماشاگران حاضر در استوديوي «دورهمي» ضبط شده، در اختيار شبكه‌هاي ماهواره‌اي قرار گرفته است؛ اتفاقي كه نشان از اشتباه عجيب صداوسيما دارد.

    در ادامه بخش‌هايي از گفت‌وگوي ملك مطيعي و مهران مديري را كه از روي فيلم پخش شده در فضاي مجازي پياده شده است، مي‌خوانيد.

    ملك مطيعي در ابتداي گفت‌و‌گو با مهران مديري با ابراز خشنودي از حضورش در «دورهمي»گفت:

    «براي من يك توفيق الهي است و خدا را هميشه از اين موهبتي كه نصيبم شد شكر مي‌كنم، اين چند دهه‌اي كه گذشته و مردم عزيزم من را فراموش نكردند اصلا جاي صحبت ندارد و سكوت كنم بهتر است. امروز خيلي خوشحالم كه پس از سال‌ها دوري از خانه اينجا هستم و خدا را واقعا شكر مي‌كنم.»

    او در پاسخ به سوال مديري درباره اينكه چرا ايران را ترك نكرد، توضيح داد:

    «شما تصور كنيد من ناصر ملك‌مطيعي در طبقه پنجاهم در لاس وگاس در جكوزي در حال فيلم بازي كردن هستم، اما براي من وقتي از زير بازارچه معير عبور مي‌كنم و لبوفروش فرياد مي‌زند لبو، لذت بخش است. اينجا ممكلت خودم است و پايم روي زمين است و پدر و مادران ما در اينجا بودند، نسل ما حداقل ريشه داريم و هنوز پايبند سنت‌ها و فرهنگ‌مان هستيم. كجا مي‌توانستم شاهد اين احترامي كه مردم به من مي‌گذارند، باشم.»

    اين بازيگر درباره كارهايي كه پس از ممنوع‌الفعاليت شدن انجام مي‌داد، بيان كرد:

    «خانه ما در ونك بود، گوشه حياط اتاق كوچكي بود كه در آن گاز و يكسري وسايل را نگه مي‌داشتيم، زمانيكه قرار شد ديگر كار نكنيم، ما آنجا شروع به شيريني‌پزي كرديم.»

    ملك مط  ي در ادامه در پاسخ به سوال مديري كه از او پرسيد آيا عاشق شده است، گفت: «مگر مي‌شود كسي عاشق نشده باشد؟ مهم اين است كه تا آخرين لحظه حيات عاشق بماند.»

    او با ابراز ناراحتي از شرايط نه چندان مساعد برخي از بازيگران پيشكسوت و بي‌توجهي‌هايي كه به آن‌ها مي‌شود، گفت:

    «شايد جايز نباشد بگويم ولي حيف است كه بعضي از هنرمندان مملكت ما آسايش و رفاه نداشته باشند،بايد به آن‌ها رسيدگي كرد زيرا كه زندگي خودشان را در راه هنر گذاشتند و عاشقانه كارشان را دوست داشتند. الان در گوشه و كنار پنهان هستند و الان روي‌شان نمي‌شود در انظار عمومي حاضر شوند زيرا آدمي كه سال‌ها مشهور بوده، برايش سخت است كه دست خالي ديده شود.»

    اين بازيگر پيشكسوت نظرش را درباره نسل بازيگران پس از انقلاب اين‌طور بيان كرد:

    «نسل جديد بسيار عالي و خوب هستند ولي يك مطلب خاصي هست، فيلم ايراني به نظرم قهرمان لازم دارد، ما در طول تاريخ گرفتار زد و خوردهاي بسياري بوديم و همواره يك قهرمان پيدا مي‌شد و مردم زير سايه او مي‌رفتند. مردم قهرمان دوست دارند به خصوص وقتي كه آن قهرمان، صادق، عاشق مردم و اهل عمل باشد.»

    سخنان بي سانسور ناصر ملك مطيعي در دورهمي مديري (عكس)

 

شعارهاي تند عليه صالحي در روز قدس و واكنش وي (عكس)

۱۲۱ بازديد

شعارهاي تند عليه صالحي در روز قدس و واكنش وي (عكس)

  • شعارهاي تند عليه صالحي در روز قدس و واكنش وي (عكس)

    به گزارش ايران ناز راهپيايي روز قدس در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان با حواشي خاصي برگزار شد. از جمله شعارهاي عجيب و غريب و حمله هتاكانه عده اي اجير شده به رئيس سازمان انرژي اتمي خبر ساز گرديد و اين حملات هتاكانه باعث واكنش وي گرديد . صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي در تظاهرات روز قدس ( روز 18 خرداد 97 ) با شعارهاي تند از سوي تعدادي از افراد تندرو روبه رو شد.

    فيلم منتشر شده نشان مي دهد به هنگام حضور علي اكبر صالحي در تظاهرات روز قدس در تهران،شماري از افراد به نزديكي وي مي روند و شعارهاي تندي از جمله «مرگ بر خائن»، «مرگ بر وطن فروش» و «مرگ بر منافق» عليه وي سردادند. يكي از افراد هم خطاب به صالحي مي گويند « والله بالله دروغگويي»

    شعارهاي تند عليه صالحي در روز قدس و واكنش وي (عكس)

    اين فيلم نشان مي دهد كه صالحي مسير خود را تغيير مي دهد اما اين افراد همچنان وي را دنبال ميكنند و شعارهاي خود را تندتر و با صداي بلندتر عليه وي تكرار مي كنند.

    در اين بين صالحي روبه يكي از شعار دهندگان مي گويد: «خيلي بي ادب هستي. ادب داشته باش.مردك. اي بي ادب»

    حسام الدين آشنا مشاور فرهنگي رييس جمهور در واكنش به اين اقدام در توئيتر خود نوشت: آگاهي از دستاوردهاي غيرنظامي سازمان انرژي اتمي در دوران 1392-1400 كساني را شرمنده خواهد كرد كه ناآگاهانه عليه رئيس آن شعار دادند و كسان ديگري رارسوا خواهد كرد كه آگاهانه اين طراحي را انجام دادند.

    سيدمحمد بطحايي وزير آموزش و پرورش نيز ديروز در توئيتي نوشته بود: متاسفانه توهين به يكي از شريف ترين اعضاي هيات دولت در راهپيمايي همبستگي ملت ايران با ملت فلسطين، تنها نتيجه اش به حاشيه بردن حضور ميليوني مردم در روزيست كه بايد صدايي واحد از ايرانيان به جهان مخابره شود.

    شعارهاي تند عليه صالحي در روز قدس و واكنش وي (عكس)

 

تيپ و گردش الناز شاكردوست در چابهار (عكس)

۱۰۶ بازديد

تيپ و گردش الناز شاكردوست در چابهار (عكس)

  • تيپ و گردش الناز شاكردوست در چابهار (عكس)

    به گزارش ايران ناز الناز شاكردوست بازيگر 33 ساله كشورمان كه پس از اقدامات درماني از اروپا بازگشته است مدتيست در جنوب ايران به تفريح و گشت و گذار مشغول است . تصاوير جذاب و زيبايي كه الناز شاكردوست در صفحات مجازي خود به اشتراك گذاشته است را در ادامه ببينيد.

    الناز شاكردوست بازيگر كشورمان اين روز ها به چابهار سفر كرده است.در ادامه عكس هاي اين بازيگر 33 ساله را مشاهده مي كنيد.

    تيپ و گردش الناز شاكردوست در چابهار (عكس)

    تيپ و گردش الناز شاكردوست در چابهار (عكس)

    تيپ و گردش الناز شاكردوست در چابهار (عكس)