جزئيات قتل غير عمد ابراهيم اسدي بازيكن پرسپوليس (عكس)

۱۲۷ بازديد

جزئيات قتل غير عمد ابراهيم اسدي بازيكن پرسپوليس (عكس)

  • جزئيات قتل غير عمد ابراهيم اسدي بازيكن پرسپوليس (عكس)

    به گزارش ايران ناز پاي بازيكن مشهور پزسپوليس و زننده گل قهرماني اين تيم به جرم قتل غير عمد به دادگاه باز شد . اين بازيكن سرشناس فوتبال در يك تصادف منجر به فوت نقش داشته است.ابراهيم اسدي بازيكن سابق تيم پرسپوليس بخاطر تصادفي كه منجر به مرگ يك شهروند شده است, اين روزها شرايط مناسبي ندارد.

    خبر تصادف منجر به فوت زننده گل قهرماني پرسپوليس بازتاب گسترده‌اي در محافل فوتبالي و فضاي مجازي داشت.

    از همان ثانيه‌هاي اول انتشار روزنامه، برخي سايت‌هاي خبري دنبال شناسايي زننده گل قهرماني پرسپوليس افتادند. يكي از سايت‌ها نوشت:

    «معلوم نيست منظور خبرورزشي، زننده گل قهرماني در ليگ برتر است يا جام حذفي»، سايت ديگري نام چند بازيكن از جمله ابراهيم اسدي و سپهر حيدري را مطرح كرد، بعضي پيشكسوتان با سپهر تماس گرفتند تا داستان را از زبان او بشنوند كه حيدري گفت هيچ تصادفي نداشته،برخي هم با ابراهيم اسدي تماس گرفتند كه اسدي تلفن‌ها را بي‌پاسخ گذاشت و… البته عده‌اي هم طبق عادت كه وقتي خبر مي‌خورند، دنبال تكذيب مي‌افتند، تلاش خود را براي تكذيب خبر آغاز كردند تا لازم باشد امروز به جزئيات اين سانحه رانندگي بپردازيم.

    ديروز به منظور حفظ آبروي بازيكن اسبق پرسپوليس از درج نام او خودداري كرديم اما متأسفانه عده‌اي شايعاتي پشت سر اين پرسپوليسي قديمي راه انداختند كه صحت ندارد و لازم ديديم براي جلوگيري از اين شايعات اصل ماجرا را روايت كنيم.

    جزئيات قتل غير عمد ابراهيم اسدي بازيكن پرسپوليس (عكس)

    هفته گذشته، بعد از افطار، پيشكسوتان پرسپوليس در زمين طرشت تمرين داشتند. ابراهيم اسدي كه خودش آكادمي فوتبال دارد و به نوجوانان و نونهالان آموزش مي‌دهد، مثل ساير شاگردان پروين قصد داشت به اين تمرين برود. اسدي همچنين قرار بود پيراهن امضاشده خودش را به دست يك هوادار معلول پرسپوليس برساند.

    زننده گل قهرماني پرسپوليس در دوره اول ليگ برتر، در جاده قديم تهران- كرج و در لاين كندرو در حال حركت بود كه زير يك پل، سر يكي از دوراهي‌هاي اين جاده، راننده يك اتومبيل كنار اتوبان از ماشين پياده مي‌شود و بين در ماشين خودش و ماشين اسدي گير مي‌كند.

    كاپيتان اسبق پرسپوليس بلافاصله از ماشين پياده مي‌شود و خودش را به اين راننده مي‌رساند. شاهدان عيني مي‌گويند اسدي سريع با پليس و اورژانس تماس مي‌گيرد. ساعت حوالي ۲۱:۳۰ است. راننده‌اي كه لحظه پياده شدن از ماشين خود با ماشين ابراهيم اسدي برخورد كرد، بغل اسدي منتظر رسيدن اورژانس است. او كه اسدي را مي‌شناسد و مي‌داند فوتباليست بوده، مي‌گويد مسافركشي مي‌كند و براي سوار كردن مسافر از ماشين پياده شده بود.

    اورژانس با تأخير مي‌رسد و مضروب را به بيمارستان مي‌برد اما اين شهروند بدشانس فوت مي‌كند. اسدي هم با پليس به كلانتري مي‌رود و پس از يكي، دو شب بازداشت و بعد از مشاهده فيلم دوربين راهنمايي رانندگي آن محدوده كه صحنه تصادف را به طور واضح ضبط كرده بود، با قرار وثيقه آزاد مي‌شود تا منتظر دادگاه باشد.

    شاهدان عيني مي‌گويند هنوز معلوم نيست در كروكي پليس، ابراهيم اسدي مقصر شناخته شده يا نه چرا كه وقتي راننده ماشين از اتومبيل پياده مي‌شود، عابر پياده به حساب مي‌آيد و در اين صورت، راننده‌اي كه عابر پياده را زير گرفته، مقصر است. البته به گفته شاهدان عيني، شهروند فوت شده بين در ماشين خودش و ماشين اسدي گير كرده بود و گويا پليس گزارش كرده تصادف ابراهيم اسدي با اين شخص، تصادف منجر به جرح بوده، نه تصادف منجر به فوت و در گزارش پزشكي قانوني هم خونريزي داخلي و ضربه به جمجمه دليل فوت اعلام شده است.

    …صدالبته تمام اين‌ها فعلاً در حد گفته‌ها و شنيده‌هاست و اسدي بايد منتظر جلسه دادگاه باشد. ابراهيم اسدي حتي در مراسم سوم و هفتم اين شهروند هم شركت كرد تا با خانواده مرحوم همدردي كرده باشد. علي پروين هم به عنوان بزرگتر پرسپوليس در حل اين گرفتاري كنار ابراهيم بود…

    ديروز خيلي تلاش كرديم با ابراهيم اسدي درباره اين سانحه و دردسر و بدشانسي‌اش حرف بزنيم اما كاپيتان اسبق پرسپوليس تمايلي به گفت‌وگو نداشت. يكي از نزديكان اسدي گفت: «ابراهيم واقعاً نابود شده، شب‌ها نمي‌تواند بخوابد و دائم زير لب مي‌گويد كاش من مرده بودم و مدام تكرار مي‌كند بعد از تصادف بغل من بود، داشتيم با هم حرف مي‌زديم، قرار بود با خودم ببرمش تمرين پيشكسوتان پرسپوليس… همسرش هم اصلاً حال و روز خوشي ندارد، خانواده‌اش هم همين‌طور، هر قدر هم ما به او دل‌داري مي‌دهيم كه تصادف پيش مي‌آيد، نمي‌توانيم او را آرام كنيم.» خدا خودش به اسدي كمك كند.

    جزئيات قتل غير عمد ابراهيم اسدي بازيكن پرسپوليس (عكس)