رفتن خانم ها به ورزشگاه بعد از جام جهاني ادامه خواهد داشت!

۱۱۷ بازديد

رفتن خانم ها به ورزشگاه بعد از جام جهاني ادامه خواهد داشت!

  • رفتن خانم ها به ورزشگاه بعد از جام جهاني ادامه خواهد داشت!
    رفتن خانم ها به ورزشگاه بعد از جام جهاني ادامه خواهد داشت!

    به گزارش نازشو بعد حاشيه فراوان درباره حضور خانم ها بلاخره در بازي ايران و اسپانيا مجوز حضور خانوادگي صادر شد تا بسياري از خانم هاي كشورمان ايران به آرزوي خود براي ديدن فوتبال در ورزشگاه آزادي برسند و در بازي بعدي هم بازي ايران و پرتغال اين اتفاق دوباره تكرار شد كه اميد براي ادامه اين كار بعد جام جهاني 2018 روسيه نيز بيشتر شود.اگر اين امتحاني فرض كنيم براي خانم ها و خانواده صد در صد آن با نمره كامل قبول شدند و شايد ديگر بهانه گيري درباره اينكه معلوم نيست اين اتفاق چه پيامد هاي داشته باشد كمي منصفانه نيست.

    چون در جو حاكم ورزشگاه در اين دو بازي مثل سينما و تمام مكان هاي عمومي رفتاري معمول را از تماشاگران ديديم و به اميد خدا ديگر بعد از جام جهاني خانم ها اضافه ورود به ورزشگاه آزادي را خواهند داشت. تا از اين به بعد ورزشگاه جو خانوادگي و خوبي پيدا كند حضور خانم ها در ورزشگاه و به احتمال فراوان بسياري از مشكلات ورزشگاه ها با آمدن خانم حل خواهد شد و ما شاهد جو فرهنگي خوبي در ورزشگاه از اين به بعد خواهيم بود و خانم هاي كشورمان ايران هم به حق مساوي خود براي رفتن به ورزشگاه مي رسند. و هم ورزشگاه پر تر خواهند شد و تماشاگران كه روح فوتبال هستند انرژي تازه اي به ليگ ما اضافه مي كنند.

    اميدواريم كه خبر اجازه قانوني رفتن خانم ها به ورزشگاه بزودي در صدا و سيما ايران پخش شود تا باعث خوشحالي مردم ايران باشيم و از جام جهاني 2018 خاطرات خوبمان را كامل تر كنيم.

 

ابرغيرت هاي جام جهاني 2018 حذف شدند.

۱۲۳ بازديد

ابرغيرت هاي جام جهاني 2018 حذف شدند.

  • ابرغيرت هاي جام جهاني 2018 حذف شدند.
    دسته : ورزشيتاريخ: ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    ابرغيرت هاي جام جهاني 2018 حذف شدند.

    به گزارش نازشو – ابرغيرت هاي جام جهاني 2018 با تساوي مقابل تيم ملي پرتغال از جام جهاني روسيه با افتخار كنار رفتند. ديشب در بازي فوق العاده ملي پوشان ايران مقابل پرتغال و نتيجه يك بر يك و با جنگيدن تا لحظه آخر ملي پوشان ايراني موفق نشدند كه نتيجه به نفع خود تمام كنند اما بار ديگر جهان محو غيرت يوز هاي ايراني شد شايد واقعا شانس با اسپانيا و پرتغال يار بود كه توانستن از اين گروه صعود كنند بي شك ايران و مراكش هر لياقت صعود به مرحله بعد را داشتند اما شانس با اين دو تيم يار نبود و تيم ملي ايران كه درخشش فوق العاده اي در اين دوره داشت و مراكش را شكست داد براثر يك اتفاق يك بر صفر از اسپانيا شكست و خورد و تا لحظه هاي آخر شانس پيروزي مقابل پرتغال را داشت. و همانطور كه تمام رسانه هاي جهان نوشتند حق ايران صعود بود.

    چيزي كه ايراني ها در اين جام به جهان نشان دادن غيرت بالا و ديگر مي توانيم مي پوشان به حق كلمه ابرغيرت در جام جهاني 2018 فقط فقط به ايران مي تواند تعلق بگيرد كه جانانه بازي كردن در مقابل تيمي كه قهرمان اروپا شده بود و تيمي كه قهرمان چند دوره جام جهاني بود. و بايد به اين ابرغيرت هاي ملي پوش افتخار و افتخار و افتخار كرد اميدواريم اين شكست مقدمه پيروزي هاي جام ملت هاي آسيا 2019 مي باشد كه بزودي در راه است و ايران شانس اصلي قهرماني در اين دوره به همراه ژاپن ، كره و استراليا است اميدواريم كه با قهرماني در اين جام اين ملي پوشان بازهم شادي را در جامعه ايجاد كنند و مردمان از ايراني بودن خودشان لذت ببرند و فقط در پايان مي توانم بگويم درود و درود به غيرتتان ملي پوشان ايران .

 

گزارشگر بازيهاي ايران در جام جهاني 2018 معلوم شد

۱۱۳ بازديد

گزارشگر بازيهاي ايران در جام جهاني 2018 معلوم شد

  • گزارشگر بازيهاي ايران در جام جهاني 2018 معلوم شد

    به گزارش ايارن ناز , نام گزارشگر بازيهاي تيم ملي فوتبال ايران در مسابقات جام جهاني 2018 روسيه اعلام گرديد . با وجود اينكه گفته شده بود ايران گزارشگري به روسيه اعزام نميكند اما سرانجام نام گزارشگر مشهور فوتبال به عنوان گزارشگر اعزامي صدا و سيما به جام جهاني روسيه معرفي گرديد .

    پيمان يوسفي به عنوان گزارشگر بازي هاي ايران به جام جهاني اعزام خواهد شد.ايران در جام جهاني گزارشگر ندارد. اين خبر از مدتها قبل و با اعلام مسئولان سازمان صدا و سيما رسانه اي شده و ايران تبديل به تنها كشوري شده بود كه عليرغم حضور در جام جهاني 2018 هيچ گزارشگري را به محل برگزاري رقابتها نفرستاده. موضوعي كه طبيعتا با انتقادات زيادي مواجه شد.

    انتقاداتي كه بخش مهمي از آن مربوط به شبكه هاي اجتماعي بود تا نهايتا جام جم در برابر اين فشارها تسليم شود چرا كه اعلام شد پيمان يوسفي راهي روسيه خواهد شد تا از آنجا بازيهاي تيم ملي را گزارش كند. البته سبك گزارشگري پيمان هم منتقدان خاص خودش را دارد و بايد منتظر واكنش ها به حضور يوسفي در روسيه هم باشيم.

    گزارشگر بازيهاي ايران در جام جهاني 2018 معلوم شد

 

سوژه شدن تيپ بازيكنان تيم ملي در جام جهاني (عكس)

۱۷۳ بازديد

سوژه شدن تيپ بازيكنان تيم ملي در جام جهاني (عكس)

  • سوژه شدن تيپ بازيكنان تيم ملي در جام جهاني (عكس)

    به گزارش ايران ناز , اعضاي تيم ملي فوتبال ايران اولين تيمي بودند كه به كشور روسيه براي بازيهاي جام جهاني 2018 , وارد شدند . د اين ميان تيپ جذاب اين بازيكنان مورد توجه رسانه ها قرار گرفت .تيپ زيباي فوتباليست هاي تيم ملي كشورمان باعث شد كه ديلي ميل در گزارشي به خوشتيپي ملي پوشان ايران در جام جهاني روسيه بپردازد.

    سوژه شدن تيپ بازيكنان تيم ملي در جام جهاني (عكس)

    جام جهاني فوتبال در روسيه از پنجشنبه برگزار مي‌شود. اعضاي تيم ملي فوتبال ايران نيز اكنون در روسيه هستند و خودشان را براي بازي با مراكش آماده مي‌كنند.

    ديلي ميل در گزارشي به عكس بازيكنان ايراني در روسيه اشاره كرد و نوشت: عكس بازيكنان خوش تيپ ايراني در توئيتر و رسانه‌هاي گروهي ديگر بازتاب گسترده‌اي داشت و خيلي‌ها را به تيم ملي ايران علاقه‌مند كرد.

    بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران اكنون در كمپ مسكو خودشان را براي جام جهاني آماده مي‌كنند.

    سوژه شدن تيپ بازيكنان تيم ملي در جام جهاني (عكس)

    لباس رسمي بازيكنان تيم ملي در روسيه

    سوژه شدن تيپ بازيكنان تيم ملي در جام جهاني (عكس)