5 اشتباه رايج در عضله سازي و راه هاي جلوگيري از آنها

۳۱ بازديد

5 اشتباه رايج در عضله سازي و راه هاي جلوگيري از آنها

با گذراندن تمام دوران تمريني خود در باشگاه هاي ورزشي ، مي توانم ورزشكاران معمولي را در مورد تحقير آنها نسبت به آنچه در چنين مراكزي مي گذرد درك كنم (من هر روز اين همه مزخرف را مي بينم ، بنابراين حدس مي زنم كه در حال حاضر حساسيتم كم شده است. ) با اين حال ، به جاي نوشتن نسخه خودم از "چرا از مقاله هاي تناسب اندام متنفرم" ، فكر مي كنم مي توانم معمولي ترين اشتباهاتي را كه روزانه مي بينم انجام دهم.

 

هدف اين مقاله كمك به مبتديان يا افرادي است كه مدتي به باشگاه مي روند اما هرگز ظاهر بدني يا سطح قدرت خود را بهبود نداده اند (باور كنيد تعداد زيادي از آنها در سالن بدنسازي من هستند). اطلاعات ارائه شده در اين مقاله براي مربيان با تجربه جدي چيز جديدي نخواهد بود ، زيرا تصور مي كنم آنها همه از مشكلات زير آگاه هستند.

اشتباه 1 - جلسات روزانه Ab Marathon

 

اشتباهات مبتدي هر چند وقت يكبار مي بينيد كه افراد در باشگاه بدنسازي ساعت هاي بيشماري را صرف تمركز بر روي عضلات شكم خود مي گذرانند؟ خوب ، من تعداد زيادي از اين افراد را مي بينم ، كه همه آنها چربي بيش از حد زيادي دارند و آنها را از رسيدن به هدف نهايي خود دور مي كند. چيزي كه آنها نمي فهمند اين است كه انجام 10 هزار كرانچ در روز به آنها در رسيدن به اين هدف نزديك نمي شود.

 

واقعيت اين است كه انجام تمرينات بي پايان ab از شر چربي هايي كه شكم كاملاً مشخص را پنهان مي كند ، خلاص نمي شود ، به عبارت ديگر ، كاهش نقطه كار نمي كند! به جاي 2 ساعت صرف انجام تمرينات شكمي ، زمان بيشتري را بايد به تمرينات وزنه برداري كل بدن اختصاص دهيد ، با حركات چند مفصلي (يعني اسكوات ، ددليفت ، پرس ، رديف ، ديپس) در مركز برنامه تمريني شما قرار دارد. اين تمرينات به دليل تأثير تحريك كننده بر متابوليسم باعث مي شود در طول جلسه و همچنين بعد از آن كالري بيشتري بسوزانيد.

 

علاوه بر اين ، اگر هدف از دست دادن چربي است ، نبايد از كارديو غافل شويد. م effectiveثرترين زمان براي انجام تمرينات قلبي يا صبح با معده خالي قبل از صبحانه يا بلافاصله بعد از جلسات وزنه برداري است ، زيرا در هر دو مورد بدن شما از گليكوژن تهي شده و بنابراين بدن از چربي براي انرژي استفاده مي كند ، همان چيزي كه شما مي خواهيد. به از هر شكلي از تمرينات قلبي مي توان استفاده كرد ، اما من پيشنهاد مي كنم به دليل دوام دوچرخه ثابت از يك دستگاه نوع متقاطع استفاده كنيد يا به دليل هزينه كالري بالاتري كه هنگام انجام فعاليتهاي قبلي تجربه مي كنيد ، استفاده كنيد.

 

همچنين هنگام تلاش براي چربي سوزي ، رژيم غذايي را فراموش نكنيد ، بدون اين كه جزئيات زيادي را وارد كنيد ، رژيم غذايي شما بايد داراي پروتئين بالا و متوسط ??تا كم كربوهيدرات و چربي باشد (اين موضوع بعداً در مقاله مورد بحث قرار مي گيرد).

منبع

 

https://orlaoneal8.livejournal.com/profile

https://www.twitch.tv/orlaoneal8

https://www.openstreetmap.org/user/OrlaOneal8

https://www.tripadvisor.com/Profile/720orlao

https://www.4shared.com/u/omlBYj7g/OrlaOneal8.html

https://www.behance.net/orlaoneal8

https://www.indiegogo.com/individuals/27551453

 

 

 

نحوه راه اندازي كلاس مجازي و كلاس آنلاين

۵۶ بازديد

با توجه به شيوع كرونا اين روزها مدارس و موسسات آموزشي تعطيل شده‌اند و نياز به برگزاري كلاس آنلاين بيشتر از هر روز احساس مي‌شود تا دانش‌آموزان از مباحث درسي‌شان عقب نيفتند. آن‌ها نياز دارند حين برگزاري كلاس آنلاين با معلم خود در ارتباط باشند و سوالات‌شان را از او بپرسند. به همين خاطر امروز مي‌خواهيم به اين پرسش كه چگونه كلاس مجازي برگزار كنيم پاسخ بدهيم و سرويس‌هايي به شما معرفي كنيم كه نه تنها براي كلاس آنلاين كه براي برگزاري جلسات كاري آنلاين هم به كار شما مي‌آيد.

سرويس هاي مناسب براي راه اندازي كلاس مجازي و جلسات آنلاين

اولين سايت برگزاري كلاس آنلاين كه مي‌خواهيم به شما معرفي كنيم سايت اسكاي روم (SkyRoom) است. اين سايت رايگان نيست ولي در اين شرايط كه به خاطر كرونا خانه‌نشيني بهترين كار است امكاناتش را به مدت يك ماه رايگان كرده است. اين سايت در حالت غيررايگان بر اساس تعداد افرادي كه آنلاين هستند و ميزان ساعات برگزاري جلسات از شما هزينه دريافت مي‌كند و دو بخش معمولي و دانشگاهي – مدرسه‌اي دارد.

سرويس بعدي براي برگزاري كلاس مجازي سايت ايلرنو (elearno.ir) است. اين سايت يك كتابخانه ديجيتال است و امكانات آموزشي فوق‌العاده‌اي دارد.

كلاس مجازي با اسكايپ

سرويس بعدي اسكايپ است كه بايد اپليكيشنش را شما و بقيه افراد نصب كنيد (يا از سرويس وب آن استفاده كنيد). با اسكايپ مي‌توانيد تا ?? نفر را آموزش بدهيد. كافي است يك گروه تشكيل بدهيد و افراد را (كه قبلا عضو سايت شده‌اند) عضو گروه كنيد. البته براي استفاده از اسكايپ سرعت اينترنت شما مهم است.

كلاس مجازي با گوگل دوئو

سرويس بعدي كه مي‌تواند براي راه اندازي كلاس مجازي به شما كمك كند گوگل دوئو (Google Due) است كه به طور پيش‌فرض روي گوشي ها و تبلت هاي اندرويدي نصب است. البته كاربران ديگر پلتفرم‌ها هم مي‌توانند آن را نصب كنند و از آن استفاده كنند. فقط با اين اپليكيشن مي‌توانيد با ? نفر ارتباط تصويري داشته باشيد نه بيشتر.

كلاس مجازي با اينستاگرام

در اينستاگرام هم امكانات جالبي براي برگزاري كلاس آنلاين يا جلسات آنلاين وجود دارد! اولا كه شما مي‌توانيد در اينستاگرام با ? نفر چت تصويري داشته باشيد. دوما كه برگزاري لايو مي‌تواند گزينه خوبي براي ارتباط با تعداد زيادي دانش آموز يا دانشجو باشد.

كلاس مجازي با واتس آپ

چت تصويري واتساپ هم براي جلسات آنلاين ? نفره مناسب است. شما ابتدا بايد با يك نفر چت تصويري كنيد و بعد ? نفر ديگر را به اين چت اضافه كنيد. به همين سادگي!

اين‌ها مواردي بودند كه با توجه به گسترش استفاده مردم از سايت هاي اجتماعي مورد استقبال واقع مي‌شوند. شما براي برگزاري كلاس مجازي يا جلسات آنلاين از چه سرويس هايي استفاده مي‌كنيد؟ اگر راه حل جديدي مدنظرتان است آن را از طريق بخش نظرات با ما و ساير كاربران سايت ناوك در ميان بگذاريد.

كلاس مجازي با ايلرنو (elearno.ir)

در پلتفرم برگزاري كلاس مجازي ايلرنو elearno.ir شما بدون نصب هيچ گونه نرم افزاري مي توانيد كلاس مجازي و كلاس آنلاين برگزار كنيد.

پلتفرم برگزاري كلاس مجازي ايلرنو از بيگ بلو باتن و اسكاي روم براي برگزاري كلاس مجازي استفاده مي كند و داراي امكانات گسترده اي مي باشد.

مي توانيد به سايت اين پلتفرم برگزاري كلاس مجازي در آدرس زير مراجعه كنيد:

ايلرنو پلتفرم برگزاري كلاس مجازي (elearno.ir)

 

 

بهترين راه درمان كك و مك

۵۱ بازديد

بهترين راه درمان كك و مك

h1c_m2.jpg

لكه هاي پوستي كوچك گرد يا بيضي شكلي كه معمولا يك تا سه ميليمتر بوده و رنگ آن ها قهوه اي روشن يا تيره است، كك و مك نام دارند. كك و مك ها اغلب در قسمت هايي از پوست كه در معرض نور خورشيد قرار دارند، مانند صورت، پشت دست ها، ساعد، گردن و سينه ايجاد مي شوند. به همين دليل است كه بر لزوم استفاده از كرم هاي ضد آفتاب تاكيد شده است. معمولا افرادي كه حمام آفتاب مي گيرند، بر روي پوست شان در ناحيه كمر اين عارضه به وجود مي آيد. برخي از افراد نيز به طور ارثي و ژنتيكي كك و مك داشته يا مستعد كك و مك هستند.

نقص سلول هاي پوستي سبب به وجود آمدن رنگدانه اي به نام ملانين مي شود كه عامل اصلي بروز كك و مك محسوب مي شود. در بعضي از افراد نيز به دليل عدم تعادل هورمون ها و تحريك بيش از حد سلول هاي نوليدكننده رنگدانه توسط استروژن، پوست حساس شده و به محض قرار گرفتن در مجاورت نور خورشيد، رنگ بيشتري توليد كرده و كك و مك ايجاد مي شود.

روش هاي مختلفي براي درمان كك و مك و از بين بردن اين لكه ها وجود دارد؛ از درمان هاي خانگي و سنتي مانند انواع ماسك ها گرفته تا ليزر (كه آخرين راه درمان است)، همگي مي توانند در بر طرف كردن كك و مك موثر باشند. در اين مقاله به بررسي بهترين روش هاي از بين بردن كك و مك مي پردازيم و شما را با راه هاي ديگر رهايي از اين مشكل آشنا خواهيم كرد.

هيدروكينون

هيدروكينون ماده مهار كننده ملانين است كه به شكل گرانول سفيد رنگ جامد و بدون بو وجود دارد. اين ماده سبب كاهش تعداد ملانوسيت‌ ها شده و اين بدان معنا است كه بدن ملانين كم تري توليد مي كند. هيدروكينون به طور طبيعي نيز در برخي از گياهان يافت مي شود و به عنوان يك آنتي اكسيدان و واسطه سنتز رنگ، عامل بازدارنده، سوخت موتور و روغن و همچنين در پردازش عكاسي مورد استفاده قرار مي گيرد. از ديگر كاربردهاي اين ماده استفاده در كرم ها، لوسيون ها، محلول ها، ژل ها و امولسيون ها مي باشد. اين ماده براي درمان جاي جوش، ملاسما (لكه‌ هاي قهوه اي يا خاكستري قهوه ‌اي روي پوست) و لنتيژين (لكه هاي پيري روي پوست به ويژه صورت يا پشت دست ها) نيز مفيد و موثر بوده و در يكنواختي پوست و روشن كردن رنگ آن نيز تاثير به سزايي دارد. اين ماده حاوي ويتامين E مصنوعي بوده و به همين دليل در پاك كننده هاي پوست، مرطوب كننده هاي صورت و نرم كننده هاي مو نيز به كار مي رود. از ديگر موارد استفاده هيدروكينون مي توان به روبنده زنگ آهن در بويلرها، پايداركننده در صنايع پوششي، آنتي اكسيدان براي لاستيك، مواد فتوشيميايي در عوامل احيا، رابرها و پليمرها، رنگ و جوهر، آنتي اكسيدان براي مواد غذايي و ... اشاره كرد. بنابراين با توجه به طيف گسترده كاربردهاي اين ماده مي توان گفت كه خريد هيدروكينون مي تواند بسيار مفيد و موثر باشد.

ساليسيليك اسيد

ساليسيليك اسيد را مي توان نوعي اسيد فنوليك و بتا هيدروكسي اسيد (BHA) دانست. اين ماده يك اسيد آلي بي رنگ بوده كه بلوري شكل است و در سنتز آلي مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان هورمون گياهي عملي مي كند. ساليسيليك اسيد يك متابوليت فعال آسپيرين بوده و علاوه بر آن يكي از مهم ترين و اساسي ترين مواد به كار رفته در محصولات ضد آكنه و از بين برنده جوش به شمار مي آيد. اين ماده در حقيقت از تركيب پوست برگ و برگ‌ هاي سبز زمستانه حاصل شده و كاربردهاي بي شماري دارد. از جمله كاربردهاي ساليسيليك اسيد مي توان به استفاده به عنوان ضد عفوني كننده، ضد باكتري و نگهدارنده مواد غذايي اشاره كرد. همچنين از اصلي ترين خواص اين ماده لايه برداري قوي بوده و از آن در درمان زگيل، پسوريازيس، آكنه، كرم سلولي، شوره سر و ... استفاده مي شود. شركت بازرگاني پيشگامان شيمي يكي از واردكنندگان محصولات شيميايي و تامين كننده هاي مواد اوليه به شمار مي رود. شما مي توانيد جهت خريد ساليسيليك اسيد به سايت اين شركت مراجعه نماييد و يا از طريق شماره تلفن هاي مربوطه سفارش خود را ثبت كنيد. 

گليكوليك اسيد

از ديگر موادي كه در درمان كك و مك موثر بوده و در محصولات بهداشتي و مراقبت از پوست استفاده مي شود، گليكوليك اسيد مي باشد. اين ماده طبيعي خواص درماني زيادي داشته و به ويژه براي پوست بسيار مفيد است و از آن جهت جوان سازي پوست و نيز مرطوب كنندگي آن استفاده مي شود. گليكوليك اسيد ماده پودري شكل بي رنگي است كه بوي خاصي نيز نداشته و محلول در آب است. از ديگر فوايد گليكوليك اسيد براي پوست مي توان به خاصيت ضد پيري آن اشاره كرد. اين ماده يك تقويت كننده قوي بوده كه چين و چروك ها را بر طرف مي سازد، از افتادگي پوست جلوگيري مي كند و موجب بهبود كيفيت پوست مي گردد. از اين رو مي توان گفت افرادي كه به زيبايي و سلامت پوست خود بسيار اهميت مي دهند به سراغ خريد گليكوليك اسيد و محصولات حاوي اين ماده مي روند تا از تاثيرات فوق العاده آن بر پوست استفاده نمايند.

 

 

پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي يك واحد صنفي ساخت و توليد

۱۰۰ بازديد

پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي توليدي

يكي از وسايل مورد نياز براي هر مرد و زني در دنيا كيف است.

مردان كيف را براي كار هاي اداري و شخصي خود بيشتر استفاده ميكنند و امنيت و حجم مناسب

براي آنها اهميت اول را دارد و در مقابل آنها زنان كيف را به عنوان يك كالاي زينتي استفاده مي كنند.

يكي از موارد تاثير گذار در خريد كيف مردانه و يا زنانه قيمت مناسب

آن براي هر فردي است و كيف هايي كه توليدات داخلي هستند همواره داراي قيمت مناسب تري مي باشند.

در اين مقاله ما سعي داريم تا براي شما عزيزان ياز هاي اوليه براي راه اندازي توليدي كيف را شرح دهيم.

براي آنكه بتوانيد در كلان شهر تهران توليدي كيف خود را داشته باشيد بايد به ياد داشته باشيد

كه اولين چيزي كه نياز داريد انگيزه بالاست و با داشتن انگيزه مي توانيد

توليدي خود را در هر زمينه اي به پيش ببريد.

اما بعد از انگيزه مهمترين عوامل براي راه اندازي اين كسب و كار عبارت است از:

بودجه قابل توجه: در ابتدا بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه براي راه اندازي توليدي خود نياز به بودجه اي مناسب داريد

و هرچه بودجه شما بيشتر باشد مي توانيد كار خود را با قدرت بيشتري به پيش ببريد.

حتما ببينيد : توليدي كيف زنانه

نيروي كار: يكي از مهمترين موارد در راه اندازي يك توليدي موفق

نيروي كاري شما بايد علاوه بر تخصص توانايي همكاري به صورت تيمي را نيز داشته باشند,

تا كار هاي سخت را به صورت گروهي به پيش ببرند.

وسايل و ابزار هاي مناسب: بعد از داشتن نيروي كاري,

شما بايد شرايط كاري نيروهاي خود را فراهم كنيد تا بتوانند براي شما شروع به فعاليت كنند.

محيط كار: در نهايت بايد با اجاره كردن و يا خريدن يك كارگاه مناسب

نيروهاي خود و وسايل و ابزار ها را دور هم جمع كنيد تا آنها كار خود را شروع كنند.

انتخاب بازار هدف: يكي از كار هاي بسيار مهم در راه اندازي توليدي كيف در تهران داشتن هدف است,

به اين معنا كه شما بايد انتخاب كنيد مشتريان شما افراد ثروتمند جامعه هستند و يا افراد متوسط جامعه مي باشند.

تهيه مواد اوليه: براي شروع كار نياز به نخ, چرم طبيعي,

چرم مصنوعي, نقشه هاي كيف و غيره داريد. كه با توجه به بازار هدفي كه انتخاب كرده ايد

بايد مواد اوليه اي مناسب با اين بازار هدف بخريد.

به عنوان مثال در صورتي كه بازار هدف شما لاكچري ست,

بايد مواد اوليه شما بسيار مرغوبي را تهيه كنيد.

قيمت گذاري مناسب كيف ها و در نظر داشتن هنگام توليد:

در نهايت توليدات خود را بايد با توجه به هزينه كرد و

البته با توجه به قيمت هاي موجود در بازار قيمت گذاري كنيد تا فروش خوبي داشته باشيد.

نتيجه گيري: در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داريد و يا علاقه داريد از

يك توليدي ايراني به صورت عمده خريد نماييد توصيه ما به شما همكاري با ارزان كيف  است.

اين توليدي در تهران به صورت مهندسي و حرفه اي در حال كار است و مي تواند به شما خدمات عالي را بدهد.

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81

سايت منبع :

https://arzankif.ir/

 

راه اندازي شهربازي سرپوشيده

۹۰ بازديد

-

اكثر تجهيزات استفاده شده در شهربازي هاي سرپوشيده از نوع دستگاه هاي الكترونيكي و گيمي هستند. اين محصولات ابعاد مناسب فضاي سرپوشيده را دارند و از تنوع بالايي برخوردارند.دستگاه هاي شبيه ساز و واقعيت مجازي و همچنين اتاق هاي ليزر و ديگر انواه دستگاه ها، از موارد پيشنهادي شهربازي سازان پارس به سرمايه گذاران براي خريد وسايل شهربازي است.

هچنين خريد دستگاه شهربازي سرپوشيده ي كودكان در طرح هاي بسيار جذابي صورت مي گيرد كه دستگاه ها و وسايل شهربازي با ظاهر زيباي خود براي كودك بسيار جذاب و نشاط آور بوده و باعث جذب كودكان به شهربازي مي شوند.

براي راه اندازي شهربازي سرپوشيده بايد دقت داشت كه چيدمان دستگاه هاي خريداري شده بايد به گونه اي باشد كه از تمام فضاي سرپوشيده ي شهربازي به صورت بهينه استفاده شده و در طراحي و اجراي شهربازي سرپوشيده از همه ي مساحت محل احداث براي جاي گذاري تجهيزات بهره برداري گردد و هيچ بخشي بدون استفاده باقي نماند.

9kjz_a5.jpg

در پروژه هاي ساخت و خريد وسايل شهربازي، به دليل شرايط خاص خود بايد پيش از خريد و انتخاب مكان احداث شهربازي، همه نكات مثبت و منفي محل هاي مورد نظر بررسي شده و در نهايت بهترين لوكيشن براي احداث و اجراي پروژه انتخاب شود.

همچنين حتما بايد در نظر داشته كه محل احداث پروژه بايد از لحاظ استاندارد هاي سازمان ها و نهاد هاي مربوطه نيز مورد تاييد باشد.

در آخر ذكر اين نكته ضروري است كه با وجود گسترش صنعت شهربازي سازي در دو دهه ي اخير در ايران، تعداد كمي از شهربازي هاي سرپوشيده، به عنوان مراكز تفريحي موفق كشور شناخته مي شوند.

اين در حالي است كه شما با همراهي و مشاوره ي تخصصي كارشناسان شهربازي سازان پارس و دريافت ليست تعرفه لوازم شهربازي و رعايت نكات اصولي براي سرمايه گذاري پر سود و كسب و كار پر درآمد خود اقدام نماييد. قيمت وسايل شهربازي در شركت شهربازي سازي پارس مناسب و با كيفيت بالا مي باشد.

 

راه اندازي كسب و كار با يك دستگاه جوجه كشي خانگي

۱۵۷ بازديد


آپلود عكس

راه اندازي كسب و كار با استفاده از دستگاه جوجه كشي يكي از انواع موارد درآمدزايي در خانه ميباشد كه امروزه رواج يافته است. شما هم ميتوانيد در خانه بنشينيد و به راحتي با استفاده از يك دستگاه جوجه كشي اتوماتيك از هر پرنده اي جوجه كشي كنيد ، به طور معمول از اين روش افرادي استفاده ميكنند كه صاحب يك پرنده فروشي هستند و يا اينكه پرنده اي مانند قناري ، طوطي و... پرورش ميدهند ، اين افراد با جوجه كشي از پرنده ها ميتوانند درآمد بسيار خوبي را داشته باشند كه گاهاً فكرش را هم نميتوان كرد اگر بخواهيم يك نمونه از آن را مثال بزنيم ميتوانيم به افرادي اشاره كنيم كه از طوطي جوجه كشي كرده و به فروش ميرسانند. جوجه طوطي عموماً از 250.000 تومان تا مبلغ 1.000.000 تومان به فروش ميرسد يعني فردي كه از اين پرنده جوجه كشي كرده است در عرض كمتر از يك ماه توانسته چندين ميليون تومان سود كسب نمايد.

 

اگر شما هم ميخواهيد اين چنين كار پر درآمدي را انجام دهيد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي خانگي   خريداري كرده و چند تخم نطفه دار از هر پرنده اي كه ميخواهيد. البته توجه داشته باشيد اين موضوع دو رو دارد برخي از افراد سعي ميكنند تا پرنده هاي پركاربردي مانند مرغ ، بلدرچين ، كبك ، غار ، اردك ، بوقلمون و... را جوجه كشي كرده و پرورش دهند ، كار اين دسته از افراد بسيار راحت است ، اين افراد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي با هر تعدادي كه ميخواهند خريداري نمايند و سپس تخم هاي نطفه دار پرنده مربوطه را درون دستگاه قرار دهند سپس تنها كاري كه انجام خواهند داد اين است كه دستگاه را مطابق با دفترچه راهنما تنظيم كرده و منتظر تبديل شدن تخم هاي نطفه دار به جوجه شويد. اما افرادي كه قصد جوجه كشي از پرنده هاي گران قيمت و زينتي را دارند بايستي در انتخاب دستگاه جوجه كشي خود دقت كنند چراكه اين نوع از پرنده ها بسيار حساس ميباشند و اشباهات كوچك دستگاه جوجه كشي در محاسبه دما و رطوبت نيز باعث مرگ نطفه آنها خواهد شد ، براي جوجه كشي از پرنده هاي زينتي و گران قيمت نيز شما بايد ابتدا يك دستگاه جوجه كشي حرفه اي  تهيه نماييد كه توصيه ما استفاده از دستگاه جوجه كشي آركام كره و يا دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 براي اينكار ميباشد چراكه اين دو دستگاه در جوجه كشي از پرندگان زينتي و گران قيمت امتحان خود را پس داده اند و ميتوانند به راحتي از هر پرنده اي جوجه كشي نمايند ، پس از تهيه كردن دستگاه نوبت به تهيه تخم نطفه دار ميرسد كه توصيه ما خريد به صورت حضوري از يك مكان مطمئن است ، پس از انجام اين دو كار دوباره دستگاه را تنظيم كرده و منتظر ميمانيد تا تخم نطفه دار تبديل به جوجه شود.

حال تصور كنيد كه شما با يك دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 كه حدود 500 الي 700 هزار تومان ميباشد از 10 عدد تخم نطفه دار طوطي جوجه كشي نماييد و هر يك از جوجه ها را حدود 300 هزار تومان بفروشيد. در اولين جوجه كشي از پرنده طوطي شما ميتوانيد حدود سه ميليون تومان درآمد كسب كنيد و اين كار را هر ماه انجام دهيد.

براي خريد دستگاه جوجه كشي ميتوانيد به وب سايت فروشگاهي eig shop مراجعه فرماييد.

آپلود عكس