تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

۵۰ بازديد

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

۹۸ بازديد

 

فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

 

طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

g5l5_q3.jpg

اين روزها حضور تكنولوژي هاي پيشرفته و نرم افزارهاي رايانه اي را در همه عرصه هاي زندگي مي توان ديد. طراحي طلا و جواهر يكي از زمينه هاي است كه به مدد نرم افزارهاي رايانه اي جهش قابل ملاحظه اي داشته است. شك ميست كه دوران طراحي طلا و جواهر به شيوه هاي سنتي و دستي به پايان رسيده و جوانان مشتاق استفاده از رايانه در طراحي هستند. نرم افزار ماتريكس يكي از كامل ترين برنامه هاي رايانه اي براي طراحي طلا و جواهر است كه تا كنون عرضه شده و مورد استقبال زيادي نيز واقع شده است.. طراحي طلا و جواهر با ماتريكس  در قالب فيلم آموزشي از طريق وب سايت رسمي “ سالار پور ايماني” در اختيار هنرجويان و علاقه مند به تكنولوژي هاي روز قرار گرفته است.

طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

نحوه كار با ابزارها و اجراي كدهاي دستوري در Matrix به صورت گام به گام و با ذكر جزئيات در فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريكس شرح داده شده و هنرجويان مي توانند به صورت خودآموز در منزل از اين آموزش ها استفاده كنند.

 

نرم افزار ماتريكس با دارا بودن طرح هاي آماده از فرم هاي انگشتر، زنجير و چينش جواهرات بر روي پايه هاي مختلف ، براي سطوح مختلف هنرجويان قابل استفاده است. براي شروع يادگيري مي توان از طرح هاي آماده براي پايه كار استفاده كرد. امكان تغيير در جزئيات و پوسته اصلي به همراه تغيير اندازه طرح هاي ماتريكس نيز در نرم افزار پيش بيني شده و طراح مي تواند با توجه به نوع سفارش و متريال مورد استفاده، ويرايش كلي روي طرح هاي آماده را طبق خواسته مشتري انجام دهد.

 

ماتريكس نرم افزار حرفه اي طراحي طلا و جواهر با ويژگي هاي استثنايي است كه در شكوفايي استعداد و خلاقيت هنرجويان نقش موثري دارد. يادگيري با فيلم ، نيازي به دانش گسترده در زمينه راهبري رايانه نداشته و حاوي همه اطلاعات ضروري براي حضور در بازار كار طلا و جواهر است.

 

 

 

طراحي طلا و جواهر با ماتريكس بهترين شيوه براي چيدمان سنگ هاي قيمتي روي سطوح مختلف است اين نرم افزار داراي سيستم چيدمان اتوماتيك نيز مي باشد. در خودآموز هنرجويان با طريقه كارگذاري سنگ هاي قيمتي و جواهرات روي انگشتر آشنا شده و همه جزئيات اجرا و نصب قطعات ظريف روي پايه كار را فرا مي گيرند.

چرا طراحي طلا و جواهر با ماتريكس مهم است؟

طراحي جواهرات با نرم افزار ZBrush ، JewelCAD ، Rhino و ديگر نرم افزارها داراي معايب و كاستي هايي هستند كه در نسخه جديد نرم افزار Matrix همه اين مشكلات برطرف شده است.  اين نرم افزار ويژگي هاي انحصاري بسياري را براي طراحي جواهرات ارائه مي دهد و در اجراي سريع تر كار بسيار موثر است. طراحي طلا و جواهر با ماتريكس حرفه اي تر، شيك تر، سريع تر و خلاقانه تر از ديگر نرم افزارهاي طراحي طلا و جواهر است. توسعه دهندگان نرم افزار ماتريكس همواره نسخه هاي جديدتر و آپديت هاي به روز را عرضه مي كنند كه داراي ويژگي هاي تكامل يافته تر است. براي دريافت خودآموز طراحي جواهرات تاليف سالار پور ايماني از كليك كنيد

 

گرافيك و تبليغات / استانداردهاي طراحي طرح هاي گرافيكي و تبليغاتي

۳۹ بازديد

گرافيك و تبليغات / استانداردهاي طراحي طرح هاي گرافيكي و تبليغاتي

طراحي گرافيك و تبليغات

در زمان حاضر بيش از هر وقت ديگر بسياري از فضاي تبليغاتي اطراف ما را تصاوير و طرح هاي گرافيكي فراگرفته اند ، هرچند كه تعريف و ساختار پايه طرح هاي گرافيكي و تبليغاتي با سرعتي پايين در تغييرات همراه بوده اما طرح هاي گرافيكي و تبليغاتي تحت تاثير زمان همواره همراه با تغييرات اساسي در نوع و شكل طراحي بوده اند ، طراحان عرصه طراحي گرافيك و تبليغات نيز هنر خود را با توجه به فضاي تبليغ پذير و نياز كسب و كارهاي مدرن مرتب به روز نگه داشته و از اين رو طراحان خلاقيت و ايده پردازي را به عنوان يك اصل و پيش نياز طرح هاي گرافيكي و تبليغاتي مورد طراحي خود هر روز بيش از قبل در كارهاي خود به كار مي برند. طراحي تبليغات بسته به موضوع و با توجه به مفهوم در هر دسته بندي شكلي متفاوت به خود را مي طلبد ، شايد يك مثال بسيار واضح تبليغات نشريه هاي غير رنگي و يا تبليغات رنگي كه قرار است به چاپ رسد باشد ، در طرح هاي تبليغاتي كه قرار است به چاپ در آيد يكي از پيش فرض هاي بسيار مهم رعايت رزوليشن ( روزليشن مناسب 300PPI ) و همچنين قرار دادن حالت رنگ نرم افزار و يا سخت افزارهاي درگير در خروجي ، بر روي CMYK  مي باشد. در حالي كه براي طرح هاي تحت وب رزوليشن (72PPI) رزوليشني استاندارد و حالت رنگ RGB پر استفاده ترين و به نوعي استاندارد اين نوع تبليغ مي باشد..  

طراحي گرافيك

    

طراحي گرافيك و تبليغات در سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات ديزاين

سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات ديزاين به عنوان يكي از شركت هاي تبليغاتي و طراح گرافيك با سابقه و با بيش از ده سال سابقه فعاليت در زمينه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات با افتخار در مسير همراهي و كسب رضايت شما، بهترين تلاشش را براي طرح شما به خرج مي دهد ، باشد كه افتخار افزايش بازدهي كسب و كار شما با طرح هاي گرافيكي ما رفم بخورد. يكي از ويژگي هاي سامانه طراحي ديزاين ، طراحي ارزان ( طراحي گرافيك ارزان ، طراحي بنر ارزان و طراحي تبليغات ارزان ) مي باشد ، سامانه طراحي ديزاين علاوه بر قيمت رقابتي ، گزينه اي به نام گارانتي كيفيت و رضايتمندي را براي اولين باز در بين وب سايت هاي خدمات طراحي استفاده و همه روزه به صورت آنلاين و سريع دريافت و تحويل و تمامي سفارشات طراحي گرافيك ، طراحي بنر ، طراحي لوگو و طراحي تبليغات را به انجام مي رساند.

 

پاورپوينت بررسي طراحي معماري 5 (مطالعات ميداني زمين طرح)

۱۳۴ بازديد

پاورپوينت بررسي طراحي معماري 5 (مطالعات ميداني زمين طرح)

  • پاورپوينت بررسي طراحي معماري 5 (مطالعات ميداني زمين طرح)

    ديد كلي :

    پاورپوينت بررسي طراحي معماري 5 (مطالعات ميداني زمين طرح) در 19 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت ppt

    توضيحات كامل :

    پاورپوينت بررسي طراحي معماري 5 (مطالعات ميداني زمين طرح) در 19 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت ppt

    فهرست مطالب:

    موقعيت زمين طراحي
    موقعيت زمين طراحي در شهر
    موقعيت زمين طراحي در منطقه
    پراكندگي كاربري هاي اطراف زمين طراحي
    محورهاي اصلي زمين طراحي
    ابعاد و اندازه ها
    راه هاي دسترسي
    مسير هاي دسترسي به زمين طراحي
    مسيرهاي دسترسي از جنوب و مركز شهر و بالعكس
    عوامل محيطي
    باد و تابش
    عوارض زمين
    آلودگي صوتي
    همجواري ها
    منظرهاي شهري

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)