تصادف شديد مجري و استند آپ كمدين خندوانه (عكس)

۱۰۶ بازديد

تصادف شديد مجري و استند آپ كمدين خندوانه (عكس)

  • تصادف شديد مجري و استند آپ كمدين خندوانه (عكس)

    به گزارش ايران ناز مجري معروف صدا و سيما در اثر تصادف راهي بيمارستان شد . وي در حالي كه با خودرو پرايد كه به صورت اسنپ كرايه كرده بود از سر برنامه برميگشت با اتوبوس تصادف شديدي نمود . امير كربلايي‌زاده سحرگاه شب بيست و يكم ماه مبارك رمضان در حالي كه كار تصويربرداري برنامه زنده “كوچه بهار” را به پايان رسانده بود در راه منزل با يك اتوبوس تصادف كرد.

    روابط عمومي شبكه اميد از تصادف شديد مجري برنامه سحرگاهي “كوچه بهار” خبر داد و گفت: سحرگاه شب بيست و يكم ماه مبارك رمضان در حالي كه كار تصويربرداري برنامه زنده “كوچه بهار” به پايان رسيده بود، امير كربلايي‌زاده در راه منزل با يك اتوبوس تصادف كرد و راهي بيمارستان شد.

    تصادف شديد مجري و استند آپ كمدين خندوانه (عكس)

    در حالي برنامه زنده و تركيبي «كوچه بهار» هر شب ساعت 3 بامداد به مدت 70 دقيقه با اجراي امير كربلايي‌زاده و رامتين چيت‌سازان در فضاي با نشاط معنوي سحر در منزل تاريخي شهيد مدرس (محله سرچشمه) به روي آنتن شبكه اميد مي‌رود كه روح‌الله عبداللهي روابط عمومي اين شبكه اعلام كرد كه چند شب پاياني اين برنامه با يك مجري كار خود را ادامه مي‌دهد. چرا كه در سحرگاه شب بيست و يكم ماه مبارك رمضان امير كربلايي‌زاده پس از اتمام تصويربرداري در راه منزل با يك اتوبوس،‌ تصادف شديدي داشت.

    تصادف شديد مجري و استند آپ كمدين خندوانه (عكس)

    به گفته عبداللهي او در حال حاضر از ناحيه لگن آسيب جدي ديده و در بيمارستان آتيه بستري است. برنامه «كوچه بهار» در اين روزهاي پاياني با يك مجري به كار خودش ادامه مي‌دهد و تمام دست‌اندركاران اين برنامه و اهالي رسانه براي اين كمدين محبوب و هنرمند ارزشمند، آرزوي صحت و سلامتي دارد.

    براساس اين گزارش، امير كربلايي‌‌زاده را شايد خيلي‌ها اولين‌بار بر روي صحنه استندآپ كمدي “خندوانه” يا در سريال قرعه و معماي‌شاه، اما هنرمندان تئاتري او را بارها و بارها در صحنه‌هاي نمايش ديده‌اند. او در سال‌هاي 78 و 79 برنده ديپلم افتخار بازيگري اول در جشنواره سراسري تئاتر دانشجويي مراكز عالي سراسر كشور شد. كربلايي‌زاده در سال 77 با حضور در نمايش ” تلخ بازي قمر در عقرب ” به كارگرداني شهره لرستاني وارد مجموعه تئاتر شهر شد و درسال 1391 با حضور در فيلم روز روشن حسين شهابي به سينماي ايران معرفي شد.

    تصادف شديد مجري و استند آپ كمدين خندوانه (عكس)