تازه‌هاي نشر دي 1397

۱۱۷ بازديد

كتاب پارادوكس

 كاترين كولتر | مترجم: حسين يعقوبي | نشر خوب

پارادوكس، بيست و دومين كتاب از مجموعه كتاب‌هاي پرفروش تريلرهاي اف.‌بي.‌آي است. شخصيت‌هاي اصلي اين مجموعه‌كتاب‌ها، «ليسي شركول» و «ديلون ساويچ»، زن و شوهري هستند عضو اف.‌بي.‌آي كه در هر كتاب با پرونده‌ي جنايي پيچيده‌اي دست و پنجه نرم مي‌كنند كه گهگاه چاشني ماوراء‌الطبيعه نيز دارد ـ در اين جلد، اين زن و شوهر با پرونده‌اي جنايي و پيچيده مواجه مي‌شوند.

كتاب عقلانيت و آزادي

آمارتيا سن | مترجمان: وحيد محمودي و عليرضا بهشتي | نشر ني

آمارتيا سن، فيلسوف و اقتصاددان هندي الاصل انگلستان و برنده جايزه نوبل ???? و استاد كنوني دانشگاه هاروارد در اين اثر با پيوند نظام‌مند عقلانيت و آزادي، نگاه متعارف به عقلانيت را به چالش كشيده و از آن عبور كرده است. او به آزادي به‌مثابه عقلانيت اجتماعي مي‌نگرد.از ديدگاه سن، بين عقلانيت و آزادي ربط وثيقي وجود دارد و بدون فهم و درك عميق يكي، ديگري را نمي‌توان فهميد. به بيان ديگر، آزادي به عقلانيت و عقلانيت به آزادي وابسته است، چون بدون داشتن آزادي، انتخاب عقلاني ممكن نيست.

كتاب ادبيات آلماني در قرن بيستم (دو جلدي)

حسن نكوروح | انتشارات نگاه

هدف از نگارش كتاب «ادبيات آلماني در قرن بيستم» از آغاز گسترش معلومات خواننده ايراني بوده درباره اين ادبيات در زمان ياد شده. گسترش به مفهومي فراتر از مفهوم رايج، كه معمولا به كميت توجه دارد، يا بيشتر به كميت تا كيفيت. در واقع مي‌توان گفت خواننده فارسي زبان آغاز راه را رفته است. كه همان خواندن و آشنايي با اين ادبيات باشد. كه مطابق معمول نيز از نويسندگان و شاعران بزرگ آغاز مي‌شود؛ نويسندگاني كه شهرت جهاني يافته‌اند. ضمن آنكه خواننده را نيز هرجا كه لازم بيايد با نقل قولي هرچند كوتاه با اينگونه مطالب آشنا مي‌كند، تا با فضاي حاكم در بحث‌هاي مربوط به هر نويسنده و به طور كلي نظرياتي كه در تفسيرها و نقدهاي رايج در محيط بومي آثار مورد بحث مطرح مي‌شود در حد امكان تماس يابد. ادبياتي كه در اين كتاب مورد بحث قرار مي‌گيرد، آثار نويسندگان كشورهاي آلمان، اتريش و بخش آلماني زبان كشور سوئيس را در بر مي‌گيرد.

كتابفروشي آنلاين كاواك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.