6 دلیل منطقی برای برون سپاری سئو

۱۳ بازديد

6 دلیل منطقی برای برون سپاری سئو

اگرچه برندها می توانند با استفاده از سئو داخلی موفق باشند، اما مزایای متعددی برای برون سپاری سئو وجود دارد.

هدف شما این است که بهترین راه برای پیشبرد سئو را پیدا کنید و سودآوری آن برای شرکت یا سازمان شما باشد.

گزینه های شما:

سئوی خود را برون سپاری کنید.

سئوی خود را در خانه نگه دارید.

پاسخ برای همه یکسان نیست. و انتخاب امروز شما ممکن است یک سال دیگر یکسان نباشد.

در اینجا شش دلیل منطقی است که سئو را برون سپاری کنید.

1. رفع مسئولیت

بسته به اندازه و ترکیب تیم شما، ممکن است تعداد زیادی از افراد بازاریابی، فنی و/یا محتوایی داشته باشید که کلاه های زیادی بر سر دارند یا مسئولیت های متعددی دارند.

اصول سئو به عملکردهایی نیاز دارد که فراتر از جنبه های اصلی تحقیق، استراتژی ها و اجرای تاکتیک ها باشد. این شامل محتوا، IT، UX و توانایی پیمایش در هر گونه عملکرد قانونی یا انطباق است.

برون سپاری سئو اغلب یک مسئولیت (یا چندگانه) را از کارکنان بازاریابی حذف می کند، و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر از اینکه یک متخصص شوند و در یک کانال خاص عمیق شوند، از تلاش خود عقب نشینی کنند.

2. ایجاد پاسخگویی

عمیق تر از فکر کردن به مسئولیت های روزمره، فکر کردن به مسئولیت هاست.

زمانی که فردی کلاه زیادی بر سر دارد (از جمله کلاه سئو)، تمرکز بر روی کار مورد نیاز و پاسخگویی کامل برای پیشرفت و عملکرد دشوار است.

سئو زمان می برد. با این حال، برای دستیابی به مزایای بلند مدت، به اجرای تاکتیکی زیادی در کوتاه مدت نیاز دارد. باید در قبال کار مسئولیت پذیر باشد.

یعنی توانایی تجهیز طرف مسئول به بودجه، منابع، ابزار و نیازهای مجاور (محتوا، فناوری اطلاعات و غیره) برای انجام درست کار. به علاوه، باید انتظاری از یک استراتژی، شاخص های کلیدی عملکرد و زمان برای چگونگی وقوع و اندازه گیری آن وجود داشته باشد.

یک منبع پاره وقت، یا منبعی که همه منابع و تخصص مورد نیاز را ندارد، نمی تواند به طور منصفانه برای عملکرد و کیفیت تلاش پاسخگو باشد.

3. اعتدال داشتن

من در طول سال‌ها حتی در سمت نمایندگی چیزها یاد گرفته‌ام که داشتن یک نفر در وسط به‌عنوان ناظم به چه معناست.

داشتن یک شخص ثالث، یا شخصی که در امور روزمره سازمان تعبیه نشده است، می تواند یک مزیت بزرگ باشد.

آن شخص یا گروه می‌تواند چیزهایی را ببیند که در هنگام سر و کار داشتن با سایر فعالیت‌های بازاریابی، عملیات، فعالیت‌های فروش یا خدمات مشتری از قلم می‌افتند.

درست مانند اینکه نویسنده ای که نسخه خود را تصحیح می کند ایده آل نیست، بازاریاب هایی که کار خود را بدون دیدگاه بیرونی انجام می دهند، می توانند زمان سختی داشته باشند.

4. ایجاد ثبات

سازگاری می تواند یک مسئله برای تمرکز سئو داخلی باشد. مگر اینکه بخشی از یک تیم اختصاصی SEO باشد، همیشه به احتمال زیاد یک علاقه رقابتی وجود دارد.

اخراج خدمات مشتری، یا نیاز به کار با سرنخ ها، اغلب می تواند بر سئو و عناصر یک برنامه اولویت داشته باشد که امروز تأثیر فوری نخواهد داشت.

تلاش ها و تعهدات متناقض به استراتژی کلی سئو در صورت عدم انجام مداوم و اولویت بندی آسیب می بیند.

5. برای آوردن تخصص

توانایی به روز ماندن و متخصص بودن در سطح مورد نیاز برای ایجاد، حفظ و تطبیق یک استراتژی سئو می تواند در داخل انجام شود.

الگوریتم ها و نتایج جستجو دائما در حال تغییر هستند. رقبا همه جا هستند و سیل اطلاعات (دقیق یا نادرست) وجود دارد.

حتی درخشان‌ترین سئوی داخلی نیز باید بتواند در جامعه سئو فعال بماند تا دقیق بماند. فراتر از استراتژی و اجرای تاکتیکی، همیشه یک مشکل جدید برای حل یا چیزی برای عیب یابی وجود دارد.

برای یک سازمان پیچیده یا وب سایت بزرگ، سئوی حرفه ای بودن چالش برانگیز است. برای برندها و مشاغل کوچکتر، استخدام یک نفر، چه رسد به چند نفر، فقط برای سئو سخت است.

6. برای بهبود ROI

سئو سایت تضمینی  ممکن است چه تلاش در داخل یا با یک شریک انجام شود. با این حال، زمانی که «کلاه»، مسئولیت‌پذیری و تخصص می‌تواند مشکل باشد، همیشه آسان‌ترین کار نیست.

اگر سئو کار می کنید، روی افراد، فناوری، محتوا و اندازه گیری سرمایه گذاری می کنید. شما می خواهید بدانید که بازده آن سرمایه را دریافت می کنید.

برخی از تیم‌ها و سازمان‌ها به خوبی برای یک تیم داخلی تنظیم شده‌اند که می‌تواند با همه ذینفعان برای پیشبرد کارها از نزدیک همکاری کند.

اگر یک تیم داخلی دارید یا قصد سرمایه گذاری در آن را دارید، حتما این دلایل برون سپاری را در ذهن داشته باشید تا مانعی برای رسیدن به اهدافتان نشوند.

 

۰ ۰

پیشنهادهای جدیدبرای گره‌گشایی از مذاکرات

۱۱ بازديد

پیشنهادهای جدیدبرای گره‌گشایی از مذاکرات

 

تهران و واشنگتن از بررسی پیشنهادهای جدید مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا برای گره‌گشایی از مذاکرات خبر می‌دهند.

پس ‌از طرح «پیشنهادهای جدید برجامی» ازسوی اتحادیه اروپا و پیگیری رایزنی‌ها در این راستا، برخی مقام‌ها و رسانه‌های غربی تلاش کردند این پیشنهاد را «آخرین فرصت» برای احیای توافق هسته‌ای سال ???? قلمداد کرده و با به‌راه انداختن بازی‌ رسانه‌ای، جمهوری‌اسلامی را تحت فشار قرار دهند.

اگرچه تاکنون اخبار موثقی از محتوای پیشنهادهای جدید اتحادیه اروپا به واشنگتن و تهران منتشر نشده، اما از یک‌سو وزارت امورخارجه آمریکا اعلام می‌کند که این کشور درحال بررسی این موضوع است و ازسوی دیگر مذاکره‌کننده ارشد ایران از تبادل‌نظرهای «جدی» و «سازنده» با طرف‌های مقابل پیرامون مذاکرات وین خبر می‌دهد. علی باقری‌کنی دراین باره در حساب توییتری خود نوشت: «ما نیز ایده‌هایی برای جمع‌بندی مذاکرات، هم از لحاظ شکلی و هم محتوایی داریم که به اشتراک گذاشته خواهد شد

در روزهای اخیر یک دیپلمات اروپایی و یک مقام آمریکایی وجود ضرب‌الاجل در مذاکرات را رد کردند، اما تأکید آنان بر اینکه «زمان برای مذاکرات رو به‌پایان است»، نشان می‌دهد طرف‌های مقابل همچنان از راهبرد «اولتیماتوم» به‌عنوان حربه‌ای برای تحت‌فشار قرار دادن ایران و تغییر مسیر گفت‌وگوها استفاده می‌کنند.

برهمین اساس هم بود که جوزپ بورل، مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا در روزنامه «فایننشال تایمز» نوشت: «باید برای استفاده از این فرصت بی‌مانند با هدف رسیدن به موفقیت تصمیم‌هایی اتخاذ کنیم و پتانسیل بزرگ اجرای کامل این توافق نشان داده شود، من هیچ جایگزین مؤثر یا جامع در دسترسی نمی‌بینم

این درحالی است که سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در نشست‌خبری اخیر خود گفت که واشنگتن درحال بررسی پیش‌نویس تفاهم برای بازگشت متقابل به پایبندی کامل برجام است که بورل با آمریکا و ایران به اشتراک گذاشته است؛ «در حال مطالعه تغییرات پیشنهادی ازسوی اتحادیه اروپا هستیم و درمدت کوتاهی به آنها پاسخ خواهیم داد».

منبع : https://khabarevije.ir/%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%87%da%af%d8%b4%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b0%d8%a7/

 

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-khabarevije-ir-category-d8-af-db-8c-d9-86-d9-88-d9-85-d8-b0-d9-87-d8-a8-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C

https://cascade.org/node/6583?page=86#comment-73655

https://www.rohwrestling.com/content/roh-world-tv-champion?page=72#comment-128010

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/post_id/494107

http://arsiv.csgb.gov.ct.tr/BASIN-VE-HALKLA-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER/KAMU-SPOTLARI/emodule/12161/eitem/4515#.YqrGc3ZBzrd

https://tore-dahl.23video.com/vandkunsten-architects-torpedohallen-4

http://www.rn-tp.com/news/class-2016-2017-welcome?page=102#comment-106258

https://den-sociale-virksomhed.23video.com/bredegaard-posten-maj-2022m4a

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/09/03/taking-it-to-the-mat

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/494108

https://uitvconnect.com/link/forums/topic/473683/miami-locksmith-services-locksmithing-in-the-land-of-the-sun/view/post_id/1297089

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ ۰

استرچ پالت

۱۵ بازديد

استرچ پالت

 

شرکت ماشین سازی چمران با هدف تامین ماشین آلات صنایع بسته بندی و مشاوره در زمینه بسته بندی محصولات تاسیس گردیده است. و اکنون با بهره گیری از تجربه زیاد موفق به ارائه ماشین آلات بسیار با کیفیت در این عرصه گردیده است.

 

تعریف پالت :

پالت (pallet) یک وسیله تخت و روصاف است که از چوب، پلاستیک و یا فلز ساخته می‌شود. که از آن جهت جابجایی بار و کالا به‌ وسیله تجهیزات انبارداری (مانند لیفتراک،جک پالت ها،استیکر برقی و …) به شیوه‌ای پایدار و ایمن استفاده می شود . کالاها را بر روی آن قرار می‌دهند و با تسمه‌های فلزی یا پوشش‌های پلاستیکی محکم کشش‌پذیر (فیلم استرچ) به پالت بسته می شوند. پالت ها با توجه به نوع محصولاتی که روی آنها گذاشته می شود ساخته می شوند. مثلا هرچه محصولات ذکر شده سنگین تر باشند ، تغییراتی را روی آن انجام می دهند تا وزن بیشتری را تحمل نمایند و یا از جنس با استحکام بالاتری می سازند.

 

 

دستگاه استرچ پالت دستگاهی برای بسته بندی محصولات بروی انواع پالت می باشد . این دستگاه بسیار مناسب برای کشیدن انواع فیلم مخصوص استرچ بر روی محصولات مختلف روی پالت می باشد. از دستگاه استرچ پالت در کارخانجات صنعتی که دارای خطوط تولید بالا و نیازمند به حفاظت محصولات خود می باشند، استفاده می کنند.

 

کاربرد دستگاه استرچ پالت :

 

دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت در ابعاد مختلف استفاده می شود بطور مثال جهت بسته بندی پالت بشکه های ??? لیتری، پالت انواع بطری های آشامیدنی، انواع رول های پارچه ای، فلزی، کابل، پالت کاشی  پالت کتاب و از این دست محصولات کاربرد دارد. می توان به جای استفاده از سیستم سلفون کشی از سیستم نایلون شیرینک و مشعل نیز استفاده نمود.

 

وظیفه دستگاه استرچ پالت :

 

بطور کلی وظیفه دستگاه استرچ پالت کشیدن فیلم استرچ  به دور محصول می باشند تا یک لایه نایلونی محافظ دور بسته مورد نظر ما را احاطه کند دستگاه استرچ پالت در مقایسه با سایر دستگاه های بسته بندی این چنینی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر بوده و به کمک آن می توان انواع محصولات با اشکال  و ابعاد گوناگون را به سادگی بسته بندی نمود . اغلب این دستگاه ها توانایی تنظیم مقدار کشش فیلم استرچ را دارند. وظیفه شایان دستگاه استرچ پالت علاوه بر جلوگیری از گرد و غبار به محصول، محافظت از محصول می باشد.

 

کاربرد دستگاه استرچ پالت :

 

?- بسته بندی انواع پالت کارتن با هر سایز ابعاد و اندازه

 

?- بسته بندی انواع بطری در تعداد بالا

 

?- بسته بندی همزمان چند کارتن بر روی پالت

 

?- مشخص بودن کالا از زیر پوشش نایلون استرچ

 

مزایای دستگاه استرچ پالت :

 

?- محافظت محصول از گرد و غبار

 

?- کمک به زیبایی محصول

 

?- سرعت بالا بسته بندی محصول

 

انواع دستگاه استرچ پالت به صورت زیر دسته بندی می شوند :

 

?- دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

 

?- دستگاه استرچ پالت دروازه ای

 

?- دستگاه استرچ پالت مرغک دار

 

?- دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

 

?- دستگاه ربات استرچ پالت

 

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان :

روند کار دستگاه استرچ پالت صفحه گردان به این صورت می باشد که پالت محصول را برروی صفحه گردان دستگاه قرارداده و لبه ی نایلون استرچ را به یک قسمت از پالت متصل می نماییم و سپس دستگاه استرچ پالت را استارت زده تا صفحه گردان شروع به چرخش کند و روند سلفون و استرچ کشی به دور پالت محصول انجام گیرد.

 

 

 

دستگاه استرچ پالت دروازه ای :

 

در دستگاه استرچ پالت دروازه ای، محصول توسط جک پالت یا لیفتراک بروی صفحه  قرار گرفته و با چرخش صفحه دوار دستگاه استرچ پالت، سلفون به دور محصول پیچیده می شود. کارکرد دستگاه استرچ پالت دروازه ای مشابه دستگاه استرچ پالت صفحه گردان می باشد. از دستگاه استرچ پالت دروازه ای جهت بسته بندی محصولات حجیم با وزن بالا استفاده می گردد.

 

 دستگاه استرچ پالت مرغکدار :

روند کار دستگاه استرچ پالت مرغکدار همانند دستگاه های استرچ پالت فوق می باشد با این تفاوت که در بالای دستگاه تکیه گاهی به صورت اهرم برای تثبیت و نگهداری پالت ها روی هم در قسمت فوقانی دستگاه تعبیه شده که از احتمال ریزش محصولات از روی پالت جلوگیری می کند. اهرم فوقانی دستگاه را مرغک می نامند.

 

 

 

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی:

 

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی همانطور که از اسم آن مشخص است کاربرد اساسی و اصلی در بخش سلفون کشی چمدان و ساک های مسافرتی داشته و بسته بندی مطمئن به دور از گرد و خاک و رطوبت را برای کاربران فراهم ساخته است. روند کار دستگاه استرچ پالت فرودگاهی همانند دستگاه های فوق می باشد.

 

دستگاه ربات استرچ پالت :

در استرچ پالت رباتی دستگاه به صورت ربات به دور پالت می چرخد و عملیات سلفون کشی را انجام می دهد و نیازی به حمل و هدایت پالت توسط لیفتراک و جک پالت به سمت دستگاه استرچ پالت نمی باشد. با این تفاوت که ربات استرچ پالت فرآیندی برعکس تمام استرچ پالت های نام برده دارد. دستگاه ربات استرچ پالت دستگاه مجهز به سنسور چشم الکترونیکی می باشد که به صورت اتوماتیک به دور پالت می چرخد.  در دستگاه ربات استرچ پالت هیچ محدودیت وزنی وجود ندارد. سرعت بالای ربات استرچ پالت و سهولت کار و عدم جابجایی پالت از مزایای این نوع دستگاه می باشد.

 

سلفون کش یا استرچ کش :

بطور کلی سلفون کش به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم بندی می گردد.

سلفون کش دستی (استرچ کش دستی) :

این دستگاه جهت بسته بندی مواد غذایی با روکش سلفون مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا ظروف یکبار مصرف که حاوی مواد غذایی می باشد را توسط این دستگاه بسته بندی می نمایند. از این دستگاه جهت بسته بندی مواد غذایی همچون گوشت ، مرغ ، ماهی، سبزیجات ، قارچ، قارچ دکمه ای میوه جات و … استفاده می گردد. عملیات بسته بندی در این دستگاه بصورت دستی بوده و توسط اپراتور به راحتی انجام می پذیرد.

 

سیستم الکتریکی این دستگاه به این صورت است که صفحه الکتریکی آن به طور مداوم گرم می باشد و دارای یه سیم برنده با ولتاژ پایین است که قبل از اینکه فیلم روی قسمت پایینی سینی بر روی صفحه داغ چسبیده شود، آن را برش می دهد. دمای صفحه داغ این دستگاه نیز قابل تنظیم می باشد. سلفون ها در عرض های متفاوتی وجود دارند تا برای بسته بندی یا همان سلفون کشی محصولات مختلف از قبیل محصولات گوشتی، سبزیجات، ماهی ، میوه و… مورد استفاده قرار بگیرند.

 

دستگاه سلفون کش دستی دارای دو غلطک جهت چرخیدن رول به روی دستگاه و یک تیغه حرارتی جهت برش سلفون و اتویی تفلونی جهت چسباندن و جمع شدن سلفون به ظرف می باشد.

 

کاربرد دستگاه سلفون کش (استرچ کش اتوماتیک) :

کاربرد این دستگاه بیشتر در سوپر مارکت ها ، رستوران ها ، کافه ها ، فروشگاه های گوشت و پروتئینی، هایپر کارکتها، کارگاه ها و کارخانه های بسته بندی می باشد.

 

سلفون کش اتوماتیک (استرچ کش اتوماتیک) :

در سلفون کش اتوماتیک بعد از قرار گرفتن ظرف حاوی محصول بروی کانوایر موجود بروی دستگاه کلیه عملیات پیچیدن فیلم سلفون غذایی به ظرف و برش و چسباندن به ظرف بصورت اتوماتیک توسط دستگاه انجام می شود.

 

 

 

۰ ۰

معرفی فروشگاه وبمستران

۱۴ بازديد

معرفی فروشگاه وبمستران

 

فروشگاه وبمستران : تقریبا در سال ???? بود که محسن پیمانی ?? ساله ایده ای به ذهنش رسید و آن را عملی کرد و آن ایجاد یک فروشگاه فایل با فایل های ناب و مرجع بود پیمانی در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا که او یک وبمستر بود و در کنار دیگر وبمستران مشغول فعالیت بود فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روی سرویسی از بلاگ های رز بلاگی مدیریت میشد اما بعد ها با توسعه وب بر روی یک سایت اختصاصی قرار گرفت و اکنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رسانی به مشتریان سراسر ایران است در زیر این فروشگاه را به طور کلی آنالیز میکنیم و محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد را بررسی میکنیم ، با ما همراه باشید

 

فروشگاهی از جنس فایل های ناب

فروشگاه وبمستران یکی از مجموعه ایده های آکادمی پیمانی است که محسن پیمانی آن را مدیریت میکند سیاست کلی این فروشگاه از ابتدا به این صورت بوده است که فایل های ناب و خاص درون فروشگاه قرار بگیرد تا دیدن آن فایل ها مشتری را شگفت زده و تشویق به خرید کند در زیر برخی از این فایل های ناب را به شما معرفی میکنیم

بنرهای لایه باز مناسبتی

از محصولاتی که در داخل فروشگاه وبمستران به فروش می رسد بنرهای لایه باز مناسبتی هستند  انواع بنر های لایه باز مناسبتنی شامل بنر های مناسبتی برای ماه محرم ، بنر های مناسبتی برای ماه رمضان و انواع بنر های لایه باز دیگر در این وبسایت بزرگ آینده نگر قرار دارند این فایل ها به این صورت است که با دانلود هر کدام امکان ویرایش صد درصدی آنها قرار دارد و میتوانید آنها را هر طور که دوست دارید ویرایش کنید و لذت ببرید

انواع سابلیمینال در موضوع های مختلف

از دیگر محصولاتی که در فروشگاه وبمستران به فروش می رسد انواع سابلیمینال با موضوع های مختلف است همانطور که میدانید سابلیمینال ها کمک کننده به زندگی و ذهن هستند و انواع سابلیمینال در فروشگاه وبمستران برای فروش قرار گرفته است که میتوانید هر کدام مانند سابلیمینال ثروت ، سابلیمینال انگیزه ، سابلیمینال زیبایی ، سابلیمینال تناسب اندام و انواع دیگر سابلیمینال ها را در این فروشگاه مشاهده و با توجه به نیاز خود خریداری کنید ، لازم به ذکر است که در فروشگاه وبمستران برای هر شخص سابلیمینال جداگانه و کاملا به صورت اختصاصی تهیه میشود

انواع ربات های تلگرامی

هر سایتی در ایران به یه چیزی معروف است دیجی کالا به فروش فایل ، بیتوته به مقاله و معروفیت فروشگاه وبمستران هم به ربات های تلگرامی که قرار می دهد است یکی از معروف ترین این ربات ها که خیلی ها اون رو میشناسن ربات تلگرامی تبچی است که این فروشگاه ? سالی است که آن را ارائه میدهد و به مشتریان عزیز خدمات ارائه می دهد حال بیایید با هم ببینیم اصلا ربات تبچی چیست ؟

ربات تبچی رباتی که این روزها در تلگرام نام اون رو زیاد میشنویم و دوست داریم بدونیم چه رباتی هست و چه کارایی داره و دقیقا برای ما چیکار میکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچی یه ربات تلگرامی هست که انواع مختلفی با امکانات مختلفی داره و خوراک تبلیغات توی تلگرام و سوپر گروه های تلگرامیه ، پس به سوال اولتون جواب دادم که دقیقا ربات تبچی چی هست بدونین که ربات تبچی یه ربات تبلیغاتی توی تلگرام هست

فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است ؟

در اینترنت که سرچ میکردم بسیاری از سوالات شما در مورد این بود که فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است برام به عنوان مدیر این فروشگاه خیلی جالب بود چون اینقدره سایت بزرگی داریم که درباره سیستمی که باهاش ساخته شده سرچ و جستجو میشود به شما عزیزان میگویم که فروشگاه وبمستران با سیستم وردپرس ساخته شده که تمومی پروتکل های امنیتی رو رعایت میکنه و امن ترین و قوی ترین وبسایت حال حاضر فروشگاه فایل در اینترنت هست در طراحی فروشگاه وبمستران از سیستم وردپرسی پیشرفته استفاده شده است

 

نمونه سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی ????

از دیگر ویژگی هایی که فروشگاه وبمستران را از فروشگاه های دیگر متمایزتر کرده است وجود نمونه سوالات آزمون آیین نامه برای سال ???? است آزمون آیین نامه یکی از آزمون های سخت راهنمایی و رانندگی است که در ایران برگزار میشود تا گواهینامه به مددجویان گواهینامه تقدیم شود

گواهینامه رانندگی چیست؟

گواهینامه رانندگی، که به آن در گذشته «تصدیق رانندگی» گفته می‌شد، مدرکی رسمی است مبنی بر اینکه فردی می‌تواند با وسایل نقلیه? دارای موتور مانند موتور سیکلت، اتوموبیل، کامیون و اتوبوس رانندگی کند. در کشورهایی که تعداد زیادی از شهروندان رانندگی می‌کنند، گواهینامه? رانندگی هم‌چنین به عنوان یک مدرک هویتی ارزش دارد. معمولاً گواهینامه رانندگی تنها پس از قبولی در آزمون رانندگی به شخص داده می‌شود برای دریافت گواهینامه ابتدا باید آزمون آیین نامه آن را بدهید اینجاست که سوالات آزمون آیین نامه ???? بهترین محصولیست که میتوانید انتخاب کنید

گواهینامه رانندگی در ایران

اولین کسی که در ایران قربانی تصادف اتومبیل شد، درویش خان نوازنده و استاد تار بود که در سال ???? درگذشت؛ و اولین افسر آزمایش رانندگی که نام و امضاء او در پای اوراق رانندگان زمان قاجاریه وجود دارد به زبان فرانسه نوشته شده‌است شخصی بنام مسیوکلین بود که بعد از وی این سمت به ناصرخان انشاء اولین متخصص نظمیه محول شد. همچنین اولین آیین‌نامه رانندگی در زمان وستد اهل سوئدی تهیه وتنظیم گردید. وی در سال ???? ه‍.ش ریاست نظمیه را به عهده داشت و حدود ?? سال در این پست باقی ماند. از کارهای وی، ترجمه، تنظیم نظامنامه و آیین‌نامه قید شده‌است که راننده هنگام روز در شهر و اماکن پرجمعیت ضمن حرکت از سمت راست باید با سرعت ?? کیلومتر در ساعت و در خارج شهر ?? کیلومتر در ساعت و شب‌ها با ساعتی ?? کیلومتر براند یا اینکه در موقع نزدیک شدن به حیوانات از قبیل اسب و قاطر که طبعاً از صدای ماشین وحشت دارند از سرعت اتومبیل خود بکاهند و آرام حرکت کنند تا باعث وحشت و رم کردن حیوانات نشوند. اولین چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سال‌های دهه ?? در تقاطع‌های سپه (امام خمینی فعلی) ولی عصر، پل امیر بهادر، باغ ملی دروازه شمیران، گمرک و امیریه نصب گردید ولی پیش‌از نصب این چراغها، چراغ‌های راهنمایی به صورت کوله پشتی بودند که دارای دو چراغ قرمز، سبز و کلیدی در جهت خاموش و روشن کردن آن‌ها بود که کوله پشتی در پشت مأمور قرار می‌گرفت و کلید آن روی سینه سمت چپ قرار داشت این چراغها کار می‌کرد و مأمور با پشت کردن به طرف رانندگان اتومبیل آنان را متوقف یا دستور حرکت به آنان می‌دادند. بالاخره در سال‌های ?? و ?? چهارراه دارای چراغ خودکار گردید. نخستین راننده زن در ایران شخصی بنام خانم هِلِن شَه بَنده بود که در سال ???? موفق به گرفتن گواهینامه گردید و در مطبوعات آن زمان درباره? این اتفاق مقاله نوشتند و بالاخره در سال ???? هجری شمسی در اداره پلیس شعبه‌ای بنام شعبه آلات ناقله در خیابان باب همایون (درب اندرون سابق) تأسیس گردید و با ?? نفر مأمور که از بین پاسبان‌ها انتخاب شده بودند کار کنترل عبور و مرور اتومبیل‌ها را به عهده گرفتند و علامت مشخصه آن‌ها یا دیگر افراد پلیس بازوبند سفیدی بود که به بازوی چپ خود می‌بستند. ریاست این شعبه به شخصی بنام فتح ا… خان بهنام که در حقیقت اولین رئیس راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شد و دارای درجه نایب اولی برابر ستوان یکم بود واگذار گردید

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/BrianaMarina2

https://www.pinterest.com/pin/983966218562801606/

https://express.adobe.com/page/rHxXP9IEA1eoI/

https://sites.google.com/view/brianamarina2/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/07/24/shop-themmaker/

https://brianamarina2.tumblr.com/

https://myspace.com/brianamarina2

https://disqus.com/by/brianamarina2/about/

https://www.goodreads.com/user/show/153904639-briana-marina

https://en.gravatar.com/brianamarina2

https://www.ted.com/profiles/36903486

https://www.behance.net/brianamarina

https://brianamarina2.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Briana-Marina

https://issuu.com/brianamarina2

https://www.twitch.tv/brianamarina2

 

 

 

۰ ۰

اهمیت کپشن عالی در اینستاگرام

۱۸ بازديد

اهمیت کپشن عالی در اینستاگرام

 

کپشن اینستاگرام یکی از مهم ترین قسمت های این پلت فرم می باشد. اگر هنوز اطلاعات لازم در مورد کپشن نداری، همراه ما باشید. در این مقاله ما برخی از بهترین نکات را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند پست‌های اینستاگرامی عالی بسازید که به اندازه عکس‌های شما عالی باشند. وبسایت مستر فالوور بصورت تخصصی به این آموزش ها پرداخته است.

در ابتدا شما باید مخاطبان خود را بشناسید.در اینستاگرام 300 میلیون کاربر فعال وجود دارد . سوال این است که مشتریان و مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؟ داشتن یک ایده خوب از مخاطبان خود بسیار مهم است، زیرا هرچه بهتر آنها را بشناسید، تعامل با آنها برای شما آسان تر است. دانستن اینکه دقیقاً با چه کسی صحبت می کنید به شما کمک می کند تا بهترین زیرنویس ممکن را بنویسید. برای کمک به تمرکز، سعی کنید افرادی را برای مخاطبان خود بسازید. یک مخاطب، نمایه ای از مشتری هدف شما است که اغلب شامل جمعیت شناسی اولیه، هویت، اهداف است.

هنگام شناسایی مشتریان خود، می توانید سوالاتی مانند:

آن ها چند ساله هستند؟

آنها کجا زندگی می کنند؟

چه فعالیت هایی را دوست دارند انجام دهند؟

چه شغلی دارند؟

آیا زیرنویس های طولانی را منتشر می کنید یا آنها را کوتاه و شیرین نگه می دارید؟ اینستاگرام به شما امکان می دهد تا 2200 کاراکتر را تایپ کنید . به طور کلی، یک کپشن کوتاه یک چیز عالی برای جفت شدن با عکس شما و جلب توجه خوانندگان است. شرح بیش از حد طولانی ممکن است توجه خوانندگان شما را جلب نکند. اگر چه، اگر داستان جالبی پشت عکس باشد، احتمالاً می توانید آنها را ثبت کنید. مهمترین کلمات را در ابتدای کپشن قرار دهید. کپشن ها در فید اینستاگرام قطع می شوند، بنابراین فوراً به سراغ اصل مطلب بروید.

از استفاده از شکلک ها نترسید

استفاده از این نمادهای متحرک می تواند به شما کمک کند چشم خواننده خود را جلب کنید. آنها همچنین شخصیت بیشتری را اضافه می کنند و نشان می دهند که برند شما می داند چگونه سرگرم شود. ایموجی ها می توانند کلمات را نشان دهند و می توانند به کوتاه و سرگرم کننده شدن کپی شما کمک کنند. اگر تصمیم دارید شکلک‌ها را به زیرنویس‌های خود اضافه کنید، قانون ثابت می‌ماند: کمتر، بیشتر است. حتی فقط اضافه کردن شکلک‌ها به انتهای کپشن، دعوت شما را جذاب‌تر می‌کند.

از منشن ها و هشتگ ها استفاده کنید

استفاده از منشن ها در پست های اینستاگرام می تواند راهی عالی برای ارتباط با سایر کاربران اینستاگرام باشد. اگر تصویر منتشر شده شما شامل شخص دیگری یا برند دیگری است، دسته های اینستاگرام او را در کپشن خود قرار دهید. هشتگ ها نیز گزینه بسیار خوبی هستند، زیرا می توانند تعامل را 12.6 درصد بیشتر از پست های بدون آن افزایش دهند. آنها نه تنها به شما کمک می کنند تا فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید، بلکه طعم بیشتری به کپشن های شما می دهند. اگر قصد استفاده از هشتگ ها را دارید، حتما از محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام که مربوط به برند شما هستند استفاده کنید.

از منشن یا هشتگ زیاد استفاده نکنید. هشتگ های زیاد می تواند کپشن شما را نامرتب و ناخواسته کند و خوانندگان شما را دفع کند. یک ترفند این است که هشتگ های غیر ضروری خود را در اولین کامنت عکس خود به اینستاگرام اضافه کنید. به این ترتیب، کپشن شما را تمیز نگه می دارد و به فالوورهای شما اجازه می دهد تا روی کپشن واقعی شما تمرکز کنند.

آیا کپشن اینستاگرام مهم است؟

در واقع یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد، اما یک کپشن به جلب توجه شما کمک می کند کپشن در اینستاگرام کلید موفقیت در الگوریتم های اینستاگرام است. کپشن های اینستاگرام این قابلیت را دارند که زمینه را به تصاویر و ویدیوهایی که به اشتراک می گذارید اضافه کنند و همچنین جزئیاتی را که کاربران ممکن است در غیر این صورت نمی دانستند. پس حتما در نوشتن کپشن دقت کنید. حالا چگونه یک کپشن خوب بنویسیم؟ در این مطلب چند نمونه از جذابترین کپشن نویسی ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

بهترین کلمات برای شروع کپشن نویسی

در اینجا زیرنویس‌های عالی برای اولین کار بزرگ شما برای نوشتن کپشن وجود دارد. حتما ازاین جملات استفاده کنید.

  • "برای شروع لازم نیست عالی باشی، اما برای عالی بودن باید شروع کنی."
  • "سپیده دم یک عصر جدید."
  • "امروز اولین روز زندگی من است.
  • " اول چیزها " _
  • در ابتدا همه چیز سیاه و سفید بود.

چه نوع اکانت اینستاگرام بیشترین فالوور را دارید؟

90 درصد اکانت ها حداقل یک برند اینستاگرام را دنبال می کنند . 83 درصد از کاربران محصولات و خدمات جدید را در پلتفرم ها کشف می کنند. سودآورترین پیج های اینستاگرام در تمام دنیا به شرح زیر می باشند:

  • بلاگرها
  • صنعت گردشگری
  • زیبایی
  • ورزش
  • سلامتی و تندرستی
  • سبک زندگی
  • کسب و کار
  • موسیقی

 

8  راه برای افزایش فالوور در اینستاگرام

  1. اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید .
  2. یک تقویم محتوای ثابت داشته باشید.
  3. از قبل برای پست های اینستاگرام برنامه ریزی کنید.
  4. از شرکا و حامیان برند برای انتشار محتوا استفاده کنید.
  5. از فالوورهای تقلبی در اینستاگرام خودداری کنید .
  6. اینستاگرام خود را همه جا معرفی کنید.
  7. دنبال کنندگان محتوای پست می خواهند.
  8. گفتگو و تعامل را شروع کنید.

 

 

https://www.atlasobscura.com/users/shanavale4

https://disqus.com/by/shanavale4/about/

https://8tracks.com/shanavale4

https://audiomack.com/shanavale4

https://www.authorstream.com/ShanaVale4/

https://www.diigo.com/user/shanavale4?query=%40irpanel.org

https://trello.com/shanavale4

https://www.blogtalkradio.com/shanavale4

https://visual.ly/users/shanavale4/portfolio

https://www.viki.com/users/shanavale4_806/about

https://weheartit.com/ShanaVale4/uploads

https://infogram.com/untitled-chart-1h7z2l85q7xwx6o?live

https://slides.com/shanavale4

https://www.yelp.ca/user_details?userid=wxKljtUcroMGDHyI9x7r7g

https://logopond.com/ShanaVale4/profile/550459/?filter=&page=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ ۰

ثبت شرکت

۱۹ بازديد

ثبت شرکت

چنانچه می خواهید فعالیت تجاری و غیر تجاری منظمی را آغاز کنید بهتر است از طریق ثبت شرکت شروع کنید

برای ثبت شرکت حتما باید سلسه مراتب را رعایت کنید.وطبق مراحل تاسیس شرکت در اداره مراحل را طی کنید.باید بدانید که  مراحل ثبت شرکت در ابتدا به صورت آنلاین است.اما حتما باید به این نکته توجه کنید که هر نوع شرکتی را با هر عنوانی نمی توانید انجام دهیدپس ابتدا حتما باید کسب وکار خود را بررسی کنید وببینید که از انواع شرکت هایی که وجود دارد کدام یک مناسب حال شما هسستند

انواع شرکت شامل:

شرکت مسئولیت محدود

شرکت سهامی خاص

موسسه غیر انتفاعی

شرکت بازرگانی

شرکت تعاونی

شرکت تضامنی

شرکت نسبی

این را باید بدانید که ثبت شرکت در مناطق آزاد مزایا و معایب خودش را دارد.مناطق آزاد شامل

ماکو،شهروند،چابهار،ارس،قشم،کیش وانزلی است. یکیاز مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد معافیت مالیاتی است.

اگر در مناطق آزاد توانستید ثبت شرکت انجام دهید تا 20 سال از معافیت مالیاتی برخودار می شوید پس اگردر مناطق آزاد شرکت ثبت کرددید توجه زیادی باید به فعال بودن جواز،کد اقتصادی،پلمپ دفاتر وخیلی مهمتر از همه اضهارنامه مالیاتی داشته باشید

۰ ۰