تست هارد دوربین مداربسته

۱۵ بازديد

تست هارد دوربین مداربسته

هارد دوربین یکی از اجزای اصلی دوربین مداربسته به شمار می آید. وظیفه ی هارد ذخیره سازی تمام تصاویر و داده های دوربین است. می توان نتیجه گرفت که این قطعه به دلیل نگهداری فایل ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین چک کردن دائم سلامت هارد دیسک و عدم خرابی آن مسئله پر اهمیتی است. هارد دوربین یکی از مواردی است که در هنگام مواجه با مشکل در زمان ضبط تصاویر، باید مورد بررسی قرار بگیرد. در ادامه مقاله نحوه تست هارد دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

1- تست هارد دوربین مداربسته به صورت دستی

با انجام مراحل زیر می توان هارد دوربین مداربسته را تست کرد:

  • وارد منوی دستگاه DVR شده و روی گزینه Maintenance کلیک کنید.
  • در مرحله ی بعد زیر منوی Detect HDD را انتخاب کنید.
  • برای انجام تست هارد گزینه ی Bad Sector Detection را انتخاب نمایید.
  • اکنون در قسمت Key Area Detection حالت Full Detection را فعال کنید و سپس روی گزینه ی Detect کلیک کنید.
  • در این بخش می توانید وضعیت سکتور های هارد دیسک را مشاهده کنید. رنگ قرمز نشان دهنده ی وجود مشکل در هارد است. نمایش رنگ سبز به معنی سالم بودن هارد دیسک است.
  • روند پیشرفت مراحل در قسمت status نمایش داده می شود.
  • در پایان با تغییر گزینه status به complete، مراحل تست تکمیل می شود.

 

 

2- علت صدای ناهنجار در هارد دوربین مداربسته

  • یکی از دلایل صدای ناهنجار در هارد، ضربه خوردن و افتادن آن از ارتفاع است.
  • نوسانات برق نیز باعث ایجاد صدای ناهنجار در هارد می شود. زمانی که نوسان برق اتفاق می افتد، هد هارد دائما متوقف شده و مجددا را ه اندازی می شود. تکرار این وضعیت با گذشت زمان موجب آسیب رساندن به هد هارد می شود.
  • خرابی برد هارد نیز باعث ایجاد صدای ناهنجار در هارد دوربین مداربسته می شود.

 

 

بیشتر بخوانید:   دوربین تی وی تی    سوییچ اچ ار یو ای    

 

 

3- سوختن هارد دوربین مداربسته چه علائمی دارد؟

در این قسمت بررسی می کنیم که سوختن هارد دوربین مداربسته چه علائمی دارد و چطور متوجه سوختن آن شویم.

  • در صورت سوختن هارد، محتویات هارد بالا نمی آید.
  • زمانی که هارد می سوزد، سیستم قادر به شناسایی هارد نبوده و در نتیجه هیچ تصویری نشان داده نمی شود.
  • نمایش برخی پیغام ها روی صفحه دوربین یکی دیگر از علائم سوختن دوربین مداربسته است.

 

 

 

4- فرمت کردن هارد دوربین مداربسته

گاهی اوقات قطعات هارد سالم بوده و دچار مشکلات جدی نشده است. در چنین مواقعی با فرمت کردن هارد و بازگرداندن آن به تنظیمات کارخانه، می توانید مشکل را رفع کنید. زمانی که هارد را فرمت می کنید، اطلاعات آن پاک می شود. برای حفظ اطلاعات هارد، قبل از فرمت کردن آن، اقدام به تهیه فایل پشتیبان از تصاویر ضبط شده نمایید. برای فرمت کردن هارد، ابتدا وارد منوی دستگاه شده و روی گزینه ی HDD کلیک کنید. در این قسمت هارد مورد نظر خود را از بین هارد های موجود انتخاب کرده و با کلیک روی دکمه Init، آن را فرمت کنید.

 

 

 

5- تنظیمات هارد دیسک دوربین مداربسته

یکی از موارد مهمی که در تنظیمات هارددیسک باید به آن توجه شود، فرمت هارد است. روش فرمت هارد را در مطالب بالا توضیح دادیم. گاهی ممکن است به دلیل وجود مشکلی در هارد، عملیات فرمت کردن هارد به طور کامل انجام نشده و حین عملیات با پیغام خطا مواجه شوید. هم چنین می توانید به قسمت storage management رفته و تعیین کنید چه میزان از فضای هارد به کدام دوربین در سیستم اختصاص یابد. با انجام این کار می توانید تنظیمات دیگری را بر روی هارد انجام دهید.

 

 

 

6- بر طرف کردن مشکل نشناختن هارد توسط دستگاه DVR

گاهی ممکن است هارد توسط دستگاه های ذخیره کننده شناسایی نشود. در این مواقع لازم است اقداماتی صورت بگیرد که در ادامه آن ها بازگو می کنیم.

  1.  دستگاه  DVR را خاموش کرده و آن را باز کنید. سپس اتصال بین سوکت و منبع تغذیه هارد را بررسی کنید تا مطمئن شوید وصل است.
  2. در صورت درستی اتصال بین هارد و منبع تغذیه، سوکت هارد را جدا کرده و اقدام به خارج کردن هارد از دستگاه نمایید.
  3. دستگاه DVR را روشن کرده و با زدن گزینه ریست فکتوری، دستگاه را ریست کنید.
  4. دوباره دستگاه را خاموش کرده و هارد را به دستگاه وصل کنید.
  5. در مرحله آخر دستگاه را روشن کنید و به بخش تنظیمات دی وی آر رفته  و بررسی کنید که دستگاه هارد را تشخیص می دهد یا خیر.
  6. اگر پس از اقدامات انجام شده همچنان دستگاه DVR هارد را تشخیص نداد، آداپتوری با جریان بالاتر را امتحان کنید. در صورتی که باز هم دستگاه موفق به تشخیص هارد نشد، احتمالا هارد سوخته است.

 

بیشتر بخوانید: دوربین داهوا      دوربین تیاندی  

 

7- علت ضبط نکردن هارد دوربین مداربسته

در مواقعی پیش می آید که دوربین قادر به ضبط تصاویر جدید نیست. در این صورت باید هارد دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار دهید و از سالم بودن آن مطمئن شوید. بر اساس یک سری تنظیمات، پس از پر شدن حافظه هارد، تصاویر و فیلم های قدیمی پاک شده و تصاویر جدید جایگزین آن ها می شوند. در صورتی که تنظیمات هارد به درستی انجام نشود، ممکن است پس از پر شدن هارد، دستگاه قادر به ذخیره سازی تصاویر جدید روی هارد نباشد.

دلایل ایجاد صدای ناهنجار هارد دوربین مداربسته

 

ضربه خوردن هارد: جنس بدنه هارد دیسک از آلومینیوم است و اگر از ارتفاع بیفتد یا به آن ضربه وارد شود ممکن است صداهای ناهنجاری به گوشتان برسد. ممکن است در صورت افتادن هارد دیسک اسپیندل موتور آن دچار خرابی شود و یا موجب شکستن یک یا چند هد خواندن و نوشتن شود.

نوسانات ولتاژ برق: زمانی که برق دچار نوسان می شود هد هارد متوقف می شود و مجدداً شروع به حرکت می کند. تکرار این مساله موجب می شود به مرور زمان هد هارد دچار مشکل شود و صدای نامطلوبی را ایجاد کند. همچنین نوسان برق ممکن است باعث سوختن برد هارد شود. برای جلوگیری از خسارات بهتر است نوسانات برق را از طریق یک رابط استاندارد کنترل کنید.

استهلاک: ممکن است هارد شما قدیمی شده باشد که این امر موجب خرابی و یا ضعیف شدن یک یا چند هد خواندن و نوشتن و سطح پلتر شود.

تنظیمات هارد دوربین مداربسته

برای انجام تنظیماتی چون فرمت، بازیابی اطلاعات، اطلاع از ظرفیت هارد دیسک و فضای باقیمانده باید از طریق نرم افزار DVR اقدام نمایید.

 

نصب هارد دوربین مداربسته

 

ابتدا بدنه دستگاه DVR را باز کنید. این بدنه معمولا چهار یا شش پیچ در طرفین دارد. داخل جعبه DVR برخی از وسایل نصب هارد دیسک قرار دارد که شامل کابل SATA ، پیچ های مربوط به بستن هارد و … می باشد. پس از باز کردن کامل بدنه برد اصلی دستگاه را میبینید. بر روی برد اصلی دستگاه شما میتوانید پورت های ساتا را ببینید (این پورتها به شکل L کشیده هستند). کابل SATA را به برد DVR و سپس به هارد دیسک وصل کنید. پس از اطمینان از درست وصل شدن کابلها، هارد را بر روی جای پیچ های موجود در بدنه DVR قرار دهید.

پس از بستن پیچ های هارد دستگاه را روشن کنید. در صورتی که تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید باید در منوی DVR، هارد شما به درستی شناخته شده باشد. در صورت شناسایی هارد درب دستگاه DVR را ببندید. در منوی هارد دیسک بر روی قسمت فرمت کلیک کنید تا هارد فرمت شود. پس از فرمت شدن هارد، امکان استفاده از آن فراهم می شود و ضبط تصاویر دوربین مداربسته بر روی هارد شروع خواهد شد.

 

۰ ۰

بهترین آون توستر پارس خزر

۱۸ بازديد

بهترین آون توستر پارس خزر

این روز ها با گذشت زمان و روند رو به رشد تکنولوژی انجام دادن برخی کار ها برای انسان به ساده ترین شکل میسر شده است.انسانی که بعد از ساعت ها کار در شرکت و فعالیت های متعدد پشت میز وقتی با خستگی و گرسنگی زیاد به خانه بر میگردد در حالی که وقت کافی برای خاراندن سر ندارد دیگر مجبور نیست غذای آماده سفارش بدهد یا ساعت ها مشغول آشپزی شود. آون توستر این امکان را به او میدهد که غذای باقی مانده ی شب گذشته اش را گرم کند.یا بتواند آن را برای خودش برشته کند.حتی می تواند برای خوشحال کردن کودکانش دست به پختن پیتزا و همبرگر بزند تا شما را نسبت به خریدتان مطمئن تر بکند. در ادامه بهترین آون توستر پارس خزر  معرفی کرده ایم.

آون توستر پارس خزر خوبه؟ بهترین آون توستر پارس خزر کدام است؟

امروزه کمپانی های لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه آون توستر ها را در ابعاد اندازه و رنگ های ایده آلی طراحی و تولید می کنند اما سوالی که برای همه مطرح می شود این است که آیا کاربرد همه ی آن ها یکسان است؟ اگر کاربرد همه ی آن ها یکسان است بهترین مارک برای خرید آون تستر کدام است؟ در ادامه به این میپردازیم که چرا باید آون توستر پارس خزر بخریم؟و بهترین مارک آون توستر پارس خزر کدام است؟ امیدوارم تا پایان مقاله همراه شما عزیزان باشیم.

آون توستر به چه دردی میخورد؟

همان طور که پیش تر اشاره شد علاوه بر تست کردن نان از اون توستر ها می توانید  برای درست کردن پیتزا،‌ گوشت، کباب کردن و برشته کردن مرغ، گریل کردن سبزیجات، درست کردن همبرگر و گرم کردن غذاها و … استفاده کنید. در واقع می توان گفت هم توستر است برای تست نان و هم فر است برای پخت و پز کوتاه مدت.

ویژگی های یک آون توستر خوب چیه؟

راستش را بخواهید به نظرم اول باید فکر کنید که می خواهید از اون توستر چه استفاده ای بکنید اگر استفاده ی شما در سطح تست کردن نان است بهتر است به سراغ توستر هایی با هزینه ی کمتر بروید این مدل توستر ها عموما فضای کمتری از آشپزخانه ی شما را اشغال خواهند کرد.

اما اگر هدف شما از خرید اون توستر فقط تست کردن نان نیست و میخواهید با آن پیتزا درست کنید یا حتی می خواهید تکه های غذای دیروزتان را گرم کنید پیشنهاد می کنم زود تر اقدام به خرید آون توستر بکنید. ولی قبل از خرید کردن به نکات زیر توجه کنید.

1:بودجه ی شما برای خرید اون توستر چقدر است

هرچقدر پول خرج کنید همان قدر به شما جنس می دهند عموما دستگاه هایی که گران تر هستند کارایی های بیشتری دارند مثلا اون توستری که برای شما چایی هم درست میکند یا اون توستری که به دکوراسیون لوکس آشپزخانه ی شما بیایید.

با نگاه کلی به قیمت های آون توستر به این نتیجه می رسیم علی رغم قابلیت های بالای آون توستر پارس خزر قیمت آن مناسب تر از سایر برند ها با این قابلیت ها است.

2:مصرف برق آن تا چه اندازه برای شما مهم است؟

با توجه به میزان استفاده از آون توستر در ماه به فکر مخارج برق خود نیز باید باشید ببیند صرفه ی اقتصادی دارد که آون توستر را تهیه کنید؟ آون توستر پارس خزر این امکان را به شما می هد که ولتاژ برق کمتری مصرف کند و در نهایت هزینه قبض برق شما را نسبت به سایر مارک های با این قابلیت کمتر میکند.

3:فضای خالی آشپزخانه ی شما با کدام آون توستر هماهنگی بیشتری دارد

گاها به این فکر باشد که وسیله ی جدید را در کجای آشپزخانه می توانید قرار بدهید یا به این فکر کنید که وسیله ای که میخرید چه رنگی باشد تا هماهنگی میان وسایل شما را برهم نزند. البته مارک های زیادی وجود دارد که به دکواسیون شما می خورد اما آون توستر پارس خزر با سه رنگ بندی طوسی مشکی و نقره ای میتواند با وسایل آشپزخانه ی شما با هر سبکی هماهنگ شود.

4:گارانتی زمانت خرید شما

چیز دیگری که آون توستر پارس خزر را از سایر رقبای خود بالاتر می برد گارانتی زمان دار آن و خدمات پس از فروش شرکت پارس خزر است.با این آپشن می توانید در هر زمانی سوالات و مشکلات خود با شرکت پارس خزر در میان بگذارید.

5:قابل نفوذ یا غیر قابل نفوذ؟

شاید این فاکتور یکی از مهم ترین فاکتور ها برای ارزیابی بهترین مارک آون توستر است .به این فکر کنید بعد از اینکه یک غذای خوشمزه برای خود مهیا کردید وقت چه میرسد؟ بله وقت شستن ظروف که گاهی این عمل کمی وقت گیر یا خسته کننده به نظر برسد آون توستر پارس خزر سینی از جنس استیل و قابل شستشو دارد.

این سینی باعث می شود که در مواقعی که وقت کمی برای شستشو دارید یا چربی زیادی به سینی چسبیده به راحتی آن را شستشو دهید و مانع چرب ماندن آن بشوید.

حتی در بعضی مواقع این اجازه به شما داده می شود که قفسه ی محکم و از جنس استیل مرغوب را از آن جدا کرده و به آسانی شست و شو دهید.

5:ظرفیت و اندازه مسئله این است.

ظرفیت کمیتی است که تعین می کند شما چه میزان مواد غذایی را مصرف می کنید این کمیت متناسب با تعداد خانواده یا حتی خوراک خانواده وابسته است از این رو توصیه می شود در هنگام خرید آون توستر حتما دقت کنید که ظرفیت آون توستر متناسب با نیاز شما باشد.البته تا حدی میتوانید برای خرید از آون توستر پارس خزر کمک بگید به دلیل ینکه ظرفیت های متفاوت برای اقشار متفاوت را در خود جای داده است.

وجود سه قفسه ، قابلیت جوجه گردان ، قابلیت تنظیم حرارت ، جنس بدنه ی ضد لک سبب می شود تا تمایز زیادی بین آون توستر پارس خزر و سایر رقبا وجود داشته باشه.

نتیجه گیری

همان طور که گفته شد برای خرید یک آون توستر باید به یک سری نکات توجه کنیم وقتی هم بین جند مارک بهتر سردرگم می شویم که کدام یک را انتخاب کنیم بهتر است با کمی حساسیت بهترین برند را انتخاب کنیم این زمانی میسر می شود که با ویژگی های آن به طور کامل آشنا شویم در این مقاله سعی شد یکی از بهترین آون توستر ها یعنی آون توستر پارس خزر به تصویر کشیده شود تا شما را نسبت به خریدتان مطمئن تر بکند. ما در این مطلب به این پرسش پاسخ دهیم که آون توستر پارس خزر خوبه؟ بهترین آون توستر پارس خزر کدام است؟

منبع:

https://hlenblog.wordpress.com/2022/04/17/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b2%d9%88-%d9%88%d8%b2%d9%86-%da%a9%d8%b4%db%8c /

https://business2020.blogsky.com/1401/01/28/post-112/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b2%d9%88-%d9%88%d8%b2%d9%86-%da%a9%d8%b4%db%8c

http://bit.revolublog.com/-a212420781

http://edublog.altervista.org/%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%a8%da%86%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87 /

https://irwebcc.edublogs.org/2022/04/17/%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%a8%da%86%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87 /

http://avinazoom.gigfa.com/2022/04/17/%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c /

https://javid.estranky.sk/clanky/---------------------------.html

http://publish.lycos.com/cusomizetaion/2022/04/17/%da%af%d9%88%d8%b4-%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d9%86-%d9%81%d9%86%d8%b1%db%8c /

http://kasbokar.eklablog.com/-a212420777

http://behtarin.eklablog.net/-a212420789

http://fitmag.lo.gs/-a212420793

http://behtarinyab.idea.informer.com /

https://diva.sfsu.edu/collections/schoolofart/bundles/235965

https://academy.autodesk.com/users/behtarinyabcom

https://able2know.org/user/behtarinyab /

 

۰ ۰

واکنش های نامطلوب به خصوص باابزارخانگی

۱۸ بازديد

واکنش های نامطلوب به خصوص باابزارخانگی


همانطور که گفته شد لیزر موهای زائد بسیار ایمن است و بسیاری از افراد آن را به خوبی تحمل می کنند. با این حال، برخی از دستگاه ها می توانند برای گروه کوچکی از افراد مشکل ایجاد کنند. به همین دلیل او به شما توصیه می کند در صورت امکان به خدمات حرفه ای پایبند باشید. از لوازم خانگی خودداری کنید.)

بنابراین، این دستگاه ها به اندازه یک درمان حرفه ای انرژی ارائه نمی کنند. و از آنجایی که آنها سطوح پایین تری از انرژی ساطع می کنند، برخی از آنها در واقع می توانند رشد مو را تحریک کنند - بنابراین ممکن است کمی پفک هلو بیشتر در این ناحیه ظاهر شود. کلی هشدار می دهد که این کاملا برعکس آن چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم.

او توضیح می دهد: "برای برخی، طول موج ممکن است برای یک نوع پوست ایمن نباشد. بنابراین من همیشه می گویم اگر از یک لوازم خانگی استفاده می کنید، ابتدا یک ناحیه کوچک پنهان را امتحان کنید. چند هفته بعد از این فرصت." و سپس اگر مشکلی ندارید، احتمالاً می توانید ادامه دهید و منطقه بزرگتری را درمان کنید.»

اما در نهایت: شغل بهترین گزینه برای شماست. یک متخصص پوست یا زیبایی دارای مجوز می تواند مشکلات را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل تشخیص دهد، خدمات را مطابق با نیازهای شما انجام دهد (در ادامه بیشتر توضیح دهید)، و در این راه به شما کمک کند.

مطلوب ترین های انان کدامند
چه درمان حرفه ای دریافت کنید و چه خودتان آن را به راحتی در خانه انجام دهید، برای نتیجه مطلوب نیاز به یک سری جلسات دارد. با ابزار مناسب، دومی می تواند راحت تر و مقرون به صرفه تر باشد. از گجت هایی با ویژگی های خنک کننده گرفته تا گجت هایی با فناوری اندازه گیری رنگ پوست، اینها بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی برای از بین بردن موهای زائد بدن هستند.

اولین تجربه ی شما در حذف موهای زائد چه بود؟ آیا شرکت رابین مدیکال تجربه خوبی داشتید؟


اولین تجربه من درشرکت رابین مدیکال بوده و حذف موهای زائد در سن 25 سالگی بود که متوجه شدم چقدر مو روی بازوهایم وجود دارد. با ناراحتی مادرم (و برخلاف توصیه او)، شروع به تراشیدن دست‌هایم و چند سال بعد، تراشیدن پاها و زیر بغل‌هایم کردم. وقتی 27 سالم بود یکی از برادران عزیزم تصمیم گرفت در مورد موهای بالای لبم نظر بدهد و بگوید: "اوه وای، نمی دانستم شما سبیل دارید!" البته او از معصومیت محض صحبت کرد، اما افسوس - من با اپیلاسیون آشنا شدم و با برداشتن ابروهایم آن را به روال زیبایی خود اضافه کردم.

واینکه ممکن است دائمی نباشد!
مردم لیزر موهای زائد را با حذف دائمی موهای زائد یکی می دانند. همیشه اینطور شروع نمی شود، ممکن است برای همه انواع مو کارایی نداشته باشد. او می گوید: "اگر موهای شما واقعا روشن، سفید یا خاکستری باشد، کار نمی کند." این روش برای این سایه های مو جواب نمی دهد زیرا لیزر در واقع رنگدانه یا رنگ مو را در فرآیند حذف هدف قرار می دهد. این روش کار می کند. اساساً، اگر موهای شما به اندازه کافی تیره نباشد که لیزر رنگدانه را تشخیص دهد، لیزر چیزی برای هدف قرار دادن نخواهد داشت.

علاوه بر این، حتی اگر موهای بدن شما به اندازه کافی تیره باشد، ممکن است برای حذف دائمی موهای زائد موثر نباشد. او می گوید: "من دوست دارم اسم آن را لیزر موهای زائد بگذارم، زیرا ممکن است برای شما دائمی نباشد. بسیاری از ما که این کار را انجام می دهیم، باید سالی یک یا دو بار در اینجا یا آنجا درمان لمسی داشته باشیم." او می گوید.

 

https://www.tripadvisor.com/Profile/rabinmedr

https://www.4shared.com/u/yG0eHsps/regali3044.html

https://disqus.com/by/rabinmed4789/about/

https://www.ted.com/profiles/36159917/about

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/show_user.php?userid=10058543

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/rabinmed4789

http://answers.codelair.com/user/rabinmed4789

https://www.ultimate-guitar.com/u/rabinmed4789

https://www.skillshare.com/profile/Rabinmed4789-Rabinmed4789/521094604

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio_Discuss%C3%A3o:Rabinmed4789

https://www.mobypicture.com/user/rabinmed4789

https://letterboxd.com/rabinmed4789/

https://www.kiva.org/lender/wxztu9248

https://slides.com/rabinmed4789

https://priti-nag.tribe.so/user/rabinmed4789

 

 

https://bit.ly/3NsZPco

http://gg.gg/11l4ya

https://cutt.ly/HKKViTZ

https://v.gd/WbeKVt

https://did.li/9Hkaa

https://v.ht/fvEo

۰ ۰

Cheapest Spotify Promotion 2022

۱۴ بازديد

Cheapest Spotify Promotion 2022

Spotify is the best place for us to look for our favorite music on many levels for example if you want to look for 50 Cent's music you can have a subscription for yourself on Spotify and you have the whole package of your musicality constructions. In this article, we want to discuss cheap Spotify promotion so so you have to understand that if you are new artists you can access the cheap Spotify promotion for yourself which will help you to be seen or heard by so many people who can be your fans shortly just by using the cheapest Spotify promotion which has been located on the choices that exist on black white promotion websites.

 

Black white promotion can allow you to have the best artistic life that you have ever in your mind. The CEO  of the black-white promotion has always said that he has great targets which would be related to helping the new artist who is just at the beginning of their artistic life. The main content here is related to all tracks that you have been released in a direction of time for example in 1 month or 2 months or even a year. The main things can be all the targets that you have for yourself in your mind but the cheap Spotify promotion or exist in a black-white promotion. The choices on Black white promotion is related to $30 or even related to $100 which can be related to some artist who cannot refer more than this money. Even if you are a little famous,  you need also so have to use the Promotion services that exist on the Black white promotion website. Here we discuss some details that are related to a cheap Spotify promotion but you need to understand that if you are some artists who cannot access these choices the back white promotion website can give you some other opportunities so you can promote it yourself on other digital Electronic services.

 

 

 

 

 If you want to pay more for your artistic life you can have all the services that I just on the black-white promotion website the main things here are related to the goals that you have been implemented and your real life but if you want to be hurt or be famous among other artists so you can try to so many fans you need to choose the best cheapest Spotify promotion that exists on black white promotion website.

In conclusion, you can access all the services on the Spotify promotion which is located on black white promotion but you need to understand what is your need so you can have all the things that you want for yourself.

 

https://www.diigo.com/user/kaybush3

https://www.blogtalkradio.com/kaybush3

https://www.viki.com/users/kaybush3_525/about

https://visual.ly/users/kaybush3/portfolio

https://audiomack.com/kaybush3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=4uBd73dMGVovW4J5wUWd-w

https://infogram.com/untitled-chart-1h7z2l8om01mg6o?live

https://slides.com/kaybush3

https://500px.com/p/kaybush3?view=photos

https://www.mapleprimes.com/users/KayBush3

https://logopond.com/KayBush3/profile/556177/?filter=&page=

https://www.misterpoll.com/users/4068007

https://cplusplus.com/user/KayBush3/

https://8tracks.com/kaybush3

https://weheartit.com/KayBush3

 

 

۰ ۰