مشخصات فنی بهترین آسیاب قهوه صنعتی بزرگ به همراه مقایسه قیمت و مقایسه برندهای آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی ایرانی و خارجی

۱۱ بازديد

مشخصات آسیاب قهوه صنعتی بزرگ (صنعتی- نیمه صنعتی)

مشخصات فنی بهترین آسیاب قهوه صنعتی بزرگ به همراه مقایسه قیمت و مقایسه برندهای آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی ایرانی و خارجی

اگر دنبال یک آسیاب قهوه صنعتی بزرگ و خوب هستید پیشنهاد می کنم در ادامه با ما همراه باشید. ما قصد داریم مشخصات آسیاب قهوه صنعتی خوب را شرح بدیم و بعد از آن، انواع آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی را معرفی کنیم. آخرین مورد هم، مقایسه قیمت آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی است که شما را برای یک خرید مطمئن و تضمین شده راحت می کند.

d6_2p47.jpg

مشخصات آسیاب قهوه صنعتی بزرگ خوب

اول هر چیز برای انتخاب یک آسیاب قهوه صنعتی خوب باید آگاهی و اطلاعات خوبی از مشخصات آن داشته باشید. به همین دلیل ما ابتدا ویژگی های مهم و خوب یک آسیاب قهوه صنعتی را شرح می دهیم تا شما با مطالعه این اطلاعات، با خیال راحت بتوانید از بین برندهای خارجی و ایرانی بهترین آسیاب قهوه صنعتی را انتخاب کنید. برخی از مشخصات بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی و صنعتی عبارتند از:

  • داشتن فن خنک کنندگی یک ضرورت مهم برای آسیاب های صنعتی ونیمه صنعتی است. شاید بپرسید چرا؟ اگر شما دستی بر آسیاب قهوه داشته باشید و اگر در طولانی مدت نیاز باشد این کار انجام بدید این مساله را می دانید که دستگاه آسیاب هر چقد رهم که قدرتمند باشد، باز هم بر اثر عملکرد، گرما و حرارت تولید می کند و این موضوع برای همه دستگاه ها اجتناب ناپذیر است! مگر اینکه از یک فن خنک کنندگی بهره ببرند! این مساله به راحتی می تواند بر روی آسیاب قهوه هم تاثیرگذار باشد و پودر قهوه شما را برشته و یا سوخته کند؛ که قطعاً نتیجه نهایی نامطلوب خواهد بود. حالا تصور کنید مقدار زیادی قهوه را بخواهید در مدت زمان کمی آسیاب کنید. بر اثر این مشکل مجبورید، کار را متوقف کنید و تا زمان خنک شدن دستگاه منتظر بمانید! این مساله اصلاً خوشایند نیست و زمان و انرژی شما را هدر می دهد. به همین دلیل برای خرید گرایندر صنعتی به این مساله توجه ویژه داشته باشید.
  • قدرت موتور در خرید آسیاب قهوه صنعتی یا نیمه صنعتی یک اصل است. همانطور که می دانید این آسیاب ها برای آسیاب حجم زیادی از قهوه مورد استفاده قرار می گیرند از این رو باید قدرت موتور بالایی داشته باشند تا به راحتی بتوانند در کمترین زمان ممکن دانه های سخت قهوه را آسیاب کنند. این مساله به عمر و دوام دستگاه هم کمک زیادی می کند.
  • پرتی قهوه در آسیاب های صنعتی و زیاد بسیار حائز اهمیت است. زیرا قهوه یک محصول وارداتی گران می باشد و باید در زمان آسیاب کمترین پرتی وجود داشته باشد در غیر این صورت مقرون به صرفه نیست! اکثر دستگاه های آسیاب قهوه حدود 200 تا 300 گرم پرتی را بین هر آسیاب تا آسیاب بعدی دارند و این مقدار پرتی قابل توجه است بخصوص زمانی که تعداد دفعات آسیاب قهوه زیاد باشد. سوال اینجاست آیا آسیابی وجود دارد که پرتی آن کمتر از این میزان و یا صفر باشد؟ در جواب باید گفت: بله! برخی از برندهای ایرانی با تکنولوژی روز توانسته اند این مشکل را به حداقل برسانند و صرفه جویی اقتصادی ایجاد کنند مانند آسیاب قهوه صنعتی یوکار که توانسته در نمونه صنعتی و نیمه صنعتی خود این مشکل را به صفر برساند.
  • مخزن بزرگ و قابل شستشو هم یکی دیگر از ویژگی های خوب و مهم گرایندرهای صنعتی و نیمه صنعتی قهوه می باشد. در آسیاب های بزرگ قهوه لازم است مقدار زیادی از دانه های قهوه آسیاب شوند و هر چقدر مخزن ظرفیت بیشتری داشته باشد سهولت کار بهتر خواهد بود. علاوه بر این باید بعد از هر مرتبه آسیاب ذرات باقی مانده از آسیاب های قبلی از محفظه به خوبی پاک شوند زیرا می توانند در طعم و مزه آسیاب های جدید تاثیر بگذارند. به همین دلیل برای خرید، آسیاب ها با مخزن بزرگ تر و قابل جدا شدن به منظور شستشو و نظافت توصیه می شود.
  • تنوع در تعداد درجات برای آسیاب پودرهای نرم تر و زبرتر بسیار حائز اهمیت است. همانطور که می دانید دستگاه های زیادی برای دم آوری قهوه مورد استفاده قرار می گیرند. هر کدام از این قهوه سازها نیاز به آسیاب مخصوصی دارند و در نتیجه گرایندر صنعتی یا نیمه صعتی باید بتواند انواع آسیاب قهوه را پوشش دهد در غیر این صورت کار شما مطلوب نخواهد بود. این مساله برای قهوه فروشی ها، کافی شاپ ها و ... اهمیت بیشتری دارد.
  • تیغه ها و نحوه آسیاب آنها به گونه ای باید باشد که خروجی، یک اسیاب یکدست و خوب باشد. اغلب تیغه های فولادی و استیل از نظر مقاومت خوب هستند؛ اما باید در نظر داشته باشید نحوه قرار گیری تیغه ها است که می تواند خروجی را تعیین کند. از این رو در زمان خرید به هر دو مساله مقاومت تیغه و عملکرد آن توجه داشته باشید.
  • زیبایی ظاهری و کیفیت جنس بدنه هم یکی دیگر از مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. در نظر داشته باشید با گذشت زمان لکه های کثیفی و باقی ماندن ذرات قهوه بر روی بدنه اجتناب ناپذیر هستند. اگر جنس بدنه مرغوب و خوب باشد این مساله به راحتی قابل حل است در غیر این صورت ظاهر دستگاه بسیار زشت و نامطلوب خواهد شد. این مساله برای کافی شاپ ها و قهوه فروشی ها که دستگاه آسیاب به عنوان دکوراتیو فضای کار آنها، نیز مورد استفاده قرارمیگیرد ضرورت بیشتری دارد. بهتر است جنس بدنه فلزی و با پوشش رنک النرواستاتیک مقاوم باشد.
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش هم یکی از موارد مهمی است که متاسفانه کمتر به آن توجه می شود. اکثر افراد برای خرید آسیاب این فاکتور مهم را در نظر نمی گیرند و در آینده ای نه چندان دور باید هزینه های گزافی بابت این ناآگاهی بپردازند. زیرا بیشتر برندهای خارجی آسیاب قهوه، فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند از این رو شما در صورت خرابی یا نیاز به تعمیر قطعه باید هزینه های زیادی بپردازید. همچنین در برخی از موارد به خاطر موضوع تحریم قطعات آن دستگاه در داخل کشور موجود نیست و یا در صورت وجود هزینه های نجومی دارد. از این رو توصیه ما قبل از خرید، توجه به فاکتور خدمات پس از فروش و گارانتی است.
  • قیمت گرایندر قهوه صنعتی باید نسبت به عملکرد و کارایی آن منطقی و منصفانه باشد. لزوماً هر آسیاب قهوه ارزان قیمت، حرفه ای و مناسب نیست و برعکس! شما باید فاکتورهای ذکر شده را به همراه قیمت مدنظر داشته باشید. برخی از گرایندها حتی با داشتن کمترین امکانات قیمت بالایی دارند و خرید آنها مقرون به صرفه نیست!

 

بهترین آسیاب قهوه صنعتی بزرگ ایرانی

با توجه با فاکتورهای گفته شده برای انتخاب بهترین گرایندر قهوه صنعتی بزرگ ایرانی و خارجی توصیه می شود از بهترین برندهای ایرانی استفاده کنید تا در صورت مشکل به راحتی بتوانید با کمترین هزینه آن را رفع کنید. اما شاید بپرسید آیا آسیاب قهوه صنعتی ایرانی با همه این فاکتورها وجود دارد؟ آیا آسیاب های قهوه ایرانی قابل رقابت با برندهای خارجی هستند؟ درجواب باید گفت: بله!

برخی از برندهای ایرانی همانند آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی یوکار وجود دارند که توانسته اند همه فاکتورهای خوب را یکجا داشته باشند. همچنین آسیاب قهوه یوکار با داشتن گارانتی، نماینده  و خدمات پس از فروش در کشور توانسته رضایتمندی مشتریان زیادی را در کارنامه خود داشته باشد. برای مشاهده مشخصات فنی این محصول و یا  قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی  می توانید با سرچ همین کلمه (آسیاب قهوه صنعتی یوکار)  دراینترنت به صفحه مربوطه آن وارد شوید. همچنین این مجموعه توانسته در زمینه تولید آسیاب قهوه نیمه صنعتی هم پیشرو باشد. قیمت آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار کمی ارزان تر از مدل صنعتی آن می باشد اما از نظر عملکرد نسبت به مدل صنعتی کاملاً یکسان است.

منبع: https://sadebegir.ir/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D9%85/

 

 

۰ ۰

بلاک شدن در اینستاگرام _ از کجا بفهمیم بلاک شدیم

۱۰ بازديد

بلاک شدن در اینستاگرام _ از کجا بفهمیم بلاک شدیم

 

اکشن بلاک چیست؟

قبل از اینکه به روش های حذف بلاک در اینستاگرام و دلایل آن بپردازیم، بیایید ببینیم که مسدود کردن اینستاگرام از کجا می آید؟

بلاک کردن اینستاگرام به این معنی است که شما کاری را انجام داده اید که اینستاگرام آن را دوست ندارد. سپس به شما ضربه می زند و شما را مسدود می کند. مسدود کردن نیز معمولاً خیلی ناگهانی صورت می گیرد. اینستاگرام هیچ هشدار مسدودی ارائه نمی دهد. وقتی نمی‌توانید کسی را لایک کنید، نظر بدهید یا کسی را دنبال کنید، متوجه خواهید شد که بلاک شده‌اید. سپس پیامی action blocked را مشاهده خواهید کرد. بلاک شدن مدل های گوناگونی دارد که در ادامه در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

علت بلاک شدن یک حساب کاربری در اینستاگرام

به طور کلی دلیل آن این است که شما کاری انجام داده اید که با الگوریتم های اینستاگرام سازگار نیست. به همین دلیل اینستاگرام تشخیص می دهد که آن حساب کاربری برای مدتی کار نکند. این احتمالاً برای مجازات کاربران است. در اکثر مواقع دلیل اقدامات غیر طبیعی برای افزایش فالوور میباشد. میتوان با کمی برسی ساده ترین روش افزایش فالوور را دانست.

1- زیاده روی در فالو و آنفالو

اینستاگرام این را دوست ندارد که کاربران در طول یک روز یا یک ساعت تعداد بالایی فالوور را فالو و یا آنفالو کنند. به همین دلیل حساب این افراد را مسدود می کند.

2- لایک بیش از حد

اگر در یک روز پست های دیگران را بیش از حد لایک کنید، اینستاگرام عصبانی خواهد شد! زمانیکه تعداد لایک های شما از حد مجاز در روز بیشتر شود، اینستاگرام می پذیرد که شما اسپم هستید و شما را بلاک می کند.

3- استفاده زیاد از هشتگ

اگر از هشتگ در کپشن پست ها و استوری ها بیش از حد استفاده کنید، اینستاگرام شما را بلاک خواهد کرد.

4- تکرار بیش از حد یک کامنت

درج کامنت های تکراری زیر یک پست یا پست های مختلف موجب می شود حساب اینستاگرام شما مسدود شود. سعی کنید از کامنت های تکراری زیر پست ها نگذارید.

5- استفاده از ربات اینستاگرام

بسیاری از حساب ها از ربات ها برای بالا بردن فالوور که به اصطلاح خرید فالوور واقعی نیز گفته میشود، افزایش لایک و غیره استفاده می کنند. اما استفاده از ربات در الگوریتم های جدید اینستاگرام به شدت کار اشتباهی می باشد. بنابراین، اگر از ربات های اینستاگرام استفاده می کنید، منتظر بمانید تا توسط اینستاگرام بلاک شود.

6- با دستگاه یا IP دیگری وارد اکانت اینستاگرام خود شوید

اگر با دستگاه یا آدرس IP دیگری وارد حساب خود شوید، نمی‌توانید پیام متنی یا ایمیل را تأیید کنید. در این زمان اینستاگرام به شما شک خواهد کرد. این بدان معنی است که آنها مشکوک هستند که ممکن است شما هکر باشید و حساب شما را مسدود کنند.

7- ریپورت شدن حساب

خوب، یکی از دلایل روشنی که اینستاگرام برای مسدود کردن حساب شما دارد ارسال ریپورت اکانت شما توسط بقیه کاربران می باشد. ریپورت به این معنی است که فالوورها به دلایلی از حساب شما به اینستاگرام شکایت می کنند.

8- انتشار محتوای غیراخلاقی

اگر پست انتشار یافته شما نامناسب باشد و اینستاگرام آن را غیراخلاقی تشخیص دهد، به احتمال زیاد شما را بلاک می‌کند. پست های غیر اخلاقی شامل؛ محتوای جنسی، عکس های خشونت آمیز، برهنه و ... می باشد.

9- نقض حق چاپ

شما باید محتوایی را که خودتان ایجاد کرده اید منتشر کنید. یعنی محتوای شما کپی نشده باشد. اگر پستی را از یک حساب کپی کردید، حتما آدرس آن صفحه را تگ کنید. البته اگر صاحب محتوا اجازه کپی برداری داده باشد، اشکالی ندارد. اما در غیر این صورت ممکن است توسط اینستاگرام بلاک شوید.

انواع بلاک در اینستاگرام چیست؟

انواع مختلفی از بلاک ها در اینستاگرام وجود دارد. از پیامی که اینستاگرام ارسال می کند، می توانید متوجه شوید که اکانت مسدود شده متعلق به کدام دسته است.

بلاک شدن موقت

همان‌طور که پیداست این بلاک برای یک مدت خاص در نظر گرفته می شود. این مدل بلاک شدن موقت است. شما به احتمال زیاد از یک عمل در اینستاگرام بسیار زیاد استفاده کرده‌اید.

بلاک شدن با تاریخ

در این مدل از بلاک شدن به شما تاریخی از زمان مسدود شدن پیج هم داده می شود. این بلاک تقریبا مشابه بلاک موقت می باشد. در بلاک با تاریخ انقضا  اینستاگرام می تواند شما را از 24 ساعت تا یک ماه نیز بلاک ‌کند. بین بسیاری از کاربران دیده شده که اگر در طول این مدت قوانین را نقض کنند، مدت زمان بلاک هم بیشتر می‌شود.

بلاک برای همیشه

یکی از سخت ترین بلاک ها این مورد می باشد. در این مورد شما برای همیشه، یا برای یک مدت بسیار طولانی مسدود شده‌اید. این مدل از بلاک معمولا اتفاق می‌افتد که بخاطر زیر پا گذاشتن قوانین اینستاگرام است.

برای رفع بلاک اینستاگرام چه کنیم؟

اکنون که متوجه شدید چرا اکانت شما مسدود شده است، وقت آن رسیده است که برای رفع انسداد اینستاگرام اقدام کنید. راه های زیادی برای خروج از بلاک وجود دارد. در اینجا چند روش وجود دارد که یکی از آنها در نهایت جواب می دهد. با همین گزینه اول شروع کنید و سپس بقیه موارد را نیز امتحان کنید.

1. استفاده از یک دستگاه دیگر و نت سیم کارت

دلایل زیادی برای مسدود کردن یک حساب وجود دارد. ممکن است اینستاگرام IP شما را مسدود کرده باشد نه حساب شما را! سپس از تلفن همراه یا لپ تاپ دیگری (دستگاهی غیر از دستگاه قبلی) استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که به جای Wi-Fi، باید از داده تلفن همراه استفاده کنید.

2- از اینستاگرام بخواهید بلاک شما را رفع کند

به محض مشاهده پیام بلاک بر روی صفحه، گزینه Tell Us را مشاهده خواهید کرد. فشار دادن این دکمه به این معنی است که می خواهید رفع بلاک شوید.

3- ارسال گزارش به اینستاگرام

اگر هیچ یک از دلایل بلاک ذکر شده در بالا را انجام نداده اید و بی گناه هستید، آن را در اینستاگرام گزارش دهید. صادقانه به اینستاگرام بگویید که کاری انجام ندادید. اینستاگرام به محض شناسایی شما را از حالت انسداد خارج می کند. البته اگر کار اشتباهی انجام دادید حتما این مرحله را امتحان کنید!

3- متصل کردن اکانت اینستاگرام و فیسبوک بهم

با اتصال اینستاگرام به اکانت شبکه اجتماعی دیگری به اینستاگرام ثابت کنید که شما ربات نیستید. در نهایت باید به نحوی اعتماد اینستاگرام را جلب کنیم. برای این کار به قسمت تنظیمات بروید. سپس به Account and Linked Account بروید. در این قسمت شبکه های اجتماعی مختلفی مانند فیسبوک، توییتر و ... را مشاهده می کنید. یکی را انتخاب کنید و اکانت اینستاگرام خود را به آن متصل کنید.

4- ?? ساعت صبر کنید تا بلاک اینستاگرام حذف شود

امکان حذف بلاک اینستاگرام بعد از 48 ساعت به خودی خود زیاد است. درمان هر دردی صبر است. در نهایت شما بلاک شده اید و سپس برای رفع آن اقدام می کنید.

5- تکمیل اطلاعات پروفایل 

اگر اطلاعات قسمت پروفیل و حساب شما هنوز کامل نیست، در اسرع وقت آن را تکمیل کنید. گاهی اوقات اینستاگرام با دیدن یک نمایه ناقص فکر می کند که این یک حساب جعلی است. به همین دلیل است که این حساب را مسدود می کند.

6- اینستاگرام را حذف و دوباره آنرا نصب کنید

یکی از راه حل های رفع انسداد اینستاگرام حذف نصب و نصب مجدد است. مثلا وقتی کامپیوتر شما خاموش می شود و یکبار خاموش می شود! اگر هیچ یک از موارد بالا جواب نداد، این را نیز امتحان کنید. به هر حال به یک راه است که گاهی اوقات جواب می دهد.

برای استفاده از خدمات مناسب میتوانید از 2 وبسایت مطرح در این زمینه نیز استفاده کنید:

https://www.smmraja.com/

https://nicesmmpanel.com/

https://www.b-webdesign.org/dir-wowonder/read-blog/95983

https://gab.com/ahmedkhatrity/posts/108944152327560154

https://twitter.com/ahmedal03612913/status/1566660060234784770

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSchrWSJFXYWHO8vnYKJdJ3hRxFCDfN-qf8zWoBIKGtBwZJp7g/viewform

http://learn.tilgroup.ru/activity/p/697687/

https://www.pinterest.co.uk/pin/1014646991034996892

https://ello.co/seoalikhatri/post/nukjbsencrp_no3ume0xlw

http://y8space.com/activity-2/p/3962297/

https://sociallawy.com/story2190704/https-nicesmmpanel-com-instagram-followers-panel

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/346637/

https://www.deshraag.org/activity/p/513236/

https://www.acityexplored.com/activity/p/464408/

https://lessontoday.com/activity/p/2157945/

https://whatsondigest.com/activity/p/255349/

http://westernt2p.ca/activity/p/1109548/

https://bandochoi.com/activity/p/2175184/

http://www.bcsnerie.com/activity/p/2777116/

http://sqworl.com/60t1lo

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/735198/

 

۰ ۰

شبکه های اجتماعی

۸ بازديد

تا به امروز شبکه های اجتماعی زیادی در دنیا معرفی شده اند که کاربران در آنها مشغول به فعالیت می باشند. شبکه هایی مانند؛ توییتر، فیسبوک، لینکدین. اما اگر شما کمی دقت به خرج دهید می بینید بیشتر اطرافیان شما، از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند. راحتی استفاده از این پلتفرم باعث شده تا جایگاه ویژه ای نزد کاربران پیدا کند. در این پلتفرم می توان به آسانی تصاویر و ویدیوهای خود را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام دارای بخش های مختلفی می باشد. بیشترین بخشی که کاربران با آن سر و کار دارند، قسمت followers و following می باشد. در قسمت فالوورز شما می توانید افرادی که پیج شما را دنبال می کنند را ببینید و قسمت فالووینگ مربوط به پیج هایی می باشد که شما آنها را دنبال می کنید.

در روزهای اول نصب این پلتفرم کار سخت تر می باشد. یک پیج موفق در اینستاگرام برای ماندگاری و رشد بیشتر نیازمند داشتن فالوورهای بالا می باشد. برای محقق ساختن این امر شما باید اصول کار در اینستاگرام را بدانید. بسیاری از افراد برای بالا بردن رقم فالوورهای خود اقدام به خرید فالوور فیک می کنند. برخی دیگر نیز از ربات ها کمک میگیرند تا در ظاهر فالوورهای پیجشان بالا رود. باید بدانید اینکار در آخر به ضرر شما خواهد شد. هوش مصنوعی در اینستاگرام متوجه فعالیت ربات گونه شما می شود و ممکن است پیج شما را ببند. سعی کنید با استفاده از الگوریتم معین شده اینستاگرام پیش روید تا نتیجه حاصله برایتان مفید واقع شود. این کار زمانبر می باشد و در ماه های اول شما شاهد رشد کمی در پیج خود خواهید بود، اما عجله نکنید زیرا به مرور زمان حساب شما با رعایت اصولی که پیش گرفتید رشد خواهد کرد و به افراد بیشتری نشان داده خواهد شد.

در ادامه همراه ما باشید تا چند راهکار اصولی برای افزایش سریع فالوور اینستاگرام را برای شما بازگو کنیم.

8 ترفند افزایش فالوور اینستاگرام

1.لایک کردن پست های دیگران

یکی از راه های بالا بردن فالوور لایک کردن پست افراد حوزه مربوطه می باشد. سعی کنید با لایک کردن و کامنت گذاری تعامل خود را با دیگران بالا ببرید تا آنها نیز با شما تعامل برقرار کنند. حتما در زیر پست های دیگران کامنت های تخصصی بگذارید تا احتمال پین شدن کامنت شما برایتان به ووجود آید. زمانیکه کامنت شما پین شود، تعداد افراد بیشتری پیج شما را می بینند و در نتیجه اگر محتوای پیج شما مفید و کاربردی باشد اقدام به دنبال کردن شما می کنند.

شما حتی می توانید در قسمت نظرات دیگر پیج ها به سوالات کاربران پاسخ دهید. اینکار را بصورت محدود انجام دهید تا صاحب آن حساب شما را بلاک نکند.

2.بیوگرافی مختصر و عالی

نوشتن یک بیوگرافی عالی از ملزمات یک پیج اینستاگرام می باشد. در قسمت بیو شما مجاز هستید تا 150 کاراکتر اعم از حروف و اعداد بنویسید. برای نوشتن بیو کم خلاق باشید و سعی کنید مختصر ولی جامع اهداف پیج خود را بیان کنید. این نوع بیوگرافی ها احساس بهتری به کاربران می دهند و در بسیاری از موارد داشتن یک بیوگرتفی مناسب دلیل فالو کردن افراد می باشد.

3.پاسخگو باشید

زمانیکه به دنبال بالا بردن و قوی کردن پیج اینستاگرام خود هستید، حتما باید پاسخگو سوالات کاربران باشید. بسیاری از حساب ها در اینستاگرام وجود دارند که پاسخگو سوالات مشتریان خود نمی باشند. با اینکار فقط به خودتان لطمه می زنید، زیرا کاربران در صورت بی جواب ماندن سوالاتشان شما را آنفالو می کنند. سعی کنید تمامی کامنت ها و سوالات فالوورهای خود را در سریعترین زما پاسخ دهید تا حس اعتماد را در آنها ایجاد کنید. سعی کنید با لحن زیبا از دنبال کنندگان خود قدر دانی کنید تا حس خوبی به آنها منتقل کنید. با اینکار شما می توانید این امید را داشته باشید که به واسطه مخاطبان خود به افراد بیشتر دیگر معرفی خواهید شد.

4.فالو کردن دیگران

یکی از بهترین ترفندهای افزایش فالوور فالو کردن دیگران می باشد. زمانیکه کسی را فالو می کنید متوجه شما می شود و در صورتی که پیج جذابی باشید او هم اقدام به فالو کردن شما می کند. سعی کنید افرادی را دنبال کنید که در حوزه فعالیت شما مشغول به کار هستند. این افراد مخاطبان هدف شما هستند. با اینکار به اینستاگرام می فهمانید که حوزه فعالیت شما چه افراد و پیج هایی هستند.

5.استمرار در پست گذاری

برای اینکه پیج شما روند صعودی داشته باشد سعی کنید حتما به صورت مستمر پست بگذارید. اینکار برای تمامی حساب ها ضروری می باشد. سعی کنید در طول هفته پست جدید منتشر کنید. بهتر است هر روز در قسمت استوری فعالیت داشته باشید.

حتما زمان مناسب برای انتشار پست های خود را پیدا کنید. گذاشتن پست در زمان مناسب باعث بالا رفتن تعامل کاربران با محتوای شما می شود.

6.تگ کردن افراد

یکی از ترفندهای افزایش فالوور تگ کردن افراد می باشد. زمانیکه می خواهید پست و یا عکسی را منتشر کنید می توانید افرادی را تگ کنید. شما می توانید از افراد موثر برای اینکار استفاده کنید. با اینکار شما می توانید به راحتی با دیگر افراد تعامل برقرار کنید. اما در مورد استفاده از این ویژگی زیاده روی نکنید.

7.گذاشتن ویدئو در اینستاگرام

حتما در کنار عکس ها از ویدئو نیز برای پست ها و استوری های خود استفاده کنید. تنها %10 از محتوای اینستاگرام متعلق به ویدئوها می باشد. سعی کنید از ویدئوهای با کیفیت بالا در محتواهای خود استفاده کنید. گذاشتن ویدئو می تواند احساس خوبی را به کاربران شما منتقل کنند.

8.استفاده از لایو

یکی از ویژگی های جذاب اینستاگرام گذاشتن ویدئو زنده در استوری می باشد. شما می توانید به صورت زنده از طریق لایو با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید. این ویژگی تاثیر زیادی برای رشد کسب و کارها به وجود آورده است. مدت زمان لایو 1 ساعت بوده که اخیرا تا 4 ساعت نیز افزایش یافته است. زمان گرفتن لایو اینستاگرام یک اعلان برای فالوورهای شما مبنی بر شروع لایو شما می فرستد. از این طریق کاربران مطلع خواهند شد که شما در حال لایو گرفتن هستید. در قسمت لایو فالوورها قادر خواهند بود سوالات خود را از شما بپرسند و لایو شما را لایک کنند. با اینکار تعامل حساب شما بالاتر می رود.

http://www.fxstat.com/en/user/profile/Faheemkhatri4-278208/blog/37217177-Make-A-Social-Media-Marketing-Splash-Through-These-Great-Ideas

http://faheemkhatri4.bloggersdelight.dk/2022/09/05/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques/

https://biiut.com/read-blog/9736

https://theomnibuzz.com/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques/

https://www.click4r.com/posts/g/5846194/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques

http://y8space.com/members-2/faheemkhatri4/activity/3962492/

https://zenwriting.net/faheemkhatri4/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://postheaven.net/faheemkhatri4/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://blog.storymirror.com/read/mze96iig/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/members/faheemkhatri4/activity/346651/

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8989035/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

https://writeablog.net/faheemkhatri4/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

https://graph.org/Social-Media-Marketing-What-You-Need-To-Know-Today-09-05

https://www.launchora.com/story/social-media-marketing-what-you-need-to-know-toda

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/social-media-marketing-tips-for-building-a-business

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/289127/social-media-marketing-tips-for-building-a-business?new=1

https://addandclick.com/read-blog/92212

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/09/05/we-have-the-social-media-marketing-strategies-you-cant-go-on-without/

https://www.dailystrength.org/journals/we-have-the-social-media-marketing-strategies-you-cant-go-on-wit

۰ ۰

لوازم آرایشی

۷ بازديد

لوازم آرایشی

 

امروزه لوازم آرایشی به شکل گسترده در سرتا سر جهان مورد استفاده قرار می یگرد و مخاطب عموم آن خانم ها هستند. از آن جایی که هم اکنون به یک نیاز تبدیل شده است پس اشنایی کامل با آن برای هر فردی علی الخصوص خانم ها ضروری می باشد.

در واقع اولین قرم برای آرایش و میکاپ صورت، شناخت انواع لوازم آرایش موجود و کاربردهای هر یک از آن هاست.

خداوند زیباست و زیبایی ها را دوست دارد و انسان ها را طوری آفریده است که هر انسانی تمایل به زیبا شدن دارد و این علاقه در خانم ها به نقطه اوج خود می رسد.

 

آرایش چیست؟

آرایش کردن در واقع همان پوشاندن عیب ها و زشتی ها که نقاط ضعف به شمار می روند و تاکید و بولد کردن زیبایی ها که نقاط قوت هر شخصی است، می باشد.

 

لوازم آرایشی

حتما می دانید که لوازم آرایشی اورجینال و سالم از قیمت نسبتا بالایی برخوردارند و انواع و کاربردهای گوناگونی دارند. برای استفاده از آن ها ابتدا باید یک شناخت کافی از هر یک از وسایل پیدا کنید سپس اقدام به خرید اقلام موردنیاز خود کنید چرا که ممکن است بدون تحقیق و داشتن اطلاعات کافی اقدام به خرید وسیله ای کنید و پشیمان شوید. تحقیق قبلی باعث می شود تا هم از نظر اقتصادی برایتان به صرفه تر باشد و هم مورد استفاده قرار بگیرد.

 

تاریخچه آرایش کردن

به طور کلی آرایش کردن از سالهای دور وجود داشته است و با امکانات محدود آن دوره و هر آن چه که در اختیار داشتند به زیباتر کردن خود می پرداختند. در مصر باستان نیز از همان گذشته در پی آراسته کردن چهره و موی خود بوده اند.

 

ساخت لوازم آرایشی

در سال های نه چندان دور از گیاهان و مواد معدنی برای ساخت انواع لوازم آرایشی استفاده می کردند. برخی میوه ها و مواد خوراکی نیز در تولید لوازم آرایشی نیز مناسب بودند.  بادام سوخته، برخی توت های وحشی، سرب، برنج سفید، حنا و بابونه و... موادی بودند که به کار گرفته می شدند.

انواع روغن ها مثل روغن زیتون، ر.غن نارگیل، روغن آرگان و... نیز بسیار کاربردی بودند و برای زیبا و لطیف تر کردن پوست و مو و هم چنین براق کردن آنها به کار می بردند.

از توت های وحشی و برخی میوه ها برای تهیه ماتیک و رژلب و رژ گونه استفاده می کردند. از حنا، بابونه و امثال آن هم برای رنگ کردن و ترمیم موها استفاده می کردند.

از برنج سفید و سفید آب و... برای روشن کردن و لایه برداری پوست استفاده می شد.

 

 

 

لوازم آرایشی چیست؟

به طور کلی به مواد و وسایلی که به منظور زیباسازی و پاکسازی به کار می روند لوازم آرایشی گفته می شود.

مهم ترین و اصلی ترین لوازم آرایشی می تواند داشتن یک شانه و یک آینه برای دیدن و تماشای خود باشد.

لوازم آرایشی انواع مختلفی دارند و بسیار گسترده هستند.

از لوازم آرایشی متعدد می توان به رژ لب و رژ گونه، خط چشم و سایه، ریمل چشم و ابروها، انواع کرم پودر، لوسیون ها، لنزهای رنگی و... اشاره کرد.

لوازم آرایشی فقط به زیبا کننده ها محدود نمی شوند و برخی به منظور محافظت کنندگی، خوشبو کنندگی و... نیز کاربرد دارند.

لوسیون ها و کرم های پوستی، دئودورانت ها، ژل و واکس مو، مواد آرایشی ناخن و مو و... نیز هستند.

 

مضرات استفاده از لوازم آرایشی فیک

معمولا مواد آرایشی که در لوازم آرایشی استفاده می شود دارای ترکیبات شیمیایی مضر و حتی مصنوعی هستند و اغلب آنها از اسانس ها، رنگ ها و مواد دیگری تشکیل می شوند که ممکن است در آینده مشکلاتی برای پوست و اجزای صورت ایجاد کنند که اغلب غیرقابل جبران باشد. از مشکلاتی که ممکن است برای مثال پوست شما را درگیر کند این است که پوست تغییر رنگ می دهد و یا پوست را چرب و یا خیلی خشک کند.

وجود سرب و افلاتوکسین ها در ترکیبات آرایشی نیز باعث می شود صدمات بسیار جبران‌ناپذیری را به پوست وارد شود.

 

انواع لوازم آرایش صورت

پرایمر

پرایمر اولین قدم برای شروع میکاپ می باشد و در واقع همان مرحله آماده سازی آرایش می باشد. پرایمر با ایجاد یک لایه محافظتی تمام چوست را صاف و یکدست می کند. پرایمر برای پوست های چرب بسیارو مناسب می باشد. با استفاده از پرایمر می توانید ماندگاری آرایش خود را چند برابر کنید.  بعد از پرایمر می توانید از کرم پودر استفاده کنید.

کانسیلر

کانسیلر یک پوشش دهنده است که معمولا برای مخفی کردن و پوشش دادن لک ها و تیرگی های زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد. کانسیلر ها در دو صورت جامد و مایع موجود هستند و می توانید با توجه به کاربردی که دارند از نوع مخصوص آن استفاده کنید.

کرم پودر

کرم پودر هم یکی از اساسی ترین لوازم آرایشی به شمار می رود که از آن برای پوشش دهی قوی تر عیوب صورت و ... استفاده می شود. از روی کرم پودر معمولا پنکیک استفاده می کنند تا پوست را مات کند.

رژگونه

نوعی لوازم آرایش است که از آن برای سرخاب گونه ها استفاده می شود. رژگونه استخوان گونه را برجسته تر نشان می دهد.

هایلایتر

هایلایتر یک روشن کننده است که در برخی قسمت های صورت درخشش ایجاد می کند.

خط چشم

خط چشم برای زیباتر کردن چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد. با کشیدن مداد چشم در قسمت بالایی و زیرچشم می توان آن را درشت تر و خوش فرم تر نشان داد.

ریمل

ریمل نیز یکی دیگر از لوازم آرایشی مخصوص چشم است که از آن برای فرم دادن به مژه ها و تیره کردن و بلند تر کردن آنها استفاده می شود. قبل از ریمل استفاده از فرمژه ضروری است.

مداد ابرو

با مداد ابرو می توان رنگ ابروها را کمی تغییر داد و حتی آن ها را پر پشت تر نشان داد.

از ژل و سایه ابرو نیز می توان برای آرایش ابرو استفاده کرد.

رژلب

 رژ لب آسان ترین و محبوب ترین وسیله آرایشی است که به منظور آرایش کردن لب به کار گرفته می شود. در رژ لب رنگدانه هایی وجود دارد که برای رنگ کردن لب کاربرد دارد. رژلب ها هم در انواع مختلف جامد و مایع موجود هستند. از دیگر لوازم آرایشی لب می توان به خط لب و برق لب نیز اشاره نمود.

 

برای خرید لوازم آرایشی اصل و متنوع با مناسب ترین قیمت می توانید به لوازم آرایشی مراجعه کنید.

 

منبع : اسپاتیفای موزیک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ ۰

طلاق توافقی

۸ بازديد

طلاق توافقی طلاقی است که در آن دو طرف دعوا به هر دلیلی بخواهند با تفاهم و توافق از یکدیگر جدا شوند و این توافق می تواند در مورد مهریه، نفقه، مهریه، حضانت و ملاقات فرزندان باشد و این توافق خواهد بود. مورد احترام و قبول دادگاه. مثلاً زوجین توافق می کنند که زوجه در مقابل طلاق تمام یا قسمتی از مهریه خود را بپردازد یا آن را به طور کامل دریافت کند یا اینکه مهریه طبق شرایط توافق شده بین زوجین و یا حتی بخشی از مهریه پرداخت شود. مهریه پرداخت می شود و بخشی دیگر پرداخت می شود. لذا کلیه بندهای مورد توافق در رای دادگاه منعکس و قابل اجرا خواهد بود.

طلاق توافقی برای زوج هایی که مایل به طلاق هستند مزایایی را ارائه می دهد. در صورت طلاق باید به دادگاه مراجعه کنید، اما روند طلاق متقابل در اکثر موارد بسیار سریعتر از طلاق معمولی است که با داشتن وکیل برای شما آسانتر و سریعتر خواهد بود.

اگر مسائلی وجود دارد که هنوز باید حل شوند، توصیه می شود با همسرتان مذاکره کنید. طلاق های بلامنازع علاوه بر اینکه به سرعت حل می شوند، کمترین فشار را نیز به همراه دارند، زیرا شما و همسرتان با آن موافقت می کنید. اما اگر مسائل پیچیده ای وجود دارد که قابل حل نیست، نمی توانید طلاق توافقی داشته باشید.

آیا طرفین برای طلاق توافقی در مشهد شرایطی دارند؟

شرایط طلاق توافقی برای مدتی متفاوت بود. زوجین پس از درخواست طلاق و ثبت اطلاعات خود در سامانه لحظه تصمیم (سایت جامع طلاق) باید با مراجعه به مرکز مشاوره خانواده و پس از مشاوره و اصرار بر عدم پس نگرفتن درخواست طلاق، گواهی لازم را دریافت و سپس به دادگاه مراجعه کنند. انجام دادن

بنابراین برای طلاق توافقی قبل از مراجعه به دادگاه باید مراحل اجباری مشاوره خانواده را طی کرد و گواهی عدم سقط طلاق را اخذ کرد.

لازم به ذکر است در طلاق توافقی در صورتی که هر یک از طرفین در دفتر رسمی طلاق حاضر نشوند و از ثبت طلاق خودداری نمایند گواهی عدم امکان سازش سه ماه پس از تاریخ ابلاغ صادر می شود. باطل و باطل خواهد بود.

طلاق و مهریه با توافق طرفین

شرایط مهریه در طلاق توافقی متفاوت است. اگر زوجین بخواهند خودشان یا از طریق وکیل رسیدگی کنند باید توافقات را نهایی کنند. در مورد مهریه هم همینطور است. در واقع زوجین باید در مورد دریافت یا عدم دریافت مهریه یا بخشی از آن به توافق برسند. در بسیاری از موارد زوجه در طلاق، بقیه مهریه را در ازای دریافت وجه یا پولی مانند خودرو، مال یا چیز دیگری می دهد. همچنین گاهی زوجین مهریه را به مبلغی به صورت اقساط مالی مثلاً 2 میلیون دلار برای مدت معین مثلاً 5 سال می پردازند.

اگر زوجه بر اساس عرف و رویه قضایی با وکیل طلاق به دادگاه مراجعه کند باید مقدار زیادی از مهریه خود یعنی حداقل نصف آن را به شوهر بدهد

 

 

http://ict-edu.uk/user/arturopena2/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=4099c023-adad-4663-8eb3-3748a97cfe35

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://www.vakilagah.com/

http://entrance-exam.net/forum/members/arturopena2.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:ArturoPena2

https://www.pubpub.org/user/arturo-pena

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:ArturoPena2

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://www.vakilagah.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/ArturoPena2

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/ArturoPena2

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/3121511-jenny-tucker

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://www.vakilagah.com/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/ArturoPena2

https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/user:public:arturopena2/about

https://www.liceovittorinigorgia.edu.it/ilvittorini/2016/10/31/interessante-e-costruttivo-incontro-sulla-raccolta-differenziata-tra-il-sindaco-e-gli-studenti-al-polivalente-di-lentini/#comment-464348

https://harvard.ltd.education/user/arturopena2/

https://www.sum.edu/author/ArturoPena2/

.

۰ ۰