مشكلات سئو

۳۲ بازديد

مشكلات سئو بدون شك هميشه بسياري از مديران وب را آزار داده است. بسياري از اين افراد به دليل عدم توانايي در حل مشكلات سئو سايت خود ، ممكن است نتوانند كار خود را در دنياي آنلاين ادامه دهند. اين امر باعث شد كه تهيه يك مقاله آموزشي كامل و جامع براي تحقيق و حل مشكلات سئو براي شما عزيزان و همراهان seoedu ضروري بدانيم.

 

امروزه اجراي برنامه هاي اجتماعي و دقيق SEO يكي از مهمترين موارد براي رتبه بندي وب سايت است. اگر وب سايت خود را بهينه نكرده ايد و هنوز در اين فعاليت ها شركت نكرده ايد ، قطعاً سايت هاي رقيب شما از شما جلوتر خواهند بود. البته قبل از اينكه بتوانيد مشكلات مربوط به بهينه سازي وب سايت خود را حل كنيد ، بايد اصل SEO را درك كنيد.

 

اين موضوع آنقدر مهم است كه اخيراً بحث سئو به سايت محدود نمي شود و فراتر از آن رفته است و مسائلي مانند سئو اينستاگرام نيز در زمينه فروش و اينترنت وارد ميدان رقابت شده اند ، خالي از لطف نيست كه در راستاي سئو ، جستجوگرها با اينستاگرام seoedu را بياموزيد.

 

ما مي توانيم سئو را تركيبي از بهترين روشهاي مورد تأييد موتورهاي جستجو بدانيم.

 

همچنين ، در بسياري از موارد ، رتبه بندي وب سايت به دليل عدم استفاده از بهترين روش ها ، مي تواند به طور تصادفي مشكل ساز شود. در نتيجه ، در اين مقاله مي خواهيم اشتباهات سئو را كه گاهي در وب سايت ها ديده مي شود ، بررسي كنيم. اما همچنين مي توانند بسيار مخرب باشند. اگر مرتكب اين اشتباهات شويد ، مي توانيد آنها را اصلاح كنيد و اگر قبلا مرتكب نشده ايد ، با خواندن اين مقاله مي توانيد از بروز چنين مشكلاتي جلوگيري كنيد.

 

مشكل 1: نمايه سازي نادرست صفحات شما

ماهيت مشكل: همه ما مي خواهيم گوگل براي صفحات ما رتبه بالاتري داشته باشد. اما گوگل فقط مي تواند محتوايي را كه ربات هايش به آن دسترسي دارند رتبه بندي كند. بهترين راه براي بررسي اينكه آيا در نمايه سازي صفحات ما مشكلي وجود دارد ، استفاده از Google Search Console است.

به سادگي حذف برچسب هاي noindex از صفحات موردنظر يا قرار دادن آن صفحات در robots.txt و دادن زمان به گوگل براي بررسي سايت منجر به نمايه سازي اين صفحات توسط موتورهاي جستجو و رتبه بندي در نتايج مي شود. نشان داده شود. اگر در مورد مسائل SEO در وب سايت خود به طور كامل تحقيق كرده ايد و همچنين از نمايه سازي كامل وب سايت خود مطمئن هستيد ، بايد اين احتمال را داشته باشيد كه وب سايت شما توسط Google به طور دستي تحريم شده باشد. بودن!

 

مي توانيد وب سايت خود را با ارزيابي كامل به حالت اوليه خود برگردانيد. با استفاده از ابزار ارزيابي مي توانيد يك برنامه بهداشتي و درماني SEO وب سايت خود را با تمام صفحات نمايه شده دريافت كنيد يا خير.

 

همچنين مي توانيد ببينيد كه چه صفحاتي مطابق با بهترين روشهاي Google طراحي نشده اند و در كدام صفحات دستورات يا نشانه هاي مناسب ربات وجود ندارد. شما معمولاً بايد هر ماه وب سايت خود را از نظر وجود اين مشكلات بررسي كنيد.

مسئله 2: عبارات كليدي مشابه

وقتي برخي از بازارياب ها سعي مي كنند موضوعي را به طور گسترده پوشش دهند ، باعث مي شود محتوايي كه ارائه مي دهند بسيار شبيه به هم باشد كه كم و بيش هدف كلمات كليدي باشد. سرانجام ، صفحات مختلف در يك سايت براي رتبه بندي كلمه كليدي با يكديگر رقابت مي كنند. در نتيجه ، احتمال دارد به رتبه بندي صفحه آسيب برساند.

 

اين مشكل آنقدر پيچيده است كه بايد مقاله جداگانه اي در مورد آن نوشت! شناسايي اين بخش از مشكلات سئو كار چندان آسان نيست. اين مسئله بايد بلافاصله با ارزيابي محتوا با استفاده از Keyword Reviewer برطرف شود.

 

با استفاده از ابزار تحليل كليد واژه ، مي توانيد در ساختار زير به اطلاعات مربوط به عبارت مورد نظر خود دسترسي پيدا كنيد (اين ابزار به عنوان رديابي رتبه شناخته مي شود):

 

مشكلات SEO ، مشكلات بهينه سازي سايت ، مشكلات SEO را برطرف كنيد

 

در اين سه ستون اطلاعات مربوط به كلمات كليدي مورد نظر را در يك بخش ، يك ستون براي صفحات وب مربوط به اين كلمات كليدي و آخرين ستون مربوط به اطلاعات عمومي SEO را پيدا خواهيد كرد.

 

براي حل مشكلات SEO ، بايد خيلي دقيق به اين بخش نگاه كنيد و مطمئن شويد كه تمام مطالب شما براي مجموعه متنوعي از كلمات كليدي است. شما بايد صفحاتي را كه موضوعات مشابه را پوشش مي دهند تركيب كنيد تا يك صفحه ايجاد كنيد و سپس از كلمات كليدي مختلف استفاده كنيد. از اين طريق مي توانيد مطمئن باشيد كه ديگر مجبور نيستيد علاوه بر همه رقبا ، براي كسب رتبه با خود رقابت كنيد!

 

شماره 3: ساختار صفحه نامناسب براي موضوع مورد نظر شما

يك نكته مهم كه همه سئوكارها بايد درمورد مسائل سئو بدانند: اگر پيوندهاي بيشتري نسبت به رقبا داريد ، ممكن است هنوز رتبه پايين تري نسبت به آنها داشته باشيد. درك اين مسئله ممكن است آسان نباشد. تعداد زيادي از افرادي كه مي خواهند مشكلات SEO خود را بررسي كنند ابتدا با اين مشكل روبرو مي شوند. اما حقيقت اين است كه پيوندها تنها عوامل مهم در صفحه شما نيستند!

 

امروز ، Google در تلاش است تا از بسياري از استراتژي هاي تأييد حرفه اي استفاده كند

منبع : seoedu.ir

نام انواع عطر و ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

۳۲ بازديد

نام انواع عطر و ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

انواع عطر و دانستن نام انواع عطر و ادكلن و اصطلاحات مربوط به عطر هنگام خريد عطر و خريد ادكلن از فروشگاهها مانند يك كتابچه راهنما عمل ميكند.

انواع عطر و نام انواع عطر از جستجوهاي مكرر در گوگل است. شما هم هنگام خريد عطر يا جستجوي آنلاين در اينترنت با كلماتي در اسامي عطرها مواجه شده باشيد كه به نظر در اسم چند عطر ديگر قبلا آن را مشاهده كرده ايد. و هم براي دانستن علت كاربرد آن كنجكاو شده باشيد و هم دوست داشته باشيد معناي آن ها را بدانيد.

هر زمان كه قصد خريد انواع عطر  داريم، بعد از تعريف بوي مورد نظرمان به فروشنده، از او مي‌خواهيم عطري را پيشنهاد كند كه ماندگاري بالايي داشته باشد و حداقل به ميزان هزينه‌اي كه براي آن در نظر مي‌گيريم، بتوانيم از رايحه خوشش لذت ببريم. خريد عطر مي‌تواند با اصول و ترفندهايي همراه باشد كه در انتخاب يك عطر مناسب تأثيرگذار است. با وجود اينكه شرط اول انتخاب عطر براي هر فردي بوي آن است، ولي مسائل ديگري از قبيل قيمت عطر و ماندگاري آن هم به نوبه خود از اهميت بالايي برخوردار است. براي اينكه بتوانيد انتخاب صحيحي داشته باشيد و با آگاهي به مغازه و فروشگاه فروش عطر روانه شويد، لازم است اطلاعاتي در زمينه انواع عطر  به دست آوريد

گاهي اوقات هم اين كلمات و تشابهات اسمي كه در انواع عطر و ادكلن بر روي جعبه و شيشه ديده ميشود  شما را سر در گم  ميكند مخصوصا وقتي كه مي بينيد ظاهر برخي عطرها خيلي به هم شبيه هستند. اينجاست كه دوست داريد تا بفهميد چه منطقي پشت اسم گذاري عطرها و برخي اصطلاحات عطر  بين كمپاني هاي توليد عطر رايج است.

واقعيت امر اين است كه اين اسامي با منطق استفاده مي شود. و معاني به خصوصي دارد كه دانستن آن شما را در انتخاب عطر دلخواهتان كمك مي كند. همينطور وقتي كه روي جعبه يا شيشه ي عطرها كلماتي را مشاهده مي كنيد كه هم زياد تكرار مي شوند و هم براي شما نا مانوس هستند.حتي وقتي كه ميخواهيد اسم عطر خود را به سايرين بگوييد با اين مشكل مواجه هستيد كه ذكر اين كلمات ضروري است يا خير. در ضمن خيلي بيشتر دلتان مي خواهد كه وقتي آن را براي ديگران بازگو مي كنيد استرس غلط تلفظ كردن آن را نداشته باشيد.

ما در نوشته پيش رو دانستن نام انواع عطر به زبان فرانسه و ايتاليايي و انگليسي را براي شما تا حدودي حل كرده ايم. شما با خواندن اين مقاله ديگر به سادگي مي توانيد عطرهاي گوناگون را با تلفظ صحيح بخوانيد، با اصطلاحات عطر ها آشنا شويد و به طور كامل اسم آن را با معاني درست اين اصطلاحات درك كرده و تلفظ كنيد. و متوجه تفاوت دقيق عطرهاي گوناگون با اسم هاي مشابه شده و آن ها به راحتي تلفظ هم بكنيد.

انواع عطر | نام انواع عطر

انواع عطر | نام انواع عطر

به تصوير بالا با دقت توجه كنيد. روي جعبه و شيشه عطر معمولا نام و اطلاعات كلي عطر ذكر ميشود در حالي كه در پشت جعبه معمولا اطلاعات مربوط به محتويات و شركت سازنده و باركد آورده ميشود. زير جعبه معمولا جاي مختص بچ كد و باركد محصول است و اطلاعات دقيقي از سال ساخت به شما ميدهد.

نام انواع ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر

Pour (تلفظ فرانسوي: پووغ)
به زبان فرانسوي حرف اضافه به معناي ” براي” مي باشد.

Homme (تلفظ فرانسوي: اوم)
به زبان فرانسوي به معناي ” مرد” مي باشد. بر اين اساس تركيب Pour Homme كه روي عطرهاي مردانه زياد ديده مي شود به معني ” براي مرد” مي باشد. مثال: azzaro pour homme

Femme (تلفظ: فم)
به زبان فرانسوي به معناي ” زن” مي باشد. بر اين اساس تركيب Pour femme كه روي عطرهاي زنانه زياد ديده مي شود، به معني ” براي زن” مي باشد.

Uomo (تلفظ ايتاليايي: اوومّو)
به زبان ايتاليايي به معناي ” مرد” مي باشد.

Donna (تلفظ ايتاليايي: دُنّا)
به زبان ايتاليايي  به معناي ” زن” مي باشد. مثال: valentino uomo ,valentino donna

Eau (تلفظ:  O)
به زبان فرانوسوي به معناي ” آب” مي باشد. وقتي در اسم يك عطر اين كلمه به صورت تنها استفاده شود، به معني ملايم تر بودن آن عطر به نسبت سري هاي قبلي آن است. توجه به اين نكته مهم است كه چنانچه بدين صورت ذكر شود ” Eau de Toilette”  يا ” Eau de Parfum” معني متفاوتي دارد. و نشان دهنده استانداردي از غلظت روغن عصاره ي عطر يا همان Essential oil مي باشد.

L’Eau (تلفظ: لُ)
وقتي كلمه ي Eau همراه با پيشوند L همراه باشد.معرفه مي شود. در حقيقت كاركرد “L ” قبل كلمه در زبان فرانسه مانند كاربرد “The” در زبان انگليسي است. اما علت اصلي استفاده از اين پيشوند در اسم برخي از عطرها تاكيد روي آن است.

Cologne
اسم شهري در آلمان است. و جايي كه اولين عطر به صورت صنعتي و مدرن امروزي در آن توليد شده. كه به مرور زمان به مترادفي براي كلمه ي عطر به معناي امروزي تبديل شده است.(در امريكا به عطر مردانه گفته ميشود) اگر روي شيشه ي عطر خود اين كلمه را به صورت تنها ديديد، به معني عطر مي باشد.

برخي سازنده ها نسخه كلون يا به صورت عاميانه كلوژن محصول خود را توليد ميكنند كه معمولا بهترين رايحه در نسخه كلون وجود دارد به طور مثال گرلن ايده ال مردانه كلون.

Eau de Cologne
وقتي روي شيشه ي عطر اين عبارت را ديديد به معناي غلظت كمتر روغن عطر كمتر از Eau de Toilette مي باشد. و حدودا بين ? تا ? درصد است.

Fraiche (تلفظ به فرانسوي: ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي تازه مي باشد. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها هست داراي رايحه اي خنك مي باشند و حس تازگي و طراوت ايجاد مي كنند.

Eau Fraiche (تلفظ به فرانسوي: اُ ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي آب تازه است. هنگامي كه اين تركيب را در اسم عطر مشاهده كرديد، به اين معناست كه غلظت روغن عطر در آن از حالت Eau de Toilette كمتر است.

Toilette (تلفظ: تويلت)
به فرانسوي به معناي توالت (دستشويي) يا هر آنچه به تميزي برگردد مي باشد. البته تركيب اين كلمه با Eau de معني كاملا متفاوتي را ايجاد مي كند. و آن عطر است. عطري كه غلظت روغن عطر يا Essential oil  در آن بين ? تا ? درصد مي باشد.

EDT
مخفف كلمه ي Eau de Toilette مي باشد.

Parfum  (تلفظ: پاغفوم)
اين كلمه معادل فرانسوي Perfume و به معناي عطر است. وقتي روي شيشه ي يا جعبه ي عطر به تنهايي اين كلمه را مشاهده كرديد به اين معناست كه غلظت ماده ي عطري يا Essential oil در آن عطر بيشترين ميزان ممكن يعني بين ?? تا ?? درصد مي باشد.

Eau de Parfum (اُ دُ پاغفوم)
هنگامي كه روي شيشه با تركيب Eau de parfum مواجه شديد. يعني غلظت ماده عطري يا همان Essential Oil  در عطر بين ? تا ?? درصد است.

EDP
مخفف كلمه ي Eau de Parfum مي باشد.

Le Parfum (تلفظ به فرانسوي: لِ پاغفوم)
به همان معناي Eue de Parfume  مي باشد. اين تركيب در اسم عطر استفاده مي شود. Le  كه در ابتدا آماده نقش The را در انگليسي دارد. و كلمه را معرفه مي كند. تاكيد در اينگونه عطرها بروي Eau de Parfum  بودن آن ها به نسبت مدل هاي قبلي است.

Elixir (تلفظ فرانسوي: اليكسيغ)
به فرانسوي و انگليسي به معناي اكسير است. ولي در اسم عطرها وقتي استفاده مي شود به اين معني است كه غلظت روغن عطر در آن عطر از مدل هاي قبلي خود بيشتر است. و از غلظت معمول Eau de Parfum هم كمي بيشتر مي باشد.

Intense (تلفظ فرانسوي: آنتُنس- تلفظ انگليسي: اينتنس)
در هر دو زبان به معناي شديد مي باشد. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر به كار مي رود به معني شدت بيشتر بوي آن عطر نسبت به مدل هاي قبلي است. و به اين معناست كه اين عطر از مدل هاي قبلي خود ماندگاري و قدرت بيشتري در پخش بو دارد.

Extreme (تلفظ فرانسوي: اكستغِم – تلفظ انگليسي: اكستريم)
به هر دو زبان انگليسي و فرانسوي به معناي مفرظ و نهايت يك چيز مي باشد. در اسم گذاري يك عطر اشاره به شدت بالاي رايحه و غلظت بالاتر روغن عطر به علاوه استفاده از نت هاي با بوي سنگين تر در عطر مي باشد. Extreme به نسبت Intense درجه ي بالاتري از شدت رايحه ي عطر مي باشد.

Supreme (تلفظ انگليسي: سوپريم. تلفظ فرانسوي: سوپغِم)
به فرانسوي به همان معناي مفرط مي باشد. و تقريبا مترادف با  Extremeاست.

Absolute  (تلفظ به انگيسي: ابسُلوت)
به انگليسي به معناي مطلق مي باشد. در عطرهايي  هم كه اين كلمه در اسم آن ها استفاده شده يعني، اين مدل شدت رايحه اي بسيار بيشتر از مدل هاي قبلي خود دارد.

انواع ادكلن با توجه وندهاي آنها:

انواع عطر با توجه وندهاي آنها: نكته قابل توجه اين است كه هنگامي كه اين كلمات (Intense, Extreme, Supreme, Absolute, Absolu)  در اسم عطر استفاده ميشود، رايحه ي عطر نيز به نسبت مدهاي قبلي خود تغيير كرده است و از نت هاي متفاوتي هرچند با اشتراك با مدل قبلي در آن استفاده شده است و بوي يكساني با مدلهاي قبل خود نخواهند داشت. هرچند كه رايحه ي شبيه مدل هاي قبلي است.مثلا عطر ليليوم ابسولو

Absolu  (تلفظ به فرانسوي: ابسُلو)
مترادف فرانسوي كلمه ي”Absolute  ” مي باشد.

Floz  يا  .FL. Oz
واحد قديمي و سنتي سنجش مايعات يا همان اونس. معادل ????? ميليمتر مكعب. يا تقريبا همان ?? ميل است. روي شيشه هاي عطر اين واحد همراه با عدد درج شده است كه همان حجم دقيق عطر است.

UAE (تلفظ: يو- اِي- اي)
مخفف شده ي Arabic Emirates  United به معني امارات متحده ي عربيه مي باشد. اگر زير شيشه ي عطر اين اسم را ديديد، به اين معني است كه اين عطر وارد امارات شده و از آن جا خريداري شده است. لازم به ذكر است كه اين مطلب دليلي بر فيك بودن عطر نيست.

Edition
نسخه هاي اصلاح شده ي عطر با تغييرات مورد نظر. مثلا برخي تغييرات در رايحه يا بسته بندي و…  كه در اسم عطر اين كلمه استفاده شده و شيشه ي عطرهم تغييراتي به نسبت مدل هاي قبلي خود در بسته بندي و شيشه ي عطر خواهد داشت.

Limited edition(ليميتد اديشن)
محصولاتي كه به صورت مقطعي و محدود توليد مي شوند. كه معمولا هم به زودي ناموجود خواهند شد. علت اين امر محدود بودن مواد اوليه ي توليد آن عطر است. و به همين خاطر امكان توليد آن عطر در بلند مدت براي سال هاي سال وجود ندارد. در اينگونه عطرها در از اين كلمه استفاده مي شود.

Vol

اصطلاحا به معناي حجم روي شيشه ي عطر مي باشد.

Aqua – Acqua – Aqva (تلفظ: آكوآ)
هر سه به معناي آب يا آبي مي باشد. عطرهايي كه يكي از اين كلمات در اسم آنان وجود دارد يعني نت هاي آبي يا دريايي در آن غالب است. اين عطرها خنك مي باشند. مانند Bvlgari Aqva Pour Homme كه به معناي عطر بولگاري آبي براي مردان مي باشد.

نكته: اختلاف در نوشتار اين سه كلمه به اين دلايل مي باشد:

Aqua: نوشتار زبان انگليسي اين كلمه است.

Acqua: نوشتار زبان اسپانيولي اين كلمه است.

Aqva: نوشتار خاص برند بولگاري است.

Oud (تلفظ: اوود)
به معناي چوب عود مي باشد. وقتي در اسم عطر اين كلمه به كار مي رود يعني تركيب غالب رايحه ي عطر عود است.

Amber
به معناي كهربا مي باشد. صمغي كه پس از سالها تبديل به سنگ شده است و بوي سنگين و خاصي دارد. وقتي در اسم يك عطر اين كلمه به كار مي رود يعني بوي غالب آن عطر از كهرباست.

Bois (تلفظ فرانسوي: بوآ)
به فرانسوي به معناي چوب مي باشد. عطرهايي كه در اسم آن ها از اين كلمه استفاده شده. به اين معني است كه اين عطر بوي چوبي دارد.

Vetiver (تلفظ به فرانسوي: وِتيوِغ)
به فرانسوي اسم گياه خس خس مي باشد. خس خس گياهي علفي با ريشه هاي كلفت و زخيم است. بوي چوبي و علفي خنك و خاكي دارد و كمي هم بوي مشك مي دهد. در عطرسازي كاربرد فراوان دارد. به خصوص در عطرهاي لاكچري. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها وجود دارد، داراي بوي غالب خس خس مي باشد.

Musk (تلفظ به انگليسي: ماسك)
به انگليسي و فرانسوي (Musc) به معناي مشك مي باشد. بوي گرم و شيرين و خاص كه از بدن آهوي ختني گرفته مي شود. البته مدل هاي مصنوعي آن بيشتر در صنعت عطرسازي استفاده مي شود. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر به كار برده شود به اين معني است كه اين عطر بوي غالب مشك دارد.

Tobacco (تلفظ به انگليسي: توباكو)
به انگليسي به معني تنباكو مي باشد. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها ديده مي شود به اين معني است كه بوي غالب آن ها تنباكو مي باشد.

Vanilla (تلفظ به انگليسي: وِنِلا)
به انگليسي و فرانسوي به معناي وانيل مي باشد. بوي آشناي شيريني ها. كه رايحه ي شيرين و گرم گل وانيل است. عطرهايي كه در آن اين كلمه استفاده شده داراي بوي غالب وانيل مي باشند.

Bouquet (تلفظ به فرانسوي: بوكّه – تلفظ به انگليسي: بووكِي)
به فرانسوي و انگليسي به معناي” دسته گل” مي باشد. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر استفاده مي شود به اين معناست كه رايحه ي عطر تركيبي از بوي گل هاست.

Essence ( تلفظ به انگليسي: اِسِنس)
به معناي عصاره يا همان اسانس مي باشد. كاربرد آن در اسم عطرها به اين معني است كه مواد اوليه ي عطر بيشتر طبيعي است.

Pure (تلفظ به انگليسي: پيور)
به انگليسي به معناي خالص مي باشد. استفاده ي آن در اسم برخي ها بيشتر حالت تجاري دارد. و بيان اين مطلب است كه عطر از مواد اوليه ي درجه يك و با كيفيت تهيه شده است.

noir (تلفظ فرانسوي: نواغ)
به فرانسوي يعني سياه. اما هنگام استفاده در اسم گذاري عطرها، به معني وجود تلخي در رايحه ي عطر مي باشد.

Tendre (تلفظ به فرانسوي: تُندغ)
به فرانسوي به معناي لطيف و حساس مي باشد. هنگامي كه اين كلمه به اسم عطر اضافه مي شود، معمولا دو معني دارد . يا اينكه عطر به نسبت مدل هاي قبلي خود داراي بويي لطيف تر مي باشد . يا اين كه داراي بويي شيرين تر و دوست داشتني تر است. اين تفاوت در بوي عطر است . نه لزوما در غلظت ماده عطري.

Eau Tendre (تلفظ به فرانسوي: اُ تُندغ)
همان طور كه بيان شد. Eau به معناي آب مي باشد و وقتي در صنعت عطر با چيزي تركيب مي شود به معناي ملايم تر شدن و كمتر شدن غلظت ماده ي عطري مي باشد. با توجه به اين نكته، Eau Tender يعني هم عطر ملايم ترشده است. و هم داراي رايحه ي لطيف تر يا شيرين تر و دوست داشتني تري نسبت به مدل هاي قبلي مي باشد.

Prive (تلفظ به فرانسوي: پغيوه)
به فرانسوي به معناي خاص و اختصاصي مي باشد. استفاده از آن در اسم عطرها كاربرد تجاري دارد. و به ممتاز بودن و خاص بودن عطر اشاره مي كند.

Sensual (تلفظ به انگليسي: سنشوال)
به انگليسي به معني برانگيزاننده و تحريك كننده است. استفاده از آن در اسامي عطر ها هم اشاره به هوس انگيز و تحريك كننده بودن بوي عطر دارد.

Nuit (تلفظ فرانسوي: نويي، nooyee)
به فرانسوي به معناي شب مي باشد. عطرهاي كه در اسم آن ها اين كلمه استفاده شده است. رايحه اي به نسبت مجلسي دارند و براي استفاده در شب طراحي شده اند.

منبع:

https://liliome.ir

نكات ايمني استفاده از بخاري نفتي

۲۹ بازديد

نكات ايمني استفاده از بخاري نفتي

مهم ترين نكات هنگام خريد و استفاده از بخاري نفتي، بحث امنيت آن است. نكات ايمني بخاري نفتي شامل مواردي است كه بايد در هنگام خريد، نصب و حين استفاده مورد توجه قرار گيرد. همچنين باتوجه به مصرف فصلي اين وسيله، بايد هرسال پيش از نصب و استفاده‌ي مجدد، سرويس‌كاري‌ها و رسيدگي‌هايي صورت گيرد كه استفاده از وسيله را ايمن نمايد.

 

نكات ايمني بخاري نفتي در هنگام خريد

برخي از مهم‌ترين موارد ايمني بخاري نفتي، حين توليد آن محقق مي‌شود. بخاري نفتي متشكل از قطعات گوناگوني است كه اگر طبق استانداردهاي لازم ساخته نشوند، مي‌توانند مشكل يا خطرآفرين باشند.

 

 

 

يكي از مهم‌ترين نكات ايمني بخاري نفتي، نبود نشتي در قسمت مخزن است. همچنين جنس هرقطعه بايد به نحوي انتخاب شود كه تحمل حرارتي را كه به آن مي‌رسد، داشته باشد. ضخامت بدنه و دودكش بايد در حد استاندارد باشد. اتصالات قطعات مختلف بايد مناسب و استاندارد باشد و به اصطلاح قطعات خوب به هم چفت شوند. گردش پيچ‌هاي تنظيم شعله نيز بايد به آساني انجام شود.

 

استانداردهاي مهم فني در وسايل گرمايشي معمولا پيش از ورود محصولات به بازار و رسيدن به دست مشتريان، توسط نهادهاي كارشناسي مرتبط، بررسي مي‌گردد. آگاهي‌رساني به خريداران معمولا با درج نشان‌هاي مخصوص كه گواه انجام بررسي‌هاي لازم بر روي محصول است، صورت مي‌گيرد.

 

براي خريد بخاري نفتي ايمن، حتما به برخورداري آن از نشان‌هاي استاندارد لازم توجه نماييد. بخاري نفتي آترا (اينجا)يك نمونه از وسايل گرمايشي جديد و كاربردي است كه از استانداردهاي لازم فني و ايمني بهره‌مند است. همچنين شما مي توانيد براي خريد اين بخاري نفتي روي كلمه خريد بخاري نفتي آترا كليك كنيد.

a5_yb9j.jpg

 

نكات ايمني هنگام نصب بخاري

اگر هنوز در مرحله خريد بخاري و سيستم هاي گرمايشي هستيد حتما توجه كنيد كه بخاري مدنظر شما داراي استانداردهاي لازم باشد و حتي الامكان از خريد بخاري هاي بدون دودكش خودداري كنيد؛ زيرا بخاري هاي بدون دودكش را نبايد در محيط هاي بسته و كوچك كه كاملا درزگيري شده اند استفاده كرد.

  1. اولين و مهمترين قدم در هنگام نصب بخاري اين است كه مطمئن شويد مسير دودكش كاملا باز باشد؛ اگر خروجي لوله بخاري شما خارج از ساختمان و بالاي پشت بام قرار گرفته حتما از كلاهك هاي استاندارد براي پوشاندن آن استفاده كنيد.
  2. محل قرارگيري بخاري حتما بايد از سطح زمين فاصله‌ داشته باشد بنابراين در هنگام خريد دقت كنيد كه بخاري مدنظر شما پايه هاي مناسبي داشته باشد؛ همچنين از هر طرف نيز بايد حداقل ?? سانتي متر با محيط فاصله داشته باشد.
  3. قبل از نصب لوله بخاري از سالم بودن آن اطمينان حاصل كنيد. همچنين براي اتصال گاز به لوله بخاري از شيلنگ هاي استاندارد با اندازه مناسب استفاده كنيد.
  4. پس از طي مراحل بالا اتصالات گاز را براي بار آخر چك و سپس مي‌ توانيد گاز را وصل كنيد. اگر متوجه نشتي گاز شديد بلافاصله آن را قطع كرده و براي تعميرات اقدام كنيد، در غير اينصورت بخاري را روشن كنيد.
  5. پس از گذشت ?? دقيقه از شروع به كار بخاري لوله ي آن را لمس كنيد اگر لوله بخاري داغ بود ديگر جاي نگراني نيست اما اگر هنوز لوله بخاري سرد بود بخاري را خاموش كرده و بار ديگر مراحل نصب را بررسي كنيد.
  6. همچنين به رنگ شعله هاي بخاري دقت كنيد اگر رنگ آن ها آبي باشد به معناي سالم بودن بخاري است اما نارنجي بودن شعله ها به معناي اين است كه بخاري نياز به تعمير و بررسي دارد.

تلفن ويديويي دو منظوره تحت شبكه هايك ويژن

۳۲ بازديد

تلفن ويديويي دو منظوره تحت شبكه هايك ويژن

كمپاني هايك ويژن تلفن ويديويي ماژولار تحت شبكه را براي ارتقاي امنيت آپارتمان ها ارائه كرد ، اين محصول دو منظوره  با نصب بر روي درب ورودي خانه ها و آپارتمان هاي كوچك علاوه بر كارايي به عنوان زنگ درب امكان توسعه و ارتباط با سيستم مدار بسته IP را نيز دارد ، از اين رو مي توان در سناريو هاي مختلف از اين محصول دو منظوره استفاده كرد .

تلفن كننده ويديويي قابل نصب در قسمت درب ورودي مي تواند همه مزاياي يك سيستم نظارت تصويري را تنها از طريق دو سيم برق و ديتا ارائه نماد . اين مهم باعث صرفه جويي در هزينه و نصب آسان محصول مي شود و مي توان براي بهبود سطح ايمني ساختمان هاي مسكوني بزرگ هم از اين محصول استفاده نمود .

تصاوير Full HD دوربين اين آيفون هوشمند تصويري ، با ميدان و زاويه ديد مناسب بهترين كيفيت را ارائه مي كند به علاوه استفاده از قابليت ديد در شب و WDR در اين دستگاه باعث شده كه بصورت 24 ساعته تصاوير با كيفيتي ثبت شود و كاربران علاوه بر مانيتور داخل ساختمان مي توانند تصاوير اين آيفون هوشمند را ازطريق نرم افزار تلفن همراه و از هر جاي دنيا مشاهده كنند .

اين سيستم ماژولار است و مي توان در سناريو هاي مختلف از آن استفاده كرد ، ارتباط با سيستم هاي مختلف مانند سيستم نظارت تصويري ، سيستم كنترل دسترسي ، سيستم دزدگير و … در اين آيفون هوشمند ماژولار وجود دارد . به علاوه مي توان لوازم جانبي مختلفي را بر روي اين دستگاه هوشمند تحت شبكه از طريق پروتكل هاي شبكه اضافه نمود .

 

تلفن ويديويي دو منظوره تحت شبكه  هايك ويژن  

امكان اتصال دوربين مدار بسته بطور مستقيم به آيفون و استفاده از تصوير آن

  • كيفيت صدابرداري بالا حتي در محيط هاي شلوغ و پر سر و صدا
  • كنترل سيستم از راه دور و توسط نرم افزار موبايل
  • تنظيمات ساده سيستم
  • امكان نصب بر روي ديوار يا روي درب
  • مديريت با استفاده از نرم افزار CMS هايك ويژن
  • قابليت اضافه كردن 16 دوربين و مشاهده تصاوير بصورت محلي

برخي از مهمترين كاربرد هاي آيفون هوشمند تصويري ماژولار هايك ويژن  ( hikvision ) در ساختمان هاي مسكوني ، مدارس ، ساختمان هاي اداري مي باشد .

 

شركت D-Link در حوزه شبكه فعاليت گسترده و موفقي داشته است و دليل آن را مي‌توان كيفيت هميشگي محصولات اين شركت دانست. DPH-860S از تلفن‌هاي تحت شبكه اين شركت تايواني است كه قابليت‌هاي درخور تأملي در چنته دارد. اين تلفن به دوربين مدار بسته 5 مگاپيكسلي مجهز شده است تا مكالمات ويدئويي باكيفيت تمام انجام پذيرد. اين شركت از يك صفحه‌نمايش رنگي 7 اينچي در تلفن تحت شبكه DPH-860S استفاده كرده است كه علاوه بر تماس ويدئويي باكيفيت، رابط كاربري لذت‌بخش را رقم مي‌زند. از ديگر ويژگي‌هاي اين تلفن مي‌توان به سيستم‌عامل اندرويد اشاره كرد. با  روح اندرويدي كه در اين تلفن بكار گرفته شده است؛ كاربر مي‌تواند اپليكيشن هاي جانبي اعم از مرورگر وب، ايميل و ... را نصب كند و از خدمات آنلاين ارائه‌شده، بهره‌مند شود.  اين تلفن تحت شبكه با 5 حساب كاربري VOIP، حالت‌هاي Hold، DND، دفترچه تلفن با تصوير پروفايل و ... مي‌تواند به ابزاري بسيار مفيد براي مديران بدل شود.

 

طراحي و ساخت

بنا به ادعاي شركت D-Link، تلفن تحت شبكه DPH-860S چه از نظر عملكرد و چه از نظر طراحي يك نوآوري محسوب مي‌شود؛ البته اين طراحي در مقايسه با ويژگي‌هاي متعدد چندان چنگي به دل نمي‌زند. اين تلفن تحت شبكه  ابعاد 40 × 210 × 255 ميلي‌متري دارد و فضاي زيادي را بر روي ميز كار اشغال مي‌كند؛ البته به ياد داشته باشيد كه اشغال چنين فضايي با در نظر گرفتن قابليت‌هاي اين تلفن، بيهوده نيست. اصلي‌ترين ويژگي طراحي اين تلفن، صفحه‌نمايش لمسي و رنگي آن است. اين صفحه‌نمايش ابعاد 7 اينچي و رزولوشن  480 × 800 پيكسل دارد كه بيشتر قسمت‌هاي تلفن را پوشش داده است تا تجربه كاربري بي‌نظيري كه D-Link از آن سخن مي‌گويد را فراهم كند. در پايين اين صفحه‌نمايش 4 عدد كليد تعبيه‌شده است كه عملكرد هركدام با آيكني مشخص‌شده است. تلفن تحت شبكه DPH-860S، علاوه بر زيبايي، كيفيت ساخت خوبي هم دارد و اين ويژگي شامل كليدهاي بادوام نيز مي‌شود. دوربين اين دستگاه تلفن در قسمت بالاي صفحه‌نمايش قرار داده‌شده است تا به هنگام مكالمه ويدئويي، كاربر به‌طور كامل در ديد قرارگرفته باشد. بدنه اين تلفن پلاستيكي است و از طراحي مشكي مات بهره مي‌برد. استفاده از اين طراحي باعث شده تا، بدنه تلفن اثرانگشت را جذب نكند. به‌منظور سهولت در استفاده، يك‌پايه پلاستيكي براي تلفن DPH-860S در نظر گرفته‌شده است.

جهت دريافت كليه  نصب دوربين مداربسته  ، نصب سيستم هاي كنترل تردد و اعلام سرقت مي توانيد با شركت مهر تجارت تماس بگيريد.

 به دليل بهره‌مندي اين تلفن از صفحه‌نمايش و دوربين، ايجاد زاويه براي كاربري آسان الزامي است؛ اين پايه مي‌تواند در دو زاويه به پشت تلفن نصب شود. با طراحي گيره در كنار پايه، نصب اين تلفن به ديوار نيز امكان‌پذير شده است. در پشت تلفن يك كليد جوي استيك مانند تعبيه‌شده است كه زاويه دوربين را نيز تغيير مي‌دهد كه اين امر موجب افزايش انعطاف‌پذيري DPH-860S در مكالمات ويدئويي مي‌شود. در كنار اين كليد يك محفظه وجود دارد كه درگاه‌هاي USB، microUSB و اسلات حافظه در آن جاي‌داده شده‌اند. براي دسترسي آسان، درگاه HDMI در گوشه سمت راست، دو درگاه گوشي تلفن در سمت چپ در نظر گرفته‌شده‌اند.

 

 

 

 

حمل خودرو با قطار، صفر تا صد در يك نگاه

۳۸ بازديد

حمل خودرو با قطار، صفر تا صد در يك نگاه

اگر از رانندگي در جاده خسته مي شويد يا نگران مصرف بنزين مي باشيد، مي توانيد با خيال راحت با قطار سفر كنيد. با خودرو بر با قطار، مي توانيد ماشين تان را با خودتان ببريد و سفر بي دردسري داشته باشيد.

حتي اگر دل تان بخواهد با هواپيما سفر كنيد، باز هم مي توانيد ماشين تان را با قطار به مقصد بفرستيد. در مقصد مي توانيد برويد دنبال ماشين و تحويلش بگيريد. به اين ترتيب با خريد بليط خودرو بر قطار سفرتان با آرامش و آسايش كامل خواهد بود. اگر پرسشي درباره خريد بليط خودرو بر قطار در ذهن داريد، با مطالعه اين مقاله، به پاسخ پرسش هاي تان مي رسيد.

براي خودرو بر قطار چه بايد كرد؟

اگر قصد خودرو بر قطار به شهرستان ديگري را داريد، طبيعي است كه بايد بليط بخريد. همانطور كه براي سفر خود با قطار بليط مي خريد، براي حمل ماشين با قطار هم بايد بليط بخريد. امكان خودرو بر قطار، تقريبا در تمام مسير هاي ريلي كشور موجود است. هزينه حمل ماشين با قطار بستگي به مسيرتان دارد.

بليت حمل خودر با قطار مثل بليت معمولي قطار است؛ اگر گم شود، طبق مقررات مي توانيد بليت المثني دريافت كنيد.
شما براي خريد بليت خودرو بر قطار مي توانيد آنلاين اقدام كنيد. در واقع خريد اينترنتي بليط خودرو بر قطار مثل ديگر خريد هاي اينترنتي، دردسر هاي شما را كم مي كند. براي رزرو بليط خودرو بر قطار هم مي توانيد به همين ترتيب عمل كنيد.

شرايط حمل موتور سيكلت با قطار شبيه به شرايط حمل ماشين است. قوانين و مقررات به همان ترتيب است. شما براي حمل موتور سيكلت با قطار، هم بايد بليط بخريد.

شرايط تحويل دادن خودرو در مبدا

اگر قصد داريد خودروي خود را با قطار به شهر ديگري بفرستيد، بايد در بازه زماني ? صبح تا حداكثر ? ساعت مانده به حركت قطار بليط را خريداري كنيد. موقع تحويل دادن خودرو بايد مدارك شناسايي مالك، سند و كارت مالكيت خودرو را به همراه داشته باشيد.

علاوه بر ب هاي بليط قطار بايد حق بيمه خودرو را به شركت ريلي بپردازيد. حق بيمه خودرو بر مبناي درصدي از ارزش خودروي شما به صورت جداگانه محاسبه مي شود. نكته مهم اين است كه اگر خودروي شما در زمان تحويل خاموش، خراب يا تصادفي باشد شركت ريلي قبول نخواهد كرد. هنگام تحويل خودرو به انبار شركت ريلي، بايد موجودي بنزين يك سوم باك شما باشد.

اگر خودروي شما گذر موقت باشد، در صورتي بليط حمل خودرو صادر خواهد شد كه زمان مجوز عبور آن به پايان نرسيده باشد.
اگر هم ماشين شما، هنوز پلاك نشده باشد، بايد برگه فروش را با خود به همراه داشته باشيد. براي اين ماشين هاي، شش رقم پاياني شماره شاسي ثبت مي شود.

پيش از آنكه اقدام به خريد بليط كنيد بايد قوانين و مقررات را به دقت مطالعه كنيد. اگر ارتفاع خودروي شما ??? سانتي متر و عرض آن از ??? سانتي متر بيشتر باشد، انبار خودروي شما را تحويل نخواهد گرفت.

اگر وسيله اي به جز جك و زاپاس در خودروي شما باشد، شركت ريلي هيچ مسئوليتي در حفظ آن ندارد. به همين علت هنگام پذيرش، انبار خودروي شما را بررسي مي كند و هيچ بار و وسيله اضافي در خودرو را نمي پذيرد.

دقت كنيد براي رعايت ايمني سر باتري خودرو در مبدا جدا مي شود؛ و در مقصد دوباره روي خودروي شما نصب مي شود. اگر خودرويي كه قرار است حمل شود شخصي نيست و متعلق به سازمان يا نهاد است، داشتن معرفي نامه از سازمان مهم است. براي خودرو هاي صفر كيلومتر كه هنوز شماره نشده اند، ? رقم آخرشماره شاسي به جاي شماره پلاك درج مي شود. ضمنا بايد برگه فروش تحويل داده شود.

شرايط تحويل گرفتن خودرو در مقصد

حالا كه پس از طي مسير در قطار، به مقصد رسيده ايد، بايد خودروي خود را تحويل بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد بعد از رسيدن خودرو به مقصد بايد ظرف ?? ساعت خودروي تان را بگيريد. در زمان تحويل حتما بايد ارائه كارت ماشين و كارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد. اگر زمان حضور شما براي دريافت خودرو از 24 ساعت بگذرد بايد هزينه توقف و انبارداري را پرداخت كنيد.

خودرو را فقط شخصي مي تواند تحويل بگيرد كه در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحويل گيرنده معرفي شده است. در غير اين صورت خودرو تحويل داده نمي شود. طبيعتا فرد معرفي شده براي تحويل گرفتن خودرو بايد كارت شناسايي معتبر ارائه دهد.

شرايط تحويل گرفتن خودرو در مقصد

حالا كه پس از طي مسير در قطار، به مقصد رسيده ايد، بايد خودروي خود را تحويل بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد بعد از رسيدن خودرو به مقصد بايد ظرف ?? ساعت خودروي تان را بگيريد. در زمان تحويل حتما بايد ارائه كارت ماشين و كارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد. اگر زمان حضور شما براي دريافت خودرو از 24 ساعت بگذرد بايد هزينه توقف و انبارداري را پرداخت كنيد.

خودرو را فقط شخصي مي تواند تحويل بگيرد كه در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحويل گيرنده معرفي شده است. در غير اين صورت خودرو تحويل داده نمي شود. طبيعتا فرد معرفي شده براي تحويل گرفتن خودرو بايد كارت شناسايي معتبر ارائه دهد.

با توجه به امكانات متنوع حمل و نقل نظير كاميون، يدك كش، هواپيماي خودرو بر، كشتي و … تعرفه اين گونه امكانات هم متغير است. از فاكتورهاي مهم براي مشخص كردن تعرفه جرثقيل خودرو بر، نوع خودرو كه حمل مي شود است كه بايد متناسب با نوع خودرو درخواست ماشين خودروبر كنيد.

در مسافت هاي طولاني براي حمل خودرو هزينه سوخت و استهلاك جرثقيل محاسبه مي شود. جرثقيل يدك كش هاي مكانيزه نسبت به نمونه هاي معمولي از پايداري بهتري برخوردارند و قيمت خدمات اين گونه خودرو بر شهرستان تا حدودي بيشتر است.

جرثقيل بايد وزن خودرو را تحمل كند و در طول مسير حمل دچار آسيب به جرثقيل و خودرو نشود. معمولا براي مسيرهاي كوتاه و خودروهاي سبك از جرثقيل نيسان استفاده مي كنند هزينه كمتري نسبت به كاميون ها دارند.

با توجه به اينكه خرابي خودرو در هر زمان و مكاني كه باشد نيازمند تعمير فوري است. شماره خودروبر شبانه روزي شهرستان با داشتن كادري حرفه اي فعاليت مي كنند. براي جابجايي هاي داخل شهري از خودرو بر هاي تكي استفاده مي كنند. به صورت كلي چه خودروهاي نو و بدون كاركرد و چه خودروهاي آسيب ديده بايد توسط خودروبرها جابجا شوند. بسياري از خودرو بر ها توانايي جابجايي چندين خودرو را به صورت يكجا دارند.

خودروبر پارس براي همه مسيرهاي شهرستان هر خودرو را تا سقف ارزش آن خودرو به همراه بارنامه دولتي ، بيمه مي كند تا در صورت خسارت احتمالي ، مالك خودرو متضرر نگردد.

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

۳۵ بازديد

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

راهنماي خريد ماشين لباسشويي ال جي

۳۵ بازديد

راهنماي خريد ماشين لباسشويي ال جي

در اينجا قصد داريم قيمت ماشين لباسشويي ال جي تاريچه، تكنولوژي و برنامه هاي شستشوي را مورد بررسي قرار دهيم تا با اطمينان كامل بهترين مدل لباسشويي ال جي خود را انتخاب كنيم.

m5_w5ga.jpg

منتشر شده توسط: بيگ سرچ

همان طور كه مي دانيد ماشين لباسشويي امروزه به يكي از لوازم خانگي بسيار مهم در هر خانه اي تبديل شده است از همين رو انتخاب بهترين ماشين لباسشويي از ميان برند و مدل هاي مختلف كار بسيار دشواري است در اينجا بهترين كار توجه به نيازها و بودجه اي است كه ما براي خريد در نظر گرفته ايم، در اين ميان برند ماشين لباسشويي ال جي با قيمت بسيار مناسب به همراه عملكرد و كيفيت بسيار بالا مي تواند انتخابي بسيار مناسب براي شما باشد به همين جهت مي توانيم به جرئت بگوييم ماشين لباسشويي ال جي جزو بهترين برندهاي موجود در بازار مي باشد كه با برندهاي تخصصي همانند بوش، آ ا گ و ميله آلمان در اين زمينه رقابت مي كند، پس خيالتان از بابت خريد ماشين لباسشويي ال جي كره راحت باشد. شركت ال جي به دليل استفاده از جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا در محصولات خود توانسته علاوه بر اينكه بالاترين كيفيت شستشو را براي شما به ارمغان بياورد از نظر طول عمر و مصرف انرژي نيز توانسته نظر خريداران را به خود جلب كند از همين رو شركت ال جي در مدت زمان بسيار كوتاه توانست به رقيبي جدي براي برندهاي تخصصي همچون بوش، آ ا گ و ميله آلمان تبديل شود، ماشين لباسشويي ال جي با به كارگيري تكنولوژي هاي منحصر به فردي همانند 6Motion و Direct Drive كه با الهام گرفتن از شستشوي دستي توانسته به بالاترين كيفيت شستشو دست پيدا كند اين شش مرحله شامل فيلتراسيون، پيچاندن، آبكشي پله‌ اي، تاباندن، ساييدن و غلتاندن مي‌ باشد كه با صدمه كمتر به الياف لباس و بهبود عملكرد در ماشين لباسشويي مي‌ شود.

 

نگاهي بر چند تكنولوژي ال جي

همان طور كه اشاره كرديم شركت LG با بكارگيري از فناوري هاي انحصاري مانند TurboWash در ماشين لباسشويي ال جي خود توانسته كيفيتي متفاوت را براي شما به ارمغان بياورد. اين قابليت با استفاده از سيستم آب افشان Jet Spray مي تواند آب را به مدت 120 ثانيه آب را بر روي لباس ها اسپري مي كند در واقع اين فناروري مي تواند 40 درصد در مصرف آب و 15 درصد در مصرف انرژي صرفه جويي كند علاوه بر آن شما شاهد كيفيت بالاتر شستشو و پايين آمدن مصرف آب و انرژي خواهيد بود؛ اما فناوري Motion Direct Drive 6 كه در بالا نيز به آن اشاره كرديم با الهام گرفته شده از شستشوي دستي مي باشد مي تواند از طريق 6 نوع حركت پله اي، پيچاندن، فشار دادن، غلتاندن، تاباندن و چرخاندن شبيه سازي شده از شستشو با دست عمل شستشو را براي شما انجام دهد و استفاده از اين حركات در ديگ باعث ايجاد شستشويي بهتر با تميزي فوق العاده مي شود. يكي ديگر تكنولوژي هاي به كار رفته در ماشين لباسشويي ال جي استفاده از موتور اينورتر ™Inverter Direct Drive مي باشد كه از مزيت هاي اين موتور مي توانيم به طول عمر بالا، مصرف انرژي پايين و صداي كم آن اشاره كنيم، يكي ديگر از مزيت هاي ماشين لباسشويي ال جي استفاده از سيستم عيب يابي هوشمند Smart Diagnosis مي باشد كه شما مي توانيد با نصب اپليكيشن مورد نياز بر روي گوشي موبايل هوشمند خود از وضعيت لباسشويي خود مطلع شويد و در صورت بروز هرگونه مشكل آن را به شما اطلاع مي دهد اگر مشكل توسط شما قابل رفع باشد راه حل را به شما نشان مي دهد در غير اين صورت از شما مي خواهد از سرويس كار شركت ال جي كمك بگيريد اين امر باعث مي شود قبل از اينكه ايرادي بتواند مشكلي براي ماشين لباسشويي شما ايجاد كند شما با هزينه بسيار پايين آن را برطرف كنيد.

قابليت بخارشور True Steam مي تواند با استفاده از بخار آب لباس هاي شما را تنها در مدت زمان 20 دقيقه نرم و لطيف، صاف، كاملا تميز و بدون هيچ گونه بوي نامطبوع تحويل شما دهد استفاده از اين روش شستشو براي افرادي كه از آلرژي هاي پوستي رنج مي برند بسيار مفيد است استفاده از اين روش مي تواند تا 40 درصد در مصرف آب و برق صرفه جويي كند. يكي ديگر از رازهاي طول عمر بالا و عملكرد بهتر در ماشين لباسشويي ال جي قابليت TUB CLEAN مي باشد اين فناوري مي تواند ديگ لباسشويي را با دماي 60 آب درجه شسته و محيطي كاملا سالم و عاري از هرگونه آلودگي را براي شما فراهم آورد. فناوري هاي Allergy Care Course و Stain Care Course نيز از ديگر قابليت هاي استفاده شده در انواع ماشين لباسشويي ال جي مي باشد كه مي تواند حداكثر تميزي را براي شما به ارمغان بياورد، اين برنامه با استفاده از دماي آب 60 درجه و يا دماي 40 درجه سانتي گراد بر اساس جنس و بافت پارچه مي تواند لكه ها را به صورت كامل از بين ببرد، اين مواد تنها قسمتي از تكنولوژي هاي به كار رفته در انواع ماشين لباسشويي ال جي مي باشد، اما به ياد داشته باشيد كه هميشه آخرين و بالاترين مدل نمي تواند بهترين انتخاب براي شما محسوب شود چراكه شما بايد بر اساس نياز خود مدل لباسشويي خود را انتخاب كنيد چراكه اگر ماشين لباسشويي شما داراي قابليتي باشد كه شما از آن استفاده نكنيد اين به آن معناست كه شما بابت چيزي هزينه كرده ايد كه كارايي براي شما ندارد مانند بسياري از افراد كه بالاترين و بهترين مارك ماشين لباسشويي را در خانه خود دارند اما براي شستن لباس هاي خود هميشه از يك برنامه شستشو استفاده مي كنند در اين صورت شما نمي توانيد توقع يك كيفيت متفاوت از آن داشته باشيد.

 

تاريخچه شركت ال جي

شركت ال جي (LG Corporation) كه در گذشته با نام Lucky-Goldstar شناخته مي‌ شد يك شركت هولدينگ بين‌المللي در كشور كره‌ جنوبي مي باشد كه چهارمين هولدينگ بزرگ اين كشور به شمار مي رود، شركت ال جي در سال 1974 با نام Rak-Hui Chemical Industries توسط اين هوي كو (In Hwoi Koo) تأسيس شد كه امروز به‌ عنوان شركت ال‌ جي شناخته مي‌شود، اين شركت در سال 1965 زمزمه ‌هاي فرمانروايي او در صنعت پرسود محصولات الكترونيكي و لوازم خانگي به گوش رسيد؛ كه به‌ عنوان اولين توليد كننده‌ يخچال و تلويزيون سياه و سفيد در كره‌ جنوبي به شمار مي رفت اما در سال 1969 اولين ماشين لباسشويي ال جي ساخت كره توسط اين شركت توليد و معرفي شد و از همان ابتدا سعي كرد با استفاده و بكارگيري جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا و توليد محصولاتي بسيار باكيفيت با طول عمر بالا توانست به سرعت لقب بهترين ماشين لباسشويي را به خود اختصاص دهد.

بهترين مدل هاي ماشين لباسشويي ال جي

ما در انتها قصد داريم چند تا از بهترين ماشين لباسشويي ال جي را كه جزو پرفروش ترين مدل هاي اين شركت محسوب مي شود را به شما معرفي كنيم كه اميدوارم براي شما مناسب باشد.

ماشين لباسشويي 9 كيلويي ال جي مدل WM-946S

  • ظرفيت 9 كيلوگرم 1400 دور
  • كشور سازنده: كره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • قابليت: موتور اينورتر دايركت درايو بدون تسمه، 14 برنامه شستشو، سيستم عيب ‌يابي هوشمند Smart Diagnosis، حس‌گر تشخيص وزن لباس، سيستم حباب ساز Bubble Soak، 6 حركت شستشو 6MOTION، برنامه شستشوي سريع TurboWash، برنامه بخار شور TrueSteam
  • شناسه كالا: 2220136130006

ماشين لباسشويي 8 كيلويي ال جي مدل WM-843

  • ظرفيت 8 كيلوگرم 1400 دور
  • كشور سازنده: كره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • شناسه كالا: 2900317800752
  • قابليت: موتور اينورتر دايركت درايو (Direct Drive) بدون تسمه، رتبه انرژي A+++، ميزان صدا در حالت شستشو 56 دسي بل در حالت خشك كن 75 دسي بل، داراي 14 برنامه شستشو، سنسور تشخيص وزن لباس، خار شور، قابليت اضافه كردن لباس حين كار

ماشين لباسشويي 7 كيلويي ال جي مدل WM-721NS

  • ظرفيت 7 كيلوگرم 1200 دور
  • كشور سازنده: كره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • شناسه كالا: 2900317800837
  • قابليت: موتور Direct Drive (بدون تسمه)، سيستم تشخيص وزن لباس، 14 برنامه شستشو، مجهز به 6 حركت شستشو، قابليت ضد چروك - Crease care، رده مصرف انرژي A+++، سيستم عيب يابي هوشمند - Smart Diagnosis، سيستم NFC، مجهز به برنامه شستشوي بي‌صدا - Silent Wash