توسعه پيج اينستاگرامي و فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام

۶۳ بازديد

توسعه پيج اينستاگرامي و فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام براي تمامي كسب‌وكارهاي آنلاين

avh8_m1.jpg

با رشد كسب‌وكارهاي آنلاين در سال‌هاي اخير و ارتقا و توسعه آن‌ها در دوران كرونايي و قرنطينه كه موجب شد افراد به فضاي آنلاين بيشتر ورود كنن، چالش‌هايي استارتاپ‌هاي آنلاين نيز در اين راستا بيشتر و بيشتر شد.

همه ما مي‌دانيم كه شبكه‌هاي اجتماعي كمك بسزايي در ميزان فروش و آگاهي برند مي‌كند. به خصوص اينستاگرام روز به روز فروشگاه‌ها و كسب‌وكارهاي آنلاين بيشتري را به سمت خود جذب كرده و تعامل و ارتباط با مخاطب را ساده‌تر كرده است.

اما با تمام اين فضاهاي آنلاين، به دليل تحريم و محدوديت‌هاي موجود براي كاربران ايراني براي استفاده از امكانات بسياري از اپليكيشن‌هاي خارجي هنوز هم براي بسياري از فعاليت‌هاي اينترنتي دچار محدوديت هستيم. محدوديت‌هايي كه اگر نبودند، روند افزايش آگاهي برند، ارتباط با مشتري، رشد و افزايش فروش بسيار ساده‌تر ميشد.

توسعه پيج از طريق لينك‌گذاري در پست و بيو به صورت نامحدود و بدون هزينه دلاري

يكي از محدوديت‌هايي كه قصد داريم دربارش صحبت كنيم، محدوديت لينك‌گذاري پست‌ها و بيو در اينستاگرام است. همان‌طور كه حتما ديده‌ايد بسياري از فروشگاه‌هاي اينترنتي خارجي در اينستاگرام اين امكان را دارند تا بر روي هر پست موردنظر خود لينك مرتبط به محصول، خدمات يا محتواي داخل پست را بگذارند. اين لينك‌ها مي‌توانند در تعداد نامحدود و از هرجايي مثل سايت، پيام‌رسان‌هايي مثل تلگرام، واتس‌اپ، رسانه‌ها مثل يوتيوب و هر نوع لينكي ... باشند.

لينك‌گذاري در داخل پست باعث مي‌شود افراد به صورت مستقيم به همان محتوا يا محصول داخل پست هدايت شوند و اگر سايت داشته باشين ديگر لزومي نيست عكس مورنظر در اينستاگرام را ساعت‌ها در سايت جست‌وجو كنند. در نتيجه پيدا كردن محصول، خدمات و محتوا و... براي مخاطب شما بسيار ساده‌تر مي‌شود كه اين‌كار در نهايت مجوب افزايش فرآيند سفارش و فروش نيز مي‌شود.

امكان، امكان‌شو آورده....!

يكي از استارتاپ‌هاي ايراني به اسم "امكان" ، به صورت رايگان بدون دريافت هزينه دلاري امكان لينك‌گذاري در پست‌هاي اينستاگرام را براي شما فراهم كرده‌است.

با امكان شما مي‌توانيد لينك‌هاي متعددي را براي هركدام از پست‌هاي خود تعريف كنيد و در نهايت در بيو صفحه خود براي ارتباط با مخاطب بيشتر از يك لينك را بدون محدوديت بگذاريد.

فروشگاه بساز اگه سايت نداري!

و خبر بهتر و مهم‌تر براي كساني كه كسب‌وكار آنلاين در صفحه اينستاگرام خود دارند اما فروشگاه اينترنتي يا وبسايتي ندارند، اين است كه با كمك امكان شما مي‌توانيد به غير از خدمات لينك نامحدود، از بسته فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام نيز استفاده كنيد.

براي ارتقا و رشد و فروش بيشتر كسب‌وكار خود با داشتن يك وبسايت بسيار ساده و كاربردي روند ثبت سفارش و پرداخت را براي مشتريان خود هموارتر سازيد.

داشتن وبسايت و فروشگاه اينترنتي به يكي از چالش‌هاي مهم براي صاحبان كسب‌وكارها تبديل شده است چرا كه بعضي افراد فكر مي‌كنند در صورت بلد نبودن دانش برنامه‌نويسي يا نداشتن نيروي انساني براي اين كار ديگر نمي‌توانند سايتي براي خود داشته باشند.

اما امكان با ارئه فروشگاه‌ساز اينستاگرام تمامي اين پيچيدگي‌ها را براي شما ساده كرده است و فقط با آپلود كردن اطلاعات يا همان محتواي صفحه اينستاگرام خود سايت اينترنتي هم داشته باشيد.

هدف نهايي براي استفاده از امكانات امكان، ارتقا پيج فروشگاه اينستاگرام، داشتن فروشگاه اينترنتي در قالب سايت و در نهايت ارتقا كسب‌وكارها و تعامل هرچه بهتر با مخاطبانشان است.

 

تبليغات اينستاگرام يا خريد فالوور اينستاگرام

۵۷ بازديد

تبليغات اينستاگرام  يا خريد فالوور اينستاگرام

اينستاگرام فرصت هاي شگفت انگيز تجاري را براي دستيابي به مخاطبان بيشتر و در واقع مشتريان بيشتر ارائه مي دهد. اما هرچه مارك هاي بيشتري به اينستاگرام بپيوندند ، رقابت و دفاع از تجارت شما دشوارتر خواهد بود. با استفاده از تبليغات اينستاگرام و خريد فالوور واقعي اينستاگرام ، مي توانيد به گروه هاي خاصي از كاربران در سراسر جهان دسترسي پيدا كرده و آنها را به مشتري خود تبديل كنيد.

fxpi_x1.jpg

خريد فالوور در اينستاگرام

فالوورها اينستاگرام قسمت مهمي از الگوريتم اينستاگرام هستند. فالوورها بيشتر به حساب شما ارزش بيشتري مي بخشند. تعداد فالوورها در هر منطقه مهم است. اگر مدل ، بازيگر ، هنرمند ، تأثيرگذار هستيد يا در هر زمينه اي تجارت داريد ، قطعاً تعداد فالوورهاي اينستاگرام مي تواند تأثير مستقيمي در كسب و كار و شهرت شما داشته باشد.

فالوورهاي اينستاگرام مي توانند در مورد تجارت شما نظر دهند و با شما تعامل داشته باشند. فالوورها بيشتر به حساب شما ارزش بيشتري مي بخشند و شما مي توانيد با ليستي از فالوورها فعال به راحتي فروش بالايي داشته باشيد. اين يكي از دلايل خريد فالوور در اينستاگرام توسط مردم است.

هر زمان كه به فالوورها اينستاگرام بيشتري نياز داشته باشيد ، ديگر مجبور نيستيد سخت كار كنيد و وقت را تلف كنيد. براي خريد يك فالوور در اينستاگرام ، تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه شركت مورد نظر خود را انتخاب كنيد و در يك بازه زماني خاص فالوورها بيشتري بگيريد. از واقعي و قانوني بودن فالوورهايي كه از سايت خريداري مي كنيد اطمينان حاصل كنيد.

چگونه مي توان يك شركت مناسب براي خريد فالوور اينستاگرام خود انتخاب كرد؟

افرادي كه نگران فالوور اينستاگرام خود هستند و نمي دانند چگونه مي توانند فالوئر بيشتري داشته باشند ، بهترين راه خريد فالوور اينستاگرام از يك شركت معتبر براي تغيير شغل شما با فالوورهاي با كيفيت است. در اينجا چند نكته وجود دارد كه بايد هنگام خريد فالوور در اينستاگرام به خاطر بسپاريد:

فالوورهاي با كيفيت

فالوئرهايي كه مي خريد بايد كيفيت بالايي داشته باشند تا ارزش صفحه شما را بهبود ببخشند. بسياري از شركت ها قادر به ارائه فالوور با كيفيت در اينستاگرام نيستند. خريد يك فالوور واقعي در اينستاگرام مي تواند تعداد لايك هاي شما را افزايش دهد و حتي به صورت ارگانيك نظر دهيد.

تحويل فوري

تحويل فوري فالوورهاي بسيار مهم است. با توجه به فالوورهاي فيك و بي كيفيت كه توسط تعدادي از شركت هاي خريد فالوور ارائه شده است ، شما همچنين بايد از تحويل فوري فالوورها مطمئن باشيد.

سرويس ايمن

هنگامي كه مي خواهيد يك فالوور اينستاگرام بخريد ، رمز و اطلاعات شخصي خود را با شركت در ميان نگذاريد. براي خريد فالوور نيازي به جزئيات يا رمز ورود نداريد و اگر شركت شما رمزعبور مي خواهد ، بايد فالوور خود را از شركت ديگري خريداري كنيد.

بسته هاي مختلف با توجه به نياز شما

در بيشتر اوقات ، مردم به تعداد مشخصي از فالوورهاي نياز دارند ، كه بايد متناسب با نيازهاي مصرف كنندگان ، بسته هايي براي خريد فالوورهاي باشد.

با خريد فالوور در اينستاگرام مي توانيد خود را از ساير رقبا متمايز كرده و تجارت خود را به شدت متحول كنيد. اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه آرزو دارند اينفلوئنسر شوند ، با خريد فالوور در اينستاگرام مي توانيد به راحتي به آرزوي خود برسيد. روز به روز به تعداد كاربران اينستاگرام افزوده مي شود ، بنابراين سعي كنيد از اين تعداد كاربر به نفع تجارت خود استفاده كنيد.

اهميت تبليغات اينستاگرام براي مشاغل و مارك هاي مختلف

در پايان سال 2015 ، تبليغات اينستاگرام معرفي شد. با استفاده از سيستم تبليغات فيس بوك ، بازاريابان اكنون مي توانند به هر بخش خاصي از 600+ ميليون كاربر اينستاگرام دسترسي داشته باشند. با 400 ميليون نفر استفاده روزانه از اينستاگرام ، تبليغات اينستاگرام براي مارك هايي جذاب است كه مي خواهند ميزان تعامل و همچنين سود آنها را افزايش دهند.

در آينده كار با تبليغات در اينستاگرام را شروع خواهيم كرد. در اين مقاله ، تمام مواردي را كه بايد براي ايجاد اولين تبليغ اينستاگرام خود بدانيد ياد مي گيريد و همچنين عملكرد تبليغات شما را تجزيه و تحليل كرده و نتايج شما را بهبود مي بخشيم. تبليغات اينستاگرام از سيستم تبليغاتي فيس بوك استفاده مي كند كه بسيار جامع و قدرتمند است. استفاده از سيستم تبليغاتي در فيس بوك به اين معني است كه شما مي توانيد تبليغات خود را بر اساس سن ، علايق و رفتار كاربران ايجاد كنيد و در واقع تبليغات هدفمندتري داشته باشيد.

چرا بايد از تبليغات اينستاگرام استفاده كرد؟

از زماني كه اينستاگرام تبليغات خود را در سال 2015 در سيستم عامل خود راه اندازي كرد ، تبليغات اينستاگرام بيش از يك ميليارد پاسخ از كاربران دريافت كرده است و در سال گذشته ، تبليغات اينستاگرام در شش ماه بيش از دو برابر شد و به 500000 تبليغ رسيد. آن رسيده است و انتظار مي رود در آينده به آمار تبليغات Google نزديكتر باشد.

چرا تبليغات اينستاگرام اينقدر محبوب هستند؟ در اينجا برخي از دلايل اين امر ذكر شده است:

مخاطبان و مشتريان خود را افزايش دهيد

اينستاگرام يكي از سريع ترين نرخ هاي رشد را در بين شبكه هاي اجتماعي دارد. طي بررسي هاي مختلفي كه روي 26965 شركت و مارك انجام شده ، شركت هاي هدف از رشد 100 درصدي مخاطبان خود از 2015 تا 2016 خبر داده اند.

توجه: به طور متوسط ??، كاربران بيش از 50 دقيقه در روز در فيس بوك ، اينستاگرام و پيام رسان ها مي گذرانند.

خريد فالوور بدون ريزش به چه معناست؟

 

همانطور كه در بالا ذكر شد ، بسياري از كاربران به دنبال افزايش فالوورها خود در اينستاگرام هستند. به همين منظور ، برخي از شركت ها و دفاتر خدمات خدمات اينستاگرام فالوورها اينستاگرام را مي فروشند.

وقتي تعداد زيادي از فالوورها شما رديابي صفحه شما را متوقف مي كنند ، مي گوييم صفحه شما فالوورها خود را از دست داده است.

 

تصور كنيد مي خواهيد صفحه اي براي فروش كيف و كفش در اينستاگرام ايجاد كنيد.

از آنجا كه شروع با صفحه فالوور صفر و به روزرساني بسيار دشوار است و به صبر و حوصله زيادي نياز دارد ، تصميم به خريد از شركت هاي خدمات فالوور اينستاگرام مي گيريد. اما از آنجا كه مي خواهيد فالوورهاي خود را به مشتري تبديل كنيد ، تصميم مي گيريد فالوور واقعي بخريد. اما نكته مهم اين است كه خريد فالوور واقعي امكان پذير نيست. بنابراين تصميم داريد صفحه اي با 50،000 دنبال كننده واقعي (به عنوان مثال) خريداري كنيد.

تصور كنيد كه محتواي اين صفحه قبل از خريد آن طنز و سرگرم كننده بود. البته مخاطبان صفحه اي براي كارهاي كمدي و سرگرمي با مخاطبان صفحه اي كه كيف و كفش مي فروشد متفاوت است. بنابراين به محض ارسال اولين پست خود در صفحه خود ، مخاطباني كه علاقه اي به خريد كيف و كفش ندارند شما را دنبال مي كنند و با افت فالوورها روبرو مي شويد.

 

بنابراين نتيجه مي گيريم كه تنها راه خريد فالوور بدون ريزش ، خريد فالوور فيك است.

 

 

بهترين راه درمان كك و مك

۵۲ بازديد

بهترين راه درمان كك و مك

h1c_m2.jpg

لكه هاي پوستي كوچك گرد يا بيضي شكلي كه معمولا يك تا سه ميليمتر بوده و رنگ آن ها قهوه اي روشن يا تيره است، كك و مك نام دارند. كك و مك ها اغلب در قسمت هايي از پوست كه در معرض نور خورشيد قرار دارند، مانند صورت، پشت دست ها، ساعد، گردن و سينه ايجاد مي شوند. به همين دليل است كه بر لزوم استفاده از كرم هاي ضد آفتاب تاكيد شده است. معمولا افرادي كه حمام آفتاب مي گيرند، بر روي پوست شان در ناحيه كمر اين عارضه به وجود مي آيد. برخي از افراد نيز به طور ارثي و ژنتيكي كك و مك داشته يا مستعد كك و مك هستند.

نقص سلول هاي پوستي سبب به وجود آمدن رنگدانه اي به نام ملانين مي شود كه عامل اصلي بروز كك و مك محسوب مي شود. در بعضي از افراد نيز به دليل عدم تعادل هورمون ها و تحريك بيش از حد سلول هاي نوليدكننده رنگدانه توسط استروژن، پوست حساس شده و به محض قرار گرفتن در مجاورت نور خورشيد، رنگ بيشتري توليد كرده و كك و مك ايجاد مي شود.

روش هاي مختلفي براي درمان كك و مك و از بين بردن اين لكه ها وجود دارد؛ از درمان هاي خانگي و سنتي مانند انواع ماسك ها گرفته تا ليزر (كه آخرين راه درمان است)، همگي مي توانند در بر طرف كردن كك و مك موثر باشند. در اين مقاله به بررسي بهترين روش هاي از بين بردن كك و مك مي پردازيم و شما را با راه هاي ديگر رهايي از اين مشكل آشنا خواهيم كرد.

هيدروكينون

هيدروكينون ماده مهار كننده ملانين است كه به شكل گرانول سفيد رنگ جامد و بدون بو وجود دارد. اين ماده سبب كاهش تعداد ملانوسيت‌ ها شده و اين بدان معنا است كه بدن ملانين كم تري توليد مي كند. هيدروكينون به طور طبيعي نيز در برخي از گياهان يافت مي شود و به عنوان يك آنتي اكسيدان و واسطه سنتز رنگ، عامل بازدارنده، سوخت موتور و روغن و همچنين در پردازش عكاسي مورد استفاده قرار مي گيرد. از ديگر كاربردهاي اين ماده استفاده در كرم ها، لوسيون ها، محلول ها، ژل ها و امولسيون ها مي باشد. اين ماده براي درمان جاي جوش، ملاسما (لكه‌ هاي قهوه اي يا خاكستري قهوه ‌اي روي پوست) و لنتيژين (لكه هاي پيري روي پوست به ويژه صورت يا پشت دست ها) نيز مفيد و موثر بوده و در يكنواختي پوست و روشن كردن رنگ آن نيز تاثير به سزايي دارد. اين ماده حاوي ويتامين E مصنوعي بوده و به همين دليل در پاك كننده هاي پوست، مرطوب كننده هاي صورت و نرم كننده هاي مو نيز به كار مي رود. از ديگر موارد استفاده هيدروكينون مي توان به روبنده زنگ آهن در بويلرها، پايداركننده در صنايع پوششي، آنتي اكسيدان براي لاستيك، مواد فتوشيميايي در عوامل احيا، رابرها و پليمرها، رنگ و جوهر، آنتي اكسيدان براي مواد غذايي و ... اشاره كرد. بنابراين با توجه به طيف گسترده كاربردهاي اين ماده مي توان گفت كه خريد هيدروكينون مي تواند بسيار مفيد و موثر باشد.

ساليسيليك اسيد

ساليسيليك اسيد را مي توان نوعي اسيد فنوليك و بتا هيدروكسي اسيد (BHA) دانست. اين ماده يك اسيد آلي بي رنگ بوده كه بلوري شكل است و در سنتز آلي مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان هورمون گياهي عملي مي كند. ساليسيليك اسيد يك متابوليت فعال آسپيرين بوده و علاوه بر آن يكي از مهم ترين و اساسي ترين مواد به كار رفته در محصولات ضد آكنه و از بين برنده جوش به شمار مي آيد. اين ماده در حقيقت از تركيب پوست برگ و برگ‌ هاي سبز زمستانه حاصل شده و كاربردهاي بي شماري دارد. از جمله كاربردهاي ساليسيليك اسيد مي توان به استفاده به عنوان ضد عفوني كننده، ضد باكتري و نگهدارنده مواد غذايي اشاره كرد. همچنين از اصلي ترين خواص اين ماده لايه برداري قوي بوده و از آن در درمان زگيل، پسوريازيس، آكنه، كرم سلولي، شوره سر و ... استفاده مي شود. شركت بازرگاني پيشگامان شيمي يكي از واردكنندگان محصولات شيميايي و تامين كننده هاي مواد اوليه به شمار مي رود. شما مي توانيد جهت خريد ساليسيليك اسيد به سايت اين شركت مراجعه نماييد و يا از طريق شماره تلفن هاي مربوطه سفارش خود را ثبت كنيد. 

گليكوليك اسيد

از ديگر موادي كه در درمان كك و مك موثر بوده و در محصولات بهداشتي و مراقبت از پوست استفاده مي شود، گليكوليك اسيد مي باشد. اين ماده طبيعي خواص درماني زيادي داشته و به ويژه براي پوست بسيار مفيد است و از آن جهت جوان سازي پوست و نيز مرطوب كنندگي آن استفاده مي شود. گليكوليك اسيد ماده پودري شكل بي رنگي است كه بوي خاصي نيز نداشته و محلول در آب است. از ديگر فوايد گليكوليك اسيد براي پوست مي توان به خاصيت ضد پيري آن اشاره كرد. اين ماده يك تقويت كننده قوي بوده كه چين و چروك ها را بر طرف مي سازد، از افتادگي پوست جلوگيري مي كند و موجب بهبود كيفيت پوست مي گردد. از اين رو مي توان گفت افرادي كه به زيبايي و سلامت پوست خود بسيار اهميت مي دهند به سراغ خريد گليكوليك اسيد و محصولات حاوي اين ماده مي روند تا از تاثيرات فوق العاده آن بر پوست استفاده نمايند.