قيمت خريد آپارتمان در خيابان بغداد استانبول

۴۳ بازديد

قيمت خريد آپارتمان در خيابان بغداد استانبول

شايد درست باشد كه بيان كنيم، استانبول راهي براي سرمايه گذاري سودآور در املاك و مستغلات است. در بسياري از مواقع، مشتريان بين المللي، هنگام خريد ملك در استانبول با مسائل عمده اي روبرو مي شوند. اما با دريافت مشاوره هاي لازم در اين خصوص، مي توان به يك خريد مناسب و سرمايه گذاري هيجان انگيز دست يافت.

از سال 2012 دولت تركيه، هدف خود را به صورت گسترده در سرمايه گذاري املاك و مستغلات قرار داده است. اين پتانسيل براي رشد بخش املاك و مستغلات تركيه توجه سرمايه گذاران خارجي را براي خريد ملك جلب كرده است.

اصلاحات اخير قانونگذاري، سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در تركيه را آسان و سودآورتر كرده است. اصلاحاتي مانند ثبت زمين، قانون رهن و بازنگري قوانين مالياتي براي بهبود رقابت در بخش املاك و مستغلات تركيه طراحي شده است تا بسياري را جذب سرمايه گذاري و دريافت پاسپورت تركيه كند.

نظرسنجي ها نشان مي دهد كه علاقه جهاني به بخش املاك و مستغلات تركيه افزايش يافته است و املاك استانبول به عنوان جذاب ترين بازار سرمايه گذاري در اروپا مطرح شده است كه توانسته است سرمايه زيادي را جذب نمايد.

 

خريد آپارتمان در استانبول

خيابان بغداد يكي از خيابان هاي لوكس و معروف استانبول كه بين ترك ها به “خيابان” معروف است. خيابان بغداد استانبول در بخش آسيايي استانبول قرار گرفته و حدود ?? كيلومتر طول دارد كه در موازات درياي مرمره كشيده شده است.

 

ba?dat caddesi sat?l?k daire fiyatlar? istanbul-baghdad-street-apartment-prices قيمت آپارتمان در خيابان بغداد استانبول قيمت آپارتمان يك خوابه در خيابان بغداد قيمت آپارتمان دو خوابه در خيابان بغداد قيمت آپارتمان سه خوابه در خيابان بغداد قيمت آپارتمان چهار خوابه در خيابان بغداد قيمت آپارتمان پنج خوابه در خيابان بغداد 1 خوابه 2 خوابه 3 خوابه 4 خوابه 5 خوابه

ويوو و چشم انداز زيباي واحد هاي لوكس خيابان بغداد استانبول

 

اين خيابان يكي از باكلاس ترين و قديمي ترين خيابان هاي استانبول است و سرتاسر اين خيابان مملو از كافه، رستوران و برندهاي مشهور و بين المللي است. خيابان بغداد از شرق و غرب به دو منطقه مشهور استانبول، يعني كاديكوي و مال تپ منتهي مي شود و از نظر شهرت و اعتبار هم رده خيابان استقلال در بخش اروپايي استانبول است. بخش زيادي از خيابان بغداد يك طرفه است و با خيابان هاي چنار سر به فلك كشيده فضايي بسيار دلنشين براي قدم زدن و خريد به وجود آورده است.

 

قيمت آپارتمان هاي يك خوابه در خيابان بغداد استانبول از حدود 900 هزار لير شروع مي شود و تا مبلغ 1.9 ميليون لير در بهترين منطقه ها متغيير مي باشد.

 

قيمت آپارتمان هاي دو خوابه در خيابان بغداد استانبول از حدود 950 هزار لير در آپارتمان هاي معمولي تا 3 ميليون و 250 هزار لير در آپارتمان هاي لوكس متغيير مي باشد.

 

آپارتمان هاي سه خوابه يكي از بيشترين تعداد آپارتمان هاي موجود در اين منطقه است چراكه بسياري از آپارتمان هاي اين منطقه ويژه خانواده هاي ترك و متناسب با سبك زندگي آنها ساخته شده است و بخاطر همين موضوع تعداد زيادي واحد سه خوابه وجود دارد. قيمت آپارتمان هاي سه خوابه در خيابان بغداد استانبول از حدود 1.5 ميليون لير در آپارتمان هاي معمولي تا 8 ميليون لير در پروژه هاي فوق لوكس و با ديد عالي از دريا و جزار استانبول مغيير مي باشد.

 

نكات مهم پيش از خريد آپارتمان در استانبول

اگر قصد خريد ملك در استانبول را داريد، لازم است پيش از هر اقدامي در اين خصوص تحقيق كامل را داشته باشيد. به طور معمول بيشتر شهروندان خارجي مجاز به خريد ملك در استانبول هستند، با اين حال اگر سوء پيشينه داريد، عاقلانه است كه قبل از تصميم گيري براي خريد خانه در استانبول ، با كنسولگري خود يا وكلاي خُبره مشورت كنيد. هنگامي كه تصميم گرفتيد به دنبال چه نوع آپارتماني هستيد، لازم است كه مشاوره هاي لازم را دريافت كنيد. براي اين كار مي توانيد با تركي بست هوم تماس بگيريد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه دفتر اصلي بست هوم در استانبول بوده و فعاليت خود را به صورت مستقيم از سال 2017 در تركيه آغاز نموده است و توانسته است ضمن ارائه مشاوره هاي كاربردي و موثر به مشتريان خود، ده ها قرار داد موفق را نيز در كارنامه خود به ثبت رساند.

در صورتي كه قصد داريد براي خريد ملك در تركيه اقدام كنيد، مي توانيد طريق واتس آپ با 00905523082146 تماس گرفته و براي مشاوره و برقراري هماهنگي با كارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشيد.  

گروه حرفه اي بست هوم، قرارداد شما را با شركت هاي سازنده به صورت مستقيم تنظيم كرده و براي اخذ سند، دريافت اقامت تركيه و دريافت پاسپورت تركيه ديگر اقدامات لازم براي تجهيز و استفاده از ملك خريداري شده، شما را ياري مي كنند.

dr6d_z2.jpg

خريد خانه در استانبول

 

چند نكته در انتخاب يك ملك

هنگام بازرسي از يك ملك، مطمئن شويد كه خانه سند مالكيت دارد و قبض هاي آب، گاز طبيعي، تلفن و برق توسط مالك قبلي پرداخت شده است. همچنين بايد سوال كنيد كه آيا سازه در برابر زلزله مقاوم است، زيرا استانبول در منطقه زلزله خيز قرار دارد. همچنين هنگام خريد آپارتمان در استانبول ، توجه به اين نكته مهم است كه همه چيز در مورد اين ملك و همچنين اطراف آن بايد مورد پسند شما واقع شود و در واقع بايد از خود سوالاتي را در مورد احساس زندگي طولاني مدت در آن را داشته باشيد.

انتخاب محله مناسب

محله هاي استانبول همه با يكديگر متفاوت هستند و محدوده قيمت نيز با توجه به منطقه به شدت تغيير مي كند. بهتر است يك گشت و گذار در شهر داشته باشيد تا تصميم بگيريد كه در كجا مي خواهيد زندگي كنيد. چيزي شبيه به يك آپارتمان قديمي در سمت آسيا، يا يك خانه زيبا مشرف به بسفر را دوست داريد.

 به ياد داشته باشيد اگر به دنبال خريد ملك در استانبول هستيد، مي توانيد به جزاير Princes كه بخشي از استانبول بوده و مي تواند سبك زندگي كاملاً ايده آل و دور از شهر را ارائه دهد، فكر كنيد. همچنين به ياد داشته باشيد كه املاك ارزان قيمت هميشه در حومه شهر واقع شده اند و همه چيز در محله هاي محبوب و بسفر گران است. توجه داشته باشيد كه هنگامي كه خانه مورد علاقه خود را انتخاب كرديد، لازم است كه با يك مشاور قابل اعتماد نيز مشورت نماييد. در اين جا تركي بست هوم مي تواند راهنمايي مناسب براي شما باشد.

هنگامي كه موفق به يافتن و خريد ملك دوست داشتني خود شديد ، شايد زمان آن فرا رسيده باشد كه با سبك زندگي در تركيه نيز آشنا شويد. مواردي از قبيل زبان، كار يا امور حقوقي كه دانستن آن ها براي زندگي در اين كشور الزامي است.

 

خريد ملك در تركيه

 

اقامت در تركيه با خريد ملك

ممكن است براي درخواست اقامت تركيه و يا حتي تمديد آن با مشكلاتي روبرو شويد، اما هنگامي كه خريد خانه در استانبول را در برنامه خود داشته باشيد، اين مسئله متفاوت مي شود. زيرا سند مالكيت اغلب كليد تمديد اقامت است.

همان گونه كه اشاره شد، سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در تركيه در حال رشد است. تعداد آپارتمان هاي خريداري شده توسط خارجي ها در تركيه افزايش يافته است و شما مي توانيد متناسب به نياز خود، نوع اقامت خود را در تركيه انتخاب كنيد.

اقامت كوتاه و قابل تمديد براي خارجي هايي كه در تركيه براي خريد ملك در استانبول اقدام كرده اند، گزينه اي جذاب بوده تا بتوانند براي اقامت خود اقدام كرده و سرمايه گذاري مناسبي را نيز داشته باشند.  اين نوع مجوز معمولاً به مدت يك سال اعطا مي شود و همسر و فرزندان حق دريافت اقامت در تركيه را به عنوان اسكورت دارند. كه البته اين اقامت قابل تمديد است و پس از 5 سال شرايط دريافت پاسپورت تركيه را پيدا خواهيد نمود. ولي اگر در هيمن ابتداي كار اقدام به خريد ملك به ارزش 250 هززار دلار داشته باشيد مي توانيد به سادگي پاسپورت تركيه را براي خود، همسر و فرزندان زير 18 سال در مدت 3 ماه دريافت نماييد.

 

خريد ملك در استانبول با بست هوم

 

مدارك لازم براي اقامت

مداركي كه براي درخواست مجوز اقامت در تركيه لازم است شامل سند مالكيت، بيمه زلزله املاك، گذرنامه معتبر براي حداقل مدت شش ماه، بيمه درماني در خاك تركيه براي هر يك از اعضاي خانواده مي باشد.

اجازه مالكيت اين امكان را براي صاحب ملك فراهم مي كند كه فقط با خريد آپارتمان در استانبول، در كشور تركيه اقامت داشته باشد، اما درخواست تابعيت تركيه از طريق اين نوع اقامت سختو داراي شرايط خاص  مي باشد، مگر اينكه ارزش ملك حداقل 250 هزار دلار باشد. سپس مالك حق دارد در ازاي خريد ملك در تركيه درخواست تابعيت تركيه را بدهد.

هنگام تمديد مجوز اقامت املاك و مستغلات بايد يك سند مالكيت وجود داشته باشد كه اقامت بر روي آن اعطا شده باشد و درخواست توسط چيز ديگري مجاز نيست. در صورتي كه ميخواهيد پاسپورت تركيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي تركي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

منبع: نكات كليدي خريد ملك در استانبول

 

 

 

داربست فلزي چيست

۵۲ بازديد

داربست فلزي چيست؟

سازه به عنوان مكعبي در پشت سازه اصلي نصب شده است تا ساختمان را در برابر خطرات احتمالي محافظت كند. نوع ديگر داربست فلزي داربست فلزي به صورت محافظ است. طبق قانون شهرداري ، كليه ساختمانهاي در دست ساخت در مجاورت خيابان و پياده رو. پس از برخورد به سقف دوم ، ملزم به نصب اين داربست هستند.

به سختي كسي مي تواند ادعا كند كه داربست را از نزديك ديده است. از آنجا كه داربست يكي از اصلي ترين ابزارهاي ساخت و ساز است و به همين دليل صدها و هزاران ساختمان هميشه در شهرها ساخته مي شوند. حتي همه آنها يكي از اين دستگاه ها را از نزديك ديده اند. انواع داربست ها را به طور معمول مي توان به داربست فلزي و داربست چوبي تقسيم كرد ، در اين مقاله سعي داريم اطلاعات مفيد و مختصري در مورد داربست فلزي به شما ارائه دهيم. روي خط بمانيد.

 

داربست فلزي چيست؟

 

داربست فلزي همانطور كه از نامش پيداست ساختاري است كه از فلز ساخته شده است. اين داربست ها بسته به محل استفاده آنها بستگي دارد. به دو دسته داربست فلزي بلند و داربست فلزي كوتاه تقسيم مي شود. اين بدان معني است كه برخي از انواع داربستهاي فلزي براي ساختمانهاي بلند و برخي ديگر در ساختمانهاي پايين استفاده مي شود.

 

اتصالات داربست فلزي از لوله هاي فولادي به قطر 50 سانتي متر و ضخامت 4 ميلي متر ساخته شده است. برخلاف تصور بسياري از مردم؛ مونتاژ اين لوله ها كار سختي نيست. تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد اتصال لوله ها با گيره است. فقط اندكي وقت براي داشتن داربست بالا كافي است. اين نوع داربست بايد به ديوار متصل شود تا ايمن باشد و از بالا برهنه نشود. ساير لوازم جانبي مورد استفاده براي اتصال داربست فلزي شامل گيره لوله افقي ، ميله اتصال داراي شكاف ، پايه قابل تنظيم ، صفحه زير ستون و غيره است.

 

داربست فلزي چيست؟

 

آنها نوعي داربست فلزي هستند كه همانطور كه اشاره كرديم ، به ديوارهاي ساختمان متكي هستند. اين داربست ها بيشتر براي لحظاتي مورد استفاده قرار مي گيرند كه امكان قرارگيري داربست از سطح زمين وجود نداشته باشد يا تنظيم آن هزينه زيادي داشته باشد. به اين داربست ها داربست پلت فرم نيز مي گويند زيرا شبيه سكو هستند. مزيت اين نوع داربست فلزي اين است كه مي توان در انتهاي كار آن را برداشته و به ساختمان مجاور متصل كرد ، كه به كمك جرثقيل به داربست نياز دارد.

 

داربست فلزي چيست؟

 

كاربردهاي زيادي براي داربست فلزي وجود دارد ، مهمترين و متداول ترين آن استفاده از داربست فلزي براي نماي ساختمان است. نماي ساختمان هميشه با مواردي مانند سيمان ، سنگ ، جوشكاري ، برق و ... پوشانده شده است كه بدون داربست امكان پذير نيست.

 

توجه داشته باشيد كه براي امنيت بيشتر بايد از ساختمان فيوز ساختمان استفاده كرد. در حال حاضر ، داربست هاي فلزي قالب زده به عنوان يك سازه موقت بيشتر در ساخت و ساز استفاده مي شود. نوع ديگر داربست فلزي داربست فلزي زير بتن است كه بيشتر براي نصب روي سقف ساختمانهاي بلند با ارتفاع بيش از 4 متر استفاده مي شود.

 

برش بتن در اين نوع داربست بسيار مهم است. هرچه قطر بتن بيشتر باشد ، فاصله بين پي ها كمتر است. داربست هاي فلزي به صورت قالب براي محافظت از سازه اصلي نوع ديگري از داربست هاي فلزي است كه براي ساختمان هاي بلند استفاده مي شود.

 

داربست فلزي چيست؟

 

سازه به عنوان مكعبي در پشت سازه اصلي نصب شده است تا ساختمان را در برابر خطرات احتمالي محافظت كند. نوع ديگر داربست فلزي داربست فلزي به صورت محافظ است. طبق قانون شهرداري ، كليه ساختمانهاي در دست ساخت در مجاورت خيابان و پياده رو. پس از برخورد به سقف دوم ، ملزم به نصب اين داربست هستند.

 

از داربست فلزي همچنين براي كارهاي ديگر مانند ايستگاه هاي صلواتي ، طاق نصرت ، نصب سايبان ، قفسه هاي مغازه ها يا انبارها ، مراحل برنامه ، جايگاه دوربين فيلمبرداري و موارد ديگر استفاده مي شود.