فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا

۱۲ بازديد

 

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا : انتخاب اول خانم های جذاب

 

خرید لوازم آرایشی برای بانوان یکی از خریدهای بسیار جذاب است. اکثر خانم‌ها به دلیل تمایل بیشتر به زیبایی و زیباتر دیده شدن به سمت خرید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌روند. در نتیجه باید هنگام خرید، چه از لحاظ کیفیت محصول و چه تناسب آن محصول با نوع پوست خود، دقت لازم را داشته باشند.

محصول بی‌کیفیت یا نامتناسب با نوع پوست می‌تواند آسیب جبران‌ناپذیری به پوست بدن یا صورت وارد کند و تبعات زیادی به همراه دارد. چه بسا با خرید یک محصول ارزان و بی‌کیفیت آسیبی به پوست خود بزنیم که برای جبران آن باید چندین برابر آن محصول هزینه کنیم.

امروزه خرید اینترنتی لوازم آرایشی رایج شده است و بخش زیادی از درآمد خانوارها صرف تهیه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شود. روناتا یک فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی است که با جشنواره های پی در پی، تخفیف های بسیار ویژه ای را برای مشتریانش در نظر می *******د. از انواع ضد آفتاب و شامپوها گرفته تا انواع رژها و کرم‌پودرها و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی.

چرا خرید لوازم آرایشی اهمیت دارد؟

همانطور که گفتیم لوازم آرایش یکی از عمده خریدهای خانواده‌ها و به ویژه خانم‌های جوان است. به شکلی که افراد زیادی برای زیبایی پوست و سلامت آن هزینه‌های گزافی می‌کنند. با نگاهی به آمار و ارقام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران متوجه اهمیت این موضوع خواهیم شد.

e1_e0gj.jpg

تاثیر لوازم آرایش بر زیبایی

تاثیری که لوازم آرایش بر زیبایی چهره دارد بر کسی پوشیده نیست. از زیباتر شدن چهره گرفته تا برطرف کردن عیوب و نواقص صورت و پوست با لوازم آرایش امکان‌پذیر است.

داشتن موها و ناخن‌هایی زیبا، پوستی خوب و لطیف می‌تواند به خاطر استفاده از وسایل آرایشی و بهداشتی مرغوب باشد.

بالا بردن اعتماد به نفس و ایجاد حس خوب

از لحاظ روانشناسی هر انسانی و به ویژه خانم‌ها تمایل به زیبایی دارند و حس مثبت و خوبی از دیدن زیبایی می‌گیرند.

یک پوست خوب می‌تواند باعث شود زیباتر و جوان‌تر به نظر برسید. تصور کنید بتوانید با ریمل یا مداد چشم‌های خود را جذاب و گیرا یا درشت‌تر کنید، یا با رژ گونه جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسید.

با استفاده از لوازم آرایش و زیباتر شدن کاملا حس خوبی که در اطرافیانتان ایجاد می‌شود و انرژی‌های مثبتی را که به شما باز می‌گردد، درک خواهید کرد.

ضمنا با زیباتر شدن، اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت.

لوازم آرایش با کیفیت و تاثیر آن روی پوست

خرید اینترنتی لوازم آرایش با کیفیت نقش مهمی در سلامت پوست دارد و همواره توصیه ما خرید این وسایل از جاهای معتبر است. مواد بی کیفیت می‌تواند صدمه زیادی به پوست بزند و مشکلات جدی برای آن به وجود آورد.

البته منظور ما از خرید لوازم با کیفیت همیشه خرید گران‌قیمت‌ترین آن‌ها نیست، بلکه یک محصول با قیمت متناسب با پوست نیز می‌تواند کیفیت خوبی داشته باشد.

در نتیجه همیشه فریب قیمت محصول را نخورید و ببینید چه برندی با چه کیفیتی برای پوستتان زیبایی را به ارمغان می‌آورد.

با توجه به آب‌ و ‌هوایی که در آن زندگی می‌کنید ممکن است یک محصول به پوستتان سازگار باشد و یک محصول خیر. پس همه چیز را مد نظر قرار دهید.

همچنین در لوازم آرایش انواع ویتامین‌ها به کار می‌رود که به شادابی پوست کمک می‌کند. امروزه در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی انواع مواد ویتامینه و پروتئینه استفاده می‌شود تا سلامت پوست و موهایتان را تامین کند.

خرید اینترنتی محصولات آرایشی

از آن جایی که لوازم آرایشی ارتباطی مستقیم با پوست و سلامت آن دارد، اکثر افراد در خرید آن احتیاط به خرج می‌دهند و تمایل دارند از جایی خرید کنند که آن محصول علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت خوبی نیز داشته باشد.  خرید اینترنتی لوازم بهداشتی با کیفیت می تواند سلامت، لطافت و زیبایی پوست شما را تضمین کند.

در حال حاضر خریدهای اینترنتی برای وسایل و محصولات آرایشی بسیار رایج شده است. فرض کنید برای خرید یک وسیله باید در شلوغی شهر و ترافیک رفت‌ و ‌آمد کنید، گرما و سرما را تحمل کنید تا به فروشگاه مورد نظر بروید.

حالا دیگر نیازی به این کار نیست. با یک جستجوی ساده محصول مورد نظر در گوگل، به راحتی می‌توانید در هر جای شهر و کشور که هستید با خیال راحت از روناتا خرید اینترنتی انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

e2_0s7i.jpg

سعی کنید هنگام خرید از معیارها و استانداردهای انتخاب آن محصول اطلاع داشته باشید تا جنس بی‌کیفیت و قلابی به پوستتان صدمه نزند.

اگر به شکل اینترنتی خرید می‌کنید حتما از معتبر بودن فروشگاه مطمئن شوید و اصالت محصول را بررسی کنید.

همچنین در این بازار گسترده حواستان به کلاهبردارهای مجازی و اینترنتی باشد، اشخاصی که در ازای گرفتن پولتان محصول با کیفیتی برایتان ارسال نمی‌کنند و جنس قلابی برایتان می‌فرستند. پس در چنین شرایطی یک فروشگاه مجازی مطمئن باعث آرامش خیال خواهد شد.

روناتا، انتخاب اول افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند

همانطور که گفتیم خرید لوازم و محصولات آرایشی به صورت مجازی و اینترنتی و این که از آن محصول و فروشنده مطمئن باشید همواره دغدغه افراد زیادی است.

نداشتن اعتماد به فروشگاه اینترنتی مورد نظر، نداشتن اطمینان از کیفیت محصولات یا ارسال نکردن آن‌ها، تقلب بودن محصولات و بسیاری مشکلات دیگر ممکن است گریبان‌گیر خریداران فضای مجازی شود.

امروزه استفاده از لوازم آرایشی و مراقبتی تقلبی در مقایسه با اصل بسیار شایع است و وجود لوازم فیک گاهی آنقدر زیادتر می‌شود که دیگر تشخیص آن از اصل بسیار دشوار خواهد بود.

خیلی از افراد تنها به این دلیل که این مواد قیمت پایین‌تری دارند از لوازم فیک و تقلبی استفاده می‌کنند، اما اگر کمی درباره خطراتی که متوجه آن‌ها است بدانند، هرگز مرتکب این اشتباه نخواهند شد.

در واقع مواد آرایشی بهداشتی تقلبی موادی هستند که با نام برندهای معتبر در بازار به فروش می‌رسند، اما محتویات درون بسته‌های آن‌ها در جایی دیگر تولید می‌شود و هیچ کنترلی روی ترکیبات استفاده شده در روند تولید وجود ندارد.

البته بعضی اوقات مردم آگاهی و اطلاعات کافی از ضررهای این مواد ندارند و تنها به دلیل نام یک برند برای خرید اقدام می‌کنند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم بیان کنیم که چرا نباید از لوازم فیک به جای اصل استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا، بستری امن و مطمئن برای خرید محصولات با کیفیت به وجود آورده است. روناتا با داشتن انواع محصولات بهداشتی و آرایشی خریدی آسان برای مشتری‌ها به وجود می‌آورد.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت، محصولاتی با قیمت ارزان و مناسب نیز برای خریداران فراهم آورده است. روناتا با داشتن درگاه پرداخت بانکی امن، تضمین اصالت کالاها و تیم پشتیبانی خوب، گامی در راستای رفاه خریداران لوازم آرایش به شکل اینترنتی برداشته است.

با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی روناتا خرید کنید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید. روناتا شرایطی را نیز فراهم کرده است که بتوانید هزینه کالا را پس از دریافت آن در محل پرداخت کنید.
این فروشگاه معتبر انتخاب اول افرادی است که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و دوست ندارند اسیر هزینه‌های اضافی ناشی از استفاده از محصولات قلابی و بی‌کیفیت شوند.

 

۰ ۰

متوقف کردن حملات پانیک و راه درمان توسط روانشناس

۱۵ بازديد

متوقف کردن حملات پانیک و راه درمان توسط روانشناس

برای درمان حملات پانیک خود می توانید به کلینک آوان رواشناس در پاسداران مراجعه کنید https://avanclinic.ir

آیا برای شما هم پیش آمده است که در شرایطی قرار گرفته باشید و بدون دلیل دچار وحشت و استرس بیش از اندازه شوید؟ بسیاری از افراد زمانی که خطری واقعی آن‌ها را تهدید می‌کند یا در شرایط ترسناکی قرار می‌گیرند، دچار ترس و اضطراب می‌شوند. این واکنش طبیعی بدن در برابر تهدیدات و خطر است. اما گاهی افراد بدون دلیل به شدت دچار اضطراب و وحشت می‌شوند و واکنش‌های شدیدی مانند تپش قلب یا تعریق زیاد در بدن آن‌ها بروز پیدا می‌کند. این بیماری بیشتر در افرادی با سن ?? تا ?? سال دیده می‌شود و امروز قصد داریم حمله پانیک، علائم و عوامل تشدید کننده آن را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

 حمله پانیک

حمله پانیک یکی از انواع اختلالات اضطرابی است که باعث می‌شود فرد بدون دلیل واقعی برای ترس، به شدت و ناگهان وحشت‌زده شده و اضطراب بیش اندازه‌ای را تجربه کند. این بیماری سبب می‌شود واکنش‌های فیزیکی مانند ضربان قلب شدید یا تنگی نفس در بدن نمایان شود و به دلیل شدت آن، فرد حس می‌کند دچار حمله قلبی شده است. اغلب افراد این هراس‌های ناگهانی را در زندگی تجربه می‌کنند؛ اما اگر این حملات به صورت مکرر و مداوم برای فرد پیش آید می‌توان گفت که شخص به اختلال پانیک مبتلا شده است.

 

درمان شناختی-رفتاری (CBT) و انواع دیگر مشاوره اغلب می تواند به افرادی که حملات پانیک دارند و دارای اختلالات پانیک هستند کمک کند. هدف CBT این است که به شما کمک کند نحوه مشاهده موقعیت های چالش برانگیز یا ترسناک را تغییر دهید و به شما کمک کند تا راه های جدیدی را برای نزدیک شدن به این چالش ها در زمان بروز حملات پانیک پیدا کنید. در CBT مبتنی بر مواجهه، روانشناس شما را در معرض چیزی قرار می‌دهد که می‌تواند باعث حمله پانیک شود و به شما کمک کند تا در مسیر خود از آن (حملات پانیک) عبور کنید.

 

علاوه بر تغییر رفتار، شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه CBT ممکن است بر ساختارهایی در مغز شما که مسئول علائم پانیک هستند تأثیر بگذارد.

 

در سال 2018، برخی از محققان شواهدی یافتند که نشان می‌دهد افرادی که در چهار جلسه هفتگی CBT مبتنی بر قرار گرفتن در معرض شرکت کردند، تغییراتی را در مسیرهای عصبی مرتبط با علائم هراس تجربه کردند. با این حال، این یک مطالعه اولیه بود و تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

 

یافته ها نشان داد که شرکت کنندگان می توانند علائم خود را با استفاده از فرآیندهای فکری خود پس از درمان بهتر مدیریت کنند. با این حال، این یک مطالعه کوچک بود و هیچ گروه کنترلی وجود نداشت. تحقیقات بیشتری مورد نیاز است تا مشخص شود درمان کوتاه مدت چقدر می تواند موثر باشد.

 

درمان توسط روانشناس یا روانپزشک

 

یکی از شیوه‌های درمان قطعی پانیک درمان شناختی-رفتاری یا درمان cbt است. در این روش فرد اطلاعات کاملی را نسبت به بیماری خود کسب کرده و به این ترتیب یاد می‌گیرد چگونه با حملاتی که به آن‌ها دچار می‌شود مقابله کند. درمانگر در این روش سعی می‌کند بیمار با این علائم روبه رو شود و به او بگوید خطری او را تهدید نمی‌کند. در نتیجه با گذر زمان ترس و وحشت فرد کاهش یافته و از بین خواهد رفت؛ اما همچنان باید تحت نظر پزشک خود بماند.

 

 دارو درمانی

روش دیگر درمان این بیماری، مصرف دارو می‌باشد. درمان سریع پانیک به کمک دارو در کنار جلسات مشاوره و روان درمانی میسر می‌شود. معمولا برای درمان این اختلال داروهای ضد افسردگی و ضد اضطرابی تجویز می‌شود. مهارکننده‌های بازجذب سروتونین مانند فلوکستین، پاروکستین و سرترالین موثرترین دارو برای پانیک به شمار می‌رود. علاوه بر آن داروهایی مانند داروهای ضد تشنج، بنزودیازپین‌ها و مهارکننده‌های مونوآمین اکسیداز نیز در صورت لزوم تجویز می‌گردد.

 

بنزودیازپین‌ها، مانند آلپرازولام (Xanax) می‌توانند به درمان علائم هراس در هنگام بروز کمک کنند.

 

با این حال، آنها به درمان یک اختلال اضطراب زمینه ای کمک نمی کنند و می توانند به سرعت منجر به وابستگی شوند. به همین دلیل، پزشکان آنها را فقط برای استفاده کوتاه مدت در زمان بحران توصیه می کنند.

 

از آنجایی که بنزودیازپین ها یک داروی تجویزی هستند، احتمالاً برای داشتن دارو به تشخیص اختلال هراس از طرف پزشک نیاز خواهید داشت.

 

در برخی موارد، پزشک ممکن است داروهای ضد افسردگی را برای استفاده طولانی مدت تجویز کند. برای مثال از:

 

مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین (SSRIs)، مانند اسیتالوپرام (Lexapro)یا فلوکستین (Prozac)

مهارکننده های بازجذب سروتونین- نوراپی نفرین (SNRIs)، مانند دولوکستین (Cymbalta)

داروهای ضد اضطراب، به عنوان مثال، آزاپیرون (Buspirone)

برخی از داروهای ضد تشنج مانند پره گابالین یا کلونازپام نیز می توانند به درمان اضطراب کمک کنند.

 

از تنفس عمیق استفاده کنید

در حالی که دم و بازدم بیش از حد یکی از علائم حملات پانیک است که می تواند ترس را افزایش دهد، تنفس عمیق می تواند علائم پانیک را در طول حمله کاهش دهد.

 

در یک مطالعه که در سال 2017 منتشر شد، 40 نفر به یک گروه درمانی که شامل تنفس عمیق یا دیافراگمی بود پیوستند. پس از 20 جلسه تمرینی فشرده، افرادی که تنفس عمیق را تمرین کردند، شاهد بهبود سطح توجه و رفاه عاطفی خود بودند.

 

آزمایش خون همچنین سطوح پایین‌تر کورتیزول را در این گروه نشان داد که نشان‌دهنده سطوح پایین‌تر استرس است. شرکت کنندگان اختلال پانیک نداشتند، اما این استراتژی ها می توانست به افرادی که حملات پانیک دارند کمک کند.

 

گروه دیگری از دانشمندان دریافتند که تنفس آهسته می تواند اثرات مشابهی داشته باشد. آنها پیشنهاد کردند که می تواند احساس آرامش، راحتی و هوشیاری را بهبود بخشد و علائم اضطراب برانگیختگی، افسردگی، خشم و سردرگمی را کاهش دهد.

 

اگر بتوانید تنفس خود را کنترل کنید، کمتر احتمال دارد که دم و بازدم بیش از حد را تجربه کنید که می تواند علائم دیگر – و خود حمله پانیک – را بدتر کند.

 

روی تنفس عمیق به داخل و خارج شدن آن از دهان تمرکز کنید، احساس کنید هوا به آرامی سینه و شکم شما را پر می کند و سپس به آرامی از راه دهان خارج می شود. با شماره چهار از طریق بینی نفس بکشید، یک ثانیه نگه دارید و سپس با شمارش چهار نفس خود را از دهان بیرون دهید.

 

https://novicellfront.23video.com/as3-interview-nana

https://managementmania.com/en/blog/jerry-parker/tips-to-decorate-your-party-with-beautiful-balloons

https://integrativenutrition.liveeditaurora.com/blog/2015/12/23/ready-to-finally-meet-your-health-goals

https://avalon.granicusideas.com/ideas/data-science-training-with-placement-8?page=2

https://www.tripadvisor.com/Profile/jackjB7867IL

https://www.4shared.com/u/oZSgqjX9/kivefas342.html

https://disqus.com/by/avanclinic456/about/

https://www.ted.com/profiles/35672148/about

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/home.php

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/avanclinic456

http://answers.codelair.com/user/avanclinic456

https://www.ultimate-guitar.com/u/avanclinic456

https://raovatnailsalon.com/author/avanclinic456/

https://replit.com/@avanclinic456

https://www.mobypicture.com/user/avanclinic456

https://letterboxd.com/avanclinic456/

https://www.kiva.org/lender/ywsac6568

https://slides.com/avanclinic456

https://priti-nag.tribe.so/user/avanclinic456

 

۰ ۰

منابع خوب برای زیست

۱۷ بازديد

 

منابع خوب برای زیست

 

 

در این مقاله قصد داریم در این شرایط کرونا علاوه بر معرفی  حرف آخر برای مطالعه در منزل که به آموزش جضوری دسترسی ندارید و بیشتر آموزش ها مجازی هستند؛ شما را با فاکتورهای منابع خوب برای زیست کنکور آشنا کنیم. منابع خوب در کنار تلاش و اراده داوطلب و همچنین یک برنامه ریزی دقیق و موثر، مجموعه عواملی هستند که برای در قبولی کنکور بسیار مهم و تاثیرگذار می باشند. همانطور که مستحضر هستید، درس زیست، یکی از دروس با اهمیت رشته علوم تجربی می باشد که در میان دروس اختصاصی این رشته، دارای ضریب بالایی نیز هست. معمولا از این درس 50 سوال در کنکور مطرح می شود که اغلب به صورت مفهومی و در مواردی نیز به شکل تست های ترکیبی، طرح می گردند. از همین رو، بسیار مهم است که دانش آموزان و داوطلبان آزمون سراسری در گروه علوم تجربی، این درس را به شکلی کامل و دقیق فراگرفته و مفاهیم آن را درک نمایند. لذا همزمان با مطالعه کتاب زیست، بهره گیری از منابع کمک درسی جامع و کامل به همراه کتاب های تست که سوالات آن مطابق با کنکور باشد، الزامی خواهد بود.

امیدواریم با این توضیح مختصر به خوبی دریافته باشید که اهمیت تهیه منابع و درسنامه هایی که دربردارنده مفاهیم مهم کتاب زیست باشند، تا چه اندازه است. ما نیز با توجه به ضرورت اطلاع رسانی به داوطلبان عزیز، این مقاله را به بررسی اهمیت منابع خوب برای زیست کنکور اختصاص خواهیم داد.

نکته مهمی که باید خاطرنشان شویم، لزوم مطالعه و دقت در محتوای کتاب درسی زیست است که به طور حتم اولین و مهمترین منبع برای پاسخ گویی به تست های زیست بوده و بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

لزوم تهیه بهترین منابع برای زیست

درصد زیادی از داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی با آرزوی قبولی در یکی از رشته های پزشکی، در کنکور شرکت می کنند. درواقع این گروه از دانش آموزان از همان پایه نهم و در زمان انتخاب رشته، تصمیم خود را برای ادامه تحصیل در این رشته می گیرند. لذا از همان ابتدا خود را برای مواجهه با یکی از دروس بسیار سخت و البته رتبه آور این رشته، آماده می کنند. درس زیست شناسی به عنوان غول سرسخت رشته تجربی با ضریب 12 در کنکور، دارای بیشترین تاثیر در میان دروس اختصاصی بوده و از همین رو نیازمند صرف توجه ویژه برای مطالعه و یادگیری خواهد بود. به همین دلیل علاوه بر آنکه ضروری است کتاب زیست شناسی هر سه مقطع به طور کامل، چندین بار مطالعه و دوره شود، شناخت و تهیه منابع خوب برای زیست را نیز طلب می کند. شما نیز بایستی برای پاسخگویی صد درصد به تست های این درس، حساسیت ویژه ای را به خرج داده و ضمن اصلاح شیوه مطالعه خود، از منابع مناسب کمک بگیرید.

 

منابع مورد استفاده رتبه های برتر کنکور

شاید بارها از زبان برخی داوطلبان و پذیرفته شدگان کنکور سال های قبل شنیده باشید که می گویند، بهترین منبع برای مطالعه و یادگیری مفاهیم درس زیست، همان کتاب درسی است. این موضوع را می توان هم تائید و هم تکذیب کرد. چراکه به طور قطع، شرایط و وضعیت درسی همه افراد و داوطلبان کنکور با یکدیگر برابر و یکسان نمی باشد. مثلا درصورتی که این حرف از زبان یک رتبه برتری در اوایل دهه نود شنیده شود، نمی تواند مبنای درستی برای تصمیم گیری باشد. زیرا وضعیت کنکور در سالهای اخیر با شرایط داوطلبان سالهای قبل، تغییر زیادی داشته و کاملا متفاوت است. درواقع بسیاری از رتبه برترهای کنکور در سالهای منتهی به سال 1400 به واسطه استفاده از همین منابع کمک درسی موفق بوده اند. به همین دلیل بهتر است بدون توجه به مشاوره افراد نا آگاه و تنها با کمک مشاورین تحصیلی، منابع خوب برای زیست را شناسایی کرده و متناسب با نیاز خود بهترین تصمیم را بگیرید. ایراد بزرگی که به نظام آموزشی ایران وارد است، حفظ روش های سنتی تدریس میباشد. هنوز در همه مدارس ایران این سبک وجود دارد.اما در سالهای اخیر با توسعه فناوری دیجیتال و تاکید سازمان ملل بر عدالت آموزشی، موسسه آموزشی و کنکوری حرف آخر توانست قدم های بزرگی برای آموزش و تدریس دانش آموزان در ایران با روش های جدید بردارد.

 

ویژگی های بهترین منبع برای زیست کنکور

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، با توجه به اهمیت درس زیست در کنکور که بارها به آن اشاره شده و شما نیز کاملا به آن واقف هستید، لزوم تهیه منابع کارآمد و مفید برای آموزش دروس و یادگیری آنها بسیار مهم می باشد. این منابع امروزه در شکل های مختلف مانند کتاب یا دی وی دی و به صورت پکیج، آماده استفاده داوطلبان و دانش آموزان می باشد. دقت داشته باشید که منابع خوب برای زیست کنکور، مملو از ویژگی های عالی و روش های جدید و منحصر به فرد آموزشی هستند که با کمک آنها، فرصتی برای ارتقاء سطح یادگیری و کسب نتایج چشمگیر و دلخواه، ایجاد می شود. بنابراین در صورتی که هدف شما از شرکت در آزمون سرتاسری، پذیرش در رشته های تاپ دانشگاهی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی و... است، می بایست روی این درس و یادگیری آن تمرکز ویژه ای داشته باشید.

برخی از مهم ترین ویژگی های این منابع استاندارد و موثر از قرار زیر است:

 

آموزش صفر تا صد مطالب با شیوه های جدید

به طور کلی منابع خوب برای زیست کنکور، شامل آموزش صفر تا صد کلیه مطالب برای تمام دانش آموزان در هر سطحی می باشند. به طوری که توسط این منابع که در قالب چندین کتاب و یا دیگر پلتفرم های آموزشی ارائه می گردند، به صورت مرحله به مرحله برای نهادینه شدن مباحث در ذهن داوطلب تلاش می شود. از طرفی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش تکنیک های نوین آموزشی از پاورپوینت، انیمیشن و تصویرسازی به عنوان ابزارهای آموزشی نیز در این راستا بهره برده می شود. به این ترتیب، بخش هایی از کتاب درسی که اکثر دانش آموزان همواره با آن دچار مشکل هستند، به شکلی جدید و جذاب، مورد اشاره قرار گرفته و برطرف می گردند.

 

آموزش مباحث با طرح سوالات ترکیبی

اما ویژگی بعدی منابع خوب برای زیست کنکور، آموزش مباحث ترکیبی و دشوار است به طوری که داوطلب به محض برخورد با سئوالات این چنینی، به راحتی بتواند آنها را پاسخ دهد. شیوه آموزش این مباحث از طریق طرح سوالات ترکیبی و پاسخ به آنها می باشد که این مشخصه معمولا در منابع ارزشمند به چشم می خورد. در این روش، پس از آشنایی با انواع مباحث ترکیبی و سوالات مربوط به آنها در ادامه، پاسخ تشریحی و کاملی نیز ارائه خواهد شد.

 

ارائه راهکارهایی برای تست زنی

تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور به خوبی می دانند که از جمله عوامل مهمی که در قبولی داوطلب و کسب درصد لازم برای رتبه برتری شدن او نقش دارد، یادگیری روش تست زنی است. این آیتم خود شامل درست زدن تست و انتخاب آن در کمترین زمان ممکن می باشد. درواقع چنانچه شما پاسخ صحیح سوالات را بدانید اما مدت زمانی که صرف زدن آنها می کنید بیشتر از حد معمول باشد، نتایج مطلوبی کسب نخواهید کرد. این مسئله به ویژه برای زدن تست های زیست شناسی از اهمیت بیشتری برخوردار است. چراکه این تست ها غالبأ مفهومی و یا ترکیبی هستند و نیازمند دقت و سرعت عمل بیشتری می باشند. از همین رو در منابع خوب برای زیست کنکور به این موضوع نیز توجه شده و راهکارهای مناسب و جالبی برای افزایش سرعت زدن تست های زیست در نظر گرفته می شود. مثلا در برخی از این منابع با ارائه الگوهای خاص، داوطلب موفق به حل تست های آزمون ظرف ?? ثانیه خواهد شد.

 

ارائه جمع بندی و خلاصه نویسی هر دروس

در باب اهمیت درس زیست شناسی بسیار صحبت شد اما در این بخش تاکید ما بر لزوم خلاصه نویسی و نکته برداری به واسطه تاثیر و درجه بالای حساسیت این درس در کنکور می باشد. به بیان بهتر، زمانی تلاش های شما در جهت مطالعه و تسلط بر این درس نتیجه خواهد داد که بتوانید خلاصه ای از مباحث مهم این درس را نکته برداری و یادداشت کنید. اما یکی از مشکلاتی که اغلب دانش آموزان با آن دست به گریبان می باشند، صرف زمان زیاد برای انجام این کار و کمبود وقت است. از همین رو در بهترین منابع و درسنامه های زیست کنکور به این مسئله نیز دقت شده و برای صرفه جویی در زمان و کمک به دانش آموز در پایان هر درس، نکات مهم و خلاصه بخش های آن، ارائه گردیده است.

 

بهره گیری از تجربیات اساتید برجسته

اما فاکتورهایی که برشمردیم تنها در صورتی موثر و نتیجه بخش خواهند بود که تحت نظارت اساتید برجسته زیست کشور، طرح ریزی و تدوین شده باشند. درواقع منابع خوب برای زیست کنکور، مجموعه های علمی و آموزشی هستند که توسط جمعی از اساتید شناخته شده و دارای رزومه قوی تدریس گردند. ضمن اینکه ارائه روش های نوین آموزشی که پیش تر به آن نیز اشاره کردیم تنها در این صورت محقق خواهد شد.

 

عدم نیاز به سطح بندی برای انتخاب منبع زیست

سطح بندی اولین و مهم ترین اقدام دانش آموز پیش از تصمیم برای تهیه و استفاده از منابع مطالعاتی و کمک درسی می باشد. درواقع شما بایستی ابتدا وضعیت درسی و سطح خود را تعیین کرده و سپس با اطلاع دقیق از آن، نسبت به فراهم نمودن بهترین منابع مطالعاتی درس زیست برای آمادگی هرچه بیشتر در کنکور اقدام نمائید. این سطح بندی باید به طور واقع بینانه و مطابق با وضعیت و سطح درسی دانش آموز تعیین گردد، در غیر این صورت حتی با تهیه منابع متعدد نیز کسب موفقیت در کنکور تضمین نخواهد شد. اما برخی از منابع و کتاب ها نیز هستند که بدون نیاز به سطح بندی و برای کمک به تمام دانش آموزان در هر سطحی، ارائه شده اند. به طوری که حتی دانش آموزانی که با این درس آشنایی ندارند  نیز می توانند با کمک منابع خوب برای زیست کنکور، خود را مهیای شرکت در آزمون سراسری کنند.

 

مزایای استفاده از بهترین منابع زیست کنکور

1- در بهترین منابع کمک درسی زیست، به جای شیوه های سنتی و ناکارآمد آموزشی از روش های جدید بهره برده می شود.

 

2- ماندگاری و جذابیت مطالب با استفاده از روش های مبتنی بر تصویرسازی و انیمیشن، بیشتر از شیوه های قدیمی آموزش است.

 

3- استفاده از متدهای روز در منابع خوب برای زیست با هدف آموزش مباحث درسی به شکلی نوین و جذاب، موجب گردیده که دانش آموز بتواند مطالب را بدون نیاز به حفظ کردن، فرا بگیرد. این شیوه ها همچنین سرعت و عمق یادگیری را افزایش می دهند.

 

4- استفاده از بهترین منابع زیست به طرز چشمگیری منجر به کاهش هزینه های کنکور می شود. به طوری که در مقایسه با کلاس های حضوری و خصوصی کنکور و یا خریداری برخی از کتب و درسنامه های زیست شناسی به صرفه تر می باشد. ضمن اینکه مانع از بروز خستگی و کسالت ناشی از حضور در کلاس و یا حفظ کردن محتوای سخت برخی کتاب ها نیز می گردند.

 

5- ارائه یک نقشه راه یا الگوی مطالعاتی استاندارد و دقیق به انضمام ارائه کلیه راهکارها و نکات مهم از دیگر مزایای استفاده از بهترین منابع زیست کنکور می باشد.

 

6- عدم نیاز به خلاصه نویسی و نکته برداری از مطالب مهم زیست، از جمله شاخص ترین ویژگی های منابع خوب برای زیست کنکور است که علاوه بر جلوگیری از اتلاف زمان، موجب درک مفهومی محتوای درسی نیز خواهد شد.

 

7- مبنای تدریس و آموزش مباحث زیست در منابع کمک درسی ایده آل، بر پاسخگویی به سوالات و تست هاس ترکیبی و دشوار می باشد. از همین رو کلیه مباحث به شکلی ترکیبی و با رعایت کلیه اصول و استانداردها، تدریس و ارائه می گردند.

 

8- در نهایت، مزیت دیگر استفاده از منابع خوب برای زیست کنکور، تمرین تست زنی و فرصتی برای مرور چندین باره مطالب به این طریق است. به طوری که با طرح سوالات و تست های کنکور سال های قبل، دوره دروس امکانپذیر می شود.

 

سخن پایانی

از آنجایی که تعداد تست های درس زیست شناسی در کنکور بالا و ضریب آن در نتایج نهایی بسیار تاثیرگذار است، این درس به عنوان یکی از دروس سرنوشت ساز برای داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی به حساب می آید. چراکه به راحتی می تواند مسیر داوطلب را به سمت موفقیت و آینده ای درخشان تغییر دهد. به همین دلیل همواره رقابت در این رشته برای کسب درصد و تراز لازم بسیار زیاد بوده و عده زیادی برای قبولی در رشته های تاپ تلاش می کنند. لذا به دانش آموزان توصیه می کنیم که فرصت را از دست نداده و روزانه حداقل 3 ساعت از برنامه درسی خود را به مطالعه این درس، اختصاص دهند. با این وجود باز هم به دلیل جزئیات فراوان این درس و محتوای پیچیده، فرار و نزدیک به هم آن، بهتر است در کنار صرف زمان و طرح ریزی یک برنامه درسی جامع از منابع خوب برای زیست کنکور نیز استفاده کنند. چراکه اکثر تست های زیست به صورت ترکیبی و مفهومی طرح می گردند که همین مسئله عامل عدم موفقیت بسیاری از داوطلبان در کسب درصد لازم می باشد. لازم به ذکر است که تلاش موسسه حرف آخر فقط منوط به رشته های تجربی و درس زیست شناسی نبوده است. برای دانش آموزان گروه انسانی نیز اقدام به تدریس دروس کرده است که از جمله میتوان به پکیج اقتصاد حرف آخر، جامعه شناسی، عربی انسانی حرف آخر و سایر دروس اشاره کرد.

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/ZainDale1

https://tcgschool.edu.in/members/zaindale1/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/ZainDale1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2799470-melba-luna

 

 

۰ ۰

آیا نوسانات ارز تاثیری روی قیمت تیرآهن دارد

۱۹ بازديد

به طور کلی تیرآهن یکی از مهم ترین مقاطع فولادی در صنعت ساختمان سازی و غیره می باشد که عوامل گوناگونی بر روی قیمت این مقطع فولادی تاثیرگذار است و در این مقاله قصد داریم به توضیح اینکه آیا نوسانات ارز تاثیری روی نرخ آن دارد بپردازیم.

تاثیر نوسانات ارز بر روی تیرآهن

در ابتدا توجه داشته باشید که در دو سال گذشته در بازار آهن نوسانات ارزی به قدری زیاد بوده است که عواملی مانند تغییر تقاضا یا تغییر قیمت ‌های جهانی اثر کمتری نسبت نوسانات ارز بر روی قیمت مقاطع فولادی داشته است . به دلیل استفاده از تیر در صنایع مختلف می توان گفت قیمت روز این مقطع فولادی برای افراد بسیاری قابل اهمیت می باشد و کارخانه های متعددی از جمله ذوب آهن اصفهان، فولاد البرز ایرانیان، شاهین بناب، جهان فولاد غرب، فولاد اهواز و.... به تولید انواع تیرآهن‌ میپردازند.

نرخ تیرآهن چگونه محاسبه می شود

همانطور که گفته شد تیرآهن یکی از مهم ترین مقاطع فولادی در ساختمان سازی می باشد که دارای انواع مختلفی از جمله IPB، IPN،IPE و لانه زنبوری است. در زمان خرید تیر برای خریداران این محصول سوال پیش می آید که نرخ آن چگونه محاسبه می شود. در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد روش محاسبه قیمت تیرآهن بدست آورید.

به طور کلی می توان گفت نرخ تیرآهن به صورت کیلویی محاسبه می شود. در زمان محاسبه قیمت این محصول عواملی همچون وزن و سایز تیر، سبک و سنگین بودن و نوع تیر تاثیر گذار است. برای محاسبه وزن انواع تیرآهن می توان از فرمول های زیر استفاده نمود.

• فرمول محاسبه وزن تیر : طول تیر IPE به متر × وزن یک متر (جدول اشتال) = وزن تیر IPE

• فرمول محاسبه تیر لانه زنبوری: طول تیر لانه زنبوری(CPE) به متر× وزن یک متر (از جدول اشتال) = وزن نهایی تیر لانه زنبوری

• فرمول محاسبه تیر IPB : طول تیر IPB × وزن یک متر( از جدول اشتال) = وزن نهایی تیر IPB

تیرآهن ذوب آهن اصفهان از کجا بخریم

ذوب آهن اصفهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در ایران می باشد که محصولات فولادی متنوعی از جمله انواع تیرآهن، میلگرد و ... تولید می کنند. کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید کننده انواع تیر (IPE)، تیر (IPB)، تیر (IPN) بر طبق استاندارد اروپا است.

وزن تیرآهن تولید شده در این کارخانه مطابق با جدول اشتال می باشد و در سایز های 14 الی 30 میلی متر تولید می گردد .البته توجه داشته باشید که قیمت تیرآهن اصفهان به علت کیفیت بالا نسبت به سایر ها تولید کننده ها بیشتر می باشد. بازرگانی آراد آهن مرکز فروش انواع محصولات فولادی از جمله تیرآهن ذوب آهن اصفهان با مناسب ترین قیمت بازاراست.

از کجا تیرآهن با نرخ مناسب بخریم

تیرآهن یکی از مهم ترین پروفیل ها در صنعت ساختمان سازی می باشد و همانطور که گفته شد در کشورمان کارخانجات متعددی انواع تیر را تولید می کنند. در زمان خرید انواع تیرآهن برای خریداران سوال پیش می آید که از کجا این مقطع فولادی با نرخ مناسب بخریم؟

این بازرگانی قیمت روز تیر و مقاطع فولادی دیگر را در سایت و کانال تلگرام خود روزانه به روزرسانی می کنند. همچنین آراد آهن برای سهولت مشتریان خود فروش آنلاین را فراهم نموده است.برای خرید تیرآهن اصفهان و مقاطع فولادی دیگر در هر ابعاد و نوعی به صورت آنلاین، می توانید به سایت آراد آهن مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

آراد آهن مرکز فروش آهن آلات در کشور

تیرآهن دارای نوع های مختلفی می باشد که برای تهیه ی انواع آن باید به سراغ کارخانه های تولید کننده و یا شرکت های تامین کننده انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی بروید. این مقطع فولادی در صنعت ساختمان سازی کاربرد های متنوعی دارند به همین دلیل کارخانه های زیادی به تولید انواع تیر می پردازند . همانطور که گفته شد بازرگانی آراد آهن مرکز فروش انواع تیرآهن و دیگر مقاطع فولادی در اصفهان و سراسر کشور می باشد. بازرگانی آراد آهن انواع تیرآهن را در سایز های گوناگون با نرخ مناسب به مشتریان عزیز ارائه می کند.

منبع : ساعت24

۰ ۰

سردخانه چیست و چگونه کار میکند ؟

۲۵ بازديد

 

سردخانه چیست و چگونه کار میکند ؟

سردخانه مکانی است که عمدتاً مواد غذایی را که عمر کوتاهی دارند و در شرایط عادی احتمال خراب شدن آنها زیاد است، ذخیره می کند. این مواد غذایی ممکن است شامل میوه ها، سبزیجات، ماهی، گوشت و غیره باشد. تقریباً تمام اتاق‌های سردخانه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که این ویژگی‌ها بر اساس آنچه که ذخیره می‌شود، از پیش پیکربندی شده‌اند. برخی از اتاق های سرد به گونه ای ساخته شده اند که این ویژگی ها قابل تنظیم هستند.

 

ساخت و راه اندازی سردخانه و انبار سرد توسط آران تبرید

تاسیسات سردخانه بر روی یک سیستم تبرید کار می کند که به حفظ دما و محیط مناسب مطابق با مشخصات هر کالای ذخیره شده کمک می کند. اجزای اصلی یک اتاق سردخانه عبارتند از:

 

کمپرسور - جزء اصلی است که اتاق سرد را اداره می کند. این تنها وسیله ای است که برای کار کردن به انرژی نیاز دارد. کمپرسور تقریباً تمام برق یک اتاق سرد را مصرف می کند. برای افزایش دما و فشار بخار مبرد خارج شده از اواپراتور استفاده می شود. با افزایش فشار، نقطه جوش افزایش می یابد و کمپرسور می تواند مبرد (به عنوان مثال، آمونیاک) را در دمای کندانسور متراکم کند.

کندانسور - برای حذف گرما از مبرد و آب در گردش لازم است. تغییر فاز کندانسور را از گاز به مایع در دما و فشار بالا انجام می دهد. کندانسور به عنوان یک هیت سینک عمل می کند و راندمان تبادل حرارتی آن تعیین کننده کارایی کارخانه سردخانه است.

گیرنده - میعانات مایع با فشار بالا در اینجا ذخیره می شود. اینجاست که مبرد پس از تغییر فاز از کندانسور می آید. پس از رسیدن به قطعه گیرنده، مبرد مایع به سمت شیر ??انبساط می رود تا دما و فشار را کاهش دهد.

دریچه انبساط - با استفاده از دستگاه دریچه گاز، دما و فشار مبرد را کاهش می دهد. فرآیند دریچه گاز از طریق اصطکاک اتفاق می افتد و تغییر در دما و فشار مبرد وجود دارد. فشار آن از فشار گیرنده به فشار اواپراتور تغییر می کند.

اواپراتور - فرآیند چرخه ای که باعث کاهش دمای اقلام ذخیره شده در اینجا می شود. گرما را از محفظه یا فضایی که قرار است خنک شود می گیرد. سپس از این گرما برای تبخیر مبرد مایع استفاده می شود. به این ترتیب مواد غذایی خنک و نگهداری می شوند.

دمنده ها - هوای خنک شده از طریق فرآیند همرفت در سراسر اتاق پخش می شود، بنابراین، دمای مطلوب اتاق به دست می آید.

به طور خلاصه، نقطه جوش مبرد با افزایش دما و فشار آن توسط کمپرسور کاهش می یابد. گرما از مبرد خارج می شود زیرا توسط کندانسور از حالت گازی به مایع تبدیل می شود. اکنون مبرد برای ذخیره سازی به مخزن منتقل می شود.

علاوه بر این، مبرد به یک شیر انبساط منتقل می شود تا دما و فشار را در حالت مایع کاهش دهد. آخرین مرحله در اواپراتور انجام می شود، جایی که گرمای محیط اطراف برای تبدیل مجدد مبرد به حالت گازی استفاده می شود و در نتیجه باعث ایجاد اثر خنک کننده می شود. دمنده این هوای خنک را به گردش در می آورد.

 

 

موارد استفاده از سردخانه در زمین کشاورزی

انبار سرد اساساً برای نگهداری اقلامی است که نیاز به محیطی با دمای پایین خاص دارند. این تصور غلط وجود دارد که اتاق های سرد می توانند فقط مواد غذایی را از این طریق ذخیره کنند. با این حال، اتاق های سرد می توانند موارد زیر را ذخیره کنند:

 

اقلام غذایی – چندین صنعت از خدمات نگهداری سردخانه برای نگهداری اقلام غذایی استفاده می کنند.

رستوران ها، فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی تعدادی از این صنایع هستند. این صنایع ممکن است بر اساس نوع اقلام ذخیره شده و نیاز مشتریان به یخچال های خانگی، اتاق های سرد کامل یا فریزرهای بلاست نیاز داشته باشند. فریزر انفجاری برای نگهداری تعداد زیادی از مواد غذایی برای مدت طولانی مورد نیاز است.

شمع - در آب و هوای گرم و مرطوب، شمع ها و اقلام مشابه ساخته شده از مواد موم مانند باید در فضای سرد نگهداری شوند. ذوب این اقلام را از بین می برد و ضرر مالی به صنایع شمع سازی وارد می کند و نیاز به سردخانه ها را افزایش می دهد.

فیلم‌ها و آثار هنری – فیلمسازان می‌توانند با نگهداری فیلم‌های دوربین در دمای سرد از خراب شدن آن‌ها جلوگیری کنند. همه اما بسیاری از مردم هنوز از این روش استفاده نمی کنند، زمانی که فیلم ها باید برای مدت طولانی تری ذخیره شوند. آثار هنری قدیمی به ویژه به دمای کنترل شده در فضاهای ذخیره سازی خود نیاز دارند زیرا ممکن است رنگ شروع به کنده شدن روی بوم کند.

سبزیجات - دمای سرد گیاهان را سالم نگه می دارد، در درجه اول گیاهان تزئینی. گل فروشی ها و شرکت های گل های زینتی مخصوصاً برای نگهداری گل هایی که ساقه هایشان قطع شده است به این امکانات نیاز دارند.

لوازم آرایشی - رژ لب، ریمل، رنگ ناخن و غیره ممکن است در دمای بالا به دلیل ذوب شدن در دماهای بالاتر خراب شوند. بنابراین، در حالی که آنها را برای مدت طولانی ذخیره می کنند، شرکت ها باید دمای بهینه را در انبار داشته باشند.

داروسازی - شرکت های دارویی که با داروها سروکار دارند، اغلب از انبارهای سردخانه برای نگهداری شربت ها، تزریقات و غیره استفاده می کنند و از آنها در برابر آلودگی محافظت می کنند.

 

طبیعت دمای سرد از خراب شدن آنها در اثر آلودگی جلوگیری می کند.

کفاشی و پوشاک – شرکت‌های نساجی که با مواد پارچه‌ای ارگانیک مانند خز، پوست یا پشم سروکار دارند، همیشه به امکانات سردخانه‌ای در انبار خود نیاز دارند. این به این دلیل است که این مواد در دمای بالا می توانند پوسیده شوند. آنها را برای استفاده نامناسب می کند. خشک‌شویی‌ها از امکانات سردخانه نیز استفاده می‌کنند.

انواع سیستم های ذخیره سازی سرد

ظروف یخچالی - این نوع اولیه و کارآمد تاسیسات سردخانه است. آنها را می توان برای تعداد کمی از مواردی که نیاز به ذخیره دمای مطلوب دارند استفاده کرد. علاوه بر این، کارگران می توانند به راحتی آنها را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنند.

فریزرها و چیلرهای انفجاری - اینها نیازهای ذخیره سازی بزرگی را برآورده می کنند که باید وقتی اقلام به دست مشتری رسیدند سرد شوند. رستوران های سطح بالا و شرکت های مشابه از این ها استفاده می کنند.

اتاق‌های سرد – بر اساس نیاز می‌توانند هم مبرد و هم فریزر انفجاری باشند، با این تفاوت که بسیار بزرگ‌تر و به شکل اتاق‌های کامل هستند.

انبار سردخانه درجه دارویی - اینها انبارهایی هستند که فناوری های ذخیره سازی سرد را در خود دارند. از آنها در بیمارستان ها و مراکز پزشکی استفاده می شود، آنها به طور خاص برای ذخیره خون، واکسن های خاص و بیوداروها استفاده می شوند.

انبار سردخانه متصل به کارخانه - زمانی که تولیدکنندگان بخواهند سردخانه ها را در کارخانه خود نگه دارند، چنین تأسیساتی ساخته می شود. تسمه نقاله برای ارسال کالاهای واسطه یا محصولات نهایی به سردخانه استفاده می شود. این باعث می شود که آن یک سرویس در محل باشد.

امکانات اختصاصی انبار سردخانه سفارشی – شامل شرکت هایی می شود که نیازهای خاصی به سردخانه دارند و به اتاق های سرد سفارشی نیاز دارند. به جای ساخت کل اتاق های سرد، آنها می توانند شخصاً توسط خدمات لجستیکی 3PL یا شرکت های راه حل انبارداری بسازند

 

منبع :  http://gg.gg/118h0g

   https://v.gd/KjvBWg

 

https://www.pinterest.com/pin/916764067870282614/

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6934753292786749440/

https://express.adobe.com/page/mMbv8Bmg67yBR/

https://sites.google.com/view/arantabrid/home

https://panen365.wordpress.com/2022/05/24/arantabrid/

https://traciporter7.tumblr.com/

https://studiopress.community/users/traciporter7/

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1528987613709111296

۰ ۰

پروژه بادی فراساحلی Hornsea One

۲۵ بازديد

به گفته ExxonMobil، آخرین پروژه توسعه گاز در حوضه Gippsland با هدف تامین 200PJ گاز اضافی بین سال‌های 2023 تا 2027 برای تامین منابع گاز حیاتی برای کمک به ایالت‌های جنوبی استرالیا برای جلوگیری از خطرات عرضه زمستانی پیش‌بینی‌شده در بیانیه گازی اپراتور بازار انرژی استرالیا در سال 2021 است. از فرصت ها

 

شرکت تابعه اکسون موبیل، اسو استرالیا، تصمیم نهایی سرمایه گذاری (FID) را برای توسعه گاز اضافی از میدان کیپر در بخش فراساحلی حوضه Gippsland در استرالیا با سرمایه گذاری تخمینی 400 میلیون دلار استرالیا (291 میلیون دلار) گرفته است.

 

Esso Australia اپراتور جوینت ونچر 50:50 Gippsland Basin بین Esso Australia Resources و BHP Petroleum (Bass Strait) است.

 

به گفته ExxonMobil، آخرین پروژه توسعه گاز در میدان کیپر با هدف تامین 200 پتاجول (PJ) گاز اضافی بین سال‌های 2023 تا 2027 برای بازار داخلی استرالیا است. انتظار می‌رود که حدود 30PJ از آن در سال آینده تولید شود.

 

این حجم، ذخایر حیاتی گاز را برای کمک به ایالت های جنوبی استرالیا برای جلوگیری از خطرات عرضه زمستانی که در بیانیه فرصت های گاز 2021 اپراتور بازار انرژی استرالیا پیش بینی شده بود، ارائه می کند.

 

Esso استرالیا همچنین تصمیمات مالی را برای ساده‌سازی تولید از میدان Turrum، که یکی دیگر از دارایی‌های تولیدکننده Gippsland Basin JV است، اتخاذ می‌کند.

 

رئیس ExxonMobil استرالیا، Dylan Pugh گفت: "گاز طبیعی نقش مهمی در تامین تقاضا برای سوخت پاک تر، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در بخش برق و حمایت از نفوذ بیشتر انرژی های تجدید پذیر با حفظ قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری و پایداری شبکه دارد.

 

"سرمایه گذاری و تعهد مداوم ما به تامین مشتریان استرالیایی به این معنی است که حوضه گیپسلند بزرگترین منبع گاز طبیعی برای سواحل شرقی استرالیا باقی می ماند."

 

هنوز مقدار زیادی گاز در تنگه باس باقی مانده است و ما سخت کار می کنیم تا ارزش کامل آن را باز کنیم. سرمایه گذاری بیشتری برای ویکتوریا لازم است تا عرضه گاز طبیعی خود را به خصوص در فصل زمستان حفظ کند.

 

سال گذشته، Esso استرالیا تولید خود را از پروژه گاز 400 میلیون دلار استرالیا (291 میلیون دلار) در غرب باراکوتا در حوضه Gippsland آغاز کرده بود.

 

اخیرا، این شرکت از طرح هایی برای جذب و استفاده مجدد از دی اکسید کربن (CO2) تولید شده از عملیات حوضه Gippsland خود رونمایی کرده است.

 

به عنوان بخشی از این، این شرکت Air Liquide را درگیر کرده است که ساخت تاسیسات جدیدی را برای جذب و استفاده مجدد CO2 از گاز تولید شده در حوضه آغاز کرده است.

 

به گفته iroilmarket ، گروه زیرساخت انرژی‌های تجدیدپذیر (TRIG) توافق‌نامه‌ای را با Global Infrastructure Partners برای به دست آوردن 7.8 درصد از سهام مزرعه بادی دریایی Hornsea One در بریتانیا امضا کرده است.

 

پروژه بادی فراساحلی Hornsea One در 120 کیلومتری سواحل یورکشایر انگلستان واقع شده است و گفته می شود که از زمانی که در سال 2020 عملیاتی شد، عملکرد عملیاتی بالایی از خود نشان داده است.

 

Global Infrastructure Partners مالک پروژه بادی فراساحلی تحت یک سرمایه گذاری مشترک 50/50 (JV) با شرکت برق دانمارکی ?rsted است که اپراتور آن نیز می باشد.

 

http://entrance-exam.net/forum/members/cloetate1.html

https://www.pubpub.org/user/tamanna-tuba-90

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:CloeTate1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://iroilmarket.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://iroilmarket.com/

http://acva2010.cs.drexel.edu/forum/index.php?u=/user/profile/400072/

https://gitlab.bsc.es/CloeTate1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/CloeTate14

https://tcgschool.edu.in/members/cloetate1/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/CloeTate1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2735682-tamanna-tuba

 

 

۰ ۰

ایا 10 سایت برتر اموزش سئو را میشناسید

۱۸ بازديد

معرفی 10  سایت برتر آموزش سئو در ایران

سئو از جمله اصلی ترین و مهم ترین عملیاتی است که جهت ارتقا عملکرد وب سایت ها صورت می گیرد. با کمک سئو یا همان بهینه سازی یک وب سایت، می توان تعداد بازدیدکنندگان سایت را افزایش داده و در نتیجه سود بالایی برای صاحبان کسب و کار به وجود آورد. آشنایی با سئو اولین و اصلی ترین گامی است که برای سئو وب سایت خود می بایست بردارید. به همین منظور در ادامه بهترین سایت های آموزش سئو فارسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

سایت مدیر وب

مدیر وب از جمله وب سایت های آموزش سئو تکنیکال بوده و شامل چندین پکیج و دوره آموزشی بهینه سازی سئو می شود. در این وب سایت انواع مختلفی از مقالات مرتبط با دنیای سئو وجود داشته و توسط مهران منصوری فر تدریس می شود. جهت آموزش و یادگیری سئو در مدیر وب می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://modireweb.com/ شوید.

 

سایت نیوسئو

سایت نیوسئو فعالیت خود را در تیر ماه سال 1993 آغاز کرد. مدیریت این سایت زیر نظر امیر قمصری بوده و به دلیل تجارب جامع و کافی، این سایت توانست تنها در مدت 5 ماه به رتبه یک آموزش سئو در گوگل دست پیدا کند. جهت آموزش و یادگیری سئو در نیوسئو می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://www.newseo.ir شوید.

فعالیت های تیم آموزشی سایت نیوسئو به شرح زیر می باشد:

  • بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجوگر
  • تولید محتوای نوین و سئو شده
  • بهینه سازی وب مسترتولز و تحلیل آن
  • ساخت حرفه ای بک لینک
  • بازاریابی اینترنتی
  • تولید مقالات و کتاب های مرتبط با سئو
  • سایت برتر آموز
  • سایت برتر آموز یکی از جامع ترین سایت های آموزشی است که دوره ها و پکیج های آموزشی مختلفی در آن به فروش می رود. این سایت در حال حاضر دارای دوره های آموزش سئو، اینستاگرام، فتوشاپ، وردپرس، زبان آلمانی، زبان انگلیسی، زبان ترکی و ‌..‌. می باشد. برتر آموز در حوزه آموزش سئو و سایت توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب کند چرا که سعی شده است تا آموزش سئو به آسان ترین شکل ممکن به علاقه مندان ارائه گردد. جهت آموزش و یادگیری سئو در برتر آموز می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://bartaramouz.ir شوید.

 

 

سایت seoedu

سایت seoedu نیز از جمله سایت هایی است که در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت ها فعالیت می کند.  مدیریت این سایت توسط محمدرضا دهقانی صورت می گیرد و دوره های غیر حضوری آموزش سئو، تولید محتوا، رپورتاژ آگهی، ساخت PBN، طراحی سایت، انتخاب کلمات کلیدی و ... در این سایت وجود دارد. جهت آموزش و یادگیری سئو در seoedu می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://seoedu.ir/ شوید.

سایت سئوکار

سایت سئوکار در ابتدا به عنوان یکی از وب سایت های تحقیقاتی در زمینه های کامپیوتری، فنی و مهندسی فعالیت می کرد و پس از گذر زمان به عنوان یکی از وب سایت های آموزشی بهینه سازی سئو وب سایت ها شناخته شد. سئوکار دارای چندین کارشناس سئو و برنامه نویس بوده و خدمات گوناگون سئو را انجام می دهد. کاربران می توانند در صورت نیاز به بخش آموزش سئو این وب سایت رجوع کرده و اطلاعات لازم را به صورت رایگان دریافت نمایند. جهت آموزش و یادگیری سئو در سئوکار می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://seokar.com/ شوید.

سایت وب وان

وب وان از دیگر سایت های آموزش سئو سایت می باشد. این سایت توسط بهنام شبرندی  تاسیس شده و با تاکید بر استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، خدمات با کیفیتی را همراه با پشتیبانی آنلاین به کاربران ارائه می دهد. از جمله فعالیت های اصلی این سایت می توان به آموزش و مشاوره سئو اشاره کرد. جهت آموزش و یادگیری سئو در وب وان می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://webone.co/  شوید.

سایت تهران لرن

تهران لرن از جمله سایت های موفقی و تازه تاسیسی است که حوزه سئو و بهینه سازی وب سایت ها فعالیت می کند. این وب سایت در سال ???? توسط فرشاد حاتمی کیا راه اندازی شده است و هم اکنون دوره های آموزشی نوین و با کیفیتی را ارائه می دهد. از جمله دوره آموزشی این وب سایت می توان به دوره لینک سازی عملی اشاره کرد. جهت آموزش و یادگیری سئو در تهران لرن می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://tehranlearn.com/ شوید.

سایت وب سیما

وب سیما نیز از دیگر سایت های مرتبط در حوزه سئو سایت است. این وب سایت توسط امین اسماعیلی راه اندازی شده و هم اکنون دوره های آموزشی گوناگونی در این سایت ارائه می شود. از جمله دوره های این وب سایت می توان به دوره تدوین استراتژی سئو، آموزش حرفه ای تولید محتوا، آموزش تکنیک های حرفه ای سئو، سئو تکنیکال و ... اشاره کرد. دوره آموزش اصلی این وب سایت ?? ساعته بوده و دارای پشتیبانی آنلاین و دائمی است. جهت آموزش و یادگیری سئو در وب سیما می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://websima.academy/ شوید.

سایت مدیر سرور

وب سایت مدیر سرور توسط پیمان محمدپور راه اندازی شده است. این وب سایت قصد دارد تا به کاربران خود کمک کند تا بتوانند کسب و کار خود را به سادگی و در سریع ترین زنان ممکن راه اندازی کنند. دوره های آموزشی این وب سایت شامل جدید ترین متد های دیجیتال و مارکتینگ می باشد. جهت آموزش و یادگیری سئو در مدیر سرور می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://www.modireserver.com/ شوید.

سایت نوین

سایت نوین از سال ???? به عنوان همکار رسمی گوگل مشغول به فعالیت بوده و تاکنون توانسته است در چندین جشنواره وب و موبایل برگزیده شده و به رتبه های خوبی دست پیدا کند. از جمله خدمات اصلی این وب سایت می توان به آموزش سئو، مشاوره برندینگ و بازاریابی دیجیتال، رپورتاژ خبری، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی تجربه کاربری، تبلیغات خبری، بازاریابی شبکه های اجتماعی و ... اشاره کرد. کاربران می توانند از مجموعه آموزش های سئو این وب سایت به صورت رایگان استفاده نمایند. جهت آموزش و یادگیری سئو در نوین می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://www.novin.com/ شوید.

۰ ۰