ريمپ خودرو در مركز تخصصي چيپ تيونينگ كاراك

۶۶ بازديد

ريمپ خودرو در مركز تخصصي چيپ تيونينگ كاراك

fqye_e1.jpg

از جمله روش هايي كه براي دستيابي به حداكثر انرژي و توان موتور خودروها مي توان به كار گرفت، ريمپ كردن (Remap) اتومبيل است. طي اين فرآيند با صرف هزينه اندكT عملكرد و كارايي موتور خودرو ارتقا پيدا كرده و مي توان طول عمر آن را افزايش و مصرف سوخت را كاهش داد.

ريمپ خودرو چيست و چگونه انجام مي شود؟

اكثر وسايل نقليه مدرن داراي يك ECU (واحد كنترل موتور) هستند كه در حقيقت يك كامپيوتر كوچك بوده و نحوه عملكرد موتور را كنترل مي كند. به عبارت ديگر واحد كنترل موتور با دريافت اطلاعات از تمام سنسورهاي اتومبيل و ورودي ها، پارامترهاي عملياتي موتور را تعريف مي كند. اي سي يو ورودي هايي مانند اكسيژن موجود در گازهاي اگزوز، دريچه هاي ورودي گاز، دماي محيط و موتور، الزامات سوخت رساني و موارد ديگر را ارزيابي و تحليل كرده و طالاعات را مجددا به خودرو باز مي گرداند و بدين ترتيب خروجي هاي بهينه را ارائه مي دهد. كارخانه هاي توليد كننده خودرو با تنظيم نرم افزاري بر روي اي سي يو (قبل از ارسال وسيله نقليه و عرضه آن به بازار) به طور پيش فرض موتور را تنظيم مي كنند. اين امر به اين دليل انجام مي شود كه برخي از توليد كننده ها بايد خودروهاي خود را در سراسر جهان به فروش برسانند. بنابراين براي پيكربندي و اعمال تنظيمات نرم افزار در اي سي يو بايد شرايط آب و هوايي، قوانين و محدوديت ها و كيفيت متفاوت سوخت در كشورها و مناطق مختلف را در نظر بگيرند.

در واقع مي توان گفت كه ريمپ كردن همان اصلاح و جايگزين كردن نرم افزار پيش فرض اتومبيل توليد شده در اي سي يو وسايل نقليه است. تنظيمات سفارشي و اختصاصي كه به منظور كسب حداكثر بهره از موتور در واحد كنترل اعمال مي شود، اغلب از طريق اتصال يك لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب مي گردد. بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه ريمپ كردن اي سي يو خودرو بسيار سريع قابل انجام است. براي ريمپ خودروهاي قديمي تر تراشه كامپيوتر موتور خودرو را برداشته و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين مي كنند. از اين رو در گذشته به اين فرآيند چيپ تيونينگ مي گفتند.

در ريمپ كردن وسايل نقليه، يك نرم افزار بهينه و جديد جايگزين نرم افزار پيش فرض در اي سي يو (ECU) خودرو مي شود. طي اين پروسه مي توان نرم افزار واحد كنترل موتور خودروها با نرم افزار جديد كه قابليت هاي بهتري را چه در زمينه اقتصادي و چه عملكردي براي اتومبيل به ارمغان مي آورد بازنويسي و جايگزين كرد. ريمپ اي سي يو در اصل برنامه اي است كه عملكرد موتور را كنترل مي كند.

fqye_e1.jpg

مزاياي ريمپ خودرو

برداشتن ECU مي تواند روشي بسيار مقرون به صرفه براي بهبود چشمگير عملكرد خودرو شما باشد. با ريمپ خودرو قدرت موتور تا 35 درصد افزايش يافته و تا 15 درصد در مصرف سوخت صرفه جويي مي شود. در ادامه به برخي از مزيت هاي ريمپ اي سي يو اشاره مي كنيم:

افزايش قدرت و گشتاور

ريمپ خودرو اين امكان را دارد كه محدوديت هاي تعيين شده بر روي وسيله نقليه شما توسط سازنده را حذف كند. با انجام اين كار مي توانيد بسته به منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد، ارتفاع و كيفيت سوخت موجود در آن، پارامترهاي مختلف وسيله نقليه خود را دقيق تر كنيد. تنظيم دقيق همه اين جنبه ها باعث افزايش قدرت و گشتاور اتومبيل مي شود.

صرفه جويي در سوخت و بهبود اوضاع اقتصادي

تغيير نرم افزار خودرو شما مي تواند در افزايش mpg (مسافت طي شده با يك باك بنزين) تاثير داشته و در مصرف سوخت صرفه جويي كند؛ اين كار به مديريت هزينه هاي شما نيز كمك مي كند.

بهبود عملكرد و قابليت رانندگي

بهبود عملكرد و كارايي اتومبيل باعث مي شود كه رانندگي كردن با وسيله نقليه شما آسان تر و بهتر شده و قابليت رانندگي خودروتان تا 40 درصد ارتقا يابد.

بهبود عملكرد دريچه گاز

ريمپ اي سي يو مي تواند به به ميزان قابل توجهي بهبود قابليت پاسخ موتور و پاسخ گاز دريچه گاز كمك كند. اين اتفاق براي افرادي كه نگران كارايي وسيله نقليه خود هستند بسيار مهم و حائز اهميت است.

داراي قابليت تنظيم

نكته مهم در مورد تغيير نرم افزار موتور خودروها اين است كه آن ها كاملا مطابق با نيازهاي شما قابل تنظيم هستند. شما حتي مي توانيد بيش از يك بار ريمپ كرده و تنظيمات گوناگوني بر روي خودروتان اعمال كنيد و بسته به نيازتان هنگام رانندگي از قابليت هاي آن ها استفاده كنيد.

آيا ريمپ كردن براي موتور خطرناك يا مضر است؟

ريمپ كردن عبارت است از تغيير تنظيماتي كه بر واحد كنترل موتور خودرو تاثير مي گذارد. اين كار مي تواند آثار زيان باري نيز به همراه داشته باشد. اما اين مسئله به فردي كه اين نرم افزار را نوشته است، بستگي دارد. همچنين مهم است كه فردي كه مسئوليت تنظيم تغييرات وسايل نقليه را بر عهده گرفته است، چگونه اين تنظيمات را بر روي خودرو اعمال مي كند. از اين رو هرگز نبايد خودتان به طور شخصي اقدام به اين كار كرده يا براي تغيير نرم افزار به سراغ افراد يا مراكز تاييد نشده برويد. شركت هايي وجود دارند كه نرم افزارهاي ECU را مي نويسند. اين شركت ها اغلب اين نرم افزارها را آزمايش مي كنند و پيش از آن كه به مرحله عرضه عمومي برسند، آن را براي مدت يك سال يا بيشتر در اختيار بسياري از وسايل نقليه قرار مي دهند. مركز ريمپ كاراك كليه خدمات مربوط به ريمپ انواع خودروها را با قيمت مناسب و كيفيت بالا ارائه مي دهد.

تغيير نرم افزار واحد كنترل به غير از ارتقا عملكرد خودرو چه مزيت هاي ديگري دارد؟

حالت والت (valet mode) و ايموبلايزر (immobiliser mode) از ديگر امكاناتي هستند كه متناسب با نرم افزاري كه بر روي اي سي يو خودرو خود نصب كرده ايد مي توانيد از آن ها بهره ببريد. اين حالات از طريق سوئيچ اصلي فعال مي شوند. ايموبلايزر به سيستم امنيت الكترونيكي گفته مي شود كه در صورت فعال بودن از روشن شدن خودرو با هر چيزي به جز سوئيچ اصلي آن جلوگيري مي كند. اين سيستم در حقيقت مانع از به سرقت رفتن خودرو شما و روشن شدن آن با روش هايي چون اتصال سيم هاي سوئيچ مي شود.

حالت والت كه به آن حالت اعزام به تعميرگاه نيز گفته مي شود يكي ديگر از امكانات و قابليت هاي امنيتي است كه ريمپ كردن ارائه مي دهد. وقتي حالت والت را فعال مي كنيد در حقيقت اجازه استفاده طولاني مدت از خودروتان را به ديگران نمي دهيد. اين حالت براي موقعيت هايي چون زماني كه پيشخدمت قصد انتقال خودرو شما به پاركينگ اختصاصي رستوران را دارد بسيار كاربردي است. حالت والت سرعت و عملكرد خودرو را محدود مي كند. (به عنوان مثال حداكثر سرعت اتومبيل شما ممكن است به 16 يا 32 كيلومتر در ساعت برسد.)

ريمپ خودرو 206 و مزيت هاي آن

خودرو 206 از محبوب ترين و پر فروش ترين خودروهاي ساخت داخل است كه موتور آن از سري TU و از خانواده موتورهاي چهار سيلندر بوده و براي نخستين بار حدود 35 سال قبل (در سال 1986) با خودرو Citroën AX معرفي و به بازار عرضه شد. ريمپ كردن هر كدام از خودروهاي 206 تيپ 1 تا 6 شامل تغييرات متفاوتي است كه در بهبود عملكرد خودرو تاثيرگذار است.

همان طور كه پيش تر نيز به آن اشاره شد، ريمپ كردن و تغيير نرم افزار كامپيوتر خودرو موجب افزايش و بهبود كارايي آن مي شود. در ريمپ خودرو 206 از طريق اصلاح جرقه زني شمع ها، اصلاح پاشش سوخت سوزن هاي انژكتور و اصلاح هوا دهي دريچه گاز مصرف سوخت كاهش پيدا مي كند. همچنين اصلاح جرقه زني شمع ها كمك مي كند كه احتراق به خوبي صورت گيرد و طول عمر موتور افزايش يابد. ريمپ كردن سبب مي شود كه سوخت به صورت افشانه اي پاشيده و اكسيژن و سوخت به خوبي با يكديگر تركيب شوند. به اين ترتيب بازده موتور خودروتان افزايش مي يابد. اگر سوخت و اكسيژن با نسبت درستي با يكديگر تركيب نشوند، موتور خودرو آسيب ديده و خودرو راندمان لازم را ندارد. در صورت زياد بودن سوخت، احتراق به خوبي رخ نمي دهد و اگر هوا بيشتر از اندازه استاندارد باشد، مخلوط اكسيژن و سوخت خاموش مي شود.

ريمپ 206 در مركز چيپ تيونينگ كاراك

مركز ريمپ و چيپ تيونينگ كاراك با بهره مندي از كارشناساني مجرب و متخصص و با داشتن سال ها تجربه در زمينه ريمپ موتور انواع خودروها، كليه خدمات مربوط به ريمپ خودرو 206 شما را با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت ارائه مي دهد. از جمله خدماتي كه در اين مركز براي ريمپ خودرو 206 ارائه مي شود مي توان به افزايش قدرت خودرو، كاهش مصرف سوخت، افزايش سرعت و شتاب، رفع كپ اوليه، حذف لرزش هاي خودرو، كاهش دماي كاركرد فن، رفع كپ حين حركت، حذف محدوديت هاي دور موتور و .... اشاره كرد. به مجموعه اين خدمات فول ريمپ 206 گفته مي شود. از ديگر خدماتي كه در مركز كاراك ارائه مي شود مي توان تيوتينگ خودرو و صداگيري خودرو را نام برد.

منبع: ماشين3

 

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

۵۱ بازديد

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

روش مطالعه دروس اختصاصي تجربي

۷۰ بازديد

روش مطالعه دروس اختصاصي تجربي

 

yobg_m3.png

 

يكي از نگراني هاي داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي در آزمون سراسري اين است. كه در اين مقاله سعي داريم اين نگراني را برطرف كنيم. يكي از مهمترين عواملي كه نقش مهمي در موفقيت داوطلب آزمون سراسري دارد ، نحوه و استراتژي مورد نياز براي مطالعه هر يك از دوره هاي عمومي و خاص است. به گونه اي كه در هر ماه از سال كنكور ، كدام دوره هاي عمومي و اختصاصي بايد مورد مطالعه قرار گيرد ، در كدام ماه بايد بررسي شود يا در كدام دوره زماني ، آزمون هاي آموزشي و زمان هر دوره بايد گرفته شود و سؤالاتي در مورد اين بايد بين داوطلبان پرسيده شود. بسيار رايج است و يكي از دغدغه هاي اصلي داوطلبان در پيچ و خم كنكور است.

روش مطالعه دروس اختصاصي تجربي

زيست شناسي: درس زيست شناسي شامل 50 آزمون در آزمون سراسري است. در سالهاي اخير ، ديديم كه در دروس زيست شناسي ، بسياري از تست هاي تركيبي و مفهومي طراحي شده اند كه براي پاسخ به اين سؤالات ، شما بايد تسلط كافي بر تمام متون سه كتاب زيست شناسي دبيرستان داشته باشيد و سرعت واكنش خوبي در تجزيه و تحليل داشته باشيد سوالات. توصيه مي شود دانش آموزان آزمايشي كه هنوز در كلاس دهم و يازدهم هستند ، دوره آموزشي زيست شناسي را نيز به بهترين شكل ممكن كسب كنند و اين دوره را بسيار عميق فرا بگيرند. برخلاف گذشته ، سؤالات كنكور سراسري آنها از لحاظ حفظ به شدت كاهش يافته است. درعوض ، آزمونهاي تركيبي از سه سال دبيرستان طراحي شده است. توصيه مي شود اگر از اول ماه تير ، زماني كه براي امتحان كنكور جدي شروع كرده ايد ، يك درس زيست شناسي داريد و در كنار يادگيري مطالب جديد زيست شناسي دوازدهم هاي دهم و يازدهم، تركيبي مطالعه كنيد و نكات تركيبي در يك جزوه خلاصه نويسي كنيد.

توصيه ما براي مطالعه درس زيست شناسي تكرار .. تكرار .. تكرار و تكرار دوباره است. داوطلبان بايد درس زيست شناسي را به گونه اي بياموزند كه با ديدن اولين كلمه هر پاراگراف بتوانند ضمن حفظ كردن مباحث مربوط به اين پاراگراف در ساير كتابهاي زيست شناسي ، به راحتي آن پاراگراف را بيان كنند. در اين درس آزمون را از دست ندهيد ، زيرا نكات بسيار با ارزشي از همان تست هايي كه در قالب آزمون هاي آموزشي و آزمون گرفته مي شوند استخراج مي شوند.

البته واقعا درس زيست شناسي خيلي سخته و بايد تركيبي خوانده بشه، و تو زيست شناسي موسسه حرف آخر، اساتيد زيست، به صورت تركيبي و تصوير سازي واستون تدريس كردن كه مي تونيد يكبار براي هميشه زيست رو ياد بگيريد و تو كنكور درصد عالي كسب بكنيد.

فيزيك: درس فيزيك در رشته تجربي 30 سوال دارد. يكي از مهمترين مباحث در اين دوره ، فصل هاي سينماتيك و ديناميك است كه يكي از موضوعات مورد آزمايش و مهم در فيزيك است. توصيه مي شود اين فصل ها را براي درس هاي فيزيك در تابستان مطالعه كنيد و آزمون هاي مربوط به آزمون سراسري را بگيريد. بهترين راه براي يادگيري فيزيك اين است كه ياد بگيريد آنچه معلم مي گويد هرچه دقيق تر در كلاس باشد ، سپس به نمونه سوالات طراحي شده توسط معلم در خانه پاسخ دهيد. به تمام تست هاي منابع آموزشي خود ، كه توصيه مي شود يك منبع باشد ، مراجعه و حل كنيد و هدف شما يادگيري موضوع مورد نظر است. به خاطر داشته باشيد كه تست هايي را كه نمي توانيد حل كنيد ، علامت گذاري كنيد تا بتوانيد در نوبت هاي بعدي به آن تست ها پاسخ دهيد. توجه داشته باشيد كه بهتر است مطالبي مانند فيزيك را در جعبه هاي حجيم مطالعه كنيد و حداقل يك موضوع را به طور كامل ارزيابي كنيد.

فيزيك هم از جمله دروس سخته ولي تو مجموعه حرف آخر به جاي حفظ فرمول هاي زياد، فقط با چند الگو پرونده كل فيزيك رو ببنديد. فصولي مانند سينماتيك كه بايد بالاي 10 تا فرمول حفظ بكنيد ولي تو فيزيك حرف آخر فقط با يك الگو كل مسائل سينماتيك را به راحتي حل بكنيد. به خاطر داشته باشيد كه به فصل هايي مانند سينماتيك و ديناميك بايد به دليل حجم تست هاي موجود نسبت به فصل هاي قبلي 2 يا فصل هايي مانند بردار و حركت ، كه در آن تست هاي كمتري با تنوع كمتري وجود دارد ، بيشتر وقت بگذاريد. همچنين ، از ابتدا اين كار را به خودتان واگذار كنيد كه حق استفاده از ماشين حساب را نداريد ، بنابراين بايد محاسبات را به صورت دستي انجام دهيد ، كه توصيه مي شود حرفه اي تر شويد و سرعت عمل را افزايش دهيد. ضرب هايي كه با آنها زياد سروكار داريد خوب ياد بگيريد. دوره فيزيك دوره اي است كه با مطالعه صحيح و عمق آن مي توانيد به راحتي در امتحان ورودي ملي درصد بسيار خوبي كسب كنيد.

رياضيات: درس رياضي داراي 30 تست در زمينه تجربي و 55 تست در رشته رياضي است. اين دوره براي بسياري از داوطلبان دوره هاي تخصصي به نقطه آشيل تبديل شده است و آنها اصلاً تمايل كافي به مطالعه اين دوره ندارند. به همين دليل ، داوطلباني كه در اين دوره حرفي براي گفتن دارند مي توانند در كنكور از رقباي خود بسيار جلوتر باشند. براي اين درس و همچنين درس فيزيك توصيه مي شود كه در ابتداي كلاس به دستورالعمل معلم مربوطه دقت كنيد و سپس يك تست را از منبع خود در خانه حل كنيد و دوباره تست هايي را نشان دهيد كه پاسخ داده ايد بياييد و تست هايي را بگيريد كه از نظر آموزش بار علمي بالايي دارند.

دروس رياضي براي بچه هاي رياضي بسيار مهم است.

شيمي: درس شيمي در هر دو گروه تجربي و رياضي داراي 35 تست است. براي مطالعه اين دوره ، اكيداً توصيه مي شود كه داوطلبان تسلط كامل بر جدول مندليف داشته باشند. حتي به اصطلاح زير گروه هاي جدول بايد با دقت مورد مطالعه قرار بگيرند زيرا حكم جدول ضرب رو براي درس شيمي دارد و همچنين باعث افزايش اعتماد به نفس داوطلب مي شود. وقت خود را فقط به مطالب غير محاسباتي و به ياد ماندني اختصاص ندهيد و از مقابله با مسائل شيمي نترسيد و حتما آنها را ياد بگيريد زيرا در سالهاي اخير شاهد تعداد زيادي تست محاسباتي در شيمي هستيم. استفاده از ماشين حساب را نيز فراموش كنيد.

زمين شناسي: درس زمين شناسي در كنكور سراسري تعداد 20 تست دارد كه به زعم بسياري از داوطلبان رشته تجربي ارزش پاسخ گويي ندارد، غافل از اينكه تأثير زيادي در رتبه بندي كلي داوطلبان بويژه دانش آموزان دارد كه قبلاً صندلي داروسازي دانشگاه ها را هدف قرار داده اند ، زيرا در زير گروه داوطلبان پذيرفته شده در داروسازي ، دوره زمين شناسي دارد. ضريب 1 و اهميت آن. بيشتر و بيشتر ، بسياري از داوطلبان حتي در اين دوره به سؤالات نگاه نمي كنند. بنابراين بهتر است اگر مي خواهيد يك رتبه كلي بالاتر داشته باشيد و در يك زير گروه غير از اولين زير گروه تجربي يك رشته را در نظر بگيريد ، اين درس را در امتحان از دست ندهيد.

اگه ميخوايد شروع طوفاني كنكور 1400 با حرف آخر رو داشته باشيد پس وقت رو از دست نديد و از همين الان استارت بزنيد.

 

پربازديدترين پست هاي سايت خدمت از ما

۷۲ بازديد

اين فهرست حاوي پربازديدترين پست هاي سايت خدمت از ما است. سايتي كه داراي مجله اي به نام مجله خدمت از ما هست.
 

http://postcj.blog.ir/post/129

http://posstap.blog.ir/post/163

http://postep.blog.ir/post/160

http://postcp.blog.ir/post/129

http://postca.loxblog.com/post/146

http://postau.parsiblog.com/Posts/137

http://posteb.blog.ir/post/210

http://postez.blog.ir/post/145

http://postem.blog.ir/post/269

http://postah.parsiblog.com/Posts/161

http://postaq.parsiblog.com/Posts/138

http://posstac.loxblog.com/post/288

http://postag.parsiblog.com/Posts/142

http://postey.blog.ir/post/145

http://postcv.blog.ir/post/145

http://postch.loxblog.com/post/143

http://postbf.parsiblog.com/Posts/233

http://postar.parsiblog.com/Posts/246

http://postak.parsiblog.com/Posts/138

http://postcl.loxblog.com/post/142

http://posteh.blog.ir/post/152

http://postcb.blog.ir/post/160

http://postao.blog.ir/post/165

http://postew.blog.ir/post/144

http://postao.parsiblog.com/Posts/142

http://postap.parsiblog.com/Posts/151

http://postex.blog.ir/post/143

http://postaj.loxblog.com/post/158

http://postcr.blog.ir/post/127

http://postan.parsiblog.com/Posts/160

http://postcb.loxblog.com/post/150

http://posteg.blog.ir/post/187

http://posteq.blog.ir/post/181

http://postcs.blog.ir/post/138

http://postbc.parsiblog.com/Posts/146

http://posstaq.blog.ir/post/159

http://postad123.loxblog.com/post/493

http://postek.blog.ir/post/187

http://postch.blog.ir/post/128

http://postby.loxblog.com/post/142

http://postea.blog.ir/post/222

http://postat.parsiblog.com/Posts/148

http://postej.blog.ir/post/178

http://postci.loxblog.com/post/140

http://postaf.blog.ir/post/194

http://postbe.parsiblog.com/Posts/336

http://postel.blog.ir/post/256

http://posten.blog.ir/post/275

http://postaf.loxblog.com/post/297

http://postav.parsiblog.com/Posts/135

http://postbx.loxblog.com/post/156

http://postcf.loxblog.com/post/152

http://postaj.parsiblog.com/Posts/239

http://postao.loxblog.com/post/301

http://postcl.blog.ir/post/128

http://postac.blog.ir/post/189

http://postcm.loxblog.com/post/150

http://postan.loxblog.com/post/219

http://postck.loxblog.com/post/144

http://postba.parsiblog.com/Posts/172

http://postcd.loxblog.com/post/142

http://postci.blog.ir/post/127

http://postbt.loxblog.com/post/150

http://postck.blog.ir/post/126

http://postec.blog.ir/post/213

http://postag.loxblog.com/post/165

http://postbk.parsiblog.com/Posts/149

http://postax.parsiblog.com/Posts/134

http://postcn.loxblog.com/post/141

http://postan.blog.ir/post/158

http://posteo.blog.ir/post/144

http://postev.blog.ir/post/146

http://postef.blog.ir/post/199

http://postag.blog.ir/post/157

http://postcm.blog.ir/post/138

http://postbd.parsiblog.com/Posts/234

http://postaf.parsiblog.com/Posts/162

http://postad.blog.ir/post/231

http://postcn.blog.ir/post/127

http://postbv.loxblog.com/post/221

http://postet.blog.ir/post/148

http://postcj.loxblog.com/post/155

http://postak.loxblog.com/post/387

http://postbw.loxblog.com/post/163

http://postbu.loxblog.com/post/249

http://postas.parsiblog.com/Posts/301

http://postbs.loxblog.com/post/277

http://postct.blog.ir/post/127

http://postah.blog.ir/post/153

http://postaj.blog.ir/post/171

http://postcg.loxblog.com/post/148

http://postcq.blog.ir/post/128

http://postce.blog.ir/post/158

http://postei.blog.ir/post/138

http://postcu.blog.ir/post/138

http://postco.blog.ir/post/128

http://postah.loxblog.com/post/283

http://posteu.blog.ir/post/148

http://postbz.loxblog.com/post/142

http://postcb.parsiblog.com/Posts/265

 

 

متخصص سئو با برنامه ريزي كاريِ موفق

۷۴ بازديد

 

 

متخصص سئو با برنامه ريزي كاريِ موفق

متخصص سئو فردي است آشنا به مفاهيم سئو On-site و سئو Off-site. تفاوتي ندارد شما سايت ديوار هستيد يا سايت خدمت از ما كه  در حوزه نظافت منزل فعاليت مي‌كند. در هر صورت، يك متخصص سئو با  برنامه ريزي كاريِ موفق براي بهبود سئو سايت شما، علاوه بر افزايش ترافيك‌تان به صورت ارگانيك؛ به صورت مستقيم بر فروش شما نيز اثر مي‌گذارد. متخصص سئو با بهبود سرعت لود سايت شما، فعال سازي amp براي صفحاتي مانند «خودت باش» (خودت باش همين) كه مي‌تواند ترافيك سايت را افزايش دهد و …، درنهايت تلاش مي‌كند تا فروش شما را افزايش بدهد.

 

صفحه املاي صحيح كلمات با برخورداري از طيف گسترده‌اي از كلمات همچون «قرض از مزاحمت» نياز به سئو شدن توسط يك متخصص سئو مجرب (سئو كار) دارد چرا كه بر روي طيف گسترده‌اي از كلمات ورودي دارد و اگر بتوان پتانسيل بالقوه اين صفحه را بالفعل نمود، ترافيك ورودي وبسايت رشد چشمگيرتري نيز خواهد داشت.

 

سئو

 

متخصص سئو و سايت ديوار:

سايت ديوار (سايت ديوار مشهد، سايت ديوار شيراز و …) و شيپور، رقيبان اصلي يكدگير هستند. در ظاهر سايت ديوار يا رقيبان سايت ديوار كرج بر روي كلمات كليدي بسيار گسترده‌اي ورودي دارند كه تنها برترين كلمات در 1000 نتيجه سرچ كنسول نمايش داده مي‌شود؛ اما بسياري از آن كلمات كليدي هستند كه به راحتي قابل track شدن نيستند. در اينجا است كه رقبا با بررسي دقيق ديوار به وسيله يك متخصص سئو (سئو كار ماهر)، مي‌توانند شروع به تضعيف ديوار من و درنهايت رنك گيري بر روي كلمات سايت ديوار كنند.

 

برنامه ريزي موفق در سئو:

برنامه ريزي يكي از اركان  افزايش احتمال موفقيت است (به همين دليل است كه برنامه ريزي موفق، بسيار مورد توجه قرار گرفته است). شما نمي‌توانيد بگوييد كه مي‌خواهيد در سال آينده در نقطه الف بايستيد، اما از امروز شروع به برنامه ريزي نكنيد. تفاوتي ندارد برنامه ريزي كاري مدنظر داريد يا يك برنامه ريزي خوب براي زندگي.

 

در ابتدا مي‌توانيد با يك جدول، برنامه ريزي خودتان را شروع كنيد و در هر مرحله از برنامه‌تان، فرانيد برنامه ريزي خودتان را اصلاح كنيد و يك برنامه ريزي موفق خلق كنيد.

 

همين مورد (برنامه ريزي)، عاملي است كه مي‌تواند منجر به موفقيت پروژه سئو شما يا نتيجه نگرفتن آن شود. در صورت داشتن يك برنامه ريزي معقول منعطف پذير و همچنين زير نظر داشتن رقبا، مي‌توانيد آن‌ها را كنار بزنيد و نتايج برتر گوگل را تصاحب كنيد.

 

بهترين خودت باش

 

در اينجاست كه بهترين خود بودن، مي‌تواند روز به روز منجر به پيشرفت در دانش سئو شما شود و هر روز يك قدم به متخصص سئو ماهر و حرفه اي شدن نزديك شويد.

 

خودت باش يعني با نگريستن به منابع در دسترس و ظرفيت‌هاي موجود در اطرافت، آن‌ها را به شكلي بهينه تخصيص دهي و خود خودت باش را رقم بزني.

 

قرض از مزاحمت:

 

پيرامون قرض از مزاحمت، عبارات متفاوتي سرچ مي‌شود كه مي‌توان به:

 

قرض از مزاحمت چيست

قرض از مزاحمت چگونه نوشته ميشود

غرض از مزاحمت درسته يا قرض از مزاحمت

قرض از مزاحمت چجوري نوشته ميشه

اشاره نمود. شكل صحيح اين عبارت، قرض از مزاحمت است.

 

 

 

 

 

 

 

http://postef.blog.ir/post/195

http://postel.blog.ir/post/252

http://postag.parsiblog.com/Posts/138

http://posten.blog.ir/post/271

http://postaf.parsiblog.com/Posts/157

http://postem.blog.ir/post/265

http://postaj.loxblog.com/post/153

http://postea.blog.ir/post/218

http://postad123.loxblog.com/post/488

http://postah.parsiblog.com/Posts/156

http://postak.loxblog.com/post/382

http://posteb.blog.ir/post/205

http://postaj.parsiblog.com/Posts/234

http://postec.blog.ir/post/209

http://postah.loxblog.com/post/278

 

 

 

مزاياي درب‌هاي آكاردئوني

۶۵ بازديد

درب آكاردئوني و حفاظ پنجره وحفاظ ديوار   

همانطور كه در بالا عرض كرديم، درب آكاردئوني به منظور حفاظت از مكان‌هاي مختلف نصب مي شود، از اين رو بايد بسيار مستحكم باشد. با چنين شرايطي مي توان ويژگي هاي زير را براي درب‌هاي آكاردئوني در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع كناري در درب‌هاي آكاردئوني كه اندازه‌هاي آن بايد 30 در 50 باشد.
  • بكار بردن پرچ‌هاي با كيفيت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگيره‌هاي فلزي موسوم به كونيك
  • وجود كمربند ايمني
  • استفاده از جوش SMAW در مسير توليد درب
  • بكار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزاياي درب‌هاي آكاردئوني

استفاده از درب آكاردئوني نسبت به ساير درب‌ها بعنوان حفاظ، مزيت هاي بسيار مناسبي دارد. يكي از اين مزيت‌ها به كم اشغال كردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنين درب آكاردئوني بسيار سبك است و به انرژي زيادي جهت باز و بسته كردن آن نياز نداريم.

در نظر داشته باشيد كه با نصب درب آكاردئوني ديگر نيازي به نصب هيچ دوربين مداربسته‌اي نخواهيم داشت، همچنين به ديگر روش‌هاي مراقبت از محل مورد نظر نيز احتياجي نيست.

افراد مي توانند در صورتي كه احساس كردند نياز به حفاظ آكاردئوني دارند، از انواع طرح آن نيز بهره‌مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبيق دهند.

نصب درب آكاردئوني

كار چندان سختي براي تهيه و نصب درب آكاردئوني وجود ندارد. در مرحله‌ي اول كافي است كه ورودي مكان مورد نظر را كه قصد نصب درب آكاردئوني براي آن داريم را اندازه گيري كنيم. در مرحله‌ي بعدي بايد پروفيل‌هاي درب آكاردئوني ساخته شود و سپس ساخت خودِ در؛ در دستور كار قرار مي گيرد. در آخر نيز بايد توسط متخصص جوشكار، درب آكاردئوني آماده شده بر روي چارچوب در ورودي مكان مورد نظر‌تان تطبيق داده شود. (نصب شود)

a6ru_n1.jpg

انواع حفاظ‌هاي دائمي پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ هاي پنجره مي رويم كه مي توان از آنها به صورت دائمي استفاده كرد:

·حفاظ پنجره مشبك

اين نوع از حفاظ پنجره به شكل توري يا فلزي است كه امكان دسترسي حتي از بيرون شيشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اينكه اين مدل از حفاظ ظاهر جذابي ندارد، براي ساختمان‌هاي مسكوني كمتر استفاده مي شود.

·حفاظ پنجره ميله‌اي

اين حفاظ يكي از حفاظ‌هاي پر استفاده مي باشد كه فاصله ميله‌ها را در اين حفاظ مي توان به دلخواه تنظيم كرد. قاعدتاً هر چه فاصله ميله ها كمتر باشد، امنيت آن نيز بيشتر خواهد بود. ناگفته نماند كه حفاظ پنجره ميله اي؛ هم از داخل منزل نصب مي شود و هم از بيرون.

·حفاظ پنجره سفارشي

در بعضي از موارد با توجه به نوع ساختمان مي توان درخواست حفاظ دكوراتيو كرد. در اين گونه از حفاظ‌ها بنا به نوع و طراحي ساختمان اقدام به ساخت حفاظ مي شود تا از زيبايي هاي ظاهري ساختمان كم نشود.

مزيت‌هاي حفاظ پنجره

با توجه به اينكه شكستن قفل هاي پنجره با هر نوع حفاظي بسيار سخت است، مي توان اميد داشت تا بعد از بكار بردن هر يك از حفاظ‌هاي پنجره، ديگر هيچ دغدغه اي براي سرقت و يا عدم امنيت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اينكه حفاظ‌هاي توري براي خانواده هايي كه كودك دارند، بسيار مهم است و مي تواند كودك‌تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قيمت حفاظ پنجره

تقريباً همه‌ي انواع حفاظ پنجره به هزينه هاي آنچناني نياز ندارد و مي توان گفت كه سيستم هاي امروزي حفاظ پنجره، از لحاظ مالي نيز كاملاً بصرفه خواهد بود. با اين حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را براي منازل‌تان داريد، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا يك برآورد قيمتي صورت گيرد و سپس در صورت نياز اقدام به ثبت سفارش كنيد.

02ry_n2.jpg

ويژگي‌هاي انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و يا طرح و شكل با يكديگر تفاوت دارند، به همين دليل مي توانند قيمت‌هاي مختلفي نيز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر مي‌توانند حفاظ ديوار مد نظرشان را انتخاب كنند. حال سوال اين است كه اين‌گونه حفاظ‌ها از چه ويژگي‌هايي برخوردار هستند؟ جنس‌هاي استفاده شده براي تهيه حفاظ ديوار مي تواند به افزايش استحكام و مقاومت آن‌ها كمك كند. در واقع جنس‌هاي مختلف بكار رفته در حفاظ ديوار با يكديگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌هاي گوناگون انتخاب مي شوند.

ارتفاع‌هاي حفاظ ديوارها نيز بر اساس نوع كاربري آنها مي‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نيم متفاوت باشد. در واقع بايد اين موضوع را در نظر بگيريد كه از حفاظ ديوار مي خواهيد در چه مكاني استفاده كنيد. طبيعتاً براي خانه هاي بيرون شهر، اندازه هاي حفاظ‌ها بايد بيشتر باشد. تراكم حفاظ ديوار نيز يكي ديگر از مواردي است كه در تهيه حفاظ در نظر گرفته مي‌شود. جداي از اينكه با افزايش تراكم حفاظ به هزينه ساخت آن اضافه مي شود، مي‌تواند در مستحكم بودن آن نيز كمك كند.

انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌هاي ديوار به چندين دسته تقسيم بندي مي‌شوند كه در ادامه به محبوب‌ترين و پر استفاده‌ترين آنها اشاره خواهيم كرد:

حفاظ ديوار شاخ گوزني

تراكم نرده در اين نوع از حفاظ بسيار زياد است و همانطور كه از اسم آن پيداست، برگرفته شده از شاخ گوزن مي‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت اين حفاظ بسيار محتمل است. از حفاظ شاخ گوزني در آپارتمان‌ها و ويلاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

حفاظ ديوار سرنيزه‌اي

اين نوع از حفاظ بيشترين استفاده را در بين ديگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوك شبيه نيزه‌ي آن از دلايل استفاده از آن مي‌باشد. گفتني است كه معمولاً ارتفاع حفاظ سرنيزه‌اي به حداكثر تا 150 سانتي‌متر مي‌رسد.

حفاظ ديوار ليليوم

زيبايي خاص اين نوع از حفاظ به يكي از دلايل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر اين حفاظ شبيه به گل ليليوم است و در دو رنگ نيز ساخته مي شود. با توجه به اينكه امنيت در اين نوع از حفاظ بسيار بالاست، طبيعتاً از قيمت بالايي نيز برخوردار خواهد بود.

منبع اخبار: از بخش حفاظ  خبر گزاري ايسنا

 

 

مزاياي درب‌هاي آكاردئوني

۷۲ بازديد

درب آكاردئوني و حفاظ پنجره وحفاظ ديوار   

همانطور كه در بالا عرض كرديم، درب آكاردئوني به منظور حفاظت از مكان‌هاي مختلف نصب مي شود، از اين رو بايد بسيار مستحكم باشد. با چنين شرايطي مي توان ويژگي هاي زير را براي درب‌هاي آكاردئوني در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع كناري در درب‌هاي آكاردئوني كه اندازه‌هاي آن بايد 30 در 50 باشد.
  • بكار بردن پرچ‌هاي با كيفيت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگيره‌هاي فلزي موسوم به كونيك
  • وجود كمربند ايمني
  • استفاده از جوش SMAW در مسير توليد درب
  • بكار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزاياي درب‌هاي آكاردئوني

استفاده از درب آكاردئوني نسبت به ساير درب‌ها بعنوان حفاظ، مزيت هاي بسيار مناسبي دارد. يكي از اين مزيت‌ها به كم اشغال كردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنين درب آكاردئوني بسيار سبك است و به انرژي زيادي جهت باز و بسته كردن آن نياز نداريم.

در نظر داشته باشيد كه با نصب درب آكاردئوني ديگر نيازي به نصب هيچ دوربين مداربسته‌اي نخواهيم داشت، همچنين به ديگر روش‌هاي مراقبت از محل مورد نظر نيز احتياجي نيست.

افراد مي توانند در صورتي كه احساس كردند نياز به حفاظ آكاردئوني دارند، از انواع طرح آن نيز بهره‌مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبيق دهند.

نصب درب آكاردئوني

كار چندان سختي براي تهيه و نصب درب آكاردئوني وجود ندارد. در مرحله‌ي اول كافي است كه ورودي مكان مورد نظر را كه قصد نصب درب آكاردئوني براي آن داريم را اندازه گيري كنيم. در مرحله‌ي بعدي بايد پروفيل‌هاي درب آكاردئوني ساخته شود و سپس ساخت خودِ در؛ در دستور كار قرار مي گيرد. در آخر نيز بايد توسط متخصص جوشكار، درب آكاردئوني آماده شده بر روي چارچوب در ورودي مكان مورد نظر‌تان تطبيق داده شود. (نصب شود)

a6ru_n1.jpg

انواع حفاظ‌هاي دائمي پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ هاي پنجره مي رويم كه مي توان از آنها به صورت دائمي استفاده كرد:

·حفاظ پنجره مشبك

اين نوع از حفاظ پنجره به شكل توري يا فلزي است كه امكان دسترسي حتي از بيرون شيشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اينكه اين مدل از حفاظ ظاهر جذابي ندارد، براي ساختمان‌هاي مسكوني كمتر استفاده مي شود.

·حفاظ پنجره ميله‌اي

اين حفاظ يكي از حفاظ‌هاي پر استفاده مي باشد كه فاصله ميله‌ها را در اين حفاظ مي توان به دلخواه تنظيم كرد. قاعدتاً هر چه فاصله ميله ها كمتر باشد، امنيت آن نيز بيشتر خواهد بود. ناگفته نماند كه حفاظ پنجره ميله اي؛ هم از داخل منزل نصب مي شود و هم از بيرون.

·حفاظ پنجره سفارشي

در بعضي از موارد با توجه به نوع ساختمان مي توان درخواست حفاظ دكوراتيو كرد. در اين گونه از حفاظ‌ها بنا به نوع و طراحي ساختمان اقدام به ساخت حفاظ مي شود تا از زيبايي هاي ظاهري ساختمان كم نشود.

مزيت‌هاي حفاظ پنجره

با توجه به اينكه شكستن قفل هاي پنجره با هر نوع حفاظي بسيار سخت است، مي توان اميد داشت تا بعد از بكار بردن هر يك از حفاظ‌هاي پنجره، ديگر هيچ دغدغه اي براي سرقت و يا عدم امنيت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اينكه حفاظ‌هاي توري براي خانواده هايي كه كودك دارند، بسيار مهم است و مي تواند كودك‌تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قيمت حفاظ پنجره

تقريباً همه‌ي انواع حفاظ پنجره به هزينه هاي آنچناني نياز ندارد و مي توان گفت كه سيستم هاي امروزي حفاظ پنجره، از لحاظ مالي نيز كاملاً بصرفه خواهد بود. با اين حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را براي منازل‌تان داريد، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا يك برآورد قيمتي صورت گيرد و سپس در صورت نياز اقدام به ثبت سفارش كنيد.

02ry_n2.jpg

ويژگي‌هاي انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و يا طرح و شكل با يكديگر تفاوت دارند، به همين دليل مي توانند قيمت‌هاي مختلفي نيز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر مي‌توانند حفاظ ديوار مد نظرشان را انتخاب كنند. حال سوال اين است كه اين‌گونه حفاظ‌ها از چه ويژگي‌هايي برخوردار هستند؟ جنس‌هاي استفاده شده براي تهيه حفاظ ديوار مي تواند به افزايش استحكام و مقاومت آن‌ها كمك كند. در واقع جنس‌هاي مختلف بكار رفته در حفاظ ديوار با يكديگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌هاي گوناگون انتخاب مي شوند.

ارتفاع‌هاي حفاظ ديوارها نيز بر اساس نوع كاربري آنها مي‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نيم متفاوت باشد. در واقع بايد اين موضوع را در نظر بگيريد كه از حفاظ ديوار مي خواهيد در چه مكاني استفاده كنيد. طبيعتاً براي خانه هاي بيرون شهر، اندازه هاي حفاظ‌ها بايد بيشتر باشد. تراكم حفاظ ديوار نيز يكي ديگر از مواردي است كه در تهيه حفاظ در نظر گرفته مي‌شود. جداي از اينكه با افزايش تراكم حفاظ به هزينه ساخت آن اضافه مي شود، مي‌تواند در مستحكم بودن آن نيز كمك كند.

انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌هاي ديوار به چندين دسته تقسيم بندي مي‌شوند كه در ادامه به محبوب‌ترين و پر استفاده‌ترين آنها اشاره خواهيم كرد:

حفاظ ديوار شاخ گوزني

تراكم نرده در اين نوع از حفاظ بسيار زياد است و همانطور كه از اسم آن پيداست، برگرفته شده از شاخ گوزن مي‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت اين حفاظ بسيار محتمل است. از حفاظ شاخ گوزني در آپارتمان‌ها و ويلاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

حفاظ ديوار سرنيزه‌اي

اين نوع از حفاظ بيشترين استفاده را در بين ديگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوك شبيه نيزه‌ي آن از دلايل استفاده از آن مي‌باشد. گفتني است كه معمولاً ارتفاع حفاظ سرنيزه‌اي به حداكثر تا 150 سانتي‌متر مي‌رسد.

حفاظ ديوار ليليوم

زيبايي خاص اين نوع از حفاظ به يكي از دلايل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر اين حفاظ شبيه به گل ليليوم است و در دو رنگ نيز ساخته مي شود. با توجه به اينكه امنيت در اين نوع از حفاظ بسيار بالاست، طبيعتاً از قيمت بالايي نيز برخوردار خواهد بود.

منبع اخبار: از بخش حفاظ  خبر گزاري ايسنا