شرايط طلاق توافقي | اطلاعاتي درباره طلاق به درخواست زوج

۶۱ بازديد

شرايط طلاق توافقي | اطلاعاتي درباره طلاق به درخواست زوج

در حال حاضر در كشور ما بيش از 21 ميليون خانواده وجود دارند و به طور رسمي در آمار ثبت شده اند كه با وجود همه سختي ها و مشكلات زياد براي تداوم پيوند خانوادگي ميان اعضا و حفظ باورها و ارزش هاي تربيتي و ديني ميان فرزندان، اما تاكنون همچنان با يكديگر زندگي مي كنند. اما در اين بين خانواده هايي هستند كه عدم توجه به نيازهاي مادي و معنوي و عدم توجه به احساسات عاطفي و مشكلات مربوط به كار و اشتغال در آنها وجود داشته و زمينه ساز مشكلاتي نيز شده است كه تعداد آنها 300 هزار خانواده است كه نهايتا بخشي از اينها به طلاق سرانجام دارند.

در همين باره طلاق ( طلاق توافقي )را بايد مغضوب ترين حلال الهي دانست چرا كه به دليل شرايط كنوني جامعه، تبديل به حادثه اي با اثرات بسيار سوء براي برخي خانواده ها شده است. طبق قوانين كشور، طلاق به سه صورت امكان پذير است:

1-طلاق به درخواست زن

بالغ بر بيش از 60 درصد درخواست طلاق هايي كه به آنها رسيدگي مي شود، از سوي زنان به وقوع پيوسته اند. زن با تثبيت سختي و مشقت هايي كه در دوران زندگي خود متحمل شده و با استناد به يك شرط يا شروط ضمن عقد كه در سند ازدواج توسط زوج به امضا رسيده، درخواست طلاق مي كند. دادگاه ها در ادامه اين درخواست پس از به قطعيت رسيدن ادعاهاي زن و احراز هر يك از اين شروط، گواهي عدم سازش را صادر و پس از نهايي شدن آن صيغه طلاق جاري خواهد شد.

2-طلاق توافقي

زن و شوهر از طريق بررسي شرايط موجود به اين اتفاق نظر مي رسند كه ادامه اين زندگي برايشان امكان پذير نيست و هر دو براي طلاق، رضايت دارند. آنها با حضور در دادگاه خانواده درخواست صدور گواهي عدم امكان سازش را به جهت جاري شدن صيغه طلاق توافقي ، مي كنند و همه شروط مالي و غيرمالي ذكرشده نسبت به عقد را هم بر اساس توافق خود مشخص مي كنند. 30درصد پرونده هاي طلاق نيز از نوع توافق ميان زوجين است.

3-طلاق به درخواست مرد

حدود 10 درصد پرونده هاي طلاق نيز، به درخواست مرد طرح شده و رسيدگي مي شود. مرد با درنظرگرفتن مقررات شرعي و قانوني و تامين يا پرداخت حقوق مالي زن كه در عقد مشخص شده اند، در صورت وجود شرايط لازم، همسر خود را طلاق مي دهد.

در پايان بررسي شرايط موجود توسط دادگاه، پس از صدور گواهي عدم امكان سازش و قطعي شدن راي دادگاه، پروسه طلاق به جريان مي افتد. پشيماني و انصراف يكي از زوجين براي اجراي فرايند طلاق و يا عدم حضور و همكاري او، يكي از مواردي است كه ممكن است در اين مرحله سبب بروز اختلافاتي شود.

اگر يكي از زوجين موافق و ديگري مخالف طلاق باشد، دادگاه پس از طي كردن مراحل دادرسي، حكم طلاق را صادر خواهد كرد. لذا دادگاه با در نظر گرفتن مفاد قانوني، موظف به اجراي حكم است و در صورت عدم حضور محكوم عليه و مقاومت او در برابر اجراي حكم، پس از صدور ابلاغيه هاي قانوني، نماينده دادگاه به جاي شخص غايب در دفتر ثبت طلاق حاضر شده و هر يك از شروط حكم را كامل اجرا خواهد كرد و دفتر طلاق نيز آن را به امضا خواهد رساند. اما اگر حكم طلاق به درخواست توافقي زوجين صادر شده باشد، اين پرونده اشكال مختلفي خواهد داشت كه در زير به آنها اشاره شده است:

اگر زمان صدور حكم گواهي طلاق توافقي ، زوجين حق تجديد نظر و فرجام خواهي را از آن سلب كرده باشند، با توجه به قانون مربوط به حكم و لزوم اجراي حكم قانوني به درخواست محكوم له و با در نظر گرفتن اينكه هر يك از زوجين خواهان و طرف ديگر شناخته مي شوند، اجراي حكم همانند حكم درخواست طلاق يكطرفه بوده و قابل اجرا نيز هست اما اگر در راي صادر شده شرايط طلاق توافقي اين حق همچنان وجود داشته باشد، هر يك از زوجين مي توانند مانند آراي غيرقطعي نسبت به آن اعتراض خود را اعلام كرده و يا از ادامه دادن اين پروسه صرف نظر كنند. انصراف هر يك از زوجين به منزله غيرقابل اجرا بودن آن و ختم آن است. چرا كه توافق طلاق تا  زماني اعتبار داشته و قابل اجرا است كه حكم قطعي شده باشد يا اينكه زوجين تا زمان اجرا توافق را مستمرا داشته باشند. لذا هر يك از زوجين مي تواند از ادامه فرايند اجراي حكم انصراف داده و از ادامه اين پروسه جلوگيري كند.

اما در خصوص فرض اول كه زوجين حق تجديدنظر را از خود سلب كردند و طلاق توافقي با فروض قانوني قطعي شده باشد، نظر ديگري در دادگاه ها نيز وجود دارد كه برگرفته از استقلال قضات و استقلال آنها در صدور حكم و تفسير قضايي آنها است.

افراد داراي اين نظر بر اين اعتقاد هستند كه با فرض قطعي بودن اين راي، اگر زن از اجراي حكم منصرف شود، با در نظر گرفتن اين موضوع كه اجراي شرايط طلاق توافقي با مرد است كه البته يك حق شرعي و قانوني نيز هست، پس حكم به صورت يكطرفه نيز قابل اجرا هست و انصراف زن از ادامه اين پروسه به عنوان مانع اجرا تلقي نشده و مرد مي تواند صيغه طلاق را اجرايي كند. حتي در صورت خودداري زن از حضور در دفتر ثبت طلاق، نماينده دادگاه به جاي او در محضر حاضر خواهد شد و امضاي خود را از طرف دادگاه به ثبت خواهد رساند. البته لازم به ذكر است كه تنها اگر زن به هنگام توافق در شرايط طلاق توافقي و تنظيم صورتجلسه مربوط به آن، مالي را بذل كند و شرايط طلاق توافقي از نوع خلع همراه با بذل باشد، در ايام عده مي تواند به مال بذل شده رجوع كرده و دريافت تمامي حقوق مالي خود را طلب كند. اما اگر طلاق او از نوعي باشد كه عده ندارد، طبق همان شرايط طلاق توافقي قطعي بوده و حكم صادره قابل اجراست. اما اگر مرد از اجراي حكم قطعي طلاق توافقي منصرف شده باشد با در نظر گرفتن اعمال حق شرايط طلاق توافقي به صورت يكطرفه به اختيار مرد است و زن نمي تواند بدون اثبات سختي و مشقت و تحقق شروط ضمن عقد طلاق بگيرد. اجبار زوج به اعمال حق شرايط طلاق توافقي به صورت يكجانبه كه از نسبت به انجام آن منصرف شده شرعي نخواهد بود و بدين جهت امكانپذير نيز نيست.

آنچه كه مشخص است قانونگذار در قانون اساسي، صدور حكم و اجراي آن را بر عهده دادگاه ها و قضاتي قرار داده كه نزد قانون مطمئن هستند و نسبت به اجراي حكم با در نظر گرفتن موازين شرعي و قانوني پايبند هستند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با مشاوره طلاق و ارتباط با مشاورين گپچه كليك كنيد.

منبع: https://bit.ly/373rONz

 

 

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

۶۴ بازديد

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

88xs_d2.jpg

ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يكي از متريالهايي مي‌باشد كه پروسه كار طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه اكثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است كه امروزه توانسته محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبك بوده و با نوعي تكنولوژي پليمري و با دانسيته و استحكام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يكي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
  • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي‌شود.
  • مقاومت بسيار بالايي كه در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
  • انعطاف پذيري بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.

با توجه به مزاياي ذكر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينكه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص كمك بگيريم.

براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

موارد مصرف

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

ابزار نور مخفي پلي يورتان

گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق كودك، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

  1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با كم‌ترين پرت مصالح.
  2. متنوع بودن در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك.
  3.  وزن بسيار كم و درحين حال مقاومت و استحكام بالا.
  4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
  5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه
  6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
  7. عدم ايجاد ترك و تغيير شكل در مرور زمان.

شركت آركا دكور

مجموعه آركا دكور يكي از بهترين مجموعه هاي توليد كننده و اجرا كننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شركت با تيمي ماهر كه از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشكيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شكل به سر انجام برساند.

منتشر شده در وب سايت برنا

 

 

مشاوره حسابداري

۵۶ بازديد

مشاوره حسابداري

ثبت صحيح اسناد مالي در دفاتر قانوني، وسواس و دقت زيادي را مي‌طلبد، زيرا كوچكترين اشتباهي گاها شاهرگ حيات آن مجموعه را قطع و سلامت حساب ها را مخدوش مي نمايد، هرگونه اشتباهي در ثبت دفاتر قابليت اتكا را از حساب ها گرفته و پيامدهاي وخيمي براي مجموعه به همراه دارد، مشاوره حسابداري قبل از هر چيز كمك ميكند تا نيروهايي كه ماموريت اداره حساب هاي شما را بر عهده دارند، كمبود اطلاعات خود را جبران نمايند و هر جا با سوال و ابهامي مواجه شدند در كمترين زمان، به دقيق ترين و بهترين پاسخ ها دست يابند، كما اينكه اين مشاوره‌ها، مديران را هم در شناسايي مشكل و تعيين هدف بي نصيب نگذاشته و با ارائه بهترين راهكارها و توصيه ها در جهت ارتقاي كارايي و توسعه كمي و كيفي عملكرد سازمانشان رهنمون مي‌سازد .

مشاور حسابداري

مشاور حسابداري فردي است كه در تمامي زمينه هاي مالي و حسابداري با توجه به حساسيت خاص محاسسبات مالي، تخصص لازم را كسب كرده و برپايه دانش وسيع خود قادر به تجزيه و تحليل استراتژيك تمام جنبه هاي مالي يك كسب و كار است . بينش وسيع مشاوران حسابداري آنها را از حسابداران معمولي متمايز مي‌سازد، اين مشاوران علاوه بر دامنه وسيع اطلاعات و اشرافي كه به تمامي امور حسابداري دارند با نگاه تيزبين خود قادرند براي كمبودها و مشكلات احتمالي بهترين و به روزترين راهكارها را ارائه نمايند .

مشاوران حسابداري علاوه بر داشتن تحصيلات عاليه در رشته حسابداري، دوره‌هاي تكميلي را گذرانده اند و موفق به دريافت گواهينامه‌هاي بين‌المللي هم گرديده اند، لازم به ذكر است كه اين مشاوران در رسته كاري خود سال‌ها در كسوت حسابدار تجربه اندوزي كرده اند و به صورت دائمي به رصد شرايط اقتصادي و صنعتي به درجه مشاور حسابداري دست يافته اند .

 

معرفي مدير گروه مشاوره حسابداري

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

 

معرفي گروه مشاوره حسابداري

تحليل شرايط بازار، ارائه راهكار جهت صرفه‌جويي مالي، پيش‌بيني آينده كسب‌وكار، ارائه پيشنهاد جهت كسب بالاترين بازده در آينده، تحليل داده‌هاي مالي، نظارت بر روند مالي شركت و ارائه پيشنهاد براي بهينه‌سازي حسابداري شركت از جمله خدماتي است كه در اين فيلد ارائه ميگردد اما مهم ترين و حياتي ترين خدمتي كه در اين نوع مشاوره ها ارائه مي گردد، ارزيابي كامل وضعيت حسابداري، اسناد و دفاتر مالي در جهت شناسايي كمبودهاي دپارتمان مالي و حسابداري يك كسب‌وكار و ارائه بهترين راه حل ممكن در آن زمينه است.

 

چه خدماتي در مشاوره حسابداري ارائه مي گردد؟

مشاوره حسابداري شما را در امور زير راهنمايي و ياري مي نمايد :

امور حسابداري شركت‌هاي بازرگاني، شركت‌هاي پيمانكاري، شركت‌هاي توليدي – صنعتي و فروشگاه‌ها

كنترل اسناد حسابداري و حسابرسي داخلي سازمان‌ها و شركت‌ها

تنظيم و چيدمان كدينگ حسابداري مطابق با نوع فعاليت هر شركت و موسسه اي

ساماندهي و بروزرساني حساب‌هاي معوق و حسابداري بر اساس اسناد ناقصه

شناسايي و تهيه نرم افزار‌هاي مالي و پياده‌سازي سيستم‌هاي اطلاعاتي

انجام امور بيمه اي و پيمان هاي در حال انجام

محاسبه قيمت تمام شده توليدي

محاسبه قيمت تمام شده پيمانكاري

ثبت و اصلاح اسناد حسابداري (جاري – معوقه)

اجراي عمليات اصلاح و بستن حساب ها

اجراي عمليات اصلاح حساب و رفع اختلاف حساب با ساير شركت ها

حسابداري پيمانكاري و تنظيم صورت وضعيت پروژه‌هاي عمراني

 

anui_s5.png

حسابدار همان صندوقدار نيست!!!

برخي گمان مي كنند حسابدار همان صندوقدار است، در حالي كه حسابداري، ثبت و نگهداري و گزارشگيري اسناد مالي است؛ ولي صندوقدار تنها باركد كالا را مشخص كرده و مبلغ را دريافت ميكند و هيچ دخالتي در سيستم حسابداري ندارد. درحقيقت صندوقدار شدن نيازي به تحصيلات دانشگاهي ندارد و هر كسي مي‌تواند آن را انجام دهد.

 

? باور نادرست در مورد مشاوره ‌هاي تلفني حسابداري

بسياري از مديران تمايلي به دريافت مشاوره هاي مالي ندارند و آن را بي ثمرمي دانند، در حالي كه آمارها نشان مي دهد شركت هايي كه از خدمات مشاوره اي استفاده مي كنند، راندمان بالاتر و فرصت بيشتري براي توسعه كسب و كار خود يافته اند، در مطلب زير باورهاي اشتباه و غالبي كه در زمينه مشاوره هاي حسابداري و مالي وجود دارد را مي خوانيم:

حسابدار دارم و نيازي به كمك بيشتر ندارم

اگر مشاور حضور فيزيكي ندارد پس در واقع راهكارهايش هم كار نمي‌كند

كنترل كسب و كارم را از دست مي‌دهم

مشاوره تنها مختص بنگاه‌هاي بزرگ است

مشاوره مالي يعني مجبورم صفر تا صد كسب و كارم را توضيح دهم

حسابدار هم وكيل و هم كارآگاه است !!!

يك حسابدار در هر رويداد تجاري چشمگير و قابل ملاحظه، با يك وكيل برابر است، از طرفي مانند يك كارآگاه در جست و جوي سود يا زيان سازمان خود است.

 

مزاياي مشاوره حسابداري چيست؟

  • جلوگيري از تعلق جرايم پيش بيني شده در قوانين
  • اجراي عمليات اصلاح حساب و رفع مغايرت حسابها با ساير شركت‌ها و اشخاص
  • بررسي و كمك در تهيه گزارش‌هاي لازم جهت رفع اختلاف مالي بين شركاء
  • كنترل هزينه ها و افزايش بازدهي
  • ارائه پيشنهادات لازم در جهت جلوگيري از هدر رفتن زمان، منابع و انرژي
  • جلوگيري از بروز خطا در حساب ها و آينده بنگاه
  • ارائه راه حل در خصوص پروسه‌هاي پيچيده مالي
  • مشاوره در خصوص تهيه آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي مالي و كنترل داخلي
  • مديريت مالي و نظارت مستمر بر روند حسابداري، مالي و اداري شركت
  • مشاوره جهت تهيه صورت‌هاي مالي اشخاص حقيقي و حقوقي
  • بهبود فرآيندهاي مالي، اداري و كنترل‌هاي داخلي سيستم
  • معرفي برترين سيستم هاي نرم افزارهاي حسابداري در رده هاي مختلف
  •  بهينه سازي سيستم‌هاي مالي
  • مشاوره جهت اخذ تسهيلات بانكي
  • تنظيم و اصلاح صورتهاي مالي و گزارشات حسابرسي (جهت ارائه به بانكها، بورس)
  • مشاوره جهت پياده‌سازي سفارشي كدينگ انبار و حسابداري بهاي تمام شده با توجه به خصوصيات ويژه صنعت و فعاليت كارفرمايان
  • مشاوره جهت تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي گروه شركت‌ها طبق ضوابط و استانداردهاي مالي

 برخي بر اين باورند كه :«حسابداران تحت فشار زيادي كار ميكنند» در حالي كه بيشتر فشارها ناشي از تعهد كاري است و اين تعهد براي حسابداران خوشايند است.

 

مهارت‌ها و تخصص‌هاي مشاوران حسابداري

يك مشاور حسابداري همواره به دنبال به‌روز نگه‌داشتن دانش و اطلاعات خود بوده تا بتواند به سازمان‌ها و بنگاه ها كمك كند در كوتاهترين زمان ممكن، بهترين نتايج را كسب نمايند، در اين راستا مهارت هاي زير را هم كسب نموده است:

آشنايي با قوانين كار،قوانين بيمه‌اي،قانون ماليات‌هاي مستقيم

تسلط به تحرير دفاتر قانوني، تهيه صورتهاي مالي، تنظيم اظهارنامه مالياتي

آشنايي با نظام ماليات بر ارزش افزوده، قوانين مرتبط با آن

آشنايي با نحوه تنظيم اظهارنامه ماليات برارزش افزوده

تسلط به نرم‌افزارهاي مالي حقوق و دستمزد اموال

آشنايي با قوانين صورت معاملات فصلي

توانايي ارتقاي افراد براي خلق بهترين خدمت در بنگاه اقتصادي

تسلط برپياده‌سازي سيستمي جهت جلوگيري از به هدررفتن زمان، منابع و انرژي قبل از بروز خطا

توانايي ايجاد و تقويت كارگروهي به همراه آموزش و ايجاد انگيزه

توانايي توليد محتوا و ارتقاي مسير شغلي پرسنل

 

مشاوره حسابداري شامل چه مواردي مي شود؟

اصلاح و بستن حساب‌ها در پايان سال

اصلاح و تعريف كدينگ حسابها

تجزيه و تحليل گزارش‌هاي حسابداري مديريت

انبارگرداني

تحرير دفاتر قانوني

طراحي و اجراي سيستم حقوق و دستمزد

تهيه و تنظيم صورت‌هاي مالي

پياده‌سازي سيستم‌هاي مالي

حسابداران كمتر درباره كارشان صحبت ميكنند، زيرا اصل امانتداري براي آنها بسيار مهم است و اين باعث شده تا حسابداران افراد محافظه كاري باشند و در نتيجه درك عموم از حرفه حسابداري خلاف واقع باشد.

هزينه مشاوره حسابداري

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره حسابداري تلفني مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

درباره مشاوره حسابداري، آيا مي دانستيد؟

مرخصي استحقاقي همان مرخصي با حقوق مي باشد و در طول سال هر شخص حق دارد از ?? روز مرخصي با حقوق استفاده كند.

اگر شخصي تنها از ? روز از ?? روز مرخصي استحقاقي خود در سال استفاده كرده باشد و همكاري اش با آن مجموعه ادامه داشته باشد، باقيمانده مرخصي اش سوخت مي شود.

ايام تعطيل توافقي هفتگي (مثلا پنجشنبه ها در برخي كارگاهها) و ايام استراحت كارگران نوبتي (چهار گروه در سه شيفت) را چنانچه در ساير روزهاي هفته، ساعت كار مقرره را انجام داده باشند بايستي جزء روزهاي كار منظور نمود.

در گزارشات فصلي نيازي به گزارش مبالغ جريمه يا خسارت، انواع عوارض و ماليات به استثناء ارزش افزوده، حق ثبت، حق تمبر، حقوق گمركي، حقوق و دستمزد، وجوه پرداختي بابت حق نگهداري يا شارژ ساختمان محل فعاليت، آبونمان هاي پرداختي نيست .

تسويه پيش از موعد وام، در صورتيكه تعداد قابل توجهي از اقساط وام دريافتي را پرداخت نموده ايد، اصلا به نفع شما نيست، خوب است بدانيد كه تسويه پيش از موعد تسهيلات تا حدود بسيار زيادي به ضرر مشتريان و به نفع بانك ها و موسسات اعتباري است.

ماموريت آرموو در مشاوره حسابداري

هدف ما در بخش مشاوره حسابداري آرموو، ارائه مشاوره در زمينه اصلاح سيستم‌هاي حسابداري، خريد و راه اندازي نرم افزارهاي حسابداري، كمك در انجام كدگزاري و اصلاح حسابهاي مالي، بستن حسابها، تهيه تراز آزمايشي ، صورتهاي مالي اساسي ( ترازنامه ، سود وزيان وگردش وجوه نقد) به انواع بنگاه هاي اقتصادي است، مشاوران ما با تكيه بر دانش و مهارت خود قادرند در چهار دسته حسابداري صنعتي، پيمانكاري،  بازرگاني و خدماتي مشاوره هاي سازنده اي منطبق با استاندارد‌هاي حسابداري و روش‌هاي جديد مالي ارائه نمايند.

 

تنها كافيست مشاور خود را انتخاب كرده و از طريق اپليكيشن آرموو يا مشاوره تلفني (02145298) به تمامي اطلاعات مورد نيازتان دست يابيد .

منبع: https://www.armoo.co/accounting-advice/

 

Interior Designers Help Make Your House a Home

۵۵ بازديد

Interior Designers Help Make Your House a Home

Interior design is becoming increasingly popular everywhere the globe. There’s simply nothing more enjoyable than to relax in your own well-decorated and arranged home.


If you've got recently purchased a brand new house, you're probably cognizant of the stark walls and therefore the bland carpeting. It’s going to be an honest idea for you to rent an expert designer to assist you create your house desire a home. Designers will work with you to confirm a beautiful look that reflects the tastes and also the interests of your loved one relations. The advantages of hiring a designer are practically limitless.
There are some reasons why you'd want to rent an internal designer to figure on the home's aesthetic appeal for you. Designers should attend school to be told their trade and profession. They need literally spent years matching colors and palettes to form gorgeous homes in an exceedingly kind of different areas. These professionals fully understand what looks good in an exceedingly home and what to avoid.
As a replacement homeowner, you will not understand how to match certain colors and which patterns look right in an exceedingly particular room. Thanks to this, your own DIY attempts may set out looking quite ridiculous as far because the home's appeal goes.


Hiring an indoor Designer Makes Decorating Easier
Hiring an inside designer is truly a simple and worthwhile task. The inside design specialist will work with you to urge a sympathize with your interests and your design tastes.
For example, the designer may ask you what colors you wish and what form of overall look you're going for when it concerns your home. You will tell the designer that you simply are going for contemporary chic or more of a rustic feel, looking on your interests and therefore the area during which you're living. The professional will then be able to come up with a glance that's unique to your tastes in order that your home reflects these items.
The interior designer will always shoot ideas and opinions your way before putting any of those things into the finished product. They’ll show you a room's color scheme and therefore the overall feel of the house before they begin painting the walls. This offers you an opportunity to inform the designer if the result goes to be something you may love or if you'd just like the interior design specialist to come back up with another concept that better reflects your tastes.


Save Money on Interior Design
Hiring an expert interior design specialist is usually quite affordable. There are some things that designers can do for you. you'll be able to hire an indoor designer to come back up with a scheme for you and have their own workers get the designing done to avoid wasting time otherwise you can hire a designer to merely create a design scheme. This permits you to try to all of the work yourself together with your family so you'll save cash.
It is important that you just speak together with your designer to search out out what they provide and what their prices are like. Don’t be afraid to check different designers, since all designers charge differently and every one of them have their own unique design qualities.


Relax and luxuriate in Your Home
after the inside designer finishes the project, you may be left with a home that's gorgeous and well-organized. You may find that it's more enjoyable to return home at midnight after an extended day at work after you actually enjoy the way that your home looks. Entertaining guests also can be quite thrill when the proper variety of interior design has been incorporated into the house. There’s no reason for you and your loved ones to be stuck in a very home that's greenhorn and stark white. The correct colors and also the right design theme will make an enormous impact on the way every room looks.
Newer homes often have the essential colors added to walls and tan carpeting that does nothing for the home's aesthetic appeal. Hiring an expert interior design specialist will help the whole house to feel more leisurely and for you to really just like the way that every room happens to appear. You cannot fail when hiring this kind of professional for your own project needs.

 

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making furniture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

Bottom of Form

 

 

امير تتلو كيست؟

۵۴ بازديد

امير تتلو كيست؟

 

نام اصلي امير تتلو، امير مقصود لو است. اين خواننده‌ي ايراني حواشي بسيار زيادي داشته است. البته شايد بهتر باشد بگوييم كه تتلو به واسطه‌ي همين حاشيه توانسته اينقدر معروف شود و در آمد كسب كند.

اما واقعا امير تتلو كيست و چگونه پول در مي‌آورد؟  آيا سايت تتل بت ربطي به تتلو دارد؟ اگر شما هم به دنبال جواب اين سوال ها هستيد در ادامه‌ي اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

امير تتلو كيست؟

امير تتلو متولد 20 شهريور 1362 است. اين خواننده‌ي مشهور تا ديپلم بيشتر درس نخوانده است. آخرين مدرك تتلو ديپلم رياضي است.

همان طور كه امير تتلو بارها هم در شعرهايش و هم در مصاحبه هايش گفته است، وضعيت خانوادگي خوبي نداشته است. هم مادرش و هم پدرش به كارگري مشغول بوده اند تا خرج زندگي خانواده‌ي آنها در بيايد.

امير تتلو آخرين فرزند خانواده‌ي مقصودلو است. امير دو خواهر بزرگتر از خودش نيز دارد.

امير تتلو از دوران نوجواني كار مي‌كرده، حتي براي مدتي شاگرد نجاري و بقالي نيز بوده است.

احتمالا براي شما سوال باشد كه چرا نام اميرحسين مقصودلو، لقب تتلو را براي خودش انتخاب كرده است؟

به گفته‌ي خود تتلو، اين لقب هيچ معناي خاصي ندارد و او اين نام را براي اينكه خاص و يونيك باشد انتخاب كرده است!

امير تتلو از همان دوران نوجواني خوانندگي را آغاز كرد، او از اواخر دهه‌ي 70 تصميم با موسيقي رپ آشنا شد. در اين حوزه چند آهنگ منتشر كرد. او براي اينكه به خوبي با  سبك R&B آشنا شود يك سفر دو ساله به دبي داشت و زير نظر شاهرخ سالار آموزش ديد.

او پس از بازگشت از دوبي با حسين تهي گروهي به نام (TNT)  را تشكيل داد. اين گروه چندين آهنگ بسيار موفق داشتند اما پس از مدتي به دلايلي شخصي اين گروه منحل شد.

امير تتلو پس از منحل شدن اين گروه دوباره به دوبي مهاجرت و سعي كرد در دوبي فعاليت موسيقي اش را ادامه دهد. اما به دليل مشكلات مالي در اين كشور هم نتوانسته بماند و دوباره به ايران برگشت.

در ايران شروع به ضبط كردن آلبوم‌هاي زير زميني كرد، البته اين موضوع هم حاشيه ساز شد، او در سال 1390 اولين آلبوم خود را به نام  زير همكف را منتشر كرد، اما در آذر 1392 توسط پليس امنيت اخلاقي به دليل انتشار آلبوم غيرمجاز دستگير و روانه‌ي زندان شد.

 

حواشي‌هاي امير تتلو

همان طور كه مي دانيد حواشي اطراف امير تتلو كم نيست، در اين مقاله تصميم گرفتيم با برخي از اين حواشي شما را آشنا كنيم.

  • حواشي فوتبال: او براي جام جهاني 2014 برزيل يك ترك به نام منم يكي از اين يازده تام منتشر كرد. برعكس بيشتر آهنگ هايي كه براي حمايت از تيم ملي فوتبال منتشر شد، تم بسيار غمنگيني داشت.

امير تتلو پس از انتشار اين موسيقي به طرفدارانش اعلام كرد كه قصد دارد از دنياي موسيقي خداحافظي كند و در ادامه ي زندگي اش فوتبال بازي كند.

حتي امير تتلو يك روز به صورت سرزده سر تمرين سرخابي ها رفت و در پستي به طرفدارانش گفت كه قصد دارد جاي علي كريمي را در تيم پرسپوليس بگيرد.  البته همان روز اين خواننده‌ي پر حاشيه توسط مربي وقت پرسپوليس از سر تمرين اخراج شد!

او پس از اينكه نتوانست در تيم پرسپوليس جاي بگيرد تصميم گرفت در تيم ذوب آهن شانسش را امتحان كند كه اين تيم هم امير تتلو را قبول نكرد.

  • حواشي حجاب: پيش از اينكه امير تتلو ايران را براي هميشه ترك كند. او از حجاب داشتن بسيار حمايت كرد، او پست‌هاي فراواني در اين مورد در صفحات اجتماعي خودش منتشر كرد. حتي افراد زيادي تبليغات اين خواننده‌ي مشهور در مورد حجاب را به خاطر گرفتن مجوز دانستند، هر چند كه حتي با اين تبليغات او نتوانست مجوز براي انتشار آلبوم‌هايش بگيرد!
  • حواشي حمايت از رئيسي: او در آخرين انتخابات رئيس جمهوري در ايران از ابراهيم رئيسي حمايت كرد! او در زمان انتخابات رياست جمهوري اينستاگرامش بيش از 4 ميليون نفر فالوئر داشت، به نظر مي‌رسد كه كمپين رئيسي به دنبال كسب آراي اين افراد بوده اند. البته موفق نبودند و ابراهيم رئيسي در انتخابات شكست خورد و اين موضوع تنها به ضرر امير تتلو و ايجاد حاشيه‌ي بيشتر براي او شد!
  • حواشي حرم سراي سلطان: آخرين حاشيه اي كه تتلو ايجاد كرد و باعث شد كه صفحه‌ي اينستاگرام اين خواننده‌ي رپ براي هميشه حذف شود، صحبت‌هاي او در مورد سوء استفاده‌ي جنسي از كودكان بود!

او در پستي از دختران بين 15 تا 20 ساله‌اي كه در تركيه هستند خواست تا به حرم سراي سلطان او ملحق شوند!

همين موضوع باعث  حاشيه‌هاي بسيار زيادي براي اين خواننده شد و در نهايت نيز اينستاگرام صفحه‌ي تتلو را بست و اظهار كرد كه اين خواننده ديگر به هيچ عنوان نمي تواند در اينستاگرام به فعاليت بپردازد.

منبع : alinaqijahani

 

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي

۵۶ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

موفقيت در كنكور با روش حرف آخر

۷۰ بازديد

موفقيت در كنكور با روش حرف آخر

ps1i_a4.jpg

موفقيت در كنكور كار هركسي نيست چون اصلاً كار راحتي نيست.

خيلي‌ها فكر مي‌كنند كه چون معدل بالايي دارند و چون رتبه مدرسه اند مي توانند راحت و بدون دردسر رتبه كنكور نيز باشند در صورتي كه هيچ يك از آنها تفاوت هاي ميان اين دو را با هم درك نمي كنند ابتدا بيايم كمي موضوع كنكور و مدرسه را بررسي كنيم رتبه شدن در امتحانات پايان ترم و تشريحي كار بسيار راحت تري است چون هم زمان آن به اندازه است هم سوال ها تعداد كمتري دارند ثانيا هر درسي يك كتاب خاص دارد و هر درس يك روز خاص خود را دارد شما دو ساعت زمان داريد تا نهايتاً ?? سوال را حل كنيد يعني كار خيلي سختي هم در پيش نداريد اما بياييد به كنكور از اين ديد نگاه كنيم چند ده كتاب حدود ??? صفحه اي و در قالب چند سوال و فقط حدود ? ساعت تا ? ساعت زمان.

موفقيت در كنكور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و كارآمد

اگر از اين ديد به كنكور نگاه كنيد سختي آن را تا حدودي بدون اينكه در وضعيت كنكور قرار گيريد درك خواهيد كرد. حال سوال مي شود كه چگونه است كه هر سال چندين هزار نفر اين توانايي و قابليت اين را دارند كه از اين سوال ها با اين حجم و تعداد سوال هاي زيادي را جواب بدهند و درصد خوب و بالايي به دست بياورند كار سختي به نظر مي‌رسد اما در صورتي سخت خواهد بود كه مسيري نداشته باشيد منابع شما فقط كتاب‌ها باشند چون كتاب‌هاي درسي روش تشريحي حل سوال را به صورت كامل و خوب معرفي كردند اما آيا با اين روش‌ها مي‌توان در زمان كم سوال ها را جواب داد؟ خير.

اينكه خيلي از دانش آموزان تا اسم كنكور مي آيد استرس مي گيرند و نگران كنكور خود مي شوند و به اصطلاح از كنكور براي خودشان غول ساخته‌اند طبيعي است  اما چه بخواهند و نخواهند اين غول مسير بزرگ خوشبختي آنها را بسته است و براي رسيدن به موفقيت و آينده خودشان بايد از آن بگذرند همان طور كه براي مبارزه با شمشير و سپر يا تفنگ نياز داريد براي شكست دادن اين غول بزرگ نيز به منابع آموزشي نياز داريد شما هيچ وقت نمي توانيد به كمك يك تير و كمان يك تانك را از پاي در بياوريد پس براي اينكه در كنكور موفق شويد بايد منابع آموزشي درست و خوب و كارآمدي داشته باشيد

موفقيت در كنكور با موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در اين راستا بهترين گزينه براي رسيدن به موفقيت است و بهترين كمك به شما خواهد بود منابع آموزشي كامل موسسه حرف آخر شما را از همه چيز بي نياز مي كند آموزش كامل آموزش تست زني و آزمون هاي جامع همه و همه داخل طرح‌هاي موسسه قرار دارند اما حال فرض كنيد شما وسيله مبارزه با اين غول بزرگ را پيدا كرديد وارد طرح‌هاي موسسه حرف آخر شديد اگر كسي نباشد كه در اين مسير به شما كمك و راهنمايي دهد چگونه مي‌خواهيد پيروز از ميدان خارج شويد براي مثال شما استعداد موسيقي داريد و سازي كه دوست داريد را تهيه ميكنيد حال اگر راهنما و استادي نباشد كه به شما آموزش دهد چطور ميخواهيد يك موزيسين خوب باشيد.

نگران نباشيد مشاورين خوب موسسه حرف آخر تا پايان مسير از شما حمايت و شما را راهنمايي مي كنند و در مسير تاريك شما به سمت كنكور نور مي‌اندازند و مسير شما را تا هدف برايتان مشخص مي‌كنند

چرا ميان اين همه موسسه به موسسه حرف آخر اعتماد كنيم

تفاوت موسسات با هم در شيوه آموزش و شيوه مشاوره است منابع آموزشي موسسه حرف آخر از دو ويژگي اصلي برخوردار است كه در موسسات ديگر و يا تدريس ديگر اساتيد اين ويژگي‌ها را نمي يابيد در منابع آموزشي موسسه حرف آخر از الگوها استفاده مي‌شود كه اين الگوها به ما در حل سوالات كمك بسياري مي‌كند. تفاوت الگوهاي ارائه شده در آموزش هاي موسسه حرف آخر يا جاهاي ديگر در اين است كه با هر الگوي موسسات مختلف تنها و تنها يك مدل سوال حل خواهد شد زيرا الگوهاي خود را از دل فرمول هاي اصلي خارج كردند .

در موسسه حرف آخر الگوها از آن از درهم آميختن فرمول هاي مختلف مباحث به دست مي‌آيد كه راه حل تمام مدل‌هاي تست از هر مبحث است. مسئله بعدي وجود و به كارگيري انيميشن در تدريس ها است برخي از اشكال در كتاب ها وجود دارند كه به صورت دو بعدي قابل درك نيستند اين مدل روش و سوال ها همواره جزو مواردي است كه دانش‌آموزان تست هايشان را كنار مي‌گذارند چون درك كردن خود سوال نيز زمان گير است اما موسسه حرف آخر راه حل كردن اين تست ها را با ارائه انيميشن و سه بعدي سازي اشكال برطرف كرده است

انقلاب عظيم در نحوه حل سوالات با بسته آموزش كنكور حرف آخر

بگذاريد با مثالي توضيح بدم: شما هنوز با گذشت زمان تصاوير دوستان و يا مدرسه خود را به خاطر داريد اين از ويژگي هاي حافظه تصويري انسان هستش كه موسسه حرف آخر از اين موضوع استفاده كرده و انقلاب عظيمي را در نحوه حل سوالات به وجود آورد در كنار همه اين موارد وجود يك مشاور و راهنما به دانش‌آموز شما تمام ملزومات را براي شكست دادن كنكور مي دهد و مسير را براي تمام دانش‌آموزان هموار كرده است. براي ارتباط با مشاورين ارشد موسسه و دريافت مشاوره رايگان با شماره 09129573833 تماس بگيريد.

به نقل از سايت حرف آخر و برگرفته از مقاله موفقيت در كنكور با روش حرف آخر