روانشناسي باليني

۳۳ بازديد

روانشناسي باليني

 

روانشناسي باليني تخصص روانشناسي است كه مراقبت هاي مداوم و جامع بهداشت رواني و رفتاري را براي افراد و خانواده ها ارائه مي دهد. مشورت با سازمان ها و جوامع ؛ آموزش ، آموزش و نظارت ؛ و عمل مبتني بر تحقيق اين يك تخصص در گستردگي است - كه به طور گسترده شامل آسيب شناسي رواني شديد است - و با جامعيت و ادغام دانش و مهارت از طيف وسيعي از رشته ها در داخل و خارج از روانشناسي مناسب مشخص مي شود. حوزه روانشناسي باليني شامل همه سنين ، تنوع هاي مختلف و سيستم هاي متنوع است.

 

دانش علمي و نظري پيشرفته آلماني به تخصص

درك آسيب شناسي رواني و ملاحظات تشخيصي / مداخله اي. مسائل مربوط به سلامت روان در طول عمر بر اساس درك جامع از آسيب شناسي رواني. ارزيابي: توانايي ادغام و تركيب داده هاي آزمون شخصيت با اقدامات ارزيابي استاندارد ديگر. مشاوره: توانايي مشورت با ساير سلامت و بهداشت رفتاري متخصصان و سازمانهاي مراقبت در مورد آسيب شناسي رواني شديد ، خودكشي و خشونت. پايگاه تحقيق: مشاركت با تحقيقات خاص و بررسي انتقادي علم ، دانش و روشهاي مربوط به آن زمينه ها كه متمايز از روانشناسي باليني است.

پارامترهايي براي تعريف عملكرد حرفه اي در روانشناسي باليني:

جمعيت ها

روانشناسي باليني به عنوان يك تخصص به افراد و خانواده ها در طول عمر و از همه زمينه هاي قومي ، فرهنگي و اجتماعي و اقتصادي ، و همچنين گروه ها و جوامع خدمات ارائه مي دهد.

 

مشكلات / مسائل

تخصص روانشناسي باليني به مسائل مربوط به سلامت رفتاري و رواني افراد در طول عمر مي پردازد ، از جمله:

 

ناسازگاري فكري ، احساسي ، رواني ، اجتماعي و رفتاري. ناتواني و ناراحتي. مسائل مربوط به سازگاري جزئي و همچنين آسيب شناسي رواني شديد.

رويه ها

ارزيابي: مصاحبه تشخيصي ، ارزيابي رفتاري ، تجويز و تفسير اقدامات آزمون رواني مداخله (سطوح اوليه ، ثانويه و عالي): خدمات باليني به افراد ، خانواده ها و گروه ها مشاوره: تمرين بين حرفه اي و درون حرفه اي با ساير متخصصان و سازمان هاي بهداشت و رفتار رفتاري تحقيقات: مشاركت با تحقيقات خاص و بررسي انتقادي علم ، دانش و روشهاي مربوط به روانشناسي باليني.

 

روانشناسي كاربردي

تجزيه و تحليل رفتار كاربردي باليني جامعه ، مصرف كننده ، مشاوره ، انتقادي ، آموزشي ، محيطي ، ارگونومي ، قانوني ، بهداشتي ، انساني ، صنعتي و سازماني ، روان سنجي ، حقوقي ، پزشكي ، نظامي ، موسيقي ، بهداشت حرفه اي،

"پزشكي روانشناسي" به اينجا تغيير مسير مي دهد. براي مجله ، به پزشكي روانشناسي مراجعه كنيد.

روانشناسي باليني يكپارچه سازي علم ، نظريه و دانش باليني به منظور درك ، پيشگيري و تسكين ناراحتي يا اختلال عملكرد روانشناختي و ارتقاء رفاه ذهني و توسعه شخصي است. محوري در عمل ، ارزيابي روانشناختي ، فرمول بندي باليني و روان درماني است ، اگرچه روانشناسان باليني همچنين در تحقيق ، آموزش ، مشاوره ، شهادت قانوني و توسعه و مديريت برنامه مشاركت دارند.. در بسياري از كشورها ، روانشناسي باليني يك حرفه بهداشت روان تنظيم شده است.

 

اين رشته عموماً در سال 1896 با افتتاح اولين كلينيك روانشناسي در دانشگاه پنسيلوانيا توسط لايتنر ويتمر آغاز شده است. در نيمه اول قرن بيستم ، روانشناسي باليني بر ارزيابي روانشناختي متمركز بود و توجه كمي به درمان داده شد. اين امر پس از دهه 1940 هنگامي كه جنگ جهاني دوم منجر به افزايش تعداد پزشكان آموزش ديده شد ، تغيير كرد. از آن زمان ، سه مدل آموزشي اصلي در ايالات متحده توسعه يافته است - Ph.D. مدل علوم باليني (تمركز زيادي بر تحقيقات دارد) ، دكتري. مدل علم پزشك (ادغام تحقيقات و عمل علمي) ، و Psy.D. مدل پزشك-محقق (با تمركز بر نظريه و عمل باليني). در انگلستان و جمهوري ايرلند ، دكتراي روانشناسي باليني بين دو مدل اخير قرار مي گيرد ، در حالي كه در بيشتر سرزمين اصلي اروپا ، آموزش در سطح كارشناسي ارشد و عمدتا روان درماني است. روانشناسان باليني در ارائه روان درماني متخصص هستند و به طور كلي در چهار جهت اصلي نظري - روان پويايي ، انساني ، آموزش مي بينند.

 

بيشتر بخوانيد...

 

ويژگي هاي اصلي خريد آپارتمان در لونت استانبول

۳۶ بازديد

ويژگي هاي اصلي  خريد آپارتمان در لونت استانبول

  • بالكن
  • گرمايش مركزي
  • مهد كودك
  • سينما
  • پنجر? دوجداره
  • امكانات
  • آشپزخان? مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح كاري مرمر

 

توضيحات ملك براي خريد در لونت استانبول

ترك گشت مفتخر است كه پروژ? آپارتمان هاي لاكچري در استانبول را كه به تازگي تكميل شده است، به خريد خانه در تركيه برساند. اين مجموعه در محلي خوب و مركز شهر و در منطق? باپرستيژ لونت قرار دارد و تا شمال ميدان تكسيم 15 دقيقه فاصله است.

محل? لونت در جنوب خريد آپارتمان در ماسلاك و شمال خريد ملك در استانبول در تركيه قرار دارد و محله اي اعياني و تجاري شلوغ محسوب مي شود و در فاصل? كوتاهي از غرب سواحل تنگ? بسفروس و پل هاي آن كه به سمت استانبول آسيايي مي رود، قرار دارد.

به دليل واقع شدن اين محل در مركز شهر، سرمايه گذاران خارجي را به خود جذب كرده است. قيمت ملك در اين منطقه در كل بالا است و به همان نسبت اجاره هاي آن نيز گران است و بسياري از كارمندان كه پايه حقوق بالايي دارند، اين محل را براي زندگي دائمي انتخاب مي كنند تا رفت و آمدشان به محل كار به حداقل برسد. همچنين اين منطقه به دليل دسترسي آسان به مناطق ديدني مركز شهر و دسترسي آسان به فرودگاه كه كمتر از 40 دقيقه است، توريست هاي زيادي را به خود جذب مي كند.

m5_kbj6.jpg

محل مجموعه و جزئيات خريد آپارتمان در استانبول

اين پروژه متشكل از آپارتمان هاي هوشمند در لونت براي فروش گذاشته شده است. با خريد ملك در لونت استانبول كه در فاصل? يكساني از دو بزرگراه TEM و E-5 و خط متروباس قرار دارد و ظرف 6 تا 7 دقيقه مي توان به آنها رسيد. 12 دقيقه تا فاتيح سلطان محمت و پل شهداي 15 جولاي بر روي بسفروس فاصله است. نزديك ترين ايستگاه مترو با 3 دقيقه پياده روي قابل دسترس است و بهترين نقط? شهر براي دسترسي به ساير نقاط به حساب مي آيد. با خريد ملك در لونت استانبول كه  35 دقيقه تا فرودگاه جديد، 8 دقيقه تا مسلك، 15 دقيقه تا ميدان تكسيم و 25 دقيقه تا پل گالاتا كه به سلطان احمد مي رود، فاصله است.

قيمت اجاره خانه در استانبول امكانات رفاهي محلي بسيار عالي است. با خريد ملك در لونت استانبول با پاي پياده مي توانيد به راحتي به فروشگاه ها، سوپرماركت ها، مدرسه، بانك و خودپرداز، داروخانه، بار، كافه، رستوران و حتي يك بيممارستان خصوصي برسيد. همچنين براي رفتن به بيمارستان هاي خصوصي و دولتي ديگر و تعدادي دانشگاه مي توانيد از سيستم حمل و نقل عمومي استفاده كنيد. با يك رانندگي كوتاه مي توانيد به مراكز خريد بسيار عالي برسيد و تا نزديك ترين مركز خريد تنها 2 دقيقه فاصله است.

اين مجموع? مدرن و كوچك داراي گيت ورودي است و در زميني به مساحت 900 مترمربع ساخته شده است و تاريخ تكميل نهاييي آن تا پايان مارس 2021 است و كارهاي پاياني آن در حال انجام است. اين مجموعه متشكل از تنها يك بلوك آپارتمان مدرن است كه داراي نماي كاملاً شيشه اي است. اين بلوك در 15 طبقه است و 138 آپارتمان لوكس را در خود جاي داده است. هر آپارتمان از 1 تا 3 اتاق خواب دارد كه رخي استاندارد و برخي دوبلكس هستند. سازند? معروف آن اين اطمينان را به شما مي دهد كه تمام آيين نامه هاي دولتي تركيه در مورد زلزله، امنيت گاز و آتش سوزي و عايق گرما و صدا در ديوارها و كف رعايت خواهد شد.

 

با خريد آپارتمان در لونت استانبول بعد از اقامت ساكنين و مهمانان در مجموعه، آنها از امكانات زير كه در محل موجود هستند، برخوردار خواهند شد:

  • استخر زنانه مردان? سرپوشيده
  • استخر كودكان
  • محل بازي كودكان
  • مركز تناسب اندام
  • سوناي مردانه و زنانه
  • حمام تركي مردانه و زنانه
  • گاراژ پاركينگ سرپوشيد? امن
  • اتاق سينما
  • اتاق بازي
  • اتاق جلسات
  • اتاق خشكشويي
  • پذيرش 24 ساعته
  • رستوران روي بام با ويوي شهر
  • آسانسور
  • انرژي الكتريكي خورشيدي مشاع
  • تلويزيون ماهواره اي مركزي
  • ژنراتور برق
  • سيستم تصفي? آب
  • خدمات نظافت
  • آپارتمان مهمان

براي آرامش خاطر و امنيت شما عزيزان تمامي فضاها با دوربين مداربسته و خدمات امنيتي به صورت 24 ساعته محافظت مي شود.

واحدهاي موجود و قيمت خريد آپارتمان در لونت استانبول

قيمت خريد آپارتمان 1 خوابه 72 تا 76 مترمربع قيمت از 1200000 تا 1630000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان 2 خوابه 86 تا 110 مترمربع قيمت از 1450000 تا 2220000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان دوبلكس 3 خوابه 136 مترمربع قيمت 2920000 لير تركيه

 

طراحي آپارتمان ها در لونت استانبول

ورودي آپارتمان ها از لابي پذيرش است و با راه پله يا آسانسور مي توان به طبقات مختلف رسيد. خانه هااز طريق آيفون تصويري به ورودي اصلي متصل شده اند و واحدها براي امنيت بيشتر درب ورودي فولادي دارند.

با خريد ملك در لونت استانبول كه معماري آپارتمان ها باز طراحي شده و هر خانه داراي آشپزخانه اي مدرن و وسايل و سطوح كاري باكيفيت است و لوازمي همچون اجاق گاز، فر و هود در آن تعبيه شده است.

هر آپارتمان سيستم گرمايش گازي مركزي خواهد داشت و تمام اتاق ها داراي زيرساخت نصب تهوي? هوا هستند. تمام پنجره ها و درب هاي پاسيو بهبالكن هاي فرانسوي باز مي شوند و ويويي بي نظير از شهر دارند.

حمام ها داراي تجهيزات مدرن و جاحوله اي گرم هستند و كف واحدها با سراميك يا لمينيت گرم باكيفيت پوشيده مي شود.

هر آپارتمان مجهز به سيستم هوشمند خانگي كامپيوتري است و شما مي توانيد از راه دور و با استفاده از اينترنت در هر نقطه اي از دنيا به آن دسترسي داشته باشيد. همچنين خانه ها داراي ردياب دود و آب پاش و زيرساخت اينترنت فيبر نوري هستند.

اين مجموعه در مركز شهر استانبول قرار دارد و خانه اي ايده آل براي سفرهاي كاري و تفريحي يا زندگي دائمي و همچنين انتخابي عالي براي سرمايه گذاري در استانبول محسوب مي شود، زيرا اجاره بهاي سالان? آن بالا است، تنها دقايقي با مركز شهر فاصله دارد، امكانات بسيار، دسترسي راحت به شهر و فرودگاه، امكانات محلي عالي و ويوي زيبايي از شهر دارد.

 

براي خريد آپارتمان در لونت استانبول و كسب جزئيات بيشتر، گرفتن قيمت و اطلاع از موجودي آپارتمان ها همين امروز با ترك گشت تماس بگيريد. تيم ما متشكل از مشاوران املاك باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاك تركيه پاسخ داده و توصيه هاي لازم و ميزان اجاره بها را در اختيار شما قرار مي دهند و در تمامي مراحل خريد ملك در تركيه شما را راهنمايي مي كنند و در خريد لوازم منزل جديدتان نيز به شما كمك مي كنند.

 

 

زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد؟

۳۲ بازديد

با پيشرفت علم و تكنولوژي وسايل مكانيكي و به دنبال آن استفاده افراد از اين وسايل افزايش يافته است اما همواره ترس از نقص در سيستم هاي مكانيكي و ايجاد حادثه با افراد همراه بوده است.اين در حالي است كه بيشتر حوادث بزرگ بر اثر اهميت ندادن به سرويس آسانسور و يا خطاي انساني اتفاق افتاده است. با آسانسور مانا همراه باشيد تا بيشتر در اين زمينه صحبت كنيم.

ترس از سقوط آسانسور

ترس از گير كردن در آسانسور و يا سقوط آسانسور همواره ذهن افراد را درگير مي كند، كه بر اساس آمار هاي سالانه، آسانسور ها 80 ميليارد بار جا به جا مي شوند و افراد را با خود جا به جا مي كنند اين در حالي است كه سالانه تنها 27 نفر جان خودر را در حوادث آسانسور از دست مي دهند.

پس شانس مردن در حوادث آسانسور 0.00000015 درصد است اين ميزان 16 برابر كم تر از مرگ ناشي از سقوط از پله ها و 15 برابر كم تر از خطر استفاده از پله برقي است. نصب آسانسور  https://asansormana.com/   به طور استاندارد داراي سري ايمني مي باشند كه از اتفاق افتادن هر حادثه آسانسور جلوگير مي كند.

زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد؟

بعضي از افراد معتقد ند كه اگر زمان سقوط آسانسور شروع به بالا و پايين پريدن كنند در زمان برخورد آسانسور با زمين در هوا معلق بوده و اين كار باعث جلوگيري از آسيب هاي ناشي از بررخورد كابين آسانسور با زمين مي شود، اما اين فكر بسيار غلط است، چون در زمان سقوط آسانسور شما زمان دقيق برخورد كابين آسانسور با زمين را نمي دانيد، كه كمي قبل از برخورد آسانسور با زمين به هوا بپريد همينطور وقتي شما به هوا مي پريد ديگر تعادلي در فرود خود نداشته و امكان دارد سر شما به سقف كابين آسانسور برخورد كند و يا زمان فرود با سر فرود بياييد.

بالا و پايين پريدن در زمان سقوط آسانسور به مراتب بهتر و خطر آن 10 برابر كم تر از آن است كه شما در زمان سقوط آسانسور ثابت بايستيد و كاري انجام ندهيد، ثابت ايستادن شما باعث مي شود كه همه فشار ناشي از برخورد كابين آسانسور با زمين از طريق پا به بدن شما وارد شده و در آخر صدمات جبران ناپذير به شما وارد مي شود.

در زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد تا كم ترين آسيب به ما وارد شود؟

بر اساس گفته هاي پژوهشگران دانشگاه ام اي تي اگر مي خواهيم شانس خود را براي آسيب نديدن در حوادث سقوط آسانسور بالا ببريم بايد در زمان سقوط آسانسور به پشت كف آسانسور دراز كشيده و يك دست اجسام نرمي كه همراه داريم مثل كيف يا كت را زير سر گذاشته تا از وارد شدن ضربه به سر جلوگيري كنيم و دست ديگر را روي صورت قرار داده تا اگر قطعاتي از كابين آسانسور سقوط كرد با صورت شما برخورد نكند، دراز كشيدن شما كف كابين آسانسور باعث مي شود كه فشار ناشي از برخورد كابين آسانسور با زمين به طور متوازن در همه بدن شما پخش شده و از آسيب ديدن اعضاي بدن شما جلوگيري شود.

در سال 1945 يك هواپيما با ساختمان امپاير استيت برخورد كرد و انفجار باعث پاره شده كابل هاي آسانسور و در آخر سقوط آسانسور شد، به طرز معجزه آسايي تنها مسافر آسانسور كه يك خانم بود با خوابين از پشت كف كابين آسانسور از سقوط آسانسورر از 75 طبقه جان سالم به در برد.

اگر در زمان سقوط آسانسور در كابين آسانسور تنها نبوديم چه بايد كرد؟

راه حل دراز كشيدن در كف كابين آسانسور در زمان سقوط آسانسور زماني عملي است كه شما در آسانسور تنها باشيد و در كابين آسانسور فضايي كافي وجود داشته باشد حال اگر در كابين آسانسور تنها نبوديد چه بايد كرد؟ شما بايد كف زمين بنشينيد و همه وسايل نرمي كه همراه داريد را زير خود قرار دهيد و ديگر افراد حاضر را تشويق كنيد تا با شما همراه شوند، در كل بايد گفت در زمان سقوط آسانسور شما بايد همه تلاش خود را انجام دهيد تا سطح تماس بدن خود با كف كابين آسانسور را افزايش دهيد.

آيا زمان كافي براي انجام دادن اين اقدامات زمان سقوط آسانسور وجود دارد؟

همانطور كه قبلا هم اشاره شده قطعات زيادي در آسانسور براي پيشگيري از سقوط در آسانسور هاي استاندارد تعبيه شده است و مي توان گفت احتمال سقوط يك آسانسور استاندارد كه به طور مرتب مورد سرويس و نگهداري آسانسور ماهانه قرار مي گيرد صفر است و فقط در صورتي يك آسانسور سقوط مي كند كه همه اين قطعات از كار افتاده باشند.

براي مثال مي توان گفت اگر همه كابل هاي آسانسور پاره شوند پاراشوت از سقوط آسانسور جلوگيري مي كند، حال اگر زماني آسانسوري سقوط كند مدت زماني طول مي كشد تا همه قطعات سري ايمني از كار بيافتد و شما در اين مدت زمان مي توانيد همه اقدامات ذكر شده را انجام دهيد. 

منبع :  https://asansormana.com/

 

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

۴۱ بازديد

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

وقتي شركتي را براي نصب سايبان انتخاب مي كنيد ، دانستن نحوه تشخيص يك سايبان خوش ساخت و با دوام و طولاني مدت از سايه بان با كيفيت كمتر مي تواند مفيد باشد. از اين گذشته ، همه نصب كننده هاي سايبان از توليد كنندگان يكسان استفاده نمي كنند ، بنابراين ضروري است بدانيد اگر مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه نصب سايبان شما براي سالهاي آينده دوام مي آورد ، به دنبال چه چيزي باشيد.

 

در اينجا چند سوال وجود دارد كه ممكن است بخواهيد قبل از نصب سايبان بپرسيد:

 

    سايبان چه نوع پارچه اي دارد؟

        از نظر دوام ، پارچه سايبان مهم است. پارچه ها معمولاً از يكي از دو ماده ، الياف طبيعي يا الياف مصنوعي بافته مي شوند. پارچه هايي كه از الياف مصنوعي بافته شده اند - مانند اكريليك - دوام بيشتري نسبت به پارچه هاي بافته شده از الياف طبيعي - مانند پنبه - دارند ، زيرا در برابر رشد كپك و كپك مقاومت مي كنند.

    براي رنگ آميزي پارچه از چه روشي استفاده مي شود؟

        برخي از پارچه ها بافته مي شوند و سپس با لايه رنگ آميزي رنگ آميزي مي شوند. اين ايده آل نيست زيرا وقتي در معرض عناصر قرار بگيريد ، لايه رنگ مي تواند محو ، پوست كنده و اجرا شود. راه ديگر رنگ آميزي سايبان ، رنگ آميزي الياف قبل از بافتن آنها در خود پارچه است. به اين ترتيب ، سايبان تا انتها رنگ آميزي مي شود ، بنابراين نيازي به نگراني در مورد محو شدن ، لايه برداري يا دويدن رنگ ها نخواهيد داشت.

    فريم سايبان چقدر محكم است؟

        چه سايبان شما ثابت باشد و چه جمع شود ، نصب آن در نماي بيروني خانه شما دائمي خواهد بود. براي اطمينان از مقاومت در برابر عناصر ، ضروري است كه قاب سايبان از فلز محكم ساخته شده باشد.

sayehban.co

از سال 1981 پيشرو در توليد سايبان هاي متحرك سفارشي بوده است. اگر به دنبال شركتي هستيد كه خدمات استثنايي نصب سايبان را ارائه مي دهد ، همين امروز با ما تماس بگيريد و يكي از نمايندگان ما خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع :

http://labboos.royablog.ir/post/181/%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%83%D9%88%D9%84%D8%B1+

http://darpanahekhoda.royablog.ir/post/167/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%8A+%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%88+%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%AA+%D8%A2%D9%86

 

https://matchguaranty.com/activity/p/398341/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4472135/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97962/

https://www.launchora.com/story/1628593143--0

https://all4webs.com/piepimple5/158715751740157615751606-17051?10586=42697

https://app.box.com/s/uywlrwpyy3goo25c8a5fypmnm23r332d

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803689//

 

 

 

آشنايي با انواع درب باغ (جنوبي)

۳۹ بازديد

آشنايي با انواع درب باغ (جنوبي)

امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب باغ (جنوبي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب باغ (جنوبي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فلزي. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب باغ (جنوبي) آشنا كنيم.

درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب باغ (جنوبي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين فرم دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي باغ فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب باغ (جنوبي)

ساخت درب باغ (جنوبي) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

 

انواع درب فرفورژه آهني (جنوبي)

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب فرفورژه آهني (جنوبي) استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

زيبايي و تنوع درب فرفورژه آهني (جنوبي)

معمولا درب فرفورژه آهني (جنوبي) بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب فرفورژه آهني (جنوبي) را خريداري كنند در كنار عملكرد، بيشتر به ويژگي هاي زيبايي نماي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه كنيد.

معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب فرفورژه آهني (جنوبي) نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.

به طور كل اما تنوع درب فرفورژه آهني (جنوبي) بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

دوام درب فرفورژه آهني (جنوبي)

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب فرفورژه آهني (جنوبي) امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد. در اين حال نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينكه شما بتوانيد دربي را خريداري كنيد كه دوام بالايي دارد در عين اينكه كار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد كرد، به شما اجازه مي دهد كه امنيت را نيز فراهم كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

تعمير تلويزيون در شمال تهران با سرويس تي وي

۴۱ بازديد

تعمير تلويزيون در شمال تهران با سرويس تي وي

سرويس تي وي   https://servictv.ir/   به عنوان نماينده معتبر سامسونگ با سال ها سابقه در زمينه تعمير برد و تلويزيون با به كارگيري افراد كارآزموده و متخصص آمادگي دارد تعمير تخصصي تلوزيون شما را در سريع ترين زمان و با مناسب ترين قيمت در محل كار يا منزل شما بر عهده بگيرد. خدمات ارائه شده در اين نمايندگي شامل موارد ذيل است:

تعمير انواع تلويزيون هاي.LCD.LED.PLASMA

ضمانت يك ماهه تعمير براي همه تلويزيونات

استفاده از قطعات اصلي در تعمير

تعمير انواع تلويزيون هاي سه بعدي

تعمير انواع پنل هاي داراي مشكلات هاي خطوط در تصوير،پرش در تصوير،تاريك شدن نيمه تصوير،آب خوردگي و….

نصب انواع تلوزيون ديواري و روميزي

سرويس در محل-سراسر تهران

مشكلات انواع تلويزيون

صدا دارد نور دارد تصوير ندارد...ازمشكل پنل ويا بخش پردازش تصوير

صدا دارد تصوير دارد نور ندارد...از مشكل لامپ تصوير

تصوير دارد نور دارد صدا ندارد...از مشكل برد مين و يا پاورو

خود به خود خاموش و روشن مي شود...برد مين و يا پاور ميتواند خراب بتشد.

خود به خودخاموش مي شود...از مشكل بخش تغذيه و يا برد مين.

روي چراغ استندباي است و به هيچ عنوان روشن نمي شود...از مشكل برد مين و يا پاورروي چراغ استندباي است وامكان دارد گاهي روشن شود.

كاملا خاموش است و هيچ علائم حياتي ندارد...برد پاور مشكل دارد.

تصوير دچار نويز و به هم ريختگي است...از مشكل پاور و يا مين برد.

تصوير نگاتيو است...برد پرازنده تصوير مشكل دارد.

تصوير لرزش دارد.برد پاور و يا برد مين ميتواند دليل اشكال باشند.

در تصوير خطوط عمودي و يا افقي مشاهده مي شود.

روي لوگو گير كرده ..برد مين مشكل دارد.

تصوير سر و ته است ..برد مين مشكل دارد.

نيمي از صفحه خالي و نيمي ديگر داراي تصوير عادي است...بردتيكان و يا پنل مشكل دارد.

تلويزيون دير روشن مي شود...برد پاور مشكل دارد.

تصوير تلويزيون اسلوميشن شده...پنل مشكل دارد.

تلويزيون خود به خود كانال عوض ميكند...برد مين مشكل دارد.

تلويزيون خود به خود صدا را كم و زياد ميكند...برد مين مشكل دارد.

به محض روشن شدن ولوم روي حالت حدبيشتر قرار ميگيرد...برد مين مشكل دارد.

بعد از هر بار روشن كردن بايستي از اول كانال يابي كرد...نرم افزار برد مين مشكل دارد.

تنظيمات را در خود نگه نميدارد.???????..برد مين مشكل دارد.

هيچ كانالي را زمان جستجو پيدا نميكند...آنتن پشت بام و يا مشكل تيونر در برد مين

تلويزيون گاهي روشن مي شود و گاهي روشن نمي شود...برد مين و يا پاور خراب است.

فلش يو اس بي را شناسايي نميكند...برد مين خراب است.

پورت اچ دي ام آي را نميشناسد...برد مين خراب است.

پورت سه رنگ زرد سفيد قرمز،وصل است اما تصوير نميايد...برد مين خراب است.

به محض روشن شدن خاموش مي شود و گاها با صداي سوت همراه است...برد پاور خراب است.

بعد از حدود دقيقه دكمه هاي ريموت از كار مي افتند... از مشكل برد پاور و يا مين برد.

???????تصوير بسيار كمرنگ و سفيد است...مشكل برد تيكان باعث اين اشكال شده.

گزينه سرچ و كانال يابي از منو حذف شده و قابل دسترس نيست...ازمشكل تنظيمات مين برد????

تلويزيون هاي LCD وLED

اين تلويزيون ها ازچندين بخش تشكيل شده اند:1. صفحه نمايشگر كه از جنس كريستال مايع است.
2.
بك لايت كه در پشت صفحه نمايشگر وجود دارد.
بين بك لايت و پنل هم صفحاتي وجود دارد كه باعث مي شود نور يكدست و يكنواختي دا داشته باشيم
پنل از خود نوري ندارد. و براي نمايش درست تصوير بايد بك لايت از پشت پنل روشن باشد.
در تلويزيونهاي نسل اوليه ال سي دي زاويه ديد محدود بود وبراي ديد بهتر بايستي روبروي تلويزيون مينشستيم كه البته اين امر به مروراصلاح شده
در ساختار تلويزيون هاي جديد از دو نوع لامپ تصوير استفاده مي شود:
1.
بكلايت CCFL
2.
بكلايت LED

تلويزيون هاي LED در حقيقت همان LCD هاي قديم مي باشند، تلويزيون هاي LCD به نور پشت پنل متكي مي باشند تا پنل كريستال مايع را روشن كند. معروفترين نوع LCD از نور فلورسنت در پشت پنل استفاده مي كنند كه به بكلايت CCFL معروفند. اما تلويزيوهاي جديد LCD ازبكلايت LED براي ايجاد روشنايي استفاده ميكنند.?????????????????

كاربران همه مدل هاي تلويزيون اعم از تلويزيون LCD، تلويزيون LED، تلويزيون پلاسما، تلويزيون 4K، تلويزيون 3D، تلويزيون QLED و … مي توانند در صورت مشاهده هر گونه ناكارامدي و اختلال در تلويزيون مورد استفاده، به نمايندگي سرويس تي وي مراجعه كرده و خدمات تخصصي مورد نياز را دريافت كنند.

نمايندگي تلويزيون ال جي يا سوني و سامسونگ سرويس تي وي با همكاري گروه اي از مهندسان جوان و متخصص و با كمك تجهيزات پيشرفته روز دنيا در تلاش است تا به همه تلويزيون هاي خراب تولد دوباره بخشيده و با افزايش عمر مفيد آن ها، لذت استفاده از يك تلويزيون با كيفيت را مجددا به كاربران آن ها ارزاني دارد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون، بسته به درخواست متقاضي به دو روش قابل دريافت است كه اين دو روش عبارت هستند از تعمير تلويزيون در محل و تعمير تلويزيون در تعميرگاه.

در روش اول –يعني تعمير در محل تلويزيون، نيازي به جابجايي تلويزيون نيست و متخصصين تعمير خود در محل حضور يافته و اقدامات مورد نياز براي تعميررا روي تلويزيون پياده مي سازند. در روش دوم، بايد تا كاربر تلويزيون را به نمايندگي تخصصي تعمير تلويزيون تحويل دهد تا خدمات مورد نياز برروي آن اعمال شود.

تعمير تخصصي تلويزيون

نمايندگي تلويزيون سوني يا الجي و سامسونگ ارائه دهنده تخصصي ترين سرويس ها و خدمات مرتبط با تعمير، بهسازي، ترميم و تعويض قطعات انواع تلويزيون به متقاضيان است. شما كاربران گرامي مي توانيد با انتخاب آگاهانه نمايندگي تلويزيون در كمترين زمان و با هزينه مصوب، تلويزيون خراب خود را تعمير كنيد. خدمات ارائه شده در اين نمايندگي منحصر به مدل واشكالي خاص نيست و همه مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري تلويزيون را پشتيباني مي كند.