پروژه بادي فراساحلي Hornsea One

۲۶ بازديد

به گفته ExxonMobil، آخرین پروژه توسعه گاز در حوضه Gippsland با هدف تامین 200PJ گاز اضافی بین سال‌های 2023 تا 2027 برای تامین منابع گاز حیاتی برای کمک به ایالت‌های جنوبی استرالیا برای جلوگیری از خطرات عرضه زمستانی پیش‌بینی‌شده در بیانیه گازی اپراتور بازار انرژی استرالیا در سال 2021 است. از فرصت ها

 

شرکت تابعه اکسون موبیل، اسو استرالیا، تصمیم نهایی سرمایه گذاری (FID) را برای توسعه گاز اضافی از میدان کیپر در بخش فراساحلی حوضه Gippsland در استرالیا با سرمایه گذاری تخمینی 400 میلیون دلار استرالیا (291 میلیون دلار) گرفته است.

 

Esso Australia اپراتور جوینت ونچر 50:50 Gippsland Basin بین Esso Australia Resources و BHP Petroleum (Bass Strait) است.

 

به گفته ExxonMobil، آخرین پروژه توسعه گاز در میدان کیپر با هدف تامین 200 پتاجول (PJ) گاز اضافی بین سال‌های 2023 تا 2027 برای بازار داخلی استرالیا است. انتظار می‌رود که حدود 30PJ از آن در سال آینده تولید شود.

 

این حجم، ذخایر حیاتی گاز را برای کمک به ایالت های جنوبی استرالیا برای جلوگیری از خطرات عرضه زمستانی که در بیانیه فرصت های گاز 2021 اپراتور بازار انرژی استرالیا پیش بینی شده بود، ارائه می کند.

 

Esso استرالیا همچنین تصمیمات مالی را برای ساده‌سازی تولید از میدان Turrum، که یکی دیگر از دارایی‌های تولیدکننده Gippsland Basin JV است، اتخاذ می‌کند.

 

رئیس ExxonMobil استرالیا، Dylan Pugh گفت: "گاز طبیعی نقش مهمی در تامین تقاضا برای سوخت پاک تر، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در بخش برق و حمایت از نفوذ بیشتر انرژی های تجدید پذیر با حفظ قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری و پایداری شبکه دارد.

 

"سرمایه گذاری و تعهد مداوم ما به تامین مشتریان استرالیایی به این معنی است که حوضه گیپسلند بزرگترین منبع گاز طبیعی برای سواحل شرقی استرالیا باقی می ماند."

 

هنوز مقدار زیادی گاز در تنگه باس باقی مانده است و ما سخت کار می کنیم تا ارزش کامل آن را باز کنیم. سرمایه گذاری بیشتری برای ویکتوریا لازم است تا عرضه گاز طبیعی خود را به خصوص در فصل زمستان حفظ کند.

 

سال گذشته، Esso استرالیا تولید خود را از پروژه گاز 400 میلیون دلار استرالیا (291 میلیون دلار) در غرب باراکوتا در حوضه Gippsland آغاز کرده بود.

 

اخیرا، این شرکت از طرح هایی برای جذب و استفاده مجدد از دی اکسید کربن (CO2) تولید شده از عملیات حوضه Gippsland خود رونمایی کرده است.

 

به عنوان بخشی از این، این شرکت Air Liquide را درگیر کرده است که ساخت تاسیسات جدیدی را برای جذب و استفاده مجدد CO2 از گاز تولید شده در حوضه آغاز کرده است.

 

به گفته iroilmarket ، گروه زیرساخت انرژی‌های تجدیدپذیر (TRIG) توافق‌نامه‌ای را با Global Infrastructure Partners برای به دست آوردن 7.8 درصد از سهام مزرعه بادی دریایی Hornsea One در بریتانیا امضا کرده است.

 

پروژه بادی فراساحلی Hornsea One در 120 کیلومتری سواحل یورکشایر انگلستان واقع شده است و گفته می شود که از زمانی که در سال 2020 عملیاتی شد، عملکرد عملیاتی بالایی از خود نشان داده است.

 

Global Infrastructure Partners مالک پروژه بادی فراساحلی تحت یک سرمایه گذاری مشترک 50/50 (JV) با شرکت برق دانمارکی ?rsted است که اپراتور آن نیز می باشد.

 

http://entrance-exam.net/forum/members/cloetate1.html

https://www.pubpub.org/user/tamanna-tuba-90

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:CloeTate1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://iroilmarket.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://iroilmarket.com/

http://acva2010.cs.drexel.edu/forum/index.php?u=/user/profile/400072/

https://gitlab.bsc.es/CloeTate1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/CloeTate14

https://tcgschool.edu.in/members/cloetate1/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/CloeTate1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2735682-tamanna-tuba

 

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.