بهترين تعريف بازاريابي وابسته

۲۷ بازديد

بهترین تعریف بازاریابی وابسته

منبع: JustLearnWP.com

 

کسب درآمد از شراکت با یک شرکت تجارت الکترونیک در کلاس جهانی

 

بازدیدکنندگان را به BigCommerce معرفی کنید و 200? از اولین پرداخت ماهانه مشتری یا 1500 دلار به ازای هر مشتری سازمانی را دریافت کنید. امروز بپیوندید تا درآمد خود را با پلتفرم پیشرو تجارت الکترونیک افزایش دهید.

 

کمیسیون های پیشرو در صنعت

محتوای از پیش ساخته شده برای وب سایت شما

یک مدیر حساب اختصاصی که بر موفقیت شما متمرکز است

امروز ملحق شو

 

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند؟

از آنجایی که بازاریابی وابسته با توزیع مسئولیت‌های بازاریابی و ایجاد محصول بین طرف‌ها کار می‌کند، موفق می‌شود از توانایی‌های افراد مختلف برای استراتژی بازاریابی مؤثرتر استفاده کند و در عین حال سهمی از سود را برای مشارکت‌کنندگان فراهم کند. برای ساخت این اثر، سه طرف مختلف باید درگیر شوند:

 

فروشنده و سازندگان محصول.

وابسته یا تبلیغ کننده.

مصرف کننده.

بیایید به رابطه پیچیده این سه طرف بپردازیم تا از موفقیت بازاریابی وابسته اطمینان حاصل کنیم.

 

1. فروشنده و سازندگان محصول.

فروشنده، خواه یک کارآفرین انفرادی یا یک شرکت بزرگ، فروشنده، بازرگان، خالق محصول یا خرده‌فروشی است که محصولی برای عرضه به بازار دارد. این محصول می‌تواند یک شی فیزیکی، مانند کالاهای خانگی، یا خدماتی مانند آموزش آرایش باشد.

 

فروشنده که به نام برند نیز شناخته می‌شود، نیازی به مشارکت فعال در بازاریابی ندارد، اما ممکن است تبلیغ‌کننده باشد و از تقسیم درآمد مرتبط با بازاریابی وابسته سود ببرد.

 

به عنوان مثال، فروشنده می تواند یک تاجر تجارت الکترونیکی باشد که یک کسب و کار dropshipping را راه اندازی کرده و می خواهد با پرداخت هزینه به وب سایت های وابسته برای تبلیغ محصولات خود، به مخاطبان جدیدی دست یابد. یا فروشنده می تواند یک شرکت SaaS باشد که از شرکت های وابسته برای کمک به فروش نرم افزار بازاریابی آنها استفاده می کند.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

2. وابسته یا ناشر.

همچنین به عنوان ناشر شناخته می شود، شرکت وابسته می تواند یک فرد یا شرکتی باشد که محصول فروشنده را به شیوه ای جذاب برای مصرف کنندگان بالقوه بازاریابی می کند. به عبارت دیگر، شرکت وابسته، محصول را تبلیغ می کند تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که برای آنها ارزشمند یا مفید است و آنها را متقاعد کند که محصول را خریداری کنند. اگر مصرف کننده در نهایت محصول را بخرد، شرکت وابسته بخشی از درآمد حاصل را دریافت می کند.

 

شرکت‌های وابسته معمولاً مخاطبان بسیار خاصی دارند که برای آنها بازاریابی می‌کنند و عموماً به علایق آن مخاطبان پایبند هستند. این یک جایگاه مشخص یا نام تجاری شخصی ایجاد می کند که به شرکت وابسته کمک می کند تا مشتریانی را جذب کند که به احتمال زیاد در تبلیغات عمل می کنند.

3. مصرف کننده.

خواه مصرف کننده بداند یا نداند، آنها (و خریدهایشان) محرک های بازاریابی وابسته هستند. شرکت های وابسته این محصولات را با آنها در رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و وب سایت ها به اشتراک می گذارند.

 

هنگامی که مصرف کنندگان محصول را خریداری می کنند، فروشنده و شرکت وابسته در سود تقسیم می شوند. گاهی اوقات، شرکت وابسته تصمیم می گیرد با افشای اینکه در ازای فروش هایی که انجام می دهد، کمیسیون دریافت می کند، با مصرف کننده روبرو شود. در مواقع دیگر ممکن است مصرف کننده کاملاً از زیرساخت بازاریابی وابسته پشت خرید خود غافل باشد.

 

در هر صورت، آنها به ندرت برای محصول خریداری شده از طریق بازاریابی وابسته هزینه بیشتری پرداخت می کنند. سهم شرکت وابسته از سود در قیمت خرده فروشی لحاظ می شود. مصرف کننده فرآیند خرید را تکمیل می کند و محصول را به طور معمول دریافت می کند، بدون اینکه تحت تأثیر سیستم بازاریابی وابسته که در آن بخش مهمی است، وارد شود.

 

بازاریابان وابسته چگونه حقوق می گیرند؟

یک روش سریع و ارزان برای کسب درآمد بدون دردسر فروش واقعی یک محصول، بازاریابی وابسته برای کسانی که به دنبال افزایش درآمد آنلاین خود هستند، جذابیت غیرقابل انکاری دارد. اما چگونه یک شرکت وابسته پس از پیوند دادن فروشنده به مصرف کننده پول دریافت می کند؟

 

پاسخ می تواند پیچیده شود.

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.