مزيت هاي استفاده از دوربين هاي 360 درجه

۲۷ بازديد

معرفی بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی

باتوجه به تمرکز مقام معظم رهبری بر مقوله تولید ایرانی در سال های اخیر، شرکت های صاحب نام در هر حوزه با به کار گیری افراد نخبه و تحصیل کرده تلاش خود را جهت کم کردن وابستگی کشور به محصولات خارجی بکارگرفته و در حال حاضر بسیاری محصولات، امکان تولید و یا مونتاژ در کشور ایران را دارا می باشند.

هم اکنون در زمینه مونتاژ و یا تولید دوربین های مداربسته نیز شرکت هایی در مرحله تحقیق و توسعه وتولیدات آزمایشی و حتی نهایی قراردارند.

از جمله می توان به شرکت ایمن تصویر امرتات اشاره نمود که محصولات این شرکت تحت برندهای RDS و VIDEOPARK و با گارانتی امرتات عرضه می گردد.

 

ساخت نرم افزار هوشمند پلاک خوان ایرانی از دیگر ویژگی های محصولات این شرکت می باشد.

هدف سازمانی :

هدف و مسیر این شرکت و در کل کلیه شرکت هایی که اقدام به تولید محصولات با تکنولوژی بالا نموده اند در ابتدا مونتاژ محصولات با مواد اولیه و قطعات ???% خارجی بوده ولی  به مرور زمان و با کسب تجارب و پیشرفت های علمی، سعی بر آن است که قسمتی از محصول در ایران تولید خواهند کرد و این مسیر تا جایی ادامه خواهد یافت که بیش از ??% محصول در ایران تولید شود.

 

تولید محصول ایرانی :

محصولات مداربسته هوشمند در دنیا روز به روز رو به افزایش است و در صورتی که کشوری بتواند با تکنولوژی های بومی به ساخت این دوربین های هوشمند برسد به راحتی می تواند در بازار دنیا جایی برای محصول خود باز کرده و آن را به فروش برساند.

در ایران هم شرکت هایی همچون ایمن تصویر امرتات با تمرکز بالا و با چیدمان مناسب از افراد نخبه سعی در ساخت این محصولات به صورت بومی در ایران را دارند.

یکی از مهم ترین نیاز هایی که این شرکت ها در این مرحله با آن مواجه هستند، نیاز به فروخته شدن و مقبول شدن محصولات خود در سازمان ها و ارگان های دولتی می باشد. اتحاد بین سازمان ها و مردم در این زمینه می تواند باعث رشد تولید و شکوفایی اقتصاد میهن عزیز ایران گردد.

 

حتما بخوانید: بهترین دوربین مداربسته       انواع ماژول فیبر نوری

قابلیت های نرم افزاری :

دوربین های مداربسته هوشمند VIDEOPARK در حال حاضر قادر به تشخیص مواردی به شرح ذیل می باشد :

 

?- تشخیص چهره هوشمند

?- شمارش افراد

?- تشخیص حرکت خلاف جهت

?- تشخیص جاماندن اشیاء

?- تشخیص گم شدن اشیاء

?- تشخیص حرکت مشکوک

?- منطقه ممنوعه

?- عبور از خط فرضی و بسیاری امکانات هوشمند دیگر

 

بیشتر بدانید: قیمت dvr آنالوگ    قیمت nvr آنالوگ

سخن آخر :

هنوز مقوله تولید دوربین مداربسته در ایران همراه با کمبودها و مشکلات بسیاری است که به یاری شرکت های بزرگ در این حوزه، این موضوع در حال تغییر می باشد.

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.