نقد کارشناسي کيا سراتو سايپا ? ليتري (آپشنال و ساده)

۲۱ بازديد

نقد کارشناسی کیا سراتو سایپا ? لیتری (آپشنال و ساده)

 

نسل دوم کیا سراتو که در ایران مونتاژ شده است در سال ???? معرفی شد و طراحی نسبتاً جذابی دارد. در حالی که ظاهر کلی کیا سراتو کمی ساده به نظر می رسد و شبیه به نسل های قبلی هوندا سیویک است، شما می توانید نمره قابل قبولی به طراحی آن بدهی. طراحی داخلی ارگونومیک است و تمام قطعات با یکدیگر هماهنگی کامل دارند اما کیفیت مواد مورد استفاده در کابین کیا سراتو نصب شده چندان جالب نیست و تفاوت قابل توجهی با مدل های وارداتی دارد.

کیا سراتو با دو موتور ??? و ? لیتری برای بازار کشورمان مونتاژ شده است. مدل ? لیتری به دلیل امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی بیشتر با نام 'کیا سراتو اختیاری' شناخته می شود. موتور ? لیتری چهار سیلندر کیا سراتویدک می تواند ??? اسب بخار در ???? دور در دقیقه و ??? Nm تورک در ???? دور در دقیقه تولید کند، و قدرت خود را از طریق انتقال خودکار ? سرعته به چرخ های جلو منتقل کند. بر اساس مطالعات میدانی، شتاب از ? تا ??? کیلومتر بر ساعت کیا سراتو ? لیتری حدود ?? ثانیه است که می تواند چابکی قابل قبولی برای یک صد و ??? کیلوگرم سوار شده باشد. مصرف ترکیبی این خودرو حدود ? لیتر در صد کیلومتر است که مصرف سوخت نسبتاً خوبی است.

سراتو یدک بهترین سایت لوازم یدکی سراتو

کیا سراتو ? لیتری در دو نوع ساده و اختیاری در دسترس است. مدل اختیاری به طور طبیعی تجهیزات بیشتری دارد و البته قیمت آن گران تر است. گزینه های مناسب و امکانات رفاهی را می توان در اختیاری 2 لیتر Cerato در بر داشت, از جمله کامپیوتر در هیئت مدیره, کروز کنترل, نور خودکار, صفحه نمایش 7 اینچی با 6 بلندگو, صندلی چرم, دوربین نمای عقب, سنسور عقب به نوبه خود, sunroof, GPS, دنده چرخ عقب ذکر شده تهویه مطبوع خودکار و برخی از گزینه های دیگر.

سراتو  http://yadakicerato.ir/ یک خودروی نیمه لوکس کامپکت است که توسط سایپا مونتاژ می شود و متاسفانه در مدل های مونتاژ شده شاهد افت قابل توجهی در کیفیت و کاهش ویژگی های این خودرو خواهیم بود. سراتو قطعا خودرویی نیست که بتواند رانندگان لوکس را راضی کند، اما کیفیت آن برای کسانی که اتومبیل های ایرانی رانندگی می کنند قابل توجه خواهد بود؛ علاوه بر این مدل ? لیتری نسبت به مدل ??? لیتری موتور قدرتمندی دارد و گزینه های برتر دارد. اگر بخواهیم مزایای این خودرو را فهرست کنیم، باید به چیزهایی مانند سرویس پس از فروش، بازار دست دوم نسبتا خوب، نیروی محرکه قدرتمند، گزینه های مناسب و جعبه دنده 6 سرعته با جعبه دنده پشت چرخ اشاره کنیم. از سوی دیگر کاهش کیفیت در مدل های نصب شده، رانندگی خشک، ترمز دیسک عقب و مواد کابین بد از معایب این خودرو است.

منبع : سراتو یدک

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/SamaSarah2

https://www.pinterest.com/pin/959196420608180477/

https://express.adobe.com/page/JgAZmkLIU811C/

https://sites.google.com/view/samasarah2/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/03/02/yadakicerato/

https://samasarah2.tumblr.com/

https://myspace.com/samasarah2

 

 https://bit.ly/3Cvnp4f

http://gg.gg/y1pwz

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.