چرا بايد يك گلس براي موبايل خود تهيه كنيم؟

۱۰۴ بازديد

چرا بايد يك گلس براي موبايل خود تهيه كنيم؟

محافظ صفحه نمايش آيفون 7G پلاس مشكي Black iPhone 7G Plus Screensaver 

تلفن همراه ما بخش مهمي از زندگي روزمره ما شده است و حمل و نقل زياد اين كالاي تقريبا گران قيمت در همه مكان هاي عمومي و شرايط مختلف ناگزير است. اگر از كساني كه دچار شكستگي يا آسيب صفحه نمايش تلفن همراه خود شده اند و به دنبال تعمير آن رفته اند سوال كنيد متوجه خواهيد شد كه قيمت مانيتور گوشي شما با هزينه دستمزد تعويض آن تقريبا بيش از 70 درصد مبلغ تلفن همراه شما را شامل مي شود. از اين رو هزينه كردن درست براي محافظت از اين كالاي گران قيمت بسيار هايز اهميت است. گلس با محافظ صفحه نمايش صرفا براي جلوگيري از شكستن استفاده نمي شود بلكه با داشتن گلس روي مانيتور گوشي خود پس از مدت چندين ماه استفاده ميتوانيد با هزينه ي ناچيز تصويري بدون خط و خش و چربي را مانند روز اولي كه گوشي خود را تهيه كرديد داشته باشيد و از نو بودن مانيتور خود لذت ببريد.

تفاوت قيمت گلس ارزان با گلس هاي گران چيست؟

 

معيار انتخاب شما براي گلس گوشي بهتر است قيمت آن نباشد بلكه مشخصات و كارايي آن باشد.

گلس هاي مختلف با قيمت هاي متنوعي در بازار وجود دارد كه با توجه به ماهيت اين كالا از قيمت هاي بسيار ارزان تا قيمت هاي سرسام آور متفاوت است براي خريد گلس از گرانترين ها و ارزانترين ها دوري كنيد زيرا قيمت هاي بسيار ارزان به دليل عدم كيفيت و قيمت هاي گران در بسياري از موارد كاملا بي دليل است.

ديجي فرست با سالها تجربه به عنوان وارد كننده لوازم جانبي موبايل در ايران به شما پيشنهاد ميدهد از گلس هاي قيمت متوسط استفاده كنيد.




 

گلس شكسته شده منبع بيماري هاست!

 

هرچه زود تر گلس شكسته شده خود را تعويض كنيد! يك محافظ شكسته ميتواند از دو منظر براي شما خطر آفرين باشد.

1.خطر بريدگي دست و صورت، كه به دليل تماس مستقيم و مداوم با گوشي ممكن است گوشه هاي تيز و برنده گلس به شكا آسيب فيزيكي بزند.

  1. ميكروب ها در كمين اند، درز شكستگي و ترك در گلس يا صفحه نمايش گوشي محل تجمع ميكروب ها و باكتري هاست و گوش و چشم و دهان بهترين راه نفود ويروس و باكتري هاي خطرنام به بدن شماست درواقع شما با استفاده از گلس شكسته موجودات موزي و وحشتناكي را به بدن خود دعوت ميكنيد.

آيا براي نصب گلس نيازي به مراجعه به فروشگاه موبايل است؟

 

گلس هاي عرضه شده در ديجي فرست بسيار اسان نصب ميگردد و نياز به تخصص خاصي ندارد كافيست پيج اينستاگرام ديجي فرست را دنبال كنيد تا آموزش نصب انواع گلس هاي سراميكي و معمولي را مشاهده كنيد!

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.